Beter lezen. En voor de rest:quote:Op donderdag 5 april 2012 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nee beste Elflettertje, ik zou graag van jou willen horen wat je exact bedoelt met criminelen. Of je zegt gewoon dat je je vergiste en (wets)overtredingen bedoelde.
Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Goed zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je begint vervelend te worden met je gezuig knul.
Het is dat je zo vijandig, hatelijk en intolerant, op de persoon spelend tekeer gaat tegen iedereen die jouw visie niet deelt, anders had ik me er ook graag even mee bemoeid. Op dit openbare forum.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:04 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee beste Elflettertje, ik zou graag van jou willen horen wat je exact bedoelt met criminelen. Of je zegt gewoon dat je je vergiste en (wets)overtredingen bedoelde.
Zo moeilijk is dat toch niet of wel?
Ach kom, noem mij eens een politicus die nooit liegt? Tot voor kort dacht ik dat Van der Staay en zn maat als enige bij die categorie hoorden, maar daar stond ook het zweet op het voorhoofd toen ie laatst ondervraagd werd over de catshuis-onderhandelingen.quote:Op donderdag 5 april 2012 08:53 schreef nikk het volgende:
[..]
Omdat hij al zijn geloofwaardigheid kwijt is. De manier waarop is ook nog eens erg dom. Aan de andere kant, binnen de PvdA lijkt geloofwaardigheid normaal gesproken nauwelijks een rol te spelen.
dat verwachten we van ze? Jij wellicht.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ach kom, noem mij eens een politicus die nooit liegt? Tot voor kort dacht ik dat Van der Staay en zn maat als enige bij die categorie hoorden, maar daar stond ook het zweet op het voorhoofd toen ie laatst ondervraagd werd over de catshuis-onderhandelingen.
Elke politicus liegt en dat verwachten we ook van ze. Over veel grotere onderwerpen ook nog eens dan dit. Als er dan eentje op zo'n manier door de mand valt moet je daar gewoon hartelijk om lachen. Of je moet consequent zijn in je verzuurdheid en om de kop van 150 kamerleden roepen.
De rampzaligheid van de mensen die voor de PvdA werken. Fatima Elatik (die voor de gemeentelijke politiek werkt), komt onmiddellijk weer in me op. Het valt me trouwens wel mee dat hij zelf is opgestapt, dat siert hem. Maar je weet het nooit met de PvdA hoor, misschien halen ze hem wel weer terug.quote:
Weleens gestemd op een kandidaat die nooit liegt en zich precies zo voordoet als ie is?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:13 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
dat verwachten we van ze? Jij wellicht.
Het valt me ook van je tegen dat je niet op de hoogte bent van algemeen bekende nieuwsfeiten uit de afgelopen jaren, echt waar. Je vraagt naar de bekende weg. Je weet precies op welke kamerleden ik doel. En ik schreef bewust "semi-criminelen" (niet "criminelen" zoals jij beweert), hoewel er overigens een veroordeelde tussen het illustere gezelschap zit.quote:
Doen we dat niet allemaal? De één wat scherper dan de ander want de arrogantie c.q betweterigheid straalt ook regelmatig van jouw postings af waar ik ook niet over val.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is dat je zo vijandig, hatelijk en intolerant, op de persoon spelend tekeer gaat tegen iedereen die jouw visie niet deelt, anders had ik me er ook graag even mee bemoeid. Op dit openbare forum.
Ik snap je punt nog steeds niet van criminelen. Of dat nou semi of echte criminelen zijn, je bedoelde er iets mee en dat probeer ik te weten te komen. Mocht je gelijk hebben van criminelen dan neem ik aan dat ze veroordeeld zijn en hun straf hebben uitgezeten.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het valt me ook van je tegen dat je niet op de hoogte bent van algemeen bekende nieuwsfeiten uit de afgelopen jaren, echt waar. Je vraagt naar de bekende weg. Je weet precies op welke kamerleden ik doel. En ik schreef bewust "semi-criminelen" (niet "criminelen" zoals jij beweert), hoewel er overigens een veroordeelde tussen het illustere gezelschap zit.
En nu ga ik weer wat zinnigs doen. Ik heb al te veel tijd aan deze onzin verklooid.
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Elke politicus liegt en dat verwachten we ook van ze.
Arrogantie vind ik niet erg. Wat ik wel heel vervelend vind is dat je voortdurend op de persoon speelt. Ik zie maar heel weinig inhoudelijke reacties van jou op je opponenten en verdomd veel ad hominems.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Doen we dat niet allemaal? De één wat scherper dan de ander want de arrogantie c.q betweterigheid straalt ook regelmatig van jouw postings af waar ik ook niet over val.
Dus verwachten we het van ze? Wat een bocht man.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Weleens gestemd op een kandidaat die nooit liegt en zich precies zo voordoet als ie is?
Hoe is dit antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Weleens gestemd op een kandidaat die nooit liegt en zich precies zo voordoet als ie is?
Ah, de bekende pot en ketel verwijt. Besef je wel dat je precies hetzelfde doet, nu op dit moment zelfs?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Arrogantie vind ik niet erg. Wat ik wel heel vervelend vind is dat je voortdurend op de persoon speelt. Ik zie maar heel weinig inhoudelijke reacties van jou op je opponenten en verdomd veel ad hominems.
Die pisdrinker staat nog niet eens in de schaduw van onze Rutmeister. Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gadverdamme...die Giel heeft ook geen fatsoen zeg...ik zou hem in de plomp flikkeren....
Wordt Giel nu geweerd van het Binnenhof??
Giel = Rutger 2.0
En wat zou de reden zijn dat er al decennia alleen maar rode en blauwe auto's te koop zijn? Misschien omdat grijze auto's niet verkopen?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:26 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hoe is dit antwoord op mijn vraag?
Als ik een auto koop en je hebt blauw en rood als kleur... En ik ga over tot koop omdat ik toch een auto moet hebben... Ga je dan ook beweren dat ik verwacht dat auto's blauw of rood zijn?
Domme uitspraak (natuurlijk, ook al is het een (slechte) poging tot sarcasme), Giel stond niet zelf achter de microfoon. Dan zou Weesie (of hoe die knakker ook maar heet) ook geweerd moeten worden van het Binnenhof in plaats van Rutger.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Gadverdamme...die Giel heeft ook geen fatsoen zeg...ik zou hem in de plomp flikkeren....
Wordt Giel nu geweerd van het Binnenhof??
Giel = Rutger 2.0
Dat was natuurlijk te verwachten. Ik probeer in ieder geval mensen niet aan te vallen omdat ze een mening hebben, wel om hoe ze zich gedragen. Anyway, we gaan aardig offtopic. Mocht je hierop nog willen reageren dan opper ik FB of SC, ik heb er iig geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah, de bekende pot en ketel verwijt. Besef je wel dat je precies hetzelfde doet, nu op dit moment zelfs?
In FB heb ik al gereageerd op je onvervalste racisme aantijging.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk te verwachten. Ik probeer in ieder geval mensen niet aan te vallen omdat ze een mening hebben, wel om hoe ze zich gedragen. Anyway, we gaan aardig offtopic. Mocht je hierop nog willen reageren dan opper ik FB of SC, ik heb er iig geen behoefte meer aan.
de grootste flauwekul die ik ooit gehoord heb.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En wat zou de reden zijn dat er al decennia alleen maar rode en blauwe auto's te koop zijn? Misschien omdat grijze auto's niet verkopen?
Mensen roepen om het hardst dat ze een grijze auto willen, maar als het puntje bij paaltje komt kopen ze een rode of een blauwe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |