abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:27:33 #1
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109857619

League of Legends

League of Legends EU

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

SPOILER: Jungle!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (01-12-2011) 88 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Salamando
Naam ingame EU: Salamand0

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

FOK!ker: tdrone
Naam ingame EU: tdrone

FOK!ker: Xetran
Naam ingame EU: XoxoXetran
Naam Ingame US: n/a

FOK!ker: Cornelis83
Naam ingame EU: Avaressa
Naam ingame US: n/a

FOK!ker: Robbiee
Naam ingame EU: SharliesTeens
Naam Ingame US: n/a

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
Wat doe ik hier?
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:28:11 #2
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109857640
aangezien het een half ur geleden was dat het voirge topic sloot heb ik het nieuwe deel maar aangemaakt
Wat doe ik hier?
pi_109857675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:28 schreef tdrone het volgende:
aangezien het een half ur geleden was dat het voirge topic sloot heb ik het nieuwe deel maar aangemaakt
Boefje :D
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:30:12 #4
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109857711
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:29 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Boefje :D
ik zit nu nog steeds te gniffelen!!

voor info over IPL:
http://www.ign.com/ipl/league-of-legends/ipl4/schedule/
Wat doe ik hier?
pi_109857732
Ik wist geen spannende TT, dus liet het maar aan iemand anders over :)
pi_109858260
Teamfok op ipl5 ofc
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:01:18 #7
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109858840
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:30 schreef tdrone het volgende:

[..]

ik zit nu nog steeds te gniffelen!!

voor info over IPL:
http://www.ign.com/ipl/league-of-legends/ipl4/schedule/
Acht teams :'). Gaat een feest worden, met bijna alleen NA teams. Snap dat echt niet, de laatste tijd zijn er zoveel goede teams in opkomst en dan komen zij aan met maar acht teams waarvan Epik en Curse op offline toernooien niet veel (meer) voorstellen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_109860596
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:22 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Emsz mid, anders feed hij met zn Ashe.
Of carried hij zo hard met ezreal dat alle bitches zijn kinderen willen. En ik was dronken! :(

Maar anyway, hoewel ik het op prijs stel dat ik wordt genoemd ben ik over het algemeen pas rond 12 uur klaar met werk. Dus tenzij iedereen rond die tijd kan spelen zit het er voor mij niet in.
Conscience do cost.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:53:39 #9
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109860768
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:01 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Acht teams :'). Gaat een feest worden, met bijna alleen NA teams. Snap dat echt niet, de laatste tijd zijn er zoveel goede teams in opkomst en dan komen zij aan met maar acht teams waarvan Epik en Curse op offline toernooien niet veel (meer) voorstellen.
ja :') ze hadden de qualifiers op de amerikaanse servers gehouden met die ping heeft maar één europees team zich kunnen kwalificeren. Slaat echt nergens op.
Wat doe ik hier?
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:11:49 #10
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109861412
Insta toplockers die falen :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_109861904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:11 schreef Salamando het volgende:
Insta toplockers die falen :').
Had ik ook gister.

Shyvana die instalockte en top wilde.
Geen jungle willen terwijl we die nodig hadden. ("never played shy jungle before")
Binnen 10 minuten 0/4 gaan.
Onze jungler blamen omdat hij niet is komen ganken.
In all chat gaan janken dat ze ons moeten reporten omdat we hem niet kwamen helpen.
belachelijke items kopen en het vertikken een ward mee te nemen om ganks te vermijden.

1500+ wins :') :') :')

Jammer dat er zoveel 12 jarigen in het spel zitten :'(
Conscience do cost.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:44:07 #12
148059 Pritt
Atheïst
pi_109862874
Is het CLGeu of CLGna op ipl4?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:44:25 #13
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109862883
NA.
pi_109862890
CLG.NA
pi_109865142
Woooooooooow! Blitz is vet.

Had hem vanmiddag gekocht, eerste potje in een team met Nautilus, Ziggs, Vayne en Shaco. Ik dacht prima team, maar Nauti en Vayne waren premade en moesten samen bot. Ik dus solo top met Blitz tegen Singed. Die kerel kon helemaal niks >:) heb heb speed boots, triforce en shurelyas gebouwd.

10/0/11 geindigd :D
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:36:45 #16
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109865546
Ik heb net ook met morgana even flink potje mensen ingemaakt :) ging erg lekker. 11/0/5 met ontiegelijk veel minion kills :)

Mid in mijn eentje helemaal doorgedrongen tot dat we die laatste toren konden mollen (ben noob dus die naam ben ik even kwijt :) )

Die site met afkortingen heeft wel wat geholpen snap nu meer wat mensen bedoelen :P
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_109865768
Je hebt de nexus (uiteindelijke basis die je kapot moet maken), daarvoor 2 nexus turrets, daarvoor een base turret, en dan nog twee 'gewone' turrets in lane ;)

edit: heb het er even bijgezocht voor de zekerheid :P

Nexus Turret, Inhibitor Turret, Inner Turret en Outer Turret zijn de officiele namen :P

Morgana is idd heel nice voor mid :) soms raak ik mn stun heel nice en voel ik me echt koning, en soms mis ik makkelijke stilstaande enemies. Natuurlijk ziet mn team altijd alleen de fails :+
pi_109867878
Precies genoeg RP voor Rumble in the Jungle skin sale, zo baas _O_
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:01:29 #19
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109871459
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:41 schreef Tjado het volgende:
Je hebt de nexus (uiteindelijke basis die je kapot moet maken), daarvoor 2 nexus turrets, daarvoor een base turret, en dan nog twee 'gewone' turrets in lane ;)

edit: heb het er even bijgezocht voor de zekerheid :P

Nexus Turret, Inhibitor Turret, Inner Turret en Outer Turret zijn de officiele namen :P

Morgana is idd heel nice voor mid :) soms raak ik mn stun heel nice en voel ik me echt koning, en soms mis ik makkelijke stilstaande enemies. Natuurlijk ziet mn team altijd alleen de fails :+
Nexus die bedoelde ik idd :)

Tot aan de inhibitor in mijn eentje gered :D
Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE
pi_109873055
Gister Tristana maar gekocht, omdat ik nog steeds zoekende ben naar mijn champion. Die range van haar autoattack is echt :9~
Net mijn eerste potje PvP gedaan. Score van 9/8/17 op 54/42/72. Ik ben niet ontevreden :)
Extremistisch gematigd.
pi_109873208
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef P8 het volgende:
Gister Tristana maar gekocht, omdat ik nog steeds zoekende ben naar mijn champion. Die range van haar autoattack is echt :9~
Net mijn eerste potje PvP gedaan. Score van 9/8/17 op 54/42/72. Ik ben niet ontevreden :)
Leuke champion inderdaad en is wat veiliger om te spelen door haar jump en ultimate. Alleen moet je team genoeg slow hebben, anders rent nog iedereen je weg (of je moet een vroege phage halen, wat ook niet verkeerd is).
pi_109873483
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef P8 het volgende:
zonde van je ip/rp , tristana is gratis bij riot facebooklike. zelfde met alistar er youtube overigens
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:32:21 #23
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109873674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:25 schreef Adames het volgende:

[..]

Leuke champion inderdaad en is wat veiliger om te spelen door haar jump en ultimate. Alleen moet je team genoeg slow hebben, anders rent nog iedereen je weg (of je moet een vroege phage halen, wat ook niet verkeerd is).
Phage op Tristana :?? IF > Phantom Dancer is veel beter voor een Trist dan phage/FM/TF
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:20:03 #24
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109876577
Jup heb mijn favoriete champion gevonden. Morgana it is :)
pi_109877471
Mensen die perse support willen spelen en dan Xin Zao gaan en totaal niks doen....
pi_109880746
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:29 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

zonde van je ip/rp , tristana is gratis bij riot facebooklike. zelfde met alistar er youtube overigens
Facebook :')
Kut ;(
Extremistisch gematigd.
pi_109882356
Daar krijg je nog een gruwelijk lelijke skin bij gratis ook (net als met Kayle en Alistar).
pi_109883161
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 01:33 schreef P8 het volgende:

[..]

Facebook :')
Kut ;(
ja want je zit er meteen je hele leven aan vast, maak gewoon een spoof als het moet ...
pi_109883496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:48 schreef ems. het volgende:

[..]

Of carried hij zo hard met ezreal dat alle bitches zijn kinderen willen.
Dat komt natuurlijk door die uitstekende Alistar support :+ Maargoed, wat een kutgame was dat. We hadden ze iedere keer tot 5% HP maar ze kwamen steeds weg. Fucking lame.
Vicariously I live while the whole world dies
  woensdag 4 april 2012 @ 09:04:13 #30
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109883595
Wanneer is het een geschikt moment om over te stappen van easy bot game naar intermediate en naar real pvp? Kan mij voorstellen dat er een behoorlijke kloof in pvp zit als je nog laag level bent?
pi_109883632
normal blindpick kan je gewoon doen. je moet ergens beginnen :)
pi_109883808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:04 schreef Lon3 het volgende:
Wanneer is het een geschikt moment om over te stappen van easy bot game naar intermediate en naar real pvp? Kan mij voorstellen dat er een behoorlijke kloof in pvp zit als je nog laag level bent?
Je komt ook gewoon tegen laag level mensen in blind pick. Ik zou nooit bot games aanraden aan beginners tbh. Vriend van me heeft tot level 30 alleen maar bot games gedaan, en heeft nu enorme moeite om zich aan te passen aan PVP.
pi_109883887
Komt nog bij, de slechtere spelers zijn niet beter dan easy bots. Natuurlijk is het handig om controls enzo te leren vanuit botgames, maar je kunt al vrij snel (voor level vijf sowieso) gewoon blind pick doen.

Ook omdat je, naarmate je beter begint te worden, met steeds meer en meer mechaniekjes, truucjes en andere dingetjes bekend raakt, dingen die je sowieso niet in botgames tegen komt.

Ik herinner mij mijn verbazing en verontwaardiging nog, de eerste keer dat ik iemand zag junglen O+
pi_109884111
Haha ik begon daarmee :) Zag de totalbiscuit WTF is LoL, ging hij jungletrundle. Meteen spelen :)
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 09:29:38 #35
230491 Zith
pls tip
pi_109884155
Same :')

Ging voor geen meter want was lvl 4 ofzo met de oude jungle :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109884190
Ik stel me dat zo voor :')

"omg report trundle please, he doesnt want to play in lane"
"fucking trundle l2p come to lane faggot"

:')
pi_109884932
Naja ik wist dat er jungle was door die video maar ben begonnen met AP mid (veigar). Veigar had ik al soort van gekozen als champ op de site , was toevallig ook nog free (wist niet eens dat dat zo werkte toen nog). Veigar every game :)
pi_109885108
Mijn huisgenoot zijn main champ is ook Veigar en ik ben nog geen lompere nuke tegengekomen dan hij. Een goede toevoeging aan het team, mits je early en midgame genoeg weet te farmen.
Extremistisch gematigd.
pi_109886907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel me dat zo voor :')

"omg report trundle please, he doesnt want to play in lane"
"fucking trundle l2p come to lane faggot"

Been there, done that :P Alleen dan met yi op low lvl toen. "Stop jungling, noob, come into the lane!" Gelukkig voorspelde zelfs de guide dit al :P

Heracim, wat zal het worden? Based op de vergelijking met Sejuani weer een mounted bruiser/jungler? Hopelijk wel één die een beetje redelijk is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cornelis83 op 04-04-2012 11:14:22 ]
pi_109887236
Trollart, wordt eigenlijk een troetelbeertje op een my little pony
pi_109888388
Zijn er hier mensen die Rumble spelen? Ik vind hem heel gaaf om te spelen maar mis toch wel een beetje damage. Ik stond gister tegenover een Trundle in toplane waarbij ik al na 10 minuten op 5/0 stond (die gast was niet helemaal 100% geloof ik). Anyway, ik had dus veel meer geld en dus betere items dan hem, maar op melee range kon ik hem nog steeds gewoon niet 1v1 aan. Terwijl hij alleen boots had, en ik zelf al dat 700 armor ding had.

Ik stond op hem in te rammen met flamethrower aan en was harpoons aan het spammen, maar toch ging ik sneller dood dan hij. Ik moest gewoon een beetje heen en weer vliegen met mn W voordat ik hem kon afmaken steeds.

Ik bouw hem grotendeels volgens deze guide trouwens:
http://www.mobafire.com/l(...)n-of-solo-top-102929
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2012 @ 11:47:52 #42
230491 Zith
pls tip
pi_109888479
De mensen die ik rumble zie spelen zijn vaak erg goed. Ik kan er niets mee ;(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109888737
Counterpicken met Lee Sin en Renekton, easy game
pi_109888950
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 11:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Counterpicken met Lee Sin en Renekton, easy game
Ik speel alleen blind pick, maar de vraag is hoe ik kan ownen met Rumble niet hoe ik hem kan counteren mattie
  woensdag 4 april 2012 @ 12:01:22 #45
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109889020
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:13 schreef Autobandje het volgende:

[..]

Je komt ook gewoon tegen laag level mensen in blind pick. Ik zou nooit bot games aanraden aan beginners tbh. Vriend van me heeft tot level 30 alleen maar bot games gedaan, en heeft nu enorme moeite om zich aan te passen aan PVP.
Dan ga ik vanavond maar eens proberen :)
pi_109889255
Bots zijn sowieso nergens goed voor.
Conscience do cost.
pi_109889469
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:07 schreef ems. het volgende:
Bots zijn sowieso nergens goed voor.
Wel om je win of the day te halen als je maar 15 minuten de tijd hebt :P
pi_109889490
Mattie? Ik ben niet je lokale shoarmaboer ktnx. Hoe je kan ownen met rumble is je heat onder controle krijgen en traden met je E -> Q -> E met je W up. Voor de rest is het initiaten met je ult wat belangrijk is. Laning is tricky, blindpickrumble zuigt aangezien je nogal afhankelijk bent van je MR of armor runes/masteries.
pi_109889496
True, maar ik geef niets om ip :P
Conscience do cost.
pi_109889914
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:14 schreef ems. het volgende:
True, maar ik geef niets om ip :P
Dan zijn de bots dus voor jou nergens goed voor. Voor andere mensen dus wel.
  woensdag 4 april 2012 @ 12:31:17 #51
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109890104
Krijg je bij een bot game meer ip?
pi_109890295
nee, minder, 80% van wat je zou krijgen in dezelfde game in PvP. Maar je hebt een win bonus met een cooldown van 22 uur en als je die wilt halen terwijl je te weinig tijd hebt om een PvP game te doen voor je win bonus, dan zijn de bots daar ideaal voor.
pi_109891061
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:25 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dan zijn de bots dus voor jou nergens goed voor. Voor andere mensen dus wel.
Wellicht, maar als het je intentie is om beter te worden werken bot slechts averechts.
Conscience do cost.
pi_109891197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:57 schreef ems. het volgende:

[..]

Wellicht, maar als het je intentie is om beter te worden werken bot slechts averechts.
Niet helemaal waar. Bots helpen prima om een character waar je totaal niet bekend mee bent onder controle te krijgen.
Ikzelf vind het erg frustrerend als iemand een nieuwe character PvP probeert, om vervolgens ontzettend hard te falen omdat ze niet begrijpen hoe ze de potentie van een champion kunnen benutten.
Extremistisch gematigd.
pi_109891352
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:00 schreef P8 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Bots helpen prima om een character waar je totaal niet bekend mee bent onder controle te krijgen.
Ikzelf vind het erg frustrerend als iemand een nieuwe character PvP probeert, om vervolgens ontzettend hard te falen omdat ze niet begrijpen hoe ze de potentie van een champion kunnen benutten.
Klopt, maar dat is een probleem wat voornamelijk voorkomt bij level <10. Met wat basiskennis van het spel verdoe je je tijd door tegen braindead bots te spelen want je leert er niets van. Bovendien zijn champs met lol nou niet bepaald lastig om onder de knie te krijgen, dan kan je beter oefenen tegen iets dat weerstand geeft.
Conscience do cost.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:32:02 #56
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109892523
Ben net level 7 en begin nu te merken dat ik mijn champion onder de knie begin te krijgen. Heb tegen bots dit goed kunnen uitproberen. Even de moves onder de knie krijgen enz. Natuurlijk zijn bots een stuk voorspelbaarder. Maar om een champ te leren kennen is dat juist handig.
pi_109892614
Dat is het ook zeker, maar je zal merken dat je op een gegeven moment bots veel beter kan vermijden. De mechanics verschillen nauwelijks per champ en als je dan tegen bots gaat spelen is het net alsof je gaat hardlopen tegen kleuters :P

Maar ja, juist door die voorspelbaarheid vind ik bots niet handig.
Conscience do cost.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:43:09 #58
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109892897
Ja daarom vroeg ik wanneer is het beste moment om van bots af te stappen. Ik ben nu op het punt aangekomen dat ik tegen bots bijna nooit meer sterf, behalve als ze met 3+ aan komen.
pi_109893045
Nu, lijkt me.

Op level 7 zijn mensen zo verschrikkelijk slecht (no pun intended) dus daar zal je prima meekomen. Hoe eerder je tegen 'onvoorspelbare' mensen gaat spelen hoe beter je wordt.

Bovendien is tegen bots spelen doodsaai :P
Conscience do cost.
  woensdag 4 april 2012 @ 13:51:51 #60
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109893244
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:46 schreef ems. het volgende:
Nu, lijkt me.

Op level 7 zijn mensen zo verschrikkelijk slecht (no pun intended) dus daar zal je prima meekomen. Hoe eerder je tegen 'onvoorspelbare' mensen gaat spelen hoe beter je wordt.

Bovendien is tegen bots spelen doodsaai :P
Ben zelf ook nog dikke noob :P maar begin nu behoorlijk de vloer te vegen met de bots :P
pi_109893321
De slechte spelers zijn echt een flink stuk slechter dan bots, dus daar moet je goed mee kunnen komen.
pi_109901719
Ali jungle <3
pi_109901801
Ali jungle is ultimate pubstomp
Conscience do cost.
pi_109902041
Speelt gewoon heerlijk. Die W en Q. DAMNNN
  woensdag 4 april 2012 @ 19:17:06 #65
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109906491
ali jungle ganks zijn heel sterk maar het farmen is geloof ik wat minder dan anderen?
Wat doe ik hier?
pi_109909841
Je farm zijn juist de ganks
pi_109910928
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 13:35 schreef ems. het volgende:
Dat is het ook zeker, maar je zal merken dat je op een gegeven moment bots veel beter kan vermijden. De mechanics verschillen nauwelijks per champ en als je dan tegen bots gaat spelen is het net alsof je gaat hardlopen tegen kleuters :P

Maar ja, juist door die voorspelbaarheid vind ik bots niet handig.
Al eens eerder gezegd, maar ik gebruik nog steeds bots bij een nieuwe champ. Ondanks dat ik het spel al ruim 2,5 jaar speel. Natuurlijk ga je niet bij iedere nieuwe champ opnieuw leren last hitten, en als je ziet dat een skill een stun heeft, dan is dat niet opeens een andere stun dan normaal.
Toch vind ik het wel erg fijn om even de spells een keer te hebben gebruikt, simpelweg omdat die teksten bij een skill niet altijd voldoende zijn om te weten wat ze doen. Daarnaast is het even spelen wel handig om te weten hoe het zit met hoeveelheid mana en hp. Dan weet je hoe je je spells moet gebruiken en welke items het beste zijn.
Als je de eerste keer een champ speelt in PvP, dan heb je halverwege het spel wel door hoe het werkt, dat klopt. Maar in de eerste paar levels zit je toch maar nog steeds een beetje te kutten en op die manier speel je niet op je best.
Meestal oefen ik een nieuwe champ een kwartier op bots, waarna ik wel genoeg weet.
pi_109910937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Je farm zijn juist de ganks
Waarom is omNOMNOMNOMNOM niet online voor een paar potjes LOL? :P
pi_109911919
Ik heb nog 2 plekjes over.
pi_109915449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:51 schreef Lamabal het volgende:
Ik heb nog 2 plekjes over.
Voor wat?
pi_109919056
FOK!ker: Boomeister
Naam ingame EU: Boomeister
Naam Ingame US: Boomeister

:)

Pantheon en jax zijn mijn favorite heroes :P
pi_109919321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Boomeister het volgende:
FOK!ker: Boomeister
Naam ingame EU: Boomeister
Naam Ingame US: Boomeister

:)

Pantheon en jax zijn mijn favorite heroes :P
Mensen die Malzahar niet als favoriete hero hebben...
pi_109919893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 20:30 schreef jespertje het volgende:

[..]

Waarom is omNOMNOMNOMNOM niet online voor een paar potjes LOL? :P
omdat gewoon daarom :)
pi_109920162
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 12:36 schreef Cornelis83 het volgende:
nee, minder, 80% van wat je zou krijgen in dezelfde game in PvP. Maar je hebt een win bonus met een cooldown van 22 uur en als je die wilt halen terwijl je te weinig tijd hebt om een PvP game te doen voor je win bonus, dan zijn de bots daar ideaal voor.
Die bonus krijg je trouwens niet met bots.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef jespertje het volgende:

[..]

Mensen die Malzahar niet als favoriete hero hebben...
Die vind ik werkelijk zo oninteressant om te spelen
pi_109921300
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 23:08 schreef Adames het volgende:

[..]

Die bonus krijg je trouwens niet met bots.

Welke bonus niet?
pi_109931415
Sowieso de bonus is maar 150 IP, waar maakt iedereen zich druk om :) IP sprokkel je zo bij elkaar als je gewoon speelt en probeert te winnen.

nog 7 champs \o/
pi_109931935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Sowieso de bonus is maar 150 IP, waar maakt iedereen zich druk om :) IP sprokkel je zo bij elkaar als je gewoon speelt en probeert te winnen.

nog 7 champs \o/
Wie maakt zich hier druk om 150 ip? Er wordt alleen maar gezegd waarom sommige mensen bots meer waarde geven ivm die bonus dan anderen.

En sommige mensen beweren (als ik het goed begrepen heb) dat bot games geen bonus geven. Wat niet waar is ofc.

En ik begrijp dat jij champions aan het sparen bent? :P Ik ook en daarvoor vind ik IP wel handig, hoef ik niet alle RP aan champions uit te geven :) Ik moet er nog 9 en heb atm genoeg om 3 3150 ip champions te unlocken (mis er nog 4 3150 ip champs)
pi_109932114
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Wie maakt zich hier druk om 150 ip? Er wordt alleen maar gezegd waarom sommige mensen bots meer waarde geven ivm die bonus dan anderen.

En sommige mensen beweren (als ik het goed begrepen heb) dat bot games geen bonus geven. Wat niet waar is ofc.

En ik begrijp dat jij champions aan het sparen bent? :P Ik ook en daarvoor vind ik IP wel handig, hoef ik niet alle RP aan champions uit te geven :) Ik moet er nog 9 en heb atm genoeg om 3 3150 ip champions te unlocken (mis er nog 4 3150 ip champs)
We bedoelen allebei de daily win bonus? Die krijg je zeker niet bij een winst op bots. Zou ook wat zijn. En verder is 150 ip bonus natuurlijk wel fijn, dat is ip ter waarde van 2 potjes van 3 kwartier. Ik weet niet hoe jou dagindeling er uit ziet, maar ik kan echt niet meer dan een paar potjes per week spelen.
pi_109932345
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:15 schreef Adames het volgende:

[..]

We bedoelen allebei de daily win bonus? Die krijg je zeker wel bij een winst op bots. Zou ook wat zijn. En verder is 150 ip bonus natuurlijk wel fijn, dat is ip ter aarde van 2 potjes van 3 kwartier. Ik weet niet hoe jou dagindeling er uit ziet, maar ik kan echt niet meer dan een paar potjes per week spelen.
fixed.
pi_109932379
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:22 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

fixed.
custom of co-op vs AI?
pi_109932447
co-op vs AI. Daar hebben we het over hier. Custom is geen echte game, daar kun je alles manipuleren.
pi_109933968
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 10:55 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

nog 7 champs \o/
Als je net lvl 30 bent en voor een aantal rollen de juiste runes wil, kom je veel ip tekort hoor. Tenzij je alle champions met RP koopt.

Nu voor het eerst ARAM gespeeld, zo epic :D
pi_109934268
Krijg in ARAM altijd van die beesten :) Brand, GP (insta 5 kills op lvl6), Karthus, Cait
pi_109935002
Onhit teemo blijft leuk :) Ik had de bloodrazor nog niet, maar zelfs zonder smelten (en met de malady en wit's end) smelten die champions al weg door de snelle attack speed :)
pi_109935899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 12:13 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Krijg in ARAM altijd van die beesten :) Brand, GP (insta 5 kills op lvl6), Karthus, Cait
Lekker.. ik krijg altijd heroes als:
- Evelynn
- Nasus (lekker Q-farmen met 5 man)
- Kayle
- etc. etc. ;(
pi_109936204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 11:25 schreef Cornelis83 het volgende:
co-op vs AI. Daar hebben we het over hier. Custom is geen echte game, daar kun je alles manipuleren.
Ik heb nergens gelezen dat het over co-op vs AI ging. Ik doe met botgames altijd custom. co-op vs AI is zo vervelend met al die mensen die zichzelf serieus nemen als ze tegen bots spelen.

Vandaar het verschil
pi_109936407
Hmm, in de regel als het hier over botgames gaat, dan wordt daar co-op vs AI mee bedoeld volgens mij. Maar goed, nu snap ik de verwarring :) Custom games worden hier volgens mij ook gewoon custom games genoemd en niet games tegen bots (gezien het niet altijd tegen bots hoeft te zijn. Denk bijv. alleen al aan ARAM).

En wat bedoel je met mensen die zichzelf serieus nemen tegen bots? Dat soort lui ben ik nog niet tegengekomen :P En al zou ik ze tegenkomen, dan zou ik daar gewoon schijt aan hebben. Tis maar tegen bots of zo :P
  donderdag 5 april 2012 @ 13:14:46 #88
148823 znarch
ondertitel
pi_109936468
Die gast van die "Just ok" guides _O- _O-

"Looks like i'm gonna call her rihanna, cause she just got beat."
"They are gonna call you old McDonald because you are farming so much."
"This shen is like my old house keeper, he's trying to steal"
"So we're gonna call him Princess Di. Because he just got wrecked."

_O- Ik heb een flauw gevoel voor humor maar echt, ik lag dubbel.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_109936498
Das wel jouw niveau humor idd :)
pi_109937278
Wat is ARAM? sorry als ik iets over het hoofd zie :p
pi_109937317
all random all mid
Conscience do cost.
pi_109938605
Net zoals Dominion zouden ze daarvan ook een map moeten maken. Lijkt me op zich niet zo heel moeilijk te maken, je pakt Summoners Rift en veeg daar alles wat niet toegestaan is bij ARAM weg. Champion select kun je ook gewoon skippen.
pi_109939777
wow LoL is traag...
pi_109941826
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Cornelis83 het volgende:
Net zoals Dominion zouden ze daarvan ook een map moeten maken. Lijkt me op zich niet zo heel moeilijk te maken, je pakt Summoners Rift en veeg daar alles wat niet toegestaan is bij ARAM weg. Champion select kun je ook gewoon skippen.
Yup, ik snap niet waarom ze dat niet gedaan hebben. Zo een easy en quick win voor zoveel spelers.. zonde eigenlijk. En of ze dan ARAM of ARAB maken maakt eigenlijk niet zoveel uit.
pi_109942586
Voor -alles- moeten ze gewoon een replayfunctie inbouwen. Wat mij betreft poepen ze een jaar geen nieuwe champs uit zolang die shit er maar komt :')
Conscience do cost.
pi_109942925
Maar daar verdienen ze geen geld mee he :P
pi_109942975
Die map van de basic tutorial zou zo baas zijn voor ARAM, ze hoeven alleen nog 1 of 2 towers erbij te zetten en ze zijn klaar.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:12:52 #98
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109943650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 15:51 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar daar verdienen ze geen geld mee he :P
Volgens mij verdienen ze meer op skins dan op champs, maar dat weet ik niet zeker. (Geen idee hoe goed die bundles verkopen).
pi_109943892
Nu weet ik niet hoe het met de rest zit maar gebasseerd op wat ik zie en kijkend naar mijzelf denk ik dat champions beter verkopen dan skins. Kan er natuurlijk naast zitten. Ikzelf heb ongeveer de helft van mijn champions (misschien meer) gekocht met RP (bundles) en de andere helft met RP. Ik heb 4 skins, 3 daarvan gratis gekregen, 1 zat in een champion bundel.
pi_109943974
Ik heb -VEEL- meer uitgegeven aan skins dan aan champs :P
Conscience do cost.
  donderdag 5 april 2012 @ 16:23:00 #101
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109944057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:21 schreef ems. het volgende:
Ik heb -VEEL- meer uitgegeven aan skins dan aan champs :P
Dit ja.
Alleen Kog'Maw van RP gekocht :').
pi_109944149
Ik heb denk ik twee champs van RP gekocht, MF en nog eentje, helemaal in het begin.

Op een gegeven moment zwem je in de IP dus dan hoeft het echt niet meer :P
Conscience do cost.
pi_109945671
Denk dat over het algemeen idd het meeste geld verdiend wordt met skins. Op een gegeven moment verdien je wel genoeg IP om regelmatig champs te kopen.
pi_109945746
en runes dan? Kopen jullie die beperkt? Want daar ging mijn IP voornamelijk naar toe.

Maar ja, in het begin heb ik ook runes gekocht die niet zo nuttig waren volgens mij. Ik werd gelukkig wel op tijd gewaarschuwd dat ik geen Tier 1/2 runes moest kopen. Dus daar is geen IP aan verspild. Maar de runes die ik nu heb zijn:

Rood: AtkSpd, Magic Pen., Crit, AP, Armor, AD en ArP
Blauw: AtkSpd, CDR op lvl, Flat CDR, AP op lvl, Flat mana, Crit, AP, Armor, Flat MR, MR op lvl
Geel: AtkSpd, Mana Regen op lvl, Mana op lvl, Crit, Physical dmg op lvl, AP, Flat mana regen, HP op lvl, Armor
Quints: Armor Pen. Flat HP, Crit, AP, Armor, Movement Speed, Flat Health Regen, Magic Pen. Atk Dmg.

maar goed, zoals ik al zei: zoals die crit en atk speed in blauw/geel waren dus nooby mistakes in de early days. Maar rest gebruik ik wel dus volgens mij niet echt verspilling in IP.
pi_109945846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 16:58 schreef Cornelis83 het volgende:
en runes dan? Kopen jullie die beperkt? Want daar ging mijn IP voornamelijk naar toe.

Nee die koop ik niet beperkt, die heb ik ondertussen allemaal. Of nouja, allemaal, genoeg om vrijwel elke champ die ik heb optimaal te kunnen spelen.

Ik zit ook vaak wekenlang met 6300+ ip omdat ik niet weet welke champ ik moet kopen. Dan besluit ik dat ik toch liever een runepage van shyvana helemaal afmaak en geef ik zo 6100 ip uit aan 3x quints :P

Runes hebben altijd prioriteit.
Conscience do cost.
pi_109946086
oke, dan de volgende vraag :P hoeveel potjes heb je al gespeeld dan en hoeveel heb je daarvan gewonnen? :) Volgens mij zijn dat er heel wat.
pi_109946380
Geen idee hoeveel ik er in totaal heb gespeeld. Ik dacht dat ik nu tegen de 800 normal wins aanzit, plus nog wat losse ranked hier en daar in S1.

Maar ik win niet exceptioneel veel hoor. Ik speel trouwens ook erg weinig in vergelijking met veel anderen in dit topic. Ondertussen ook lol al 3 dagen niet meer aangeraakt :P
Conscience do cost.
pi_109947685
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:13 schreef ems. het volgende:
Geen idee hoeveel ik er in totaal heb gespeeld. Ik dacht dat ik nu tegen de 800 normal wins aanzit, plus nog wat losse ranked hier en daar in S1.

Maar ik win niet exceptioneel veel hoor. Ik speel trouwens ook erg weinig in vergelijking met veel anderen in dit topic. Ondertussen ook lol al 3 dagen niet meer aangeraakt :P
Toch is 800 ook al redelijk, dat is zo'n 1000 uur zuivere speltijd (35 min per potje)
  donderdag 5 april 2012 @ 17:54:59 #109
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109947887
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 17:06 schreef Cornelis83 het volgende:
oke, dan de volgende vraag :P hoeveel potjes heb je al gespeeld dan en hoeveel heb je daarvan gewonnen? :) Volgens mij zijn dat er heel wat.
Ik denk ~500 ranked games en iets van 500 normal games.
pi_109951529
900 gewonnen en iets van 800 verloren?
pi_109960526
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel potjes je hebt verloren?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 5 april 2012 @ 22:22:39 #112
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109961198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef P8 het volgende:
aan het eind van een potje in het score screen
Wat doe ik hier?
pi_109963616
Heracim volgende week..... :D
pi_109964114
quote:

Maar ja, in het begin heb ik ook runes gekocht die niet zo nuttig waren volgens mij. Ik werd gelukkig wel op tijd gewaarschuwd dat ik geen Tier 1/2 runes moest kopen. Dus daar is geen IP aan verspild. Maar de runes die ik nu heb zijn:

Blauw: AtkSpd, CDR op lvl, Flat CDR, AP op lvl, Flat mana, Crit, AP, Armor, Flat MR, MR op lvl
Geel: AtkSpd, Mana Regen op lvl, Mana op lvl, Crit, Physical dmg op lvl, AP, Flat mana regen, HP op lvl, Armor
Quints: Armor Pen. Flat HP, Crit, AP, Armor, Movement Speed, Flat Health Regen, Magic Pen. Atk Dmg.

maar goed, zoals ik al zei: zoals die crit en atk speed in blauw/geel waren dus nooby mistakes in de early days. Maar rest gebruik ik wel dus volgens mij niet echt verspilling in IP.
crit geel en blauw is altijd mooi. Volledige crit rune page was een van de meest gebruikte rune pages tijdens beta vanwege de zieke crit op gp parley
  donderdag 5 april 2012 @ 23:21:42 #115
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109964370
quote:

Heb vier runepages allang vol en heb er niet meer nodig, twee voor support, een voor ad een voor top/jungle.
pi_109964558
quote:
14s.gif Op donderdag 5 april 2012 23:21 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Heb vier runepages allang vol en heb er niet meer nodig, twee voor support, een voor ad een voor top/jungle.
Nouja, om sommige classes optimaal te spelen heb je wel degelijk meerdere runepages nodig. Ik heb er 7 en nog zit ik constant te wisselen om optimale runes te hebben op elke champ.

Vaak zijn het kleine verschillen, als in op marks AD ipv Armor pen bij sommige AD's en dan weer magic res glyphs ipv AP op mid. Of gespecialiseerde aparte runepages zoals voor Ryze/Akali.

Het kan natuurlijk wel, maar optimaal is het niet :P
Conscience do cost.
  donderdag 5 april 2012 @ 23:29:31 #117
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109964687
Ja, het kan wel met meer.
Maar om 6300 ip per page te betalen en om die te vullen ook nog ~12k ofzo kwijt zijn is echt belachelijk. Als je geen geld uitgeeft ben je zo dik 100k ip kwijt aan alleen runes.
pi_109965101
Daarom is die runepage-pack ook één van mijn investeringen in RP geweest :P
Conscience do cost.
pi_109966262
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef P8 het volgende:
lolking . net
pi_109974122
Critrunes, Hpregen en CDR zijn niet echt runes die ik zo zou kiezen. CDR haal je nu gemakkelijker uit je items en je masteries, net als je hpregen. Crit was puur voor GP een leuk truukje maar dan heb ik liever ARpen, meer damage lategame ook nog eens en veel minder random.
pi_109975077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Critrunes, Hpregen en CDR zijn niet echt runes die ik zo zou kiezen. CDR haal je nu gemakkelijker uit je items en je masteries, net als je hpregen. Crit was puur voor GP een leuk truukje maar dan heb ik liever ARpen, meer damage lategame ook nog eens en veel minder random.
Geheel mee eens. Ik heb nu volgens mij alle runes die ik nodig heb, heel misschien haal ik voor Kennen nog eens energy runes.
pi_109975957
Niet doen :) Kan met je masteries prima.

Ga nu geen runes meer kopen, heb wel alles wat ik nodig heb, eerst alle champs maar even binnenharken, nog 7

wel 5 van 6300 , 1 van 4800 en 1 van 3150:/
pi_109975961
Ja, die crit runes zijn dus een nooby mistake. De andere runes heb ik wel met een reden gehaald. De 3 HP regen runes werden door vele guides aangeraden voor de masochistische champions, de CDR runes gebruik ik voor shaco en om de CDR cap te halen op Ryze.

Ik mis nu nog acht champions :P 5 van 6300, 3 van 3150. Heb atm 9550 ip, dus zou de 3 van 3150 kunnen unlocken als ik dat zou willen.
pi_109976042
welke moet je nog? ik moet nog (uit mn hoofd)

shyvana, sejuani, nautilus, nocturne, galio, xinzao en nog eentje :)

shyvana haal ik nu eerst voor solotop, rest ... meh
pi_109976147
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 11:44 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

Galio is ook best leuk als counterpick op mid of top. Kheb zelfs eventjes Galio als support gespeeld, dat ging ook nog wel ok.
pi_109976514
quote:
welke moet je nog?
Cassiopeia, Gragas, Orianna, Pantheon, Riven, Talon, Trundle en Urgot mis ik nog.
pi_109978099
Kayle jungle ftw.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:05:31 #128
148823 znarch
ondertitel
pi_109979030
quote:

Shyvana is geen geweldige solotop. Komt in de jungle veel beter tot zijn recht.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:07:19 #129
271634 Lon3
Lone! Lone! Lone! Lone!
pi_109979105
Ik heb pas 2 champions geunlocked :+ ashe + morgana

Heb trouwens laatst mijn eerste non-bot match gespeeld en dat was idd makkelijker dan tegen bots :+ had zelf 18/4/11 maar wel verloren omdat de rest van het team niet bepaald goed was.

2 tegenstanders tegelijk kon ik makkelijk aan met morgana op mid lane. Maar op een gegeven moment kwamen ze met 3 à 4 man om mij maar af te slachten. Dus toen werd het wel moeilijk :P ik was op een gegeven moment lvl 18 en de rest van het team zat rond lvl 8-10.

Ben zelf nu lvl 7 nogsteeds dus dat zal wel mee spelen waarom er zo een verschil is tussen de player skills.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:08:52 #130
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109979175
Al die nieuwe troep vanaf Talon ongeveer heb ik ook niet, op Shyvana na. Wtf moet je met Sejuani :'), Nautilus en Volibear.
pi_109979200
Nautilus en volibear is niks mis mee tbh.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:12:52 #132
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109979302
Nautilus is leuk voor z'n chain-cc, maar voor de rest vind ik er niet veel aan.
pi_109979432
Jup. Daarom is hij er ook
pi_109979455
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 10:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nu is dat ook minder nuttig. Niet alleen had ik tijdens de beta toegang tot alle runes, ook waren de crit runes veel beter dan nu.
pi_109979498
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:08 schreef Zeroku het volgende:
Al die nieuwe troep vanaf Talon ongeveer heb ik ook niet, op Shyvana na. Wtf moet je met Sejuani :'), Nautilus en Volibear.
is de rest dan niet 'nieuwe troep'? Ik vind Udyr al nieuwe troep.
pi_109979532
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef Adames het volgende:

[..]

Spijt me maar udyr is geen troep.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:18:06 #137
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109979537
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef Adames het volgende:

[..]

Udyr noem ik geen troep nee :+.
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 13:19:17 #138
230491 Zith
pls tip
pi_109979582
Paard-ghost-man wordt dus weer een nieuwe solo-top :)

Wel leuk dat hij AD krijgt gebaseerd op zn movement speed, sowieso movementspeed builds _O_
pi_109979819
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:17 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Spijt me maar udyr is geen troep.
Volgens mij ging het hem niet over hoe sterk ze waren, anders zou je ook niet zeggen ná Talon als daarna Graves en Riven nog zijn gereleased.
Udyr vond ik ook kut toen die uitkwam, had je net een mooie basis van 40 champions die op eenzelfde manier werkte (passive, 3x normal skills en 1x ult). Komt daar een debiel zwakke Udyr aankakken die opeens 4 normal skills heeft.
pi_109979997
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Volgens mij ging het hem niet over hoe sterk ze waren, anders zou je ook niet zeggen ná Talon als daarna Graves en Riven nog zijn gereleased.
Udyr vond ik ook kut toen die uitkwam, had je net een mooie basis van 40 champions die op eenzelfde manier werkte (passive, 3x normal skills en 1x ult). Komt daar een debiel zwakke Udyr aankakken die opeens 4 normal skills heeft.
En nu 1 van de beste junglers die je kunt kiezen.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:30:12 #141
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109980090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:24 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet letterlijk alle champions na Talon, maar sinds Riot iedere twee weken een nieuwe hero is gaan releasen is er echt veel zooi bijgekomen.
pi_109980346
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:30 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet letterlijk alle champions na Talon, maar sinds Riot iedere twee weken een nieuwe hero is gaan releasen is er echt veel zooi bijgekomen.
Is dat niet altijd al geweest? Gragas en Pantheon zijn zelfs tegelijkertijd gelanceerd.
  vrijdag 6 april 2012 @ 13:37:26 #143
306371 zerokil
psvunited
pi_109980463
tvp
pi_109980559
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:37 schreef zerokil het volgende:
tvp
dat is echt ZO 2010...
pi_109980562
Fizz, Ziggs en Fiora zijn echt leuke champs om te spelen tho.
pi_109980640
Hier een lijstje met welke champ op welke date is uitgebracht, je kunt per kolom sorteren:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/List_of_champions
pi_109980660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Fizz, Ziggs en Fiora zijn echt leuke champs om te spelen tho.
True that.
pi_109981106
lulu schijnt ook niet slecht te zijn. Ahri.
pi_109981174
Lulu is zeker goed, Ahri is tourneymaterial (ziggs ook trouwens)

de laatste tijd komen er gewoon erg leuk originele champs uit (behalve sejuani), goed werk van riot !
pi_109981261
Als ik echt ga kijken bij welke champs weinig creativiteit komt kijken kom ik uit op:
Nautilus
Sejuani
Volibear
Graves

Ik heb het hier dan over champs die na Talon zijn uitgebracht. De rest is inderdaad wel leuk/origineel
pi_109981335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:57 schreef nyny83 het volgende:
Als ik echt ga kijken bij welke champs weinig creativiteit komt kijken kom ik uit op:
Nautilus
Sejuani
Volibear
Graves

Ik heb het hier dan over champs die na Talon zijn uitgebracht. De rest is inderdaad wel leuk/origineel
Zo kan je ook door gaan met Graves, Xin Zhao, Miss Fortune, Irelia, Caitlyn en Brand. Nautilus vind ik overigens juist wel een leuke toevoeging, Volibear is inderdaad niet meer dan een direct damage alternatief van Singed.
AD champions zoals Graves zijn moeilijk om origineel te zijn, al vind ik hem wel origineler dan MF vanwege het idee achter zijn Ult.
pi_109981406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 13:59 schreef Adames het volgende:

[..]

Zo kan je ook door gaan met Graves, Xin Zhao, Miss Fortune, Irelia, Caitlyn en Brand.
Ik zei toch dat ik het alleen had over champs die NA talon zijn uitgebracht...
pi_109981538
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:00 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ik zei toch dat ik het alleen had over champs die NA talon zijn uitgebracht...
Ah sorry, je bent geen Zeroku. Die had het over nieuwe zooi na Talon. Zo las ik jou zin ook (alleen weinig creativiteit na Talon).
pi_109982280
Graves zn Smokescreen en Ult zijn behoorlijk origineel, Nautilus is sowieso heel origineel, die passive, shield en scaling, naast zn homing ult.

Volli vind ik ook wel tegenvallen, Sejuani mag de trash in.
pi_109982541
nerf sejuani
pi_109983300
De beste champion na talon is toch echt wel viktor!
pi_109983662
Viktor is denk ik sterker dan je denkt :) Begin helaas te fragiel, maar tegen een warwick jungle wil ik em best nog picken
pi_109984669
Ik wou net zeggen. Genoeg viktors gezien die vies veel damage doen.
pi_109985098
Champion Sneak Peak

Varus.

Wut, denk AD carry.
pi_109985245
Oeh, de legendarische skillstorm is terug! Zet zijn lasthitting guide nog even in de OP!
http://www.mmo-champion.c(...)t-hitting-mini-guide
pi_109985557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:14 schreef Lamabal het volgende:
Ik wou net zeggen. Genoeg viktors gezien die vies veel damage doen.
is ie na die kleine buffs toch weer viable dan? Ik zie viktor namelijk nooit dus geen idee of ie nu wel goed is of niet. Vandaar ook mijn troll opmerking die blijkbaar niet helemaal klopt :p

En krijgen we nu 2 champions tegelijk/kort achter elkaar of zo?
pi_109985854
quote:
hmm ik dacht dat hecarim de nieuwe champion zou worden? Snap er niks meer van :P
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:52:21 #164
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109986220
quote:
Wtf.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:43 schreef nyny83 het volgende:

[..]

hmm ik dacht dat hecarim de nieuwe champion zou worden? Snap er niks meer van :P
Dit ja :?.
  vrijdag 6 april 2012 @ 15:53:49 #165
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_109986276
quote:
To clarify, Hecarim will be coming out first and Varus in the patch after.
http://na.leagueoflegends(...)?p=22829247#22829247
pi_109986989
Varus is gemaakt in samenwerking met Pennyarcade. Die zouden al met Lulu aan de gang, maar door tijd is daar niets van gekomen, dus ze pakken nu Varus op. Aangezien ze daar op PA al een beetje mee willen teasen issie nu al op preview.
pi_109989270
De laggggggggggggggggggggg :'(
pi_109990008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 17:18 schreef Aloria het volgende:
De laggggggggggggggggggggg :'(
heeft ons net een game gekost... 1 van de 8 gedisconnecte lui bleef gedisconnect en die zat in onze team. Ik gok ook dat door die lag dit een forgiven loss gaat worden. Die enemy nocturne had gewoon een 2 free kills en een free farm door de lag.
pi_109993302
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Cornelis83 het volgende:
De beste champion na talon is toch echt wel viktor!
Riven.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 6 april 2012 @ 19:20:40 #170
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_109993536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:14 schreef Metonae het volgende:

[..]

Riven.

Riven is the best right now!
Wat doe ik hier?
pi_109993641
Zo, IP mooi op 7300, kan ik insta unlocken wanneer Varus of Hecarim uit is. :)
pi_110015383
Atma's nerf, Wit's end nerf. MR runes nerf en AP runes buff. Gaan leuke tijden worden voor bruisers :<
pi_110016998
Goddamn zeg met al die nerfs op items en champions krijg je tanks tegenwoordig helemaal niet meer dood. Nieuwe teamcomp wordt weer 1 support 2 tanks en 2 carries geloof ik :')
  zaterdag 7 april 2012 @ 12:54:05 #175
148059 Pritt
Atheïst
pi_110019773
Wel goede anti snowball change. Dat verneukte gewoon nu alle tournament games. 1e teamfight winnen was meestal instant game win.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_110019990
Gisteren een normal gespeeld. Ik was tristana. We hadden een udyr jungler, fizz top en ryze en karthus bleven hele pot mid -.-', omdat ze te koppig waren. Uiteindelijk toch met 32-7 teamscore gewonnen omdat het andere team zo erg faalde xD.
pi_110021897
EU-West offline?
pi_110025045
quote:
15s.gif Op zaterdag 7 april 2012 13:51 schreef iScrim het volgende:
EU-West offline?
Logins waren disabled, maar je kon toch inloggen door eerst naar die Amerikaans server te wisselen en weer terug te gaan. De play knop bleef daardoor klikbaar :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 7 april 2012 @ 16:54:33 #179
300347 MrManuel
pi_110027556

Hoe hard kan je verliezen, door 2 AFk-ers helft van de game.. en 0% Teamplay! }:|
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_110029552
Zulke games zitten ertussen helaas. Niet te hard op ragen, heeft geen zin. Ik speelde vanochtend support Alistar. Ik gaf Urgot 3 kills op een presenteerblaadje en onze bot lane ging dan ook prima. Ik kon er echter niets aan doen dat onze top lane Sion de enemy Rumble al 6/0 gefeed had na 9 minuten...
  zaterdag 7 april 2012 @ 17:54:01 #181
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110029627
In mijn ervaring is het ook vaak de mid of top die faalt, de jungler blamed en dan gaat ragen in all chat :D.

Vaak waren het ook de instalockers.
pi_110030865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef kensei het volgende:

[..]

Logins waren disabled, maar je kon toch inloggen door eerst naar die Amerikaans server te wisselen en weer terug te gaan. De play knop bleef daardoor klikbaar :')
Dat werkte idd ja.
pi_110044725
omNOMNOMNOMNOM die 2 minuten voordat de match tussen CLG en v8 is afgelopen naar bed gaat en daardoor een baserace niet ziet ^^
pi_110045294
En wie won? Wel grappig dat we tegen autobandje moestwn of all people :) gg
  zondag 8 april 2012 @ 01:02:40 #185
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_110045557
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
CLG
pi_110049751
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 00:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ja was leuk, maar wel zuur om met 10/4 te verliezen :P. gg!
pi_110051105
emsz, talon ging wel goed he gister? ;)
pi_110054492
#1 8-)
Conscience do cost.
pi_110054805
Hehe die tweede game hing echt van epische faals aan elkaar, maar Alistar blijft leuk om mee te initiaten :P
pi_110079787

Heerlijke patch. Een sterkere rol voor Kayle, een goede bugfix voor Teemo, een nerf voor Magic Resist en eigenlijk een heel erg goede (verbaasde me dat het al niet was). Je gekregen Exp voor een champion kill hangt af van het level verschil. Zo wordt snowballen vanwege level verschillen een stuk moeilijker.
  † In Memoriam † maandag 9 april 2012 @ 03:42:50 #191
230491 Zith
pls tip
pi_110086545
TSM *O*

CLG :r
pi_110087456
CLG *O*

TSM :r
Reginald :r :r
pi_110090065
Ik vind Regi een prima knaapje.
Conscience do cost.
pi_110090135
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:52 schreef ems. het volgende:
Ik vind Regi een prima knaapje.
Prima knaapje met mental issues hehe....
Ik snapte alleen niet wat nu het nut van dat extended tournament was gisteren? CLG had toch het toernooi gewonnen?
pi_110091037
Tsm uiteindelijk. dyrus opkomst met zn zak chips :)
pi_110091081
pi_110091122
Dat kussentje heb ik nou nooit begrepen. Daar scoor je toch geen bitches mee?

Then again, de bitches die op zo'n toernooi aanwezig zijn zijn meestal van die nerdy koreaanse chicks. Die zullen het wel 'schattig' vinden :P
Conscience do cost.
pi_110091366
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:29 schreef ems. het volgende:
Dat kussentje heb ik nou nooit begrepen. Daar scoor je toch geen bitches mee?

Then again, de bitches die op zo'n toernooi aanwezig zijn zijn meestal van die nerdy koreaanse chicks. Die zullen het wel 'schattig' vinden :P
vrouwen die deze matches kijken zijn vaak net zoals hij :P
pi_110091703
Dyrus op
  maandag 9 april 2012 @ 15:49:51 #200
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_110097508
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 11:55 schreef witte_fantasie het volgende:

[..]

Prima knaapje met mental issues hehe....
Ik snapte alleen niet wat nu het nut van dat extended tournament was gisteren? CLG had toch het toernooi gewonnen?
er waen 2 brackets een winnaars ( TSM) en een losers (CLG) het winnaarsbracket kreeg al 1 set vooraf omdat ze uit het winnaarsbracket kwamen
Wat doe ik hier?
pi_110103808
Lulu support 2 stronk ^^
pi_110106890
New free champions:
Gagras, malphite, miss fortune, veigar, shen, sivir, lulu, Xin Zao, annie, yorick
pi_110120811
Joepie al die yoricks en lulus.. ap top it is!
  dinsdag 10 april 2012 @ 00:56:20 #204
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110122016
Kan ik Gragas, Xin, Yorick en Lulu ook proberen dus :7
pi_110124928
Enige champ die ik nog nooit heb gespeeld die xin :) wordt mn allerlaatste koop
pi_110126526
Lulu ook maar even proberen, maar natuurlijk eerst Heracim kopen!
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:18:00 #207
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110131250
Eerste keer Gragas, 9-0-1 :D .
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:27:01 #208
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_110131505
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:18 schreef Salamando het volgende:
Eerste keer Gragas, 9-0-1 :D .
makkelijk kills pakken met gragas omdat je met je tonnen zoveel damage doet :)
Wat doe ik hier?
  dinsdag 10 april 2012 @ 12:29:02 #209
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110131570
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef tdrone het volgende:

[..]

makkelijk kills pakken met gragas omdat je met je tonnen zoveel damage doet :)
De Viktor waar ik tegen speelde op mid was ook naatje, had hem 7x gekilled dus :').
pi_110133256
Ach, het is niet altijd makkelijk kills pakken met gragas. De tonnetjes zijn makkelijk te dodgen. Early game ben je nog wat squishy, dus als je tegenstander dan geen druk op je zet, dan heb je geluk. En Viktor is nou ook niet echt een tegenstander waarvan je zegt, die is goed.
pi_110133858
Behalve Support Viktor ofc
pi_110134572
Dat ik dat dan weer vergeet te zeggen, support viktor 2 stronk. Moeten we eigenlijk nog een keer uitproberen, support viktor(of karthus) + lulu ap bot ipv support ahri + lulu ap bot
pi_110135554
Supportheimer gaan we ook nog wel doen :) mag jij AD

kan je mooi je lasthitten oefenen :D
pi_110137447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Supportheimer gaan we ook nog wel doen :) mag jij AD

kan je mooi je lasthitten oefenen :D
Played 2 much jungle, must learn lasthitting again xD
pi_110145570
Lulu mid is zo gemakkelijk. Het word bijna saai.
pi_110147350
Zolang het maar niet helemaal saai wordt, is het prima, toch? :P

Enne... ik moet echt eens leren niet te spelen op dinsdag... de hoeveelheid retards die ik tegenkom met nieuwe champions. First time yorick bijv. die de suggested itembuild van Riot opvolgt en dus begint met spirit visage....
pi_110155701
Gek genoeg nog niet zon slecht item op yorick :)
pi_110158750
Maar om mee te beginnnen? Zoveel healt dat spookje nu ook weer niet.
pi_110158794
Manamune + frozen heart bij een ad heavy team is wel epic op yorick
  dinsdag 10 april 2012 @ 23:30:17 #220
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_110164699
bot lulu met een philo, bers boots and dan madreds.

ziek :D

ging gewoon 6-1-6 mijn lane uit :D

1vs2 morg en noc, en uiteindelijk van noc weten weg te komen(morg dood) en mijn team kwam mij redden :)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  † In Memoriam † woensdag 11 april 2012 @ 00:29:06 #221
230491 Zith
pls tip
pi_110166841
ad leblanc 4-1 bot lane heerlijk :P Samen met alistar/lux/taric heb je zo veel stuns samen... en als ze je willen ganken ben je met 2x dash + flash binnen 1 seconde bij je 2de tower.

jammergenoeg feedde mijn top en mid :')
pi_110167700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar om mee te beginnnen? Zoveel healt dat spookje nu ook weer niet.
hij geeft ook health, magicres en CDR, ook goede stats op Yorick. Staar je niet blind op alleen die unique passive.
pi_110170039
Haal spiritvisage tegenwoordig top wel vaker, bijvoorbeeld als Yorick (chalice, spiritvisage, mresboots) of als renekton (dblade, cdboots, spiritvisage, BT/Maw)
pi_110191494
Shaco FTW!!!!!
pi_110191531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:54 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Haal spiritvisage tegenwoordig top wel vaker, bijvoorbeeld als Yorick (chalice, spiritvisage, mresboots) of als renekton (dblade, cdboots, spiritvisage, BT/Maw)
Is voor mij ook een vroeg item op een Warwick, prima item
pi_110191750
Wat een hoop Veigarfalers lopen er weer rond deze week :')
Extremistisch gematigd.
  woensdag 11 april 2012 @ 18:15:23 #227
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110191890
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:12 schreef P8 het volgende:
Wat een hoop Veigarfalers lopen er weer rond deze week :')
Van die helden die niet fatsoenlijk kunnen chainen ;(.
pi_110192041
Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar mijn huisgenoot haalt de volle potentie uit Veigar. De stun OP de tegenstander, niet erom, verdedigende stuns en dark matters, earlygame goed farmen en uiteraard het chainen. Allemaal skills die ik zelden zie bij andere Veigars idd.
Die Lich Bane is ook lomp als laatste item op Veigar btw.
Extremistisch gematigd.
pi_110192716
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef P8 het volgende:
Ik zeg niet dat ik het beter kan, maar mijn huisgenoot haalt de volle potentie uit Veigar. De stun OP de tegenstander, niet erom, verdedigende stuns en dark matters, earlygame goed farmen en uiteraard het chainen. Allemaal skills die ik zelden zie bij andere Veigars idd.
Die Lich Bane is ook lomp als laatste item op Veigar btw.
Veigar vroeger veel gespeeld, op zich een leuke champ, niet viable voor tourneys echt. Maar idd, haalde vroeger ook altijd lichbane op veigar, turrets proberen te drieshotten ^^
pi_110196723
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Is voor mij ook een vroeg item op een Warwick, prima item
Maar op ww is het ook een goed item om mee te beginnen, die heeft 2 abilities die hem healen: zijn passive en zijn Q. De andere champions die niet zo'n sterke heal hebben, zou ik toch eerst een healing(lifesteal)/health regen item pakken of een item die je heal boost voor spirit visage zodat de spirit visage in het begin nog niet zo nutteloos is of veel doet. Vlad bijv. Ik zou eerst hex gun gaan en dan spirit visage. Maar goed, dat is mijn visie natuurlijk. Ieder zijn speelstijl :)
  woensdag 11 april 2012 @ 20:16:40 #231
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_110198407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 18:37 schreef jespertje het volgende:

[..]

Veigar vroeger veel gespeeld, op zich een leuke champ, niet viable voor tourneys echt. Maar idd, haalde vroeger ook altijd lichbane op veigar, turrets proberen te drieshotten ^^
hij is geloof ik situational op tourneys. Hij wordt in ieder geval wel eens gespeeld.
Wat doe ik hier?
pi_110211296
Hebben we het net over Veigar, denk ik, ik ga veigar weer is een keer spelen. Win je de game, ben je de carry, krijg je van de enemy brand te horen dat je aan het trollen bent omdat je lich bane haalt. Ik zeg tegen hem, 1000 damage na een skill vind ik wel viable, 1000 damage op turrets doen is wel goed. Maar ja, hij weet t vast beter ^^
pi_110217378
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 23:26 schreef jespertje het volgende:
Hebben we het net over Veigar, denk ik, ik ga veigar weer is een keer spelen. Win je de game, ben je de carry, krijg je van de enemy brand te horen dat je aan het trollen bent omdat je lich bane haalt. Ik zeg tegen hem, 1000 damage na een skill vind ik wel viable, 1000 damage op turrets doen is wel goed. Maar ja, hij weet t vast beter ^^
hoezo was jij de carry , zag die unstoppable yorick gaan dan ;) tumbeleuh!
pi_110220134
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2012875

Patch officially delayed naar volgende week blijkbaar
pi_110220837
Ja, het schijnt toch wel lullig te zijn als je met Heracim bepaalde champions niet kunt aanvallen of wanneer je tegen een heracim in een falende team zit, die team niet kan surrenderen :P
pi_110220907
Ik vind het soms ook wel jammer dat de tegenstander de optie heeft om te surrenderen :P
Extremistisch gematigd.
pi_110221022
Soms wel jammer, soms handig als de tegenstander niet door heeft dat ze eigenlijk nog goed kunnen winnen
  donderdag 12 april 2012 @ 10:54:38 #238
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110221208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 10:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Soms wel jammer, soms handig als de tegenstander niet door heeft dat ze eigenlijk nog goed kunnen winnen
Ik ben sowieso van mening dat mensen te snel opgeven, mensen die na 5 minuten al zeggen 'SURR 20 NOOB TEAM' en vervolgens alles maar verkopen en een of andere trollbuild doen :').
pi_110221488
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 07:48 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

hoezo was jij de carry , zag die unstoppable yorick gaan dan ;) tumbeleuh!
Niet doorhebben dat Yorick early game gigantisch aan het feeden was en het uiteindelijk Veigar was who saved they day ;) :P
pi_110223237
Ja dat is ook alleen maar omdat ik er niet bij was om jullie noobs te carryen.

Anyway, balen van die uitstel. Heb ik eindelijk een keer de IP van tevoren klaar staan....
pi_110223424
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef nyny83 het volgende:
Ja dat is ook alleen maar omdat ik er niet bij was om jullie noobs te carryen.

Anyway, balen van die uitstel. Heb ik eindelijk een keer de IP van tevoren klaar staan....
Uhmm we wonnen ^^ Veigar after spell hit op 1000 damage, BOOM!!!
pi_110223695
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 11:03 schreef jespertje het volgende:

[..]

Niet doorhebben dat Yorick early game gigantisch aan het feeden was en het uiteindelijk Veigar was who saved they day ;) :P
Omdat iemand een teemo headbutte ergens waar ik er niet bij kon en toen door 2 man werd gebumraped toen ik kwam helpen was dat geloof ik :)

We wonnen in the end wel idd. Was sowieso niet dood te krijgen met soraka + alistar heals , summonerheal en mn Yorick E, allemaal extra heal door spiritvisage

nomnom. Die megateamfight op mid dat we ze aceden voort eerst (dat we mid inhib pakten) at ik de volle brand combo en kwam er full hp uit :)
pi_110223980
slimme brand ook dan, om jou te focussen. End game geared yoricks (mits goed gebuild) zijn sowieso moeilijk dood te krijgen. Ook met high burst combo's.

En laat me raden: nadat brand zijn truukje deed en achter kwam dat gewenste resultaat wegbleef, deed jullie veigar (jespertje) zijn combo om brand in as te doen veranderen? :P
pi_110224005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:02 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Omdat iemand een teemo headbutte ergens waar ik er niet bij kon en toen door 2 man werd gebumraped toen ik kwam helpen was dat geloof ik :)

We wonnen in the end wel idd. Was sowieso niet dood te krijgen met soraka + alistar heals , summonerheal en mn Yorick E, allemaal extra heal door spiritvisage

nomnom. Die megateamfight op mid dat we ze aceden voort eerst (dat we mid inhib pakten) at ik de volle brand combo en kwam er full hp uit :)
Dat jij die brand combo moest eten kwam door mijn geweldige positionering xD Brand wou namelijk steeds mij pakken, maar omdat mijn skills zo goed zijn kon hij mij niet bereiken ^^^^^

@cornelis, nee, ik deed vaak mijn combo op teemo, was een AP teemo. Brand werd redelijk beschermd door zijn QSS en zijn team
pi_110224245
We hadden mid en top geswapped, Veigar tegen AP Teemo top en Yorick tegen Brand mid. Ging prima tot de firstblood op mid tegen me door die wild teemo hunt. Op lvl7 teruggeswapped, vanaf toen dikke rape volgens mij (top iig wel :) )

Lategame ashearrow en veigarstun op brand tegen QSS, terwijl ik daarna vrij teemo sivir en brand kon pakken door mn sustain.
pi_110230155
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 12:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
We hadden mid en top geswapped, Veigar tegen AP Teemo top en Yorick tegen Brand mid. Ging prima tot de firstblood op mid tegen me door die wild teemo hunt. Op lvl7 teruggeswapped, vanaf toen dikke rape volgens mij (top iig wel :) )

Lategame ashearrow en veigarstun op brand tegen QSS, terwijl ik daarna vrij teemo sivir en brand kon pakken door mn sustain.
Mid was geen rape, iemand had namelijk de turret verloren daar ^^
pi_110230825
Gisteravond ook wel een leuke pot gehad met een aantal van hier. Bot ging onwijs kut tegen Lee Sin en Lux, Lee had in de 1e minuten een double kill door een bug te pakken en stond binnen korte tijd op 11-0 ofzo. Ik als Kog op 0-8. Uiteindelijk nog teruggekomen tot 15-9-nog wat omdat ik goed verdedigd werd en gewonnen. :)
pi_110231230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:50 schreef Xa1pt het volgende:
Gisteravond ook wel een leuke pot gehad met een aantal van hier. Bot ging onwijs kut tegen Lee Sin en Lux, Lee had in de 1e minuten een double kill door een bug te pakken en stond binnen korte tijd op 11-0 ofzo. Ik als Kog op 0-8. Uiteindelijk nog teruggekomen tot 15-9-nog wat omdat ik goed verdedigd werd en gewonnen. :)
Was dat niet de game met poppy top, mid ahri, ik jungle shaco en dan kog/janna? Die lee was early game sterk, late game viel hij tegen omdat hij geen def items had.
pi_110231342
Nee dat was de 1e game (shaco en evelyn). Die Xaipt bedoeld was ik top bruiser nidalee (tegen akali), linky mid kennen (tegen veigar) en bot was Leona LeeSin met Lulu jungle
pi_110242995
17/2/8 met Veigar _O_
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
pi_110243154
Ik speel yorick wel als semi support, oh caith helemaal boos, omdat ik geen wards kocht. Hja hallo wie is hier nu aan het farmen jij of ik ?

Maar ze klaagde inderdaad niet meer want ze kon farmen als een gek, ashe en soraka konden helemaal niks. Jup yorick support met een goede agresieve ad carry en je hebt een win lane :D

Zoiezo ashe ult ik ben gestunt, doe mijn ult op caith, 2 ad carry's op ashe en dan ik met mijn w e q hup binnen 3 sec lag ze plat. Soraka weer slowen met w e hardrennen q ook plat... Jup machtig, O+
pi_110243218
Het is inderdaad wel zo fijn als je wards koopt als support, hoeft je AD daar geen geld aan te verspillen
pi_110243744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Aloria het volgende:
Ik speel yorick wel als semi support, oh caith helemaal boos, omdat ik geen wards kocht. Hja hallo wie is hier nu aan het farmen jij of ik ?

Maar ze klaagde inderdaad niet meer want ze kon farmen als een gek, ashe en soraka konden helemaal niks. Jup yorick support met een goede agresieve ad carry en je hebt een win lane :D

Zoiezo ashe ult ik ben gestunt, doe mijn ult op caith, 2 ad carry's op ashe en dan ik met mijn w e q hup binnen 3 sec lag ze plat. Soraka weer slowen met w e hardrennen q ook plat... Jup machtig, O+
Elke support die ik speel(zelfs karthus, ahri, ashe) heeft wards ;) Called gold per 10 items/runes
pi_110249003
Inderdaad. Al ga je vayne support, dan nog moet je veel wards en gp10 shit kopen. Support is support.
Conscience do cost.
pi_110263705
Iemand nautilussupport al gedaan? Speelt dat beetje goed?
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:33:34 #256
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_110269852
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik heb hem wel vaker gezien maar hij is niet ideaal, eerder een zwakkere versie van blitzcrank
Wat doe ik hier?
pi_110275214
Kweenie, zn kit is wel beter als support met die build in stun en homing asheult ... Gaat mn volgende aankoop worden :)
pi_110276629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 07:46 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Volgens mij was nautilus support early game wel goed, als je je Q(anker) raakt heb je op lvl 3 een goeie combo die veel damage doet. Daarna zwakt hij wel wat af, omdat je toch steeds grabt en als support niet supertanky bent meestal.
pi_110278869
Naja hij heeft build in 3 stuns (1 homing, 1 on hit en 1 skillshot), 1 slow en een self shield

not bad :)

maarja ik suck at support dus not sure
pi_110279723
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Naja hij heeft build in 3 stuns (1 homing, 1 on hit en 1 skillshot), 1 slow en een self shield

not bad :)

maarja ik suck at support dus not sure
True, maar late game scaled dat niet allemaal super goed met normale support builds, moet je een andere build maken en dan laat je normale support items meestal achterwege.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:00:47 #261
305022 benx
Siktigit
pi_110281069
Iemand ervaring met Twisted Fate?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:03:53 #262
148823 znarch
ondertitel
pi_110281207
Echt, een pareltje weer :'( :'(

Top: Gp gaat volop autoattacken en ik vraag hem te stoppen. Vervolgens vraagt hij me letterlijk waarom en moet ik een lvl 30 met 700+ wins uitleggen wat lasthitten is :'( Natuurlijk wordt hij geganked bij het leven en eindigt hij 2/7

Bottomlane: 2 carries (ap en ad) hebben samen exact 74 cs na 20 minuten, beide 37 _O- met de geweldige scores 0/2 en 0/4. :'( Dan haal je dus de 2 cs per minuut niet.

Mid: Cassio verliest het van een Ahri en geeft Ahri ook binnen notime 4 kills.

Na 5 minuten was het al niets, en dan moet je er nog 15 ;(
pi_110281332
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:00 schreef benx het volgende:
Ja.

Erg leuk om te doen, (uiteraard) veel gankpotentie en kan zich met wat voorzichtig spel redelijk bedruipen op mid. Helaas moeilijk te spelen wanneer je dronken/high bent maar dan is het wel des te spannender.
Conscience do cost.
pi_110281711
Ook maar eens proberen (AP TF dan, AD lijkt me kut). Ik had alleen het meeste moeite om die gold card te picken.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:23:06 #265
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_110282049
AD hoef je juist alleen je gold card te picken.
pi_110282483
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:00 schreef benx het volgende:
Lvl 1 pak je w voor mana/makkelijke last hits, maar wel eerst q maxen voor max schade. Maak Deathcap, lichbane en je kunt al aardig hard aan de gang.
pi_110282632
AD twisted fate is verboden.
Conscience do cost.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:01:27 #268
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_110283502

één huillach voor je medespelers :').

Alistair die meer minion kills heeft dan Annie in mid :') :D.
pi_110283818
is twitch jungle na al die changes nog te doen in solo random q? ik zie ze nooit meer en het lijkt mij wel eens geinig
pi_110284582
Als je in het begin veel kills haalt en de game niet te lang laat duren is twitch daarvoor prima.

Maar als je in het begin geen kills haalt ben je niets meer dan een bewegende ward.
Conscience do cost.
pi_110285519
zo lang ik maar niet 'executed' hoor vind ik het goed, daar ging het me voornamelijk om, dat ik de jungle wel een beetje kan clearen. dankje! :)
  † In Memoriam † vrijdag 13 april 2012 @ 19:05:02 #272
230491 Zith
pls tip
pi_110287205
Twitch gewoon AD spelen, zoals je vayne zou spelen. Heeft hoogste base dmg van alle ADs*. Zo kom je makkelijker op gang, twitch jungle is early zo sloom (mana/hp probleempjes vs jungle) als je geen kills krijgt..

*bron
pi_110288479
Zijn er nog toernooien ergens te vinden? :)
pi_110328871

Wat is deze? :')

[ Bericht 12% gewijzigd door P8 op 15-04-2012 02:51:42 (zo dan) ]
Extremistisch gematigd.
pi_110339438
plaatje doet ut niet :'(
pi_110344102
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:55 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat is deze? :')
Heb ik vaak, maar dan voor een paar seconden :')
pi_110352768
Speel ik een superlekker potje met Janna (Bazenchamp _O_) valt m'n stroom weg. :')
Fuu.
No resentment ever evened out a weaker hand
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 15 april 2012 @ 15:48:30 #278
300347 MrManuel
pi_110353026
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Silv het volgende:
Speel ik een superlekker potje met Janna (Bazenchamp _O_) valt m'n stroom weg. :')
Fuu.
:') Poep Gebeurt..

Eens kijken of ik een ranked kan winnen met Graves.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 15 april 2012 @ 15:49:44 #279
300347 MrManuel
pi_110353097
Zou het gezellig vinden als diegene die nu ook LoL aant doen zijn op TS3.mrmanuel.nl:1337 komen kletsen! :D
pi_110358410
quote:
99s.gif Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef MrManuel het volgende:
Zou het gezellig vinden als diegene die nu ook LoL aant doen zijn op TS3.mrmanuel.nl:1337 komen kletsen! :D
Beetje een forever alone contactadvertentie oproepje manuel :)
pi_110362412
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Aloria het volgende:

Yorick werkt niet echt als support :p.
Een support heeft over het algemeen een buff voor je teammates, debuff voor je tegenstander en een CC. Aangezien Yorick er hier maar een van heeft, wat ook nog eens een slow is, werkt Yorick niet bijzonder goed als support.
pi_110362684
Een goed gespeelde Yorick support is anders prima te doen dankzij de eindeloze veilige harass. Het is allesbehalve optimaal natuurlijk, maar van de 'unlikely supports' vind ik yorick juist als een van de betere werken.
Conscience do cost.
pi_110362748
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef ems. het volgende:
Een goed gespeelde Yorick support is anders prima te doen dankzij de eindeloze veilige harass. Het is allesbehalve optimaal natuurlijk, maar van de 'unlikely supports' vind ik yorick juist als een van de betere werken.
Mwoa als je een unlikely support wilt zou ik voor fiddle gaan.
Liever een harde CC dan de dmg die een yorrick doet, die dmg is mid game te verwaarlozen zonder dmg items.
pi_110362853
Als support yorick hoef je ook geen damage te doen.
Conscience do cost.
pi_110362956
Hoe wil je anders harassen, als je geen damage doet...???
Soraka kan ook harassen met dr bananen, maar na lvl 6 doet dat ook niet veel meer...
pi_110364585
http://www.kaostv.nl/kaos-tv-1/

9 uur is hier AaA tegen LLL te zien (kan iets later zijn aangezien de voorgaande match nu nog bezig is).
LLL is een volledig nederlands team tegen de fransen.
Benieuwd of ze het een beetje kunnen winnen!
pi_110364807
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef flipp. het volgende:
Soraka kan ook harassen met dr bananen, maar na lvl 6 doet dat ook niet veel meer...
Zoals je al aangeeft, early game heeft yorick redelijk wat harass. Mid/late game moet een yorick support het meer hebben van zijn slows en natuurlijk zijn ulti, die hij dan op zijn ad carry moet gooien. Als je dat een beetje goed doet, dan kan een support yorick nog handig zijn mid/late game
  zondag 15 april 2012 @ 20:30:57 #288
148823 znarch
ondertitel
pi_110365245
Wtf is Riot weer aan het kloten btw? Moeilijk veel lag, dan fixxen ze het weer en dan is het er weer. :(
pi_110365358
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef jespertje het volgende:

[..]

Zoals je al aangeeft, early game heeft yorick redelijk wat harass. Mid/late game moet een yorick support het meer hebben van zijn slows en natuurlijk zijn ulti, die hij dan op zijn ad carry moet gooien. Als je dat een beetje goed doet, dan kan een support yorick nog handig zijn mid/late game
Mwoa, early game harass wordt genegeerd door iedere willekeurige support met een shield of een heal aangezien je geen damage items hebt. Aangezien je GP5 items moet hebben is je mana regen ook neit heel hoog dus kan je ook niet constant blijven harassen. Als je eerst voor een tear gaat mis je iets van 1000 gold die je voor support purposes kan gebruiken (support items, gp5, wards). Daarnaast moet je een tear opladen wat dus betekend dat je je skills moet gebruiken wat de lane weer pushed.

Daarnaast is de range op je harass redelijk kort, in ieder geval kort genoeg om een paar schoten terug te krijgen van de ranged AD (of een stun van de andere support) wat ook nog eens een hoog risico op feeden geeft. Wat je alleen maar verder naar achteren zet.

Zijn ulti is dan wel weer leuk op een ranged AD maar niet als support. Yorick als top lane daarenttegen is wel weer awesome.
pi_110366874
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:32 schreef flipp. het volgende:

[..]

Mwoa, early game harass wordt genegeerd door iedere willekeurige support met een shield of een heal aangezien je geen damage items hebt.
Genegeerd? Niet in mijn ervaring.
quote:
Aangezien je GP5 items moet hebben is je mana regen ook neit heel hoog dus kan je ook niet constant blijven harassen.
Jawel hoor. Sowieso met philo stone (die trouwens ook gp5 is :? ) en manaregen seals kan je vrij makkelijk blijven spammen. Daarvoor ook wel.
quote:
Als je eerst voor een tear gaat mis je iets van 1000 gold die je voor support purposes kan gebruiken (support items, gp5, wards). Daarnaast moet je een tear opladen wat dus betekend dat je je skills moet gebruiken wat de lane weer pushed.
Als support yorick koop je ook geen tear.
quote:
Daarnaast is de range op je harass redelijk kort, in ieder geval kort genoeg om een paar schoten terug te krijgen van de ranged AD (of een stun van de andere support) wat ook nog eens een hoog risico op feeden geeft. Wat je alleen maar verder naar achteren zet.
Waardoor de ad weer een creepkill mist en jij healt jezelf vrij gemakkelijk weer vol. Er is teveel aan de hand in een lane om zo makkelijk te zeggen dat je het per definitie verliest. Yorick staat ook niet alleen in de lane en je speelt uiteraard agressiever.
quote:
Zijn ulti is dan wel weer leuk op een ranged AD maar niet als support.
Hoezo niet als support? Die ulti scaled met niets behalve dus het level.
quote:
Yorick als top lane daarenttegen is wel weer awesome.
Dat sowieso :P
quote:
Heb je überhaupt weleens tegen een degelijke yorick support gestaan eigenlijk? "Geen" damage is absolute onzin en al helemaal niet vergelijkbaar met de damage die een soraka doet :P
Conscience do cost.
pi_110368799
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 20:54 schreef ems. het volgende:

[..]

Genegeerd? Niet in mijn ervaring.

[..]

Jawel hoor. Sowieso met philo stone (die trouwens ook gp5 is :? ) en manaregen seals kan je vrij makkelijk blijven spammen. Daarvoor ook wel.

[..]

Als support yorick koop je ook geen tear.

[..]

Waardoor de ad weer een creepkill mist en jij healt jezelf vrij gemakkelijk weer vol. Er is teveel aan de hand in een lane om zo makkelijk te zeggen dat je het per definitie verliest. Yorick staat ook niet alleen in de lane en je speelt uiteraard agressiever.

[..]

Hoezo niet als support? Die ulti scaled met niets behalve dus het level.

[..]

Dat sowieso :P

[..]

Heb je überhaupt weleens tegen een degelijke yorick support gestaan eigenlijk? "Geen" damage is absolute onzin en al helemaal niet vergelijkbaar met de damage die een soraka doet :P
Heb je ooit wel eens een degelijke support champ in je lane gehad?
Als het team min of meer equal skill is dan wordt yorick weggevaagd door een willekeurige andere support. Dan is yorrick als support ongeveer even viable als AD TF. Het kan, maar de teamspot kan door veel betere alternatieven gevuld worden.
  zondag 15 april 2012 @ 21:25:31 #292
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_110369101
Krijg de hele tijd een melding: Cannot connect to pvp server :(

Kon gewoon de hele middag spelen, krijg je nu dit.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_110370015
Wtf team van de nederlanders :')....

Ranged AD lulu, support janna, karma mid, ali jungle, riven top :')...
pi_110370271
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef flipp. het volgende:

[..]

Heb je ooit wel eens een degelijke support champ in je lane gehad?
Ja, vaak zat :P Ik heb ook regelmatig een redelijke support yorick danwel mee, danwel tegen gehad en hoewel ik, nogmaals, meestal de hard-support prefereer is er met yorick wel degelijk ruimte om iets te maken van je lane.
quote:
Als het team min of meer equal skill is dan wordt yorick weggevaagd door een willekeurige andere support.
Weggevaagd vind ik zo'n groot woord. Als degelijke yorick (en degelijke lanepartner) zorg je dat je wards in de sidebush heb staan en met wat standaard coördinatie hoeft niemand te feeden en wordt je in ieder geval niet de lane uitgezoned.
quote:
Dan is yorrick als support ongeveer even viable als AD TF. Het kan, maar de teamspot kan door veel betere alternatieven gevuld worden.
Als we spreken over 'betere alternatieven' dan voeren we de verkeerde discussie. Ik zeg wederom dat yorick allesbehalve #1 support is en in tournaments verwacht ik hem al helemaal niet snel bot te zien, maar lux support zal je eveneens niet snel in de Grand Finals zien maar kan in de gemiddelde pub van de gemiddelde fok!ker prima werken mits in de handen van iemand die weet hoe je ermee om moet gaan.

De vergelijking met AD tf gaat verder niet op.
Conscience do cost.
pi_110370347
die karma mid :')
Conscience do cost.
pi_110370620
:o toch maar verloren, wat gek...
pi_110370917
Toch vind ik het jammer dat ze een beetje trollen. Ik had juist graag LLL willen zien shinen in een 'echte' match. Tegen AAA is hartstikke leuke matchup juist.
Conscience do cost.
pi_110370970
Yup, vooral tegen AAA zou mooi zijn als ze kunnen winnen van ze.
pi_110370990
Ze houden janna / lulu :p?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 15 april 2012 @ 22:19:55 #301
300347 MrManuel
pi_110373186
Morgen hopelijk wel weer een ranked winnen..
Vandaag 3 achter elkaar verloren.. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')