SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. Op. En dat was eigenlijk best een geniale lasagne.
leggings tegen deukenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en eens met laatste post vorige topicMet kleding ziet het er heeeel anders uit dan zonder
Zó eens!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en eens met laatste post vorige topicMet kleding ziet het er heeeel anders uit dan zonder
Ik ben juist blijer met mijn lichaam zonder kleding.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben juist blijer met mijn lichaam zonder kleding.....
Misschien tijd om te gaan shoppen.
Of om je te bekeren tot het nudismequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben juist blijer met mijn lichaam zonder kleding.....
Misschien tijd om te gaan shoppen.
Nah daar ben ik te verlegen voor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of om je te bekeren tot het nudisme
Vandaag:quote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef slacker_nl het volgende:
En vandaag:
O: 6x eiwit, 2x eigeel, eetlepel lijnzaad, 2x toast, stukje kippeborst, sap + glutamine, koffie
T: peer
L: Mexicaanse kip van hierboven, 50% vd hoeveelheid, koffie
T: peer, banaan, 2 bb met pindakaas, klein handje amandelen, paar happen aardappel met spinazie
D: 1 broccoli, 1 ui, 2 wortels, 150 g entrecote, eetlepel zoutarme sojasaus, theelepel tarwebloem, 3 eetlepels runderbouillon, 1/2 eetlepel stevia.
T: 1 notenmixreep van de zonnature (25g)
T: sap met creatine, glutamine
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Een heel stuk over verschillende soorten bodytypes
Ik zit een beetje tussen deze twee in:Prototype pear hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smal van boven, brede heupen/dijen. Maar ook iets buik dus. Maar dat is extra, als ik op mijn slankst ben is die buik weg maar die heupen niet
![]()
Ik zit een beetje tussen deze twee in:ik ben zonder twijfel een peerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent zelfs nog meer peer dan ik jaquote:
Hehe, jep.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij bent zelfs nog meer peer dan ik ja![]()
![]()
Kledingtips kloppen wel met wat mij meestal wel goed staat
Ik zit een beetje tussen deze twee in:Nou, ik ben nog steeds een zandloper, maar mijn zandloper zit er niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neh, liever iets rechter.. Of gewoon kort! Juist om die kont het werk te laten doenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe, jep.
maar die jas zou ik nooit aandoen.. vallen je heupen nog meer op toch?
Ja, precies. Maar dat je ook kunt zien dat m'n heupen op een gegeven moment weer richting mijn knieën gaanquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, liever iets rechter.. Of gewoon kort! Juist om die kont het werk te laten doen![]()
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar dat je ook kunt zien dat m'n heupen op een gegeven moment weer richting mijn knieën gaan
Foto?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik herken mezelf nooit in dat soort fotootjes... Heb Had wel taille, maar of ik in verhouding brede of smalle schouders / heupen heb, geen flauw idee.
Smal volgens mij toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik herken mezelf nooit in dat soort fotootjes... Heb Had wel taille, maar of ik in verhouding brede of smalle schouders / heupen heb, geen flauw idee.
Ah ik kluts ze altijd gezellig door elkaarquote:
Vanwege de hoeveelheid vet die erin zit. Zit wel meer eiwit in dan in eiwit (de contradictie), maar zit ook aanzienlijk meer vet in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
Peer, met die jassen en die broeken
Maar dan wel zonder buik en met iets dikkere bovenbenen en groter verschil taille-heup.
Slacker, waarom de ei-gelen niet?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vanwege de hoeveelheid vet die erin zit. Zit wel meer eiwit in dan in eiwit (de contradictie), maar zit ook aanzienlijk meer vet in.
Eiwit (200g): 98 kcal, 22,2g eiwit, 1,4g kh, 0,4g vet
eigeel (35g): 122kcal, 5,7g eiwit, 0g kh, 11,2g vet
Als je goed oplet doe ik het soms wel, dan heb ik geen zin om het spul te scheiden.
Dan moet je mijn ontbijt eens proberen, is goed voor ~800kcal zonder het extra vlees (dus alleen de eieren, lijnzaad en toast) en de olijfolie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gesnapt, hoef niet bepaald af te vallen dus ik kluts wel.
Kan het wel onthouden natuurlijk.
Eet 2 a 3 eieren gebakken met iets van groente erdoor en lijnzaad of pitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan moet je mijn ontbijt eens proberen, is goed voor ~800kcal zonder het extra vlees (dus alleen de eieren, lijnzaad en toast) en de olijfolie.
Oh wacht, toch nog wat gevonden. 1 bikinipic (is wel het beste te beoordelen maar krijgen jullie mooi nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:57 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Heb even niks pre-zwangerschap paraat op m'n mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk toch richting peer.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik wissel af met wat ik erdoorheen gooi, bosui, tomaat, champions etc. Of alleen de lijnzaad, of niet. Heb voor morgen zalmsnippers gekocht, nomnomnomnom.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Eet 2 a 3 eieren gebakken met iets van groente erdoor en lijnzaad of pitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh wacht, toch nog wat gevonden. 1 bikinipic (is wel het beste te beoordelen maar krijgen jullie mooi niet) en deze (ging eigenlijk om het hippe J&J shirt uiteraard
).
Denk het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk toch richting peer.al vertekend deze foto wel doordat je armen omhoog zijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Oeh bah die hoef ik om zeven uur nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik wissel af met wat ik erdoorheen gooi, bosui, tomaat, champions etc. Of alleen de lijnzaad, of niet. Heb voor morgen zalmsnippers gekocht, nomnomnomnom.
Awww @ puppy
[..]
Oh wacht, toch nog wat gevonden. 1 bikinipic (is wel het beste te beoordelen maar krijgen jullie mooi niet) en deze (ging eigenlijk om het hippe J&J shirt uiteraard
).
Welk een slanke peerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk toch richting peer.![]()
Ja, het is niet zo'n heel goede fotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk het ookal vertekend deze foto wel doordat je armen omhoog zijn
Jij bent haske fijntjes johquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo'n heel goede foto.
Fotoquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben modelletje 'blob' (zonder kleding aan that is, met kleding is 't tegenwoordig weer best ok!)
[..]
).
Lieve schat, als je een foto van boven naar beneden maakt is iedereen een peerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk toch richting peer.![]()
![]()
Jep ik ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Die mevrouw in de OP vind IK nou ECHT mooi zeg, qua figuur!Zacht en slank met mooie rondingen! Vinnik
Phaidra, dat shirtje!
Lief! Voel me momenteel niet zo fijntjes maar dat ligt meer aan de motoriekquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij bent haske fijntjes johzelfs met dat mini bolletje
Raar dat jouw wimpers tevens wenkbrauwen zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Hier herken ik me het meest in.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Raar dat jouw wimpers tevens wenkbrauwen zijn!
/ignoring the obvious
Ik ben denk ik een vaas zonder tieten, of een peer met schouders. Wat ik wel heb geleerd is dat ik nooit een lange grijze onderbroek ga kopen. Mocht ik ooit dat plan opvatten.
Was op die foto jouw undy te zien? Want dan heb ik hem ooit gelurkt!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan de onflatteuze foto van Rome 2007 niet vinden. Is misschien maar goed ook.
Die waar je onderbroek te zien is? Jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik kan de onflatteuze foto van Rome 2007 niet vinden. Is misschien maar goed ook.
Ik herinner me idd dat er kleding op te zien was die normaliter bedekt is en je wellicht niet op interwebs wilt hebben!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Oh maar het is zo hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Lief! Voel me momenteel niet zo fijntjes maar dat ligt meer aan de motoriek.
Oh ik was niet naar complimentjes aan t vissen hoor, maar was gewoon nieuwsgierig naar jullie mening!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Ah dan weet ik bij wie ik moet wezen voor Ongezouten Commentaar!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh maar het is zo hoorIk ben niet zo'n pleaser
Krimmig Vik! Speechless enzo.
Oh nee!! Ik heb daar nooit zin in. Vreemde mannen met paarse overhemden. Gatsie! (autocorrect maakte er Hatsjie van, whehe)quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef creepycookie het volgende:
Ik vind Mo absoluut geen blob eigenlijk. Volgens mij ben je zelfs wel atletisch te noemen?
Er zit in de trein naast mij een vent met een paars overhemd, hij vraagt me wat ik aan het doen ben op m'n laptop en daar heb ik absoluut geen zin in. En hij nieste net zonder zijn hand voor zijn mond te doen en ik voelde iets op mijn hand komen. Ik wil er echt NU uit om mijn handen te wassen.
As ifquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah dan weet ik bij wie ik moet wezen voor Ongezouten Commentaar!![]()
18 à 20 kg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:35 schreef anna82 het volgende:
En wat een verschil Vik! Hoeveel kg zit er tussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik moest lachen om bodytype naam Brick.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef Viking84 het volgende:
Dit is dan mijn beste foto, denk ik, vorig jaar juli. Even voor de noobs die niet weten dat ik er niet nog steeds zo uit zie. Dat is een van de broeken die weer paste vorig weekend, dus ben weer goed op weg
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das een heel ander iemand joh!!
Dat doe ik alquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je wil mij niet van je ongezouten mening voorzien?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:38 schreef MarMar het volgende:
mijn korset is meer dit:Oh jeez, hoe vaak moet je die aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik moest lachen om bodytype naam Brick.
/nietmeerprobeertteklagenoverkousenBalorig, niet te verwarren met ballorig!
In elk geval altijd als ik op de scootmobiel of in de auto weg ga en overdag als ik lang rechtop zittend wat ga doen, kokkerellen en naaien bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jeez, hoe vaak moet je die aan?
/nietmeerprobeertteklagenoverkousen
Lol, die foto is niet van nu, maar van vorig jaar juli, helaas. Wanneer was ik ook alweer bij jou? Eind vorig jaar ergens toch?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef MarMar het volgende:
en JEMIG Vik ik herken je echt niet op die foto, moest drie keer kijken!!
En nu ben je nog slanker dan toen ik je zag hier thuis!
Serieus???quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik zie net dat ik in de week dat ik die foto maakte bij MarMar was. Dus ik kan niet echt veel slanker/dikker zijn geweest dan daar
.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef LieLie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naais
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie, jij hebt echt je ingewanden in je benen zitten, kan niet anders hoor![]()
Oh, ik denk dat je het hebt over die foto op dat muurtjequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:55 schreef MarMar het volgende:
[..]
Serieus???![]()
Dan is dat een hele onvoordelige foto!
Haha, het brobbelt wel echt op de goede hoogte als ik iets raars heb gegetenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
In het echt is ze nóg smaller in het middenkan er geen andere verklaring voor bedenken
![]()
Ah ok, dan is het dat toch nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, het brobbelt wel echt op de goede hoogte als ik iets raars heb gegeten
Dan houd je je voet naast je oor?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, het brobbelt wel echt op de goede hoogte als ik iets raars heb gegeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Je moet ook geen foto's van jezelf maken in een niet-voordelige posequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef Viking84 het volgende:
Idd, heel nice, en handig hè, zo'n iPad. Maar het is wel een voordelige pose
.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
Voordelige fotowel met geplette buste en riem aan (die vreemde bobbel op buikhoogte).
Maar meestal draag ik truien en shirtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice! En helemaal niet het type dat ik verwachtte bij die enorme moestuin
![]()
![]()
Voordelige fotowel met geplette buste en riem aan (die vreemde bobbel op buikhoogte).
Maar meestal draag ik truien en shirtjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk topje ook!!
lol jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat je het hebt over die foto op dat muurtje.
Maar meestal draag ik truien en shirtjes.lekker ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:27 schreef Viking84 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
!!!
Jeetje. Dan zie je er nu echt een stuk beter uit.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
Oh nice Lie!! Kan net niet zien of je een mooie buste hebt
Nee, ik lach niet om mijn voorgevel, maar om jouw reactiequote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat? is er iets mis mee dan??![]()
Prima voorgevel hoor![]()
Ik dacht alquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, ik lach niet om mijn voorgevel, maar om jouw reactie![]()
Jouw cadeautje ligt hier ook nog steeds!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:35 schreef slacker_nl het volgende:
Aanvulling bij gisteren..
[..]
Vandaag:
O: 6x eiwit, 2x eigeel, eetlepel lijnzaad, 3x (kleine) toast, 2x bakspek, sap + glutamine (in twee'en gedeeld, moest de trein halen. Hoop dat de medereizigers de geur konden waarderen).
T: 1,5 koffie (koffie vd starbucks smaaktte niet lekker, weggegooid).
T: 1 notenmixreep van de zonnature (25g)
S: krachttraining (45 min)
L: Mexicaanse kip van hierboven
<rijlessen!!! - wat droog je daarvan uit zeg>
D: Volkorenpenne met bolognese en rucola
T: Notenreep van Eat naturel (die paarse, lekker!) 50 g
T: weishake met 10g dextrose en 5 gram glutamine (was ik vergeten mee te nemen naar de sportschool, en dus maar verlaat ingenomen).
T: bak met vers fruit (aardbeien, blauwe bessen, peer, druiven)
T: sap met de supplementen (creatine, glutamine).
Plus, zowaar, een tussendoortje! Een late night snack!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef minilot het volgende:
Definitief lijstje van vandaag:
B: Zeg ik niet!![]()
O: Salade van rucola, meloen, olijven, komkommer, rode ui en feta, met verse frambozendressing
L: Soep met kip, taugé, sugar snaps, bosuitjes, spiegelei en pinda's:
[ afbeelding ]
(Lekker ziet het er niet uit, maar was het wél!)
S: 8 x 1 minuut heel erg hard hardlopen op asfalt, met blote voeten
S: Jillian, level 1, gewichtjes van 1 kg
D: Rode linzen met saus van tomaten, ansjovis, olijven, oregano en tonijn
ik heb ooit van jullie een lange grijze onderbroek cadeau gekregen. Wat zegt dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef anna82 het volgende:
[..]
Raar dat jouw wimpers tevens wenkbrauwen zijn!
/ignoring the obvious
Ik ben denk ik een vaas zonder tieten, of een peer met schouders. Wat ik wel heb geleerd is dat ik nooit een lange grijze onderbroek ga kopen. Mocht ik ooit dat plan opvatten.
Die was tegen de kou!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb ooit van jullie een lange grijze onderbroek cadeau gekregen. Wat zegt dat?
Zij die zo gaan presenteren groeten.
[/hatsjoe]...
quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
thanks allemaal! NOg een laatste keer naar de wc, en ik ben ervandoor!
RTquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Veel sterkte en een boel succes!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef Jagärtrut het volgende:
^^quote:
Een mooi zacht gezichtje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Check! Naar mate je ouder wordt gaan de aders ook meer showenStom maar het is niet anders
En nu heb ik rugfoto's gemaaktDurf niet te kijken.. heb moedervlekken, ben oud.. .*huil*
Siral wat heb je een mooi zacht gezichtje !
Co, vind het een lelijk jurkje maar voor de rest was er niet veel mis mee toch?
En ook voor jou, leeftijd, tis niet anders
Ik vind jou altijd nette lijstjes posten!quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef Nallie het volgende:
Eindlijst:
O: havermout, banaan, dadels, kokos
T: koffie verkeerd, appel
L: 2 bh pindakaas, klein restje van het kikkererwten prutje van gister
T: 2 mueslicrackers, 10 cherrytomaatjes
T: paar pinda's
D: omelet van 3 eieren, veel spinazie, een tomaat, beetje geitenkaas en wat pompoenpitten
S: ruim een uur boksen
T: shake van eiwitpoeder, halve banaan, cacoa, rijstemelk en beetje kokos
Tevreden en voldaanlekker slapennn! Morgenochtend thuiswerken, maar vroeg Jillian, want om half 9 wordt het warme water 1,5e dag afgesloten
Ik zit een beetje tussen deze twee in:Cello meldt. Of zandloper, maar ik heb wel een echte taille en dat model niet. De omschrijving van cello is wel hoe ik mezelf zou kunnen omschrijven xD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Thank youquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vind jou altijd nette lijstjes posten!
Held!! Je zal wel lekker slapen zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, het is ernstig met mij. Ik was op een feestje, en dat was suf, dus ik ben vroeg weggegaan want dan kon ik nog naar de sportschool.
Dus in de sportschool een uur afgebeuld en daarna thuis nog even 7 verdiepingen (98 tredes) omhoog gerend. En toen ging ik tellen en zag ik dat ik in totaal nog onder de 1000 tredes zat (920 ofzo), dus ben ik het trappenhuis weer ingegaan en heb ik nog 6 trappen gedaan en nu heb ik meer dan 1000 traptredes gedaan op 1 dag.
Hehe thanks! Ja moet je doen! Met een banaan erbij ofzo, lekkerquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Thank youdie van jou zijn ook altijd lekker. Ga binnenkort eens havermout met pindakaas proberen
Tnx!quote:
Sinds wanneer kan dat niet meer?quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben een zandloper, het is dat je geen boodschappen kan doen op hoge hakken en een kokerrok, anders had ik 't gedaan
Da's knap lang! Kun je morgen wat uitrusten? Dat soort dagen is killing voor een goed ritme.quote:
Ja, ik vind dat heel moeilijk te zeggen vanaf die plaatjes met uitgezakte mevrouwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:31 schreef Xennia het volgende:
Ik herken mezelf nooit zo in die lichaamstypes, maar ik denk dat ik een peer ben, zonder zadeltassen of zo. Conleche, welke ben jij? Ik denk dat ik dezelfde ben, maar dan wat minder strak.
Nee, morgen ook gewoon weer werken. Maar maak je geen zorgen om mijn ritme. Ik heb geen ritme. Nooit gehad ook. Mijn moeder moest me als kind al wakker maken omdat ik toch echt nodig wat moest eten of drinken en 's avonds was ik met geen stok naar bed te slaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 00:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's knap lang! Kun je morgen wat uitrusten? Dat soort dagen is killing voor een goed ritme.
quote:Op woensdag 4 april 2012 00:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat heel moeilijk te zeggen vanaf die plaatjes met uitgezakte mevrouwen.Ik bedoel, ik zie eigenlijk alleen maar een groot vormeloos geheel en het zijn bijna geen van allen de types die ze omschrijven. Ik bedoel hourglass.........dat is Marilyn Monroe of zo'n soort wulpse dame, dit lijkt nog het meest op een plumpudding.
fijn. En wat voor commentaar dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:29 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
bedankt voor alle succeswensen! Het presenteren ging goed, ik kreeg stom commentaar. Maar goed, daar is niets aan te doen. Nu een dutje doen, vanavond uit eten.
Je bent gewoon heel hip met je colorblockingquote:Op woensdag 4 april 2012 07:05 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Thanks voor de complimentjes allen!
Ik heb nu een roze blazer aan en vraag me af of het geen miskoop is geweest want hij is wel erg roze.
quote:Op woensdag 4 april 2012 01:29 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
bedankt voor alle succeswensen! Het presenteren ging goed, ik kreeg stom commentaar. Maar goed, daar is niets aan te doen. Nu een dutje doen, vanavond uit eten.
haha collega vindt hem leuk em dit is voor het eerst dat zr iets zegt over mijn kleding dusquote:Op woensdag 4 april 2012 07:56 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Je bent gewoon heel hip met je colorblocking
Jij verstand van Saab?!quote:
Wel om 9 uur? Want het smaakt HEERLIJK!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh bah die hoef ik om zeven uur niet
Picsquote:Op woensdag 4 april 2012 09:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Mehehe, met stropdas en al. Ik zou mezelf bijna serieus nemen.
Veel plezierquote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Wat een toffe eitjes minilot! Waren ze bij jou ook zo goed gelukt?
Ik denk dat ik een vaas ben, maar ik heb niet zo heel veel vorm![]()
Vanochtend begonnen met Jillian. Zo nog even wat dingen halen in de stad en dan naar de bruiloft
Scheelt maar 1 crackerquote:Op woensdag 4 april 2012 08:58 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!Jagar! Veel plezier ook alvast met je vakantie.
Ben je weer iets aan het minderen Mar, of lijkt het alleen zo? Vind je L kleiner dan normaal lijken...
Ook omdat er geen aardappel bij je D zit.
[..]
Jij verstand van Saab?!![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:04 schreef MarMar het volgende:
[..]
Scheelt maar 1 crackermaar even een beetje compensatie voor de paaseitjesinvasie van gister ja
Bijna! Nét op allebei de dooiers een spatje eiwit.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:59 schreef Nallie het volgende:
Wat een toffe eitjes minilot! Waren ze bij jou ook zo goed gelukt?
Ik denk dat ik een vaas ben, maar ik heb niet zo heel veel vorm![]()
Vanochtend begonnen met Jillian. Zo nog even wat dingen halen in de stad en dan naar de bruiloft
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:10 schreef Perruche het volgende:
Dino Ben je ook in het zuiden?
Ik heb ook een Pak aan
Da's niequote:Op woensdag 4 april 2012 09:10 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook een Pak aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste regel vind ik zoooooo vreselijk irritant altijd
Nallie, veel plezier!
Wat ik me afvraag ineens, is 'deus' een typisch Limburgs woord? Of betekent dat overal in Nederland hetzelfde (vond 't namelijk niet terug in de Van Dale).quote:
Latijns voor God?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ineens, is 'deus' een typisch Limburgs woord? Of betekent dat overal in Nederland hetzelfde (vond 't namelijk niet terug in de Van Dale).
Ik ben nu wel benieuwd wat het in Limburg betekent....quote:Op woensdag 4 april 2012 09:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag ineens, is 'deus' een typisch Limburgs woord? Of betekent dat overal in Nederland hetzelfde (vond 't namelijk niet terug in de Van Dale).
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Net verscheen dit pareltje op mijn facebook:Tssss zomaar je vrienden ervan betichten mensen in de hal in elkaar te meppen, ook niet aardig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste regel vind ik zoooooo vreselijk irritant altijd
Nallie, veel plezier!![]()
De Macarena! *dansje doet*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ha, wat leuk! En origineel zeg!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
Little ArithmeticsHadden we op de bruiloft
Oja, Anna d'r kont beledigen en zulks...quote:
Ik las 'zo, tanden poetsen in de trein' en voelde me spontaan niet lekker worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:43 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Jagar je kan trots op jezelf zijn hoor
Zo, tanden poetsen en de trein in.... mhaaa.
Oeh, lijkt me leukquote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, chicas uit Amsterdam, ik ga de 21e naar Eurovision in Concert. Nu verwacht ik niet dat jullie opspringen en roepen "ja, leuk, ik ga mee!", maar ik moet wel eten. Zin om mee te eten?
Ik eet de 21e in het Okura.quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Owja, chicas uit Amsterdam, ik ga de 21e naar Eurovision in Concert. Nu verwacht ik niet dat jullie opspringen en roepen "ja, leuk, ik ga mee!", maar ik moet wel eten. Zin om mee te eten?
Ik vind van Placebo die cover van Kate Bush echt zo geweldig!!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:40 schreef minilot het volgende:
(1997 was sowieso een gaaf jaar op Pinkpop!
Want:![]()
![]()
![]()
Wat een ukkies nog!
Ooo, wat hou ik toch van Placebo. Blijkbaar al vijftien jaar.)
[..]
Ha, wat leuk! En origineel zeg!![]()
Vinnik leuk! ff agenda checken nogquote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kies je net een dag dat ik niet in Amsterdam ben ...quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ooh lekker, welk restaurant? Ben laatst bij sazanka geweest, de teppan, was wel ok, niet echt super.quote:
Ja daar!! Ik heb vorig jaar in het andere Japanse restaurant gegeten, maar nu is het met mijn vader en die wilde graag hierheen. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Ooh lekker, welk restaurant? Ben laatst bij sazanka geweest, de teppan, was wel ok, niet echt super.
HPKW lijkt me ook wel leuk! De Slankies in levende lijve bewonderen enzo
*blobboks*quote:Op woensdag 4 april 2012 08:43 schreef Perruche het volgende:
Ik heb die voorbeeldfoto's niet gezien maar ik denk dat ik een "blob" ben![]()
Minilot die eitjes
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:32 schreef Novem het volgende:
[..]
Ooh lekker, welk restaurant? Ben laatst bij sazanka geweest, de teppan, was wel ok, niet echt super.
HPKW lijkt me ook wel leuk! De Slankies in levende lijve bewonderen enzo
Veel te weinig. Hup, eten.quote:Op woensdag 4 april 2012 10:47 schreef Mixende_match het volgende:
Lijstjestijd
O: Mag. Yoghurt met Muesli
T: Niks
L: volk. bth met pindakaas of kaas of hagelslag
T: fruitje
T: bth met pindakaas
S: hardlopen sessie 1
D: Taco's
quote:Op woensdag 4 april 2012 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
In braboland ja. Ik zag net zelfs een bord van de efteling.. Teken dat ik veel te ver van huis ben!quote:Op woensdag 4 april 2012 09:10 schreef Perruche het volgende:
Ik heb ook een Pak aan
Wat doe jij voor werk?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
In braboland ja. Ik zag net zelfs een bord van de efteling.. Teken dat ik veel te ver van huis ben!
Maar natuurlijk!quote:
Ik betaalde niet zelf hahaquote:Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]niet echt super?
Als ik 20,- voor kippebouten moet neerleggen en m'n smaakpapillen voelen na de tijd niet aan alsof ze de vogeltjesdans aan het doen zijn, zou ik best wel pissed-off zijn...
Ook al betaal je zelf niet, voor die prijzen hoor je gewoon subliem eten te hebben! Ik had ze natijd zeker even laten weten dat het mij niet bevallen was.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:03 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik betaalde niet zelf haha
Ik zou nooit 98 euro neerleggen voor eten aan de plaat!
Ik had er gewoon veel van verwacht en veel verhalen gehoord, maar de chef maakte er niet echt een showtje van, niet leuk hakken en bakken enzo en het was VEEL te zout, hij haalde wel 4 keer de zoutmolen over ieder gerecht.
Het vlees was wel heerlijk zacht en sappig, vooral de rauwe ossehaas
Dus het was wel ok, leuke avond gehad en leuke ervaring, .maar zeker niet het geld waard vond ik
Tuurlijk! Altijd doen zoiets!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:08 schreef Chicolate het volgende:
Zal ik dit gewoon doen? 9 weken voor 11 euro![]()
http://www.usc.uva.nl/algemeen/sporten.php?sport_id=91&pag_id=146
Ik ben het er mee eens dat je voor die prijs subliem eten moet krijgen, maar het is niet mijn plaats, als ik met mijn werk uit eten ga, om de chef te laten weten dat het niet bevallen is, vind ik ietwat ongepast.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Voor die prijs kun je het gerust proberen toch, Chico?
Ben jij al helemaal hersteld van je Pfeiffer trouwens?
[..]
Ook al betaal je zelf niet, voor die prijzen hoor je gewoon subliem eten te hebben! Ik had ze natijd zeker even laten weten dat het mij niet bevallen was.
Nog niet compleet, mijn lymfeklieren zijn nog wat dikker maar ik ben wel hard op wegquote:Op woensdag 4 april 2012 11:11 schreef V1z0R het volgende:
Voor die prijs kun je het gerust proberen toch, Chico?
Ben jij al helemaal hersteld van je Pfeiffer trouwens?
http://kiraku.nl/quote:Op woensdag 4 april 2012 11:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Den Haag zit ook een fijne Japanner. Maar weer eens heen!
Die ken ik niet! Ik ben 2x bij Oka geweest!quote:
Oh, als je nog 's japans gaat eten, probeer 'mquote:Op woensdag 4 april 2012 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die ken ik niet! Ik ben 2x bij Oka geweest!
Hoezo niet? Je bent de klant, en als het niet bevalt mag je daar wat van zeggen toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:16 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat je voor die prijs subliem eten moet krijgen, maar het is niet mijn plaats als ik met mijn werk uit eten ga om de chef te laten weten dat het niet bevallen is, vind ik ietwat ongepast.
Sorry hoor, maar als mijn werkgever mij uitnodigt voor een diner en dan ga ik echt niet achteraf even de chef aanschieten, dat is de taak van degene die betaalt en als hij en de rest er tevreden mee waren ga ik echt niet zitten klagen.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef V1z0R het volgende:
Mja, dan zou ik nog wel oppassen met dat bootcamp, Chico! Als ik de verhalen van Anna en Perr zo mag geloven is dat best wel slopend en misschien is het niet verstandig je lichaam dat aan te doen op het moment.
[..]
Hoezo niet? Je bent de klant, en als het niet bevalt mag je daar wat van zeggen toch?
Als ik iets oplever voor een klant en het functioneert niet naar zijn wens, dan wil en krijg ik dat gewoon te horen.
Hij wil een goed product en ik wil goed werk afleveren...
Waarschijnlijk wel. 'jij leeft nog steeds alsof er 25 uur in een dag zitten' aldus een vriend van me. Maar ik spui hier ook wel al mijn wilde plannen, grootste deel voer ik niet uit omdat het inderdaad nog te zwaar zou zijnquote:Op woensdag 4 april 2012 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind nog steeds dat je wel veel hooi op je vork neemt voor iemand met pfeiffer....
Dat eet toch helemaal niet lekker? Ik kan niet eten als mijn darmen in een bocht liggenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
En voor de zelfkastijders hebben ze een échte lage japanse tafel in 't restaurantmaar na 2 uur opgerold zitten is dat ook niet leuk meer
![]()
Eens. Als er voor me wordt betaald, ga ik niet miepen, tenzij het oneetbaar is.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef Novem het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als mijn werkgever mij uitnodigd voor een diner en dan ga ik echt niet achteraf even de chef aanschieten, dat is de taak van degene die betaalt en als hij en de rest er tevreden mee waren ga ik echt niet zitten klagen.
Eens.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef Novem het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als mijn werkgever mij uitnodigt voor een diner en dan ga ik echt niet achteraf even de chef aanschieten, dat is de taak van degene die betaalt en als hij en de rest er tevreden mee waren ga ik echt niet zitten klagen.
Dan zijn wij het niet eens daarover.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:28 schreef Novem het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als mijn werkgever mij uitnodigt voor een diner en dan ga ik echt niet achteraf even de chef aanschieten, dat is de taak van degene die betaalt en als hij en de rest er tevreden mee waren ga ik echt niet zitten klagen.
Ja!quote:Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef conleche het volgende:
Ik vind van Placebo die cover van Kate Bush echt zo geweldig!!
Eitjes zijn de mijne niet - ze zijn van The Pioneer Woman.quote:
IT detachering..quote:
Ik en mijn lief eten al jaren, eigenlijk sinds we samenwonen, aan een keurig gedekte salontafel, zittend op een kussentje de grond. De eettafel is om de één of andere reden altijd in gebruik door laptops, creatieve projecten, stapels leesvoer, enzovoorts.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:29 schreef Chicolate het volgende:
Dat eet toch helemaal niet lekker? Ik kan niet eten als mijn darmen in een bocht liggen.
Klinkt ongemakkelijk (voor mij danquote:Op woensdag 4 april 2012 11:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik en mijn lief eten al jaren, eigenlijk sinds we samenwonen, aan een keurig gedekte salontafel, zittend op een kussentje de grond. De eettafel is om de één of andere reden altijd in gebruik door laptops, creatieve projecten, stapels leesvoer, enzovoorts.
We zijn er helemaal aan gewend.
Hoe dan ook een egoboostje, toch?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
IT detachering..
Zucht, heb ik weer. Gesprek van 15 minuten waar na 10 minuten werd gevraagd wanneer ik kan beginnen.Maar eens goed nadenken over de reistijd...
Bewijs willen we!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
In het echt heb ik wel een happy face hoor
Keuzestress over welk ticket je op de heenweg gebruikt?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Iedere keer als ik de laatste werkdag voor de vakantie heb dan neig ik naar nooit meer op vakantie gaan.
Grrrmmmbll!
Morning trouwens! In het echt heb ik wel een happy face hoor
Vakantie > nieuwe schutting. By far!!quote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bewijs willen we!![]()
Envakantie
Zin om weer met mijn mister op stap te gaan! Maar goed, we moeten nog een nieuwe schutting waarschijnlijk... First things first he
Het vliegtuig dat heet laatst vertrektquote:Op woensdag 4 april 2012 12:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Keuzestress over welk ticket je op de heenweg gebruikt?
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bewijs willen we!![]()
Envakantie
Zin om weer met mijn mister op stap te gaan! Maar goed, we moeten nog een nieuwe schutting waarschijnlijk... First things first he
Ik dacht ook al, ik zou best nog even zonder schutting kunnen danquote:Op woensdag 4 april 2012 12:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Vakantie > nieuwe schutting. By far!!
beter?quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:13 schreef V1z0R het volgende:
Je suis content aussi, madame Vikkenstein!
Yup, beter M_M
lekkuuuuuuurrrrrrrrquote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeee! Dit weekend weer naar Friesland en over 1,5 week ben ik in Madrid, whooptiedoo!.
Is dat de eerste keer dat ze je nieuwe vriendje zien?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:28 schreef Mini. het volgende:
Vakantie
indeed... Ik ga vrijdag een lang weekend naar mijn ouders (met mijn nieuwe vriendje
), en volgend weekend naar Berlijn voor werk, da's allebei eigenlijk wel vakantie-achtig.
Dat wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe dan ook een egoboostje, toch?
Krijg je reisuren vergoed?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wel.Alleen 1.5 uur reistijd (zonder files).
Aan de andere kant is het wel een gave opdracht. Keuzes
Oeh fijn!!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:11 schreef Viking84 het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeee! Dit weekend weer naar Friesland en over 1,5 week ben ik in Madrid, whooptiedoo!.
Alles boven die 1.5 uur wordt gecompenseerd.. dus alle file die ik tegenkom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |