Je kunt er ook beter naast gaan hardlopen/fietsen/voetballen/boksen of een andere fysieke sport waarbij je veel beweegt!quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Taperol het volgende:
alleen buikspieren trainen geen effect, omdat er toch een vetlaag overheen zit.
Yup. En dan vooral de duopenotti/hagelslag. Pindakaas is nog redelijk gezond hoewel 't wel veel voedingswaarde heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef krokdown het volgende:
je bent al goed bezig met die tussendoortjes, maar je kunt beter de pindakaas/duo pennotie (twee kleuren in een potti) achterwegen laten en inruilen voor kip o.i.d.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef iPancakeMix het volgende:
...want hoe ik nu leef is verschrikkelijk! Dat wilt niemand...
hartstikke goed dat je wat van je leven wilt gaan makenquote:Ik wil echt iets van mijn leven gaan maken, want hoe ik nu leef is verschrikkelijk! Dat wilt niemand.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn Foster Parents kindje is het compleet met je eens!
Iets minder streng voor jezelf mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:23 schreef iPancakeMix het volgende:
Ik wil echt iets van mijn leven gaan maken, want hoe ik nu leef is verschrikkelijk! Dat wilt niemand.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Deetch het volgende:
55/60 kilo is wel erg weinig voor een jongen van 1m74. 65 kilo levert je al een prima BMI op.
http://www.bmicalculator.nl/
Ik zou in ieder geval de pindakaas, dup penottie en hagelslag omwisselen voor runderrookvlees, kipfilet of 20+ kaas (alhoewel dat de naam eigenlijk niet mag dragen)
Verder kies altijd voor de volkorenoptie bij pasta, brood, rijst etc want dat vult veel meer.
Vervang de beschuitenbol (?) met boter en suiker door een muslibol met halvarine of een dun laagje boter.
Probeer ook de zoetvervangers te vermijden aangezien die je behoete aan zoet blijven stimuleren. Beter stap je over op diksap (volldig fruitlimonade)
Ben je net terug van je excursie naar Auschwitzquote:
Dit. Abs are made in the kitchen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef Taperol het volgende:
Probeer iets als kipfilet als broodbeleg, ipv hagelslag en chocopasta. Verder heeft alleen buikspieren trainen geen effect, omdat er toch een vetlaag overheen zit.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef Shispeed het volgende:
gewoon hardcore sporten. wat en hoe maakt niet uit, als het maar lang duurt en je er moe van wordt![]()
dat dieeten duurt alleen maar lang en wordt je futloos en depressief van, terwijl je van sporten juist zelfvertrouwen krijgt en energieker.
Niks mis mee, behalve de multivitamine. Dat moet je droppen. De viscapsules maken niks uit. Je kan ook Brinta gaan etenquote:s Ochtends:
1 boterham met bv. pindakaas, hagelslag of smeerkaas en een glas jus d'orange. Ook neem ik multivitamine voor meer energie en op aanvulling van mijn voedingspatroon, maar ook omega-3 visoliecapsules tegen depressie (waar ik weleens last van heb) en het werkt redelijk goed op het lange termijn!"
Beschuitenbol met boter en suiker droppen, eventueel vervangen door nog een boterham. Kipfilet is goed voor op je brood, maar pindakaas niks mis mee. Hagelslag mwaa. Geen duo penotti. Eet geen wit brood, maar (donker)bruin brood. Ook die coca cola zero niet nemen.quote:Op school:
Ik heb een grote groene broodtrommel met daarin altijd 4 boterhammen met meestal pindakaas of hagelslag, maar soms ook Duo Penotti. Ook heb ik een beschuitenbol met boter en suiker, een flesje water (0,5L) en een blikje coca cola zero (0,33L). Dit is wat ik dan in de pauze eet op school.
Tussendoortjes stoppen helpt zeker wel. Bij mij ook. Glas water met banaan is goed.quote:Als ik thuis kom, -hier ben ik vandaag tevens pas écht mee begonnen- neem ik een glas water met fruit (banaan).
's Avonds eet ik gewoon groenten met aardappels en vlees/vis/kip.
Qua tussendoortjes ben ik vandaag ook gestopt zoals Kit-Kat, chips en dergelijke.
Je fietst 10km per dag, dus zo een 40min. Doe ik ook, maar blijkt vaak niet genoeg te zijn.quote:Nu over het sporten. Zoals ik al zei, wil ik eind juli een platte buik hebben met eventueel een sixpack/kleine sixpack. Ik weet alleen niet hoe ik dit aan moet pakken. Wat ik al wél doe, is iedere dag in totaal 10 kilometer fietsen (naar school en naar huis), maar wat ik voor de rest moet doen voor een sixpack weet ik nog niet. Ik wil ook niet te hard van stapel lopen, want ik realiseer me ook wel dat ik midden in de puberteit zit. Heeft iemand een bepaalde routine die ik meerdere malen in de week moet herhalen qua buikspiertrainingen, krachttrainingen e.d.?
zou je misschien zo lief willen zijn om het resultaat (en hoe) te posten over 3 maanden het interreseert mij namelijk welquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef iPancakeMix het volgende:
Wat een prachtig antwoord! Het is vooral handig dat jij een leeftijdsgenoot van mij bent, want dan weet ik de ervaringen van iemand die ook 14 jaar is.
Denk jij dat dit mij gaat helpen om in 3 maanden 5-10 kilo af te vallen?
Als je doorzet, ja.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef iPancakeMix het volgende:
Wat een prachtig antwoord! Het is vooral handig dat jij een leeftijdsgenoot van mij bent, want dan weet ik de ervaringen van iemand die ook 14 jaar is.
Denk jij dat dit mij gaat helpen om in 3 maanden 5-10 kilo af te vallen?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:12 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
zou je misschien zo lief willen zijn om het resultaat (en hoe) te posten over 3 maanden het interreseert mij namelijk wel
En eeeh, kan ik ook squats doen met twee gewichtjes? één in beide handen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef BFighter het volgende:
[..]
Als je doorzet, ja.
Oh ja, heb je dorst, drink gewoon water.
Gast wtfquote:Overige tips zijn ook zeer welkom. Ik wil echt iets van mijn leven gaan maken, want hoe ik nu leef is verschrikkelijk! Dat wilt niemand.. Dus alsjeblieft, degenen die mij helpen met mijn leven verbeteren zal ik voor altijd dankbaar zijn! <3
quote:
Wees dan niet zo'n dramaqueen, stel je verwachtingen bij en ga gezond leven.quote:want hoe ik nu leef is verschrikkelijk! Dat wilt niemand..
Cry me a river.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zegt iemand die mod is
Lever liever een inhoudelijke bijdrage muts.
dit, fietsen is echt de makkelijkste manier om calorieën te droppen, ik fiets zo'n 2 x per week 80 km, daarbij verbrand ik ongeveer in totaal 4000 kcal in ongeveer 5 uur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef Tommeke het volgende:
Van fietsen val je ook veel af, weet ik uit ervaring
Ik weet niet hoeveel tijd je hebt, maar fiets eens 10 km om als je naar huis fietst;)
Hardlopen is ook goed. Sowieso duurtraining op een lage intensiteit. Dus lang trainen ipv kort volle bak. Je lichaam haalt zijn energie dan uit vetverbranding. Daarbij stimuleer je je stofwisseling ook meer en je vetverbranding dus ook.
Ik 1.65 en 56 kg en dat vind ik eigenlijk al te dunquote:
volgens mij doet niemand dat?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mensen die zware spiertrainingen voorstellen, dat mag helemaal niet op die leeftijd.
Ik moest lachenquote:
Dat heb je wel eens als je wat dikker bent. Pas je er minder goed inquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef iPancakeMix het volgende:
Het enige wat me tegen zit is dat ik me niet lekker in mijn vel voel.
ik ben 1.76 en weeg zo'n 60 kilo. Ik kom maar niet aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik 1.65 en 56 kg en dat vind ik eigenlijk al te dunik doe juist mijn best om een kilo of 2 aan te
komen![]()
tering 1.85m 53kg hier dan ben je toch bijna een skelet of niet?
Je kraamt broscience uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:31 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mensen die zware spiertrainingen voorstellen, dat mag helemaal niet op die leeftijd.
met 5 kilo in z'n handen valt dat gerust wel meequote:Op woensdag 4 april 2012 13:57 schreef Xetran het volgende:
squatten op je 14e? Ik zou het je niet aanraden, zeker niet. je bent nog niet eens uitgegroeid
10 kiloquote:Op woensdag 4 april 2012 14:18 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
met 5 kilo in z'n handen valt dat gerust wel mee
vast, maar lijkt me een beetje overdreven als je niet serieus sport.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:59 schreef iPancakeMix het volgende:
Trouwens, het is toch gezond voor me om eieren te eten zonder het eigeel?
och, light troep... Neem dan gewone cola, liever wat meer calorieen dan kanker.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef iPancakeMix het volgende:
En een glaasje of 1-2 cola light (cafeïne vrij).. Kan dat soms weleens kwaad? Voor de rest drink ik gewoon netjes water en jus d'orange, en doe ik iedere dag oefeningen en ik tennis ook.
Af en toe kan geen kwaad maar dan zou ik gewoon voor de normale cola gaan en niet light én nog een decaf ook.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:35 schreef iPancakeMix het volgende:
En een glaasje of 1-2 cola light (cafeïne vrij).. Kan dat soms weleens kwaad? Voor de rest drink ik gewoon netjes water en jus d'orange, en doe ik iedere dag oefeningen en ik tennis ook.
Ik probeer ook aan te komen ja, lekker krachttrainen en veel etenquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik 1.65 en 56 kg en dat vind ik eigenlijk al te dunik doe juist mijn best om een kilo of 2 aan te
komen![]()
tering 1.85m 53kg hier dan ben je toch bijna een skelet of niet?
probeer ook weightgainer, heb ik 2 maandjes gebruikt en ben 5 kilo aangekomen.quote:Op woensdag 4 april 2012 18:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik probeer ook aan te komen ja, lekker krachttrainen en veel eten
eh... krachttraining?quote:Op woensdag 4 april 2012 18:57 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik probeer ook aan te komen ja, lekker krachttrainen en veel eten
Ik ben zonder weightgainer 4 kilo aangekomen in een maand. Gewoon achterlijk veel vreten ook al zit je vol. Niet bang zijn om misselijk te worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:55 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
probeer ook weightgainer, heb ik 2 maandjes gebruikt en ben 5 kilo aangekomen.
aan spieren of aan vet? Daarnaast ben ik ectomorf dus aankomen gaat niet heel snel bij mijquote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ben zonder weightgainer 4 kilo aangekomen in een maand. Gewoon achterlijk veel vreten ook al zit je vol. Niet bang zijn om misselijk te worden.
M'n maintenance is 2500 kcal, ik eet nu op een dag 3500-4000. Kom je toch al gauw een kilo per week aan.
Klopt train alles of nietsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Bijstandsuitkering het volgende:
Jongens, Jongens...
Een echte sixpack is bloed,zweet en tranen!!!!
NIET iets wat je even snel doet voor vakantie.
Qua voeding kan ik je niet helpen.
Om af te vallen raad ik je aan te gaan sporten, laat een schema maken.
Stel haalbare doelen op, zodat je tevreden bent wanneer je in spanje bent.. Vergeet iniedergeval die sixpack even.
Een sixpack ziet trouwens niet uit als het niet in verhouding staat met de rest van je lichaam.. trainen trainen trainen dus :-)
Wat een zak ben jijquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef leeell het volgende:
ToopicStarter
en PM of DM Panzermaus, die heeft altijd raad.
doe het tegelijk want cardio is saai voor een six pack moet je hard werken maar het kan luKkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef iPancakeMix het volgende:
Dus waar het op neer komt is dat ik eerst het vet weg moet sporten en dieten en vervolgens krachtsport kan doen voor een sixpack?
Allebei een beetje, 4 kilo aan spier aankomen in een maand is vrij veel, dus zit vast wat vet bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:48 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
aan spieren of aan vet? Daarnaast ben ik ectomorf dus aankomen gaat niet heel snel bij mij
je weet niet of je 15 of 16 bent?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:54 schreef Akkerr het volgende:
1,90 en 80 kilo,15/16 jaar.. Gezond gewicht, maar wil er toch graag wat van afHoeft geeneens een sixpack te hebben, maar met gewoon een platte buik ben ik tevreden..
Nou op dit moment toch een klein buikje en jawel, toch een beetje kleine tieten. En dat moet deze zomer natuurlijk weg zijn![]()
Wat ik op een dag eet:
's ochtends: 3 broodjes (bruin tijger) met meestal worst, daarbij gewoon een glaasje melk.
's middags: Meestal 2 pakjes drinken mee naar school, en 1 broodje. Als ik dan meestal rond 15;30 thuis ben iets kleins en wat drinken.
's avonds: Bord gezond eten, elke dag door mijn moeder gemaakt![]()
![]()
En sowieso geen eten na 20:00 meer!
Nou heb ik deze week wel iets meer gegeten.. 3 verjaardagen gehad, en weet ook niet waarom maar mijn moeder heeft gister ineens 30 worstenbroodjes gemaakt voor wie maar wouDe helft is naam mijn kamer gegaan..
![]()
Aangezien ik morgen toch vrij ben, wordt dat wel weer van 10 tot 3 uur in Healthcity doorbrengen
Kolidradenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:27 schreef mesinjekeel het volgende:
Vervang die Duo Penotti met kipfilet dat is mager doe geen kitkat en cola van cola lite krijg je honger drink 3 liter water per dag dat helpt tegen het afbreken van vet.
verder zou ik bij je ontbijt havermout eten daar zitten veel complexe kolidraden in dan heb je geen honger de helle dag en ga je ook niet snacken.
Veel sucses en sport ze!
Groetjws mesinjekeel
Ben trouwens 70 kilo en ik heb een vet persontage van 9 en ik nem 178
Dus ik heb er wel verstand van.
van treinen val je niet afquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:25 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
Als ts wil hardlopen, schijnt dit erg goed te werken, in 9 weken tijd treinen om op het einde 5 kilometer aan een stuk te rennen.
http://running.arnehulstein.nl/schema/
als je niet je rust pakt dan verneuk je je lichaam alleen maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef Polyfemos het volgende:
Ik ben nu ongv 3 maanden bezig om mijn vetpercentage omlaag te halen. punt is gewoon: ongv 300-500 kcal onder behoefte en veel sporten. Ik ga zelf 5x per week en nu zelfs vanwege het vele vrij zijn 6x per week.
als je licht traint niet. Ik neem aan dat hij voornamelijk cardio doet en veel reps op licht gewicht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
als je niet je rust pakt dan verneuk je je lichaam alleen maar.
Mag ik weten wat voor fiets jij gebruikt? Doe je aan wielrennen of gebruik je een stadsfiets?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dit, fietsen is echt de makkelijkste manier om calorieën te droppen, ik fiets zo'n 2 x per week 80 km, daarbij verbrand ik ongeveer in totaal 4000 kcal in ongeveer 5 uur.
als ik een vrije dag heb maak ik soms zelfs wel eens 200 km, dat zijn even 5000-6000 kcal wegwerken op een dag
ik doe nog 2x cardio tussendoor dus met die rust zit het wel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:00 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
als je niet je rust pakt dan verneuk je je lichaam alleen maar.
Ja volgende maand 16. Dus om dan nog gewoon 15 te zeggenquote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
[..]
je weet niet of je 15 of 16 bent?
??????????????????????????????????????????????????????????????????/quote:Op maandag 9 april 2012 11:44 schreef andreas612 het volgende:
dude, ga naar sportschool
sluit een abbo af
doe geen krachttraining, aangezien je pas 14 bent moeten je spieren nog doorontwikkelen
volle bak aan cardio, daarbij val je van krachttraining niet af..
als je je aan je voedingsschema houdt en je gaat 4/5 x per week cardio doen moet je een kilo eraf per week kunnen halen. (eigen ervaring) .. reken dus maar uit.
per training zou ik min. 30min cardio doen. Op het apparaat zelf kan je zien hoeveel je verbrandt en hoe hard je gaat, op de fiets zou ik min. 90 omw/min aanhouden.. dan gebeurd er tenminste wat. Als je langzamer gaat zou ik ook langer doorgaan..
succes!
minimaal tot niet.. als je doel afvallen is, is krachttraining geen logische keuze..quote:Op maandag 9 april 2012 11:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????????????????????????????????/
ja, werkt wel lekker bij kinderen he, die krachttraining.. goed voor hun spieren..quote:Op maandag 9 april 2012 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
De combinatie van kracht en cardio is de beste manier om af te vallen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 april 2012 12:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ja, werkt wel lekker bij kinderen he, die krachttraining.. goed voor hun spieren..Dat was niet wat je zei, faalhaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
oh sorry madamequote:Op maandag 9 april 2012 12:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was niet wat je zei, faalhaas..
1.75 en nog geen 60 kg, gast ga weg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:04 schreef BFighter het volgende:
Ik kan je wel op weg helpen.
Ik was vorig jaar zo een 1.63m en woog 65kg
Nu ben ik 14 jaar ook, 1.75m en 56-58kg (fluctueert)
[..]
Niks mis mee, behalve de multivitamine. Dat moet je droppen. De viscapsules maken niks uit. Je kan ook Brinta gaan eten
[..]
Beschuitenbol met boter en suiker droppen, eventueel vervangen door nog een boterham. Kipfilet is goed voor op je brood, maar pindakaas niks mis mee. Hagelslag mwaa. Geen duo penotti. Eet geen wit brood, maar (donker)bruin brood. Ook die coca cola zero niet nemen.
[..]
Tussendoortjes stoppen helpt zeker wel. Bij mij ook. Glas water met banaan is goed.
[..]
Je fietst 10km per dag, dus zo een 40min. Doe ik ook, maar blijkt vaak niet genoeg te zijn.
Iets wat je elke dag kan doen, wat ik ook doe:
-100 sit-ups
-50 leg raises
[ afbeelding ]
-100 fiets ding
[ afbeelding ]
-1 minuut lang plank positie
[ afbeelding ]
Als je hier pijn krijgt in je schouders, moet je je buikspieren beter zelf aanspannen.
-50 push-ups handen 90° van je borst neus raakt grond
-Gewichtjes tillen 20x2 keer per arm
(heb je er geen vind iets zwaars wat je goed vast kan houden)
-50 calve raises per been
[ afbeelding ]
-50 squats
Dit kan je in de middag en in de avond doen. Duurt zo een 30min per set. Als te makkelijk wordt, kan je wel een manier vinden om het zwaarder te maken.
Je kan eventueel gaan hardlopen(ik zou dan 1 set laten vallen de dag dat je gaat) een uurtje, wat ik binnenkort ga doen met wat vrienden.
2 sets per dag is best zwaar om vol te houden, maar als je geen tijd o.i.d. hebt doe gewoon iets, ookal is het wat minder, het is beter dan niets.
Wat je vooral niet moet doen is: NIETS GAAN ETEN. Dat werkt averechts, en als je gewoon je buikje vol eet(niet met junkfood natuurlijk) werkt het juist beter. Als je jezelf laat verhongeren, gaat je lichaam in survival-mode en doet het alles om het vet in je buik te houden.
Slaap ook genoeg, als je echt moe bent in de avond, ga geen oefeningen doen, maar ga gewoon slapen. Dit werkt beter.
Ik weet niet of dit jou gaat helpen, maar het helpt mij, dus veel succes!
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.75 en nog geen 60 kg, gast ga weg.En lief dat je de tijd neemt om hem te helpen, maar geef hem dan niet zo'n clownsschema waar je drie keer niks mee opbouwt. Zichtbare abs krijgt hij ook zonder die rommel, ga gewoon een degelijk schema met minimaal de grote compoundoefeningen volgen.
Hahahaha NickGrouwenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef NickGrouwen het volgende:
Alleen vrouwen mogen tieten hebben
Lol hoe dan ook als je wilt afvallen drink water water en water (en geen limo of wat dan ook)
Thee mag ook, een vriend van mij drinkt alleen maar water en groene thee en binnen 3 maanden was ie een ander mens joh!
Met je eetpatroon zit het wel goed vind ik![]()
Alleen drop wel wat dingen uit je eettrommel, ik vind het een beetje te veel wat je nu hebt
PAS OP MET KRACHTTRAINING en squatten en al dat gedoe, doe dat maar liever nog niet (je zit in de puberteit, je bent nog 14, niet doen dus, ik heb daar ook mee gewacht tot rond 18, en nu ben ik een Adonis, de vrouwen willen maar niet van me afblijven)
Jij hebt het geluk dat je al een vrouw hebt dus dat zit goed![]()
Ik zou minstens een half uur per dag intensief bewegen (mijn vriend heeft zo'n hometrainer)
Eigenlijk in jouw geval zou ik minstens 40 min per dag INTENSIEF bewegen
Jouw gewicht is niet al te slecht, maar als je, zoals jij zegt, tieten en een hangbuik hebt, zou ik toch maar...een foto maken en het hier posten![]()
Neem gewoon alle tips uit dit hele topic en stel daar een lijst mee samen, een heleboel mensen zeggen dezelfde dingen
En fathankquote:Op woensdag 11 april 2012 20:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Hahahaha NickGrouwen
Laat zich in z'n reet douwen
![]()
Oké, het spijt me. Het werkt bij mij, betekent niet dat het bij anderen werkt. Het houdt mij wel in vorm, maar het is vast niet de beste training die er bestaat. Ík val er vanaf, word merkbaar sterker en ik vind het goed genoeg en ga niet deadliften o.i.d. En pas 14 jaar en zwaardere dingen doen *lijkt mij* niet zo goed voor je groei.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1.75 en nog geen 60 kg, gast ga weg.En lief dat je de tijd neemt om hem te helpen, maar geef hem dan niet zo'n clownsschema waar je drie keer niks mee opbouwt. Zichtbare abs krijgt hij ook zonder die rommel, ga gewoon een degelijk schema met minimaal de grote compoundoefeningen volgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |