Ik wil die chocolade paashaas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:01 schreef MaxMark het volgende:
Boodskapjespakket gekregen bij de Jumbo omdat ik duizendste klant was
[ afbeelding ]
Stomme Zibaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Vrouwen die in je gezicht geen nee durven te zeggen en later met een smsje alsnog duidelijk maken "niet zo'n behoefte te hebben aan een afspraakje". Laffe bende.
Is dat die waarvan je gister het nummer hebt gekregen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Vrouwen die in je gezicht geen nee durven te zeggen en later met een smsje alsnog duidelijk maken "niet zo'n behoefte te hebben aan een afspraakje". Laffe bende.
Die René heeft het maar goed bekeken met die mannenliefde.quote:
Nou.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Die René heeft het maar goed bekeken met die mannenliefde.
Het is wel makkelijk versieren, vermoed ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Die René heeft het maar goed bekeken met die mannenliefde.
tja, voordeel: je doorbreekt wellicht wat sneller de denkwijze van de man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk versieren, vermoed ik.
quote:
Ja, of dat je er misselijk van wordtquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nadeel van die dingen is dat ze zo snel op zijn
Nooit last van gehadquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Zei ze er niet eens bij dat ze wel gewoon vrienden wou blijven?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Luco het volgende:
Paste waarschijnlijk niet meer binnen de 160 tekens. Keuzes hè.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Zei ze er niet eens bij dat ze wel gewoon vrienden wou blijven?
Dan ken je je positie ook weer als een chick geen twee smsjes aan je wilt verspillenquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Paste waarschijnlijk niet meer binnen de 160 tekens. Keuzes hè.
Goh, dat was ook het hele doel van het berichtquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan ken je je positie ook weer als een chick geen twee smsjes aan je wilt verspillen
Dus zo doe jij dat als je iemand niet ziet zitten? Binnen de 160 tekens iemand afwijzen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Paste waarschijnlijk niet meer binnen de 160 tekens. Keuzes hè.
WAT JONGE DOE NIET STOER IK KLAP JE MET ME BRADA's WAT WOU JE DOEN JONGAHquote:Op woensdag 4 april 2012 07:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Mih. Twee dagen cursus Conflicthantering. Leuk.
Vechten?quote:Op woensdag 4 april 2012 09:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
WAT JONGE DOE NIET STOER IK KLAP JE MET ME BRADA's WAT WOU JE DOEN JONGAH
en wat doe je dan?
Waar voor je geld.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:22 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik vind mijn nieuwe lesrooster voor de laatste periode tof! Alleen dinsdag en woensdag college, de rest vrij
Neen, daar trek jij een foute conclusie uit mijn tekst.quote:Op woensdag 4 april 2012 08:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dus zo doe jij dat als je iemand niet ziet zitten? Binnen de 160 tekens iemand afwijzen.Het is ook in één woord te doen. Of met een blik.
Nee. Je moet wel actief zoeken als je wat wil.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:25 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Staan er nog steeds lange wachtlijsten voor om een kamer in Groningen te huren ?
Wat versta je onder een redelijke kamer?quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Het is dus niet zo dat ik me nou inschrijf over 2 jaar pas een redelijke kamer heb ? Kan me herinneren dat mijn zus wel zoiets had.
dan is ze vast niet erg mooi.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:32 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Het is dus niet zo dat ik me nou inschrijf over 2 jaar pas een redelijke kamer heb ? Kan me herinneren dat mijn zus wel zoiets had.
Je kunt het beste via via regelen. Heb je veel meer kans.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Een simpele kamer met normale ruimte + een badkamer en een slaapkamer in (de buurt van) het centrum.
Zelfstandig? Succes.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:39 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Een simpele kamer met normale ruimte + een badkamer en een slaapkamer in (de buurt van) het centrum.
quote:
Le Fier (sp?) heeft wel zelfstandige woningen voor studenten maar dan sta je sowieso meer dan een jaar op de wachtlijst. En je woont ver buiten het centrum.quote:
Nijestee, die containers aan de Vrydemalaan. Alleen zal je daar ook eeuwen moeten wachten.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Le Fier (sp?) heeft wel zelfstandige woningen voor studenten maar dan sta je sowieso meer dan een jaar op de wachtlijst. En je woont ver buiten het centrum.
Onzin. Lefier heeft ook zelfstandige woningen in het centrum en vlak daarbuiten. En maak van die wachttijd maar een paar jaarquote:Op woensdag 4 april 2012 11:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Le Fier (sp?) heeft wel zelfstandige woningen voor studenten maar dan sta je sowieso meer dan een jaar op de wachtlijst. En je woont ver buiten het centrum.
Ik heb vooralsnog geen conclusies getrokken. Maar ja, iemand op die manier afwijzen is laf vind ik.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Neen, daar trek jij een foute conclusie uit mijn tekst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |