Haha, ja. Van binnen denk je:quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kappers die je hoofd tegen hun tieten aanleggenLekker kussentje icm dat gefriemel aan je haar
Maar was wat ze had om in je nek te leggen wel volgens het voorgeschreven minimum?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik had op een van mijn eerste stages een kapster die kwam op kantoor knippen
Weet je zeker dat het niet Bonnie is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, het stinkt hier, met al die akkerlanden atm![]()
Ah tof! Miss doe ik dat idd welquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is freeware, dus je kan hem ook gratis downloaden als je wil.
was inderdaad erg fijn, hij rolde je gewoon met bureaustoel en al meequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luxe, dat wil ik ook wel, dan hoef ik er niet naar toe te lopen.
Ze is wel tofquote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar was wat ze had om in je nek te leggen wel volgens het voorgeschreven minimum?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja. Van binnen denk je:![]()
![]()
![]()
. Maar je probeert zo te kijken:
.
Nu je t zegt *kijkt paranoide*quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Bonnie is?
* Rent weg
nu heb je een kappers appquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is wel tofEn ze weet ook altijd precies wat ze moet doen
![]()
Leuke mental imagequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was inderdaad erg fijn, hij rolde je gewoon met bureaustoel en al mee
Sowieso iemand die in je haar kroeltquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoofdmassage is heerlijk.
Sowieso iemand die je haren wast
Dat zijn de toffe kapsters.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is wel tofEn ze weet ook altijd precies wat ze moet doen
![]()
Er is maar 1 kapster die aan m'n haar mag zittenquote:
het was ook op een makelaarskantoorquote:
alsjeblieftquote:
Omnomnomonomquote:
ik heb je haar aangeraakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is maar 1 kapster die aan m'n haar mag zitten
Ik heb wel een keer Brainwash gekozen, echt nooit meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de toffe kapsters.
Gelukkig nooit een kapper gehad die mijn haar had verpest.
Mja. Dr valt ook weinig te verpesten bij alleen maar bijpunten
Nou, sommigen weten zelfs dat nog te verklotenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de toffe kapsters.
Gelukkig nooit een kapper gehad die mijn haar had verpest.
Mja. Dr valt ook weinig te verpesten bij alleen maar bijpunten
Toch wel keurig een blowjob achteraf, neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het was ook op een makelaarskantoordus dan krijg je dat
En dat is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer Brainwash gekozen, echt nooit meer.
quote:
Ja, maar jijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |