Ojee ik kan me nu al lastig inhouden met al deze gedachtenquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Bizznitch het volgende:
Dan doe ik ook mee! jeej! schuddende boobies en wiebelend bipsje unite!
Hmm denk je wat ik denkquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ojee ik kan me nu al lastig inhouden met al deze gedachten
Ik krijg de rillingen van deze post. Echtwaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:55 schreef Ffleamig het volgende:
Als jei net zo goet neukt dan als je nederlands schrijft dan kennen comdooms wel afgeschafd worden.
Jij hebt het niet zo op condooms?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van deze post. Echtwaar.
Ja echt he, zelfs ik als kerelquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:56 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen van deze post. Echtwaar.
picsquote:Op dinsdag 3 april 2012 17:53 schreef Bizznitch het volgende:
Dan doe ik ook mee! jeej! schuddende boobies en wiebelend bipsje unite!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil me bij deze wel aanmelden, ik kan wel niet beloven dat ik je niet ga stalken achteraf, wie weet word ik wel smoor
In dat geval ben ik beschikbaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef zwartedoos het volgende:
Ik wil me bij deze wel aanmelden, ik kan wel niet beloven dat ik je niet ga stalken achteraf, wie weet word ik wel smoor
Omdat hij dan iets voor je betaald heeft of?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:02 schreef zwartedoos het volgende:
omdat jong bloempjequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat hij dan iets voor je betaald heeft of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |