Ojee ik kan me nu al lastig inhouden met al deze gedachtenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Bizznitch het volgende:
Dan doe ik ook mee! jeej! schuddende boobies en wiebelend bipsje unite!
Hmm denk je wat ik denkquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ojee ik kan me nu al lastig inhouden met al deze gedachten
Ik krijg de rillingen van deze post. Echtwaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:55 schreef Ffleamig het volgende:
Als jei net zo goet neukt dan als je nederlands schrijft dan kennen comdooms wel afgeschafd worden.
Jij hebt het niet zo op condooms?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van deze post. Echtwaar.
Ja echt he, zelfs ik als kerelquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van deze post. Echtwaar.
picsquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Bizznitch het volgende:
Dan doe ik ook mee! jeej! schuddende boobies en wiebelend bipsje unite!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil me bij deze wel aanmelden, ik kan wel niet beloven dat ik je niet ga stalken achteraf, wie weet word ik wel smoor
In dat geval ben ik beschikbaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil me bij deze wel aanmelden, ik kan wel niet beloven dat ik je niet ga stalken achteraf, wie weet word ik wel smoor
Omdat hij dan iets voor je betaald heeft of?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef zwartedoos het volgende:
omdat jong bloempjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat hij dan iets voor je betaald heeft of?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Mirjam het volgende:
wat een héld zeg, die topicreport.
zeg het dan tegen die user
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Mirjam het volgende:
nieuwsgierig!quote:
Geldt dit niet per definitie voor TR's?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Mirjam het volgende:
Ik zit gewoon hardop te lachen hoe erg het ook isquote:
Doen doen doen!quote:
quote:
Ja verdomme nu ben ik hier benieuwder naar dan naar deze TS en zijn strapatsen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit gewoon hardop te lachen hoe erg het ook is
Ik zei dat, was een foutjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:05 schreef Mirjam het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik zei dat, was een foutje
Zie topic in feedback. En hou op met die "wat een held" onzin... Waarom zou ik het niet durven zeggen?
Zulke aannames zeggen meer over jouw belevingswereld dan de mijne vrees ik.
wat een held ben je.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Zie topic in feedback. En hou op met die "wat een held" onzin... Waarom zou ik het niet durven zeggen?
Prins "eerlijk"quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Voorlopig heb je het nog steeds niet gepost hier?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
en skipte toen maar naar het einde voor een samenvattingquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef anoni het volgende:
Ik ben een jongen 22 jaar.
Vorig jaar is mijn vriendin
vreemdgegaan dit was een beetje in het begin van onze relatie, ik heb het daar heel moeilijk mee gehad.
Wtf is dezequote:Alleen 18+ reageren. Ik stel geen eisen in uiterlijk als je maar jezelf bent, eerlijk en jezelf verzorgd.
Heb jeof jullie intresse mail me dan op extranick@hotmail.nl
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:12 schreef P8 het volgende:
Ik las dit
[..]
en skipte toen maar naar het einde voor een samenvatting
[..]
Wtf is deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |