Ik wil die chocolade paashaas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:01 schreef MaxMark het volgende:
Boodskapjespakket gekregen bij de Jumbo omdat ik duizendste klant was
[ afbeelding ]
Stomme Zibaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Vrouwen die in je gezicht geen nee durven te zeggen en later met een smsje alsnog duidelijk maken "niet zo'n behoefte te hebben aan een afspraakje". Laffe bende.
Is dat die waarvan je gister het nummer hebt gekregen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Vrouwen die in je gezicht geen nee durven te zeggen en later met een smsje alsnog duidelijk maken "niet zo'n behoefte te hebben aan een afspraakje". Laffe bende.
Die René heeft het maar goed bekeken met die mannenliefde.quote:
Nou.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Die René heeft het maar goed bekeken met die mannenliefde.
Het is wel makkelijk versieren, vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Die René heeft het maar goed bekeken met die mannenliefde.
tja, voordeel: je doorbreekt wellicht wat sneller de denkwijze van de man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk versieren, vermoed ik.
quote:
Ja, of dat je er misselijk van wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nadeel van die dingen is dat ze zo snel op zijn
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Zei ze er niet eens bij dat ze wel gewoon vrienden wou blijven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Paste waarschijnlijk niet meer binnen de 160 tekens. Keuzes hè.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zei ze er niet eens bij dat ze wel gewoon vrienden wou blijven?
Dan ken je je positie ook weer als een chick geen twee smsjes aan je wilt verspillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Paste waarschijnlijk niet meer binnen de 160 tekens. Keuzes hè.
Goh, dat was ook het hele doel van het berichtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan ken je je positie ook weer als een chick geen twee smsjes aan je wilt verspillen
Dus zo doe jij dat als je iemand niet ziet zitten? Binnen de 160 tekens iemand afwijzen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Paste waarschijnlijk niet meer binnen de 160 tekens. Keuzes hè.
WAT JONGE DOE NIET STOER IK KLAP JE MET ME BRADA's WAT WOU JE DOEN JONGAHquote:Op woensdag 4 april 2012 07:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mih. Twee dagen cursus Conflicthantering. Leuk.
Vechten?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
WAT JONGE DOE NIET STOER IK KLAP JE MET ME BRADA's WAT WOU JE DOEN JONGAH
en wat doe je dan?
Waar voor je geld.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vind mijn nieuwe lesrooster voor de laatste periode tof! Alleen dinsdag en woensdag college, de rest vrij
Neen, daar trek jij een foute conclusie uit mijn tekst.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dus zo doe jij dat als je iemand niet ziet zitten? Binnen de 160 tekens iemand afwijzen.Het is ook in één woord te doen. Of met een blik.
Nee. Je moet wel actief zoeken als je wat wil.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Staan er nog steeds lange wachtlijsten voor om een kamer in Groningen te huren ?
Wat versta je onder een redelijke kamer?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Het is dus niet zo dat ik me nou inschrijf over 2 jaar pas een redelijke kamer heb ? Kan me herinneren dat mijn zus wel zoiets had.
dan is ze vast niet erg mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Het is dus niet zo dat ik me nou inschrijf over 2 jaar pas een redelijke kamer heb ? Kan me herinneren dat mijn zus wel zoiets had.
Je kunt het beste via via regelen. Heb je veel meer kans.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Een simpele kamer met normale ruimte + een badkamer en een slaapkamer in (de buurt van) het centrum.
Zelfstandig? Succes.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Een simpele kamer met normale ruimte + een badkamer en een slaapkamer in (de buurt van) het centrum.
quote:
Le Fier (sp?) heeft wel zelfstandige woningen voor studenten maar dan sta je sowieso meer dan een jaar op de wachtlijst. En je woont ver buiten het centrum.quote:
Nijestee, die containers aan de Vrydemalaan. Alleen zal je daar ook eeuwen moeten wachten.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Le Fier (sp?) heeft wel zelfstandige woningen voor studenten maar dan sta je sowieso meer dan een jaar op de wachtlijst. En je woont ver buiten het centrum.
Onzin. Lefier heeft ook zelfstandige woningen in het centrum en vlak daarbuiten. En maak van die wachttijd maar een paar jaarquote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Le Fier (sp?) heeft wel zelfstandige woningen voor studenten maar dan sta je sowieso meer dan een jaar op de wachtlijst. En je woont ver buiten het centrum.
Ik heb vooralsnog geen conclusies getrokken. Maar ja, iemand op die manier afwijzen is laf vind ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neen, daar trek jij een foute conclusie uit mijn tekst.
Jij heeft een spraakgebrekquote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
Even voor de duidelijkheid (en ShiningStar) MANUEL BROEKMAN HEB EEN RAAR HOOFD
Joe
Duhquote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij heeft een spraakgebrek
[/grammarnazi]
Je gaat slecht.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij heeft een spraakgebrek
[/grammarnazi]
Wat? Hij een raar hoofd?quote:
Nee sorry. Ik vind het niks.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat? Hij een raar hoofd?Hij is echt wel knap
en ook nog eens heerlijk om naar te kijken. Feuten, spuiten en slikken.
quote:
Ik snap het wel jaquote:
Jij wordt helemaal niet opgewonden/geil van vrouwen?quote:Op woensdag 4 april 2012 20:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik snap het wel jaMaar zou het er niet op kunnen om wat te schenken denk ik
!
Ik heb wel ogen. Maar ik zal er niet over dromenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij wordt helemaal niet opgewonden/geil van vrouwen?
quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Rene heeft liever een stevige Hannah Boom.
Wie?quote:Op woensdag 4 april 2012 21:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Rene heeft liever een stevige Hannah Boom.
NEEEE DE GEITJESquote:
<3 Manuel.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eens! Volgens mij hebben wat Manuel betreft alle vrouwen in dit topic dezelfde meningquote:Op woensdag 4 april 2012 20:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:06 schreef Renesite het volgende:
Even voor de duidelijkheid (en ShiningStar) MANUEL BROEKMAN HEB EEN RAAR HOOFD
Joe
Niet eeeeensquote:Op donderdag 5 april 2012 08:23 schreef ShiningStar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nietes
Heb je opdracht voor die post gekregen?
Jep. Komen twee acteurs vanmiddag.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mag je vandaag ook weer een rollenspel doen?
Nigga wat doe jij ik heb vandaag al bijna weekend yoquote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Catch22- het volgende:
studentjes
wel lekker driedaags weekend
Vierdaags. Van morgen tot en met maandag lekker Atari's kloten, muziek luisteren, demo's kijken en bier drinken.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:00 schreef Catch22- het volgende:
studentjes
wel lekker driedaags weekend
Idd zij heeft uitkering altijdquote:Op donderdag 5 april 2012 11:42 schreef Catch22- het volgende:
heb jij niet zo'n beetje altijd weekend?
Bwhehehequote:Op donderdag 5 april 2012 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Ik ook weekend. Maar bier wordt hem niet gvdHeb ik met mijn sukkelige leprahoofd gezegd dat ik morgen wel mee ga doen aan een onderzoek (Lifelines)
Moet nu ook mn pis verzamelen en ik kan vanaamd ook niet drinken want ik moet morgenochtend bloed prikk0nVERDOMME! VERDAMMT
dan ga je toch gewoon?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:29 schreef Ziba het volgende:
Ik verveel me echt zo erg en ik wil vanavond uit!Zit ik hier saai bij mijn broer.
Biertjes drinken met je broer kan toch ook heel gezellig zijn? Sleur je hem daarna gewoon mee de stad inquote:
Dat gaat niet. Mijn broer is net drie weken vader en ligt de hele tijd bij de baby te dromen.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:35 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Biertjes drinken met je broer kan toch ook heel gezellig zijn? Sleur je hem daarna gewoon mee de stad in
Nou hop, op jacht dus jij!quote:Op donderdag 5 april 2012 19:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
En Manuel Broekman is weer vrijgezel!
je weet dat het gebakken lucht is dat ze verkopen he?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb vanavond een knappe mannen borrel, ofwel borrel van de Marug :p
Oftewel gladjakkersquote:Op donderdag 5 april 2012 20:43 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb vanavond een knappe mannen borrel, ofwel borrel van de Marug :p
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:55 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Met jou ga ik niet meer in discussie.
Halloquote:
begint te komen.quote:
Rof manquote:Op vrijdag 6 april 2012 07:17 schreef cerror het volgende:
Goedemorgen!
Op naar duitsland met boem-dikkie! Teringherrie maken, bier zuipen en vrienden maken!
Ey ga haten dan! Ga naar haatstraat 3 stappen terug!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef Catch22- het volgende:
hardcore coño ricko heb ook weer wat te zegge hoor
ga jij maar naar jilla zonder 200 barkies mattiequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ey ga haten dan! Ga naar haatstraat 3 stappen terug!
Hij maakt maar een grapje. Immers woont zelfs hij op zichzelf.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:20 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen conclusies getrokken. Maar ja, iemand op die manier afwijzen is laf vind ik.
was jij daar ookquote:
Neh, niet. Maar was ik er maar. Volgens m'n collega's was het wel super tof.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Luco het volgende:
[..]
was jij daar ook? Was een leuke avond, maar vond Len Faki niks bijzonders doen wat plaatjes draaien betreft
Siema!quote:
Gohquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Luco het volgende:
[..]
was jij daar ook? Was een leuke avond, maar vond Len Faki niks bijzonders doen wat plaatjes draaien betreft
Ook al Duitsers. Houdt niet op vandaag.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef Luco het volgende:
Het was leuk ja. Niet bijzonder... Stefan Bodzin en Paul Kalkbrenner, dat vond ik bijzonder
Oh, maar dan kun je dus ook bier voor mij kopen!quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef Bobs. het volgende:
Hihi, het kassameisje vroeg me net om mijn id toen ik biertjes kocht. Ik voel me zo jong.
Dat moet je zeker als een compliment opvattenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef Bobs. het volgende:
Hihi, het kassameisje vroeg me net om mijn id toen ik biertjes kocht. Ik voel me zo jong.
2,5 uur in de bus zitten. Ik geef het je te doenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Inkomen het volgende:
Maar Lelystad heeft wel een directe OV-verbinding met Groningen.
Direct is direct.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
2,5 uur in de bus zitten. Ik geef het je te doen
OVquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef Inkomen het volgende:
Maar Lelystad heeft wel een directe OV-verbinding met Groningen.
Lekker man. Lekker in je vel? Lekker man.quote:
Gaan we daten?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Renesite het volgende:
Lekker man. Lekker in je vel? Lekker man.
En nu?
quote:
Whut je vriend gaat vreemd?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:31 schreef Luco het volgende:
En boe voor vreemdgaande vriend. Weet nog steeds niet wat ik nou moet doen...
ik val dus gewoon nog op vrouwen hoor Bobs.quote:
Dat dus. Vreemdgaan is een no-go maar je vriend mag die zooi zelf gaan opknappen. Straks ben jij de boeman en keert iedereen zich alsnog onverwacht tegen jou.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:40 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon je bek houden, zijn niet jouw zaken
Wat een opluchting.quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:52 schreef Luco het volgende:
[..]
ik val dus gewoon nog op vrouwen hoor Bobs.
Precies, dit soort zaken kun je helaas niet winnen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:13 schreef joppie_saus het volgende:
Dat dus. Vreemdgaan is een no-go maar je vriend mag die zooi zelf gaan opknappen. Straks ben jij de boeman en keert iedereen zich alsnog onverwacht tegen jou.
Dat is inderdaad ook een reële kansquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef MaxMark het volgende:
En dan komt die vriendin erachter dat jij het al heel lang wist en is ze kwaad op jou, omdat je nooit iets gezegd hebt. Het is ook nooit goed
Nou, daar gaan je kansen voor na een eventuele breuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:02 schreef Luco het volgende:
As I said, moreel dilemma. Als ik niet goed bevriend was met zijn vriendin was het geen probleem geweest, maar nu... Zijn vriendin noemt mij zelfs haar surrogaat-broertje...
Vrouwen ook, lul niet zo dom.quote:Op zaterdag 7 april 2012 01:06 schreef Ziba het volgende:
Mensen zijn vaak schijnheilig in dat soort situaties. Maar ja, ooit komt ze d'r wel achter. En dan weet ze ook meteen wie haar vrienden zijn en wie niet.
Precies, als je op voorhand al gefriendpwnd bent maakt het toch niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:20 schreef MaxMark het volgende:
Nou, daar gaan je kansen voor na een eventuele breuk.
Hoezo op die manier denken? Het zijn toch gewoon vrienden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:41 schreef nietzman het volgende:
[..]
Precies, als je op voorhand al gefriendpwnd bent maakt het toch niet zoveel meer uit.
Omdat testosteronquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:03 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hoezo op die manier denken? Het zijn toch gewoon vrienden.
Sorry.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:03 schreef Ziba het volgende:
Hoezo op die manier denken? Het zijn toch gewoon vrienden.
Zoek even uit hoe ze tegenover surrogaat-incest staat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:02 schreef Luco het volgende:
As I said, moreel dilemma. Als ik niet goed bevriend was met zijn vriendin was het geen probleem geweest, maar nu... Zijn vriendin noemt mij zelfs haar surrogaat-broertje...
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zoek even uit hoe ze tegenover surrogaat-incest staat.
Daar had je me, tot die laatste zin haha.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:55 schreef S-RS het volgende:
Je kan het ook gewoon aan die vriendin vertellen en haar ook meteen duidelijk maken dat ze hoe dan ook niet mag vertellen dat het van jou af komt. Als ze je je surrogaat-broertje noemt begrijpt ze dat vast wel. En dan komt ze er 'zelf achter' door dat ze ze samen heeft gezien of telefoon heeft gecheckt oid.
In een film zou het zeker werken
Hier in duitsland ook al.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:00 schreef wc-eendjuh het volgende:
Jemig wat een drukte overal in de stad en winkelcentrum. Had het kunnen weten opzich..
Oké, biertje?quote:Op zondag 8 april 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Ik heb mezelf iets voorgenomen vanaf vandaag: ik drink nooit meer teveel. En daar ga ik me ook écht aan houden.
Story of my lifequote:Op zondag 8 april 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Ik heb mezelf iets voorgenomen vanaf vandaag: ik drink nooit meer teveel. En daar ga ik me ook écht aan houden.
Stronger men have tried and failed.quote:Op zondag 8 april 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op zondag 8 april 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
definieer ietsquote:Op zondag 8 april 2012 12:03 schreef Catch22- het volgende:
mietjes.
je moet gewoon je grens kennen. en daar ga je dan iets overheen.
en katers zijn voor homos
Ha.quote:Op zondag 8 april 2012 12:36 schreef Ziba het volgende:
Maar ik ben een vrouw en waarschijnlijk sterker dan de mannen. Ik houd het wel vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |