Altied gezellig. 's Weekends altijd luisteren naar Malle Japie, en tijdens de bouwvak naar Calypsoquote:
Hier wel ja.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:20 schreef datisstom het volgende:
Liggen er bij jullie nou ook stuwwallen?
Wiki wordt niet meer gebruikt nu we 'open nieuw deel' hebben.quote:Op woensdag 4 april 2012 07:47 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hoe zit dat nou met de wiki van de OP? wordt die nog gebruikt?
Mag ik ook in de OP? Regio Meppel graag, het is een klein dorp in de buurt, maar welke precies gaat jullie niks aan.Dan wordt het wat te makkelijk om mijn echte persoon aan mijn acount te koppelen via social engineering. En dan kan ik me hier niet meer als een mongool gedragen.
Wil je mij er dan even bij in plakken?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wiki wordt niet meer gebruikt nu we 'open nieuw deel' hebben.
Ik drink al een tijdje niet meer en Zak ligt hier om de hoek vanaf S'Beekquote:Op woensdag 4 april 2012 08:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen bij Uelsen, dus ik heb altijd een slaapplek als ik naar ZAK wil!
Oja, en Groothuis vol met milfjes die buiten de deur snoepenquote:Op woensdag 4 april 2012 08:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je vergeet het de Pierrot! (alimentatiecafé).
Stappen in Emmen is meestal moah moah. Beter Zak. is voor mij even ver weg ook!
quote:Op woensdag 4 april 2012 12:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Oja, en Groothuis vol met milfjes die buiten de deur snoepen
Heel veel hoge gebouwen zodat je de lucht niet meer kunt zien, dat is echt iets om trots op te zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Gulmez het volgende:
Rotterdam
[ afbeelding ]
Emmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus wat is Rotterdam een lelijke stadquote:Op woensdag 4 april 2012 17:10 schreef Gulmez het volgende:
Rotterdam
[ afbeelding ]
Emmen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Post dan foto's van Utrecht of Nijmegen of zo.quote:Op woensdag 4 april 2012 17:51 schreef Gulmez het volgende:
Ik poste het naar aanleiding van de topic titel.
We hebben een zeer korte opleving, over een paar dagen komt er weer niemand tot iemand over een paar maand weer wat zegt.quote:
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Drenthe
Mooiste provincie van Nederland.
Zo gaat dat wel met dit topicquote:Op woensdag 4 april 2012 18:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben een zeer korte opleving, over een paar dagen komt er weer niemand tot iemand over een paar maand weer wat zegt.
Hoe heet je band?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Zo gaat dat wel met dit topic![]()
'k Heb vanavond te horen gekregen dat we in de TT-week mogen optreden met onze band
Zonder enige twijfel.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Drenthe
Mooiste provincie van Nederland.
Gefeliciteerd, welk podium en wat kunnen we verwachten?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
'k Heb vanavond te horen gekregen dat we in de TT-week mogen optreden met onze band
Wat voor band?quote:Op woensdag 4 april 2012 23:42 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Paasbulten!quote:Op donderdag 5 april 2012 12:40 schreef Djeez het volgende:
Is er nog wat te doen in Drenthe met de Paasdagen?
Het wordt weer kutweer helaas, dus verplicht binnen zittenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Rauw. het volgende:
Daten, chillen en hoop dat er ergens in de buurt nog even een paasbult te vinden is zondag of maandagavond.
Pasen is altijd zo'n weekend waar je zelf wat van moet maken als je niet van meubel en occasionshows houdt.
Waardeloos. Je mag op vrijwillige basis mijn huishoudelijke taken wel even overnemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:21 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het wordt weer kutweer helaas, dus verplicht binnen zitten. En morgen ook al vrij, want christelijk bedrijf
Je hebt een date met pasen?quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Rauw. het volgende:
Daten, chillen en hoop dat er ergens in de buurt nog even een paasbult te vinden is zondag of maandagavond.
Pasen is altijd zo'n weekend waar je zelf wat van moet maken als je niet van meubel en occasionshows houdt.
Ik voel me niet helemaal op mijn gemak bij de manier waarop je het brengt. Maar bedanktquote:
Liever niet, moet straks zelf mijn eigen huishouden ook weer doenquote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waardeloos. Je mag op vrijwillige basis mijn huishoudelijke taken wel even overnemen.
Is er ook eens voor me gekookt als ik thuis kom!
Is jammergenoeg niet meer in de mate als dat het was. Waren mooie feesten.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet nog dat de Paasbult in Erica altijd een happening was, met bandjes enzo. Geen idee of dat nog zo is, tijdje geleden dat ik daar was.
Mijn band heeft RockBeest en we spelen rock-covers (Chilli Peppers, Stones, dat werk). We spelen op woensdag (op de Brink, geloof ik).quote:Op donderdag 5 april 2012 07:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, welk podium en wat kunnen we verwachten?
Een aantal jaar terug ben ik daarheen geweest, geloof ik (kan ook ander paasvuur zijn geweest), met Mooi Wark.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet nog dat de Paasbult in Erica altijd een happening was, met bandjes enzo. Geen idee of dat nog zo is, tijdje geleden dat ik daar was.
Klinkt leuk, muzikale kinderen met een band.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mijn band heeft RockBeest en we spelen rock-covers (Chilli Peppers, Stones, dat werk). We spelen op woensdag (op de Brink, geloof ik).
Met de zanger van de band organiseer ik ook nog Bartje Rocks, een festival waarbij muzikale kinderen met een echte band op een echt podium spelen. Tijdens koninginnedag hebben de beschikking over een podium bij Zusjes de Boer dus wie nog niks te doen heeft die dag, allemaal daarheen!
En we doen ook nog samen met een rapcrew van gemiddeld 14 jaar de opening van het Bevrijdingsfestival.
[..]
Een aantal jaar terug ben ik daarheen geweest, geloof ik (kan ook ander paasvuur zijn geweest), met Mooi Wark.
Ik vind het altijd mooi, een paasvuur. Jammer dat dat steeds minder wordt door stomme regeltjes.
Snoepjesverkering en ladingen drank vallen bij jou in dezelfde leeftijdscatagorie?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Klinkt leuk, muzikale kinderen met een band.
Dat was waarschijnlijk in Erica.
Weet me die avond nog deels te herinneren, vreemdgaan met snoepjesverkering en ladingen drank. Genieten!
Op je 14e/15e is verkering nog niets waard.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Snoepjesverkering en ladingen drank vallen bij jou in dezelfde leeftijdscatagorie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Heb wat kroegen opgesomd in andere topicquote:Op donderdag 5 april 2012 19:07 schreef Harajuku. het volgende:
Iemand van jullie moet de kroeg maar kiezen, daar ik er geen ken
Niet haten op Actionquote:Op donderdag 5 april 2012 19:42 schreef CantFazeMe het volgende:
Jammer dat Action nou bij het gemeentehuis zit. De super vond ik wel aardig daar.
Durven Drenten wel te meeten?quote:
Ik zal met knikkende knietjes die kant op gaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:44 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Durven Drenten wel te meeten?
Assen heeft wel veel eettentjes op één plek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee, dan ga je meeten en dan ga je naar assen
drenthe staat juist bekend om z'n mooie plaatsen
Ik ken ze ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:47 schreef Dingest het volgende:
Kweenie, zolang hang ik hier nog niet rond en ik weet niets van niemand![]()
Misschien wel ja.... Als het toch dichtbij is..quote:Op donderdag 5 april 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Cantfazeme en ik willen meeten in Assen. Hebben er meer boeren zin?
Ik weet het niet hoor!quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:11 schreef Harajuku. het volgende:
Nee, je snapt niet dat we voor redelijk centraal en niet dood kiezen? Ok.
[..]
Ik ken ze ook niet.
Ik ben iig een heel normaal meisjequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor!Ik wacht wel de datum, tijd en locatie af. Met mooi weer ligt Assen wel op fijne fiets- of oldtimerritjes-afstand
![]()
Maar mijn ervaring is dat er in Drenthe 4 types mensen wonen: bejaarden, kinderen (die nog niet de kans hebben gehad om te ontsnappen), ik en mijn ouders
Dan is jouw ervaring nog niet compleet. Komen dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor!Ik wacht wel de datum, tijd en locatie af. Met mooi weer ligt Assen wel op fijne fiets- of oldtimerritjes-afstand
![]()
Maar mijn ervaring is dat er in Drenthe 4 types mensen wonen: bejaarden, kinderen (die nog niet de kans hebben gehad om te ontsnappen), ik en mijn ouders
Nieuwe Kolk ziet er best goed uit. Erg wit van binnen, persoonlijk hou ik er wel van.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat vinden jullie van de Nieuwe Kolk en straks aankomende MM vestiging in Assen? Mocht je het kennen.
Ha!quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:15 schreef Dingest het volgende:
Ja, ja, ja, ja...![]()
Ik ben gewoon niet zo'n meet-erdEn als het op 5 mei is heb ik waarschijnlijk van een ander forum al een meet
De Kolk vind ik wel mooi geworden - al ben ik er nog niet binnen geweest.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:35 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat vinden jullie van de Nieuwe Kolk en straks aankomende MM vestiging in Assen? Mocht je het kennen.
Waar zit je precies?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:11 schreef Iridal het volgende:
[..]
Nieuwe Kolk ziet er best goed uit. Erg wit van binnen, persoonlijk hou ik er wel van.
MM is er voorlopig nog niet hoor. Ze zijn druk bezig met het bouwen van de Citadel, en dat duurt nog wel een tijd voordat het klaar is. Woon vrijwel naast die bouwput, en ik zie dat ze erg hard gaan met de bouw.
Ben meer benieuwd wanner ze eindelijk gaan beginnen met het verbinden van de haven en de vaart, plannen zien er goed uit.
Mensen zijn gewoon ook eng enzo.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:15 schreef Dingest het volgende:
Ja, ja, ja, ja...![]()
Ik ben gewoon niet zo'n meet-erdEn als het op 5 mei is heb ik waarschijnlijk van een ander forum al een meet
Ik heb wel PDD-NOS, dus op zich...quote:
Dan woon jij maar binnen 1 km verderopquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:52 schreef Iridal het volgende:
[..]
Nijlandstraat, in een van die leuke weinige oude hutjes die er nog staan in die straat.
Hesselnquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef Dingest het volgende:
Stukje toeren van Noordbarge naar Oosterhesselen met m'n 36 jaar oude Saab 96![]()
Grotendeels binnendoor, klein stukje snelweg voor het geluid van de V4![]()
Was een 'idee-momentje' om mijn camera tussen het plafond en de zonneklep te proppen, dus de voorruit heb ik niet schoongemaakt en de camera heeft wat moeite met focussen (en de auto trilt ook nogal). Her en der een stukje geknipt op de lange stukken, oogt wel aardig en het is een leuke route
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |