abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109850907
Goedendag,

Er zijn in sommige steden wel gamestores en soortgelijke winkels die een zaal(tje) hebben waar men gewoon kan zitten, vaak met een bar oid. Weet iemand of er ergens in Utrecht, liefst nog enigzins in het centrum, een ruimte met tafels en stoelen is waar geen huur gevraagd wordt? Ik heb één café gevonden, maar dat vraagt wel een minimum bedrag van 500 euro aan gegarandeerde consumpties. Dat helpt dus ook niet. Bij voorbaat dank.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:28:06 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_109852390
Gratis zal het nooit zijn, want als jij daar aankomt en je bent maar met 3 mensen in dat zaaltje, dan moet de verhuurder dus ook drank en personeel kopen en dat kost allemaal geld; geld dat hij nooit terug zal zien als je 'gratis' onderdak zoekt.
  dinsdag 3 april 2012 @ 15:30:11 #3
6468 zuigmarmot
Kratjes kunnen nu ook voorin
pi_109852485
Ja, volgens mijn vrienden bestaat dit in utrecht.

nadeel is dat dit mijn huis blijkt te zijn
Reverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.
pi_109853358
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 15:30 schreef zuigmarmot het volgende:
Ja, volgens mijn vrienden bestaat dit in utrecht.

nadeel is dat dit mijn huis blijkt te zijn
_O-
pi_109854047
Wel, we verwachten met een groep van 90 of meer mensen te zijn, dus het is niet zo dat we "maar drie mensen" hebben.
pi_109854108
Maar ik bedoel dus ook meer een (game)winkel met een kelder ofzo waar de hele dag mensen in en uitlopen... Ze bestaan wel. Weet alleen niet of er zoiets in Utrecht is. Vaak is het een RP winkel met trading card games enzo.
pi_109854655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 16:04 schreef ElGrapadura het volgende:
Wel, we verwachten met een groep van 90 of meer mensen te zijn, dus het is niet zo dat we "maar drie mensen" hebben.
Als je minstens 90 mensen kan garanderen zijn er genoeg uitbaters die je een ruimte willen aanbieden.
Hun enige voorwaarde is wel dat er consumpties worden gebruikt; dat is altijd zo.
Als men een minimum aan consumpties verplicht moet je gewoon onderhandelen totdat je iemand vind die een lagere of zelfs geen minimum voorwaarde stelt.
Anderszeids vind ik dat je met een publiek van minstens 90 mensen je geen zorgen hoeft te maken over dat minimum.
De meeste mensen geven toch al gauw meer dan 5 euro uit aan drinken en versnaperingen.
Je moet die bezoekers wel van te voren duidelijk maken dat het mee nemen van eigen consumpties niet mogelijk is.

Ga maar eens langs bij buurthuizen, feestzaal verhuurders, cafe's etc
Zeker als je een wekelijks/maandelijks/hoevaakdanook terug kerend evenement kan opzetten is het al helemaal interessant voor zo'n uitbater.

Op deze manier heb ik al hele bioscopen, hotels en conventie centra bereid gevonden hun faciliteiten gratis aan te bieden (op hotel kamers na; die werden verhuurd aan de bezoekers die meerdere dagen op de conventie kwamen; op die manier krijg je een hotel wel vol).
Maar goed dan heb ik het wel over evenementen waar honderden mensen op af komen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:37:26 #8
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109877335
90 of meer mensen? Welke game(s) wil je dan spelen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109877760
Het gaat niet om games :P Op dit moment lijkt het erop dat we met zo'n groep de hele dag door Utrecht moeten gaan banjeren. We wouden een zaal regelen, maar dit ging op het laatste moment niet door (kennelijk waren we ingedeeld als "backup", naar die zaal gaan we dus ook niet meer... Asociaal).

In ieder geval, ik dacht als last ditch effort vraag ik een beetje rond op fora enzo, misschien weet iemand iets. Vandaar.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:50:07 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109877866
wat voor groep is het dan? en in utrecht kun je ook gewoon in een park gaan zitten?
klinkt eerder als iets wat gewoon ontiegelijk slecht geregeld is ipv onwelwillendheid van de zalen/cafe's.

[ Bericht 40% gewijzigd door Maanvis op 03-04-2012 23:57:19 ]
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_109901001
Tsjah, ik zat niet in de organisatie. Mensen hadden een zaal geregeld, offerte en alles aangevraagd, alleen die kwam niet. Na heel veel bellen kregen ze dus te horen dat onze groep als "backup" was ingedeeld voor die zaal... Nou ja, ik weet verder ook niet hoe of wat precies, maar ik heb zelf nog een zaal gezocht. Vond ook wel wat, maar de organisatie wou er niet meer aan. Was ook buiten Utrecht, en dat zou te veel problemen opleveren op korte termijn.

Maakt ook verder allemaal niet uit. Ik concludeer maar uit de antwoorden dat mensen niet bekend zijn met een gamestore met kelder oid. We zullen inderdaad wel in ene park gaan zitten ofzo. *Shrugs*.
  woensdag 4 april 2012 @ 19:58:40 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_109908987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 16:51 schreef ElGrapadura het volgende:
Tsjah, ik zat niet in de organisatie. Mensen hadden een zaal geregeld, offerte en alles aangevraagd, alleen die kwam niet. Na heel veel bellen kregen ze dus te horen dat onze groep als "backup" was ingedeeld voor die zaal... Nou ja, ik weet verder ook niet hoe of wat precies, maar ik heb zelf nog een zaal gezocht. Vond ook wel wat, maar de organisatie wou er niet meer aan. Was ook buiten Utrecht, en dat zou te veel problemen opleveren op korte termijn.

Maakt ook verder allemaal niet uit. Ik concludeer maar uit de antwoorden dat mensen niet bekend zijn met een gamestore met kelder oid. We zullen inderdaad wel in ene park gaan zitten ofzo. *Shrugs*.
ik ken er 2, maar niet in utrecht ;). je kunt in beiden echt niet met 90 man terecht.
wel cheapo dat je niet 500,- aan drankomzet wilt betalen met z'n 90-en. tik die 500,- dan gewoon alvast af en geef daar consumptiebonnen voor, en de rest in het café op eigen rekening. zo moeilijk is het allemaal niet.
Een gedicht over Maanvis
pi_109927425
The joker? Zit mobiel, dus zelf even googlen. Hebben een werfkelder waar je spelletjes kan spelen, maar weet niet hoe lang ze open zijn.
pi_110055215
Even dit topic in de gaten houden voor eigen toekomstige ontwikkelingen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')