Sowiesauwquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Van mij? Wordt vast een spang kindje.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Behalve een koud raketje in m'n poes gevolgd door een warme pener.
Hey als drummerboi daar nou van houdt. Moet hij toch weten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou dat klinkt echt aanlokkelijk.
"Heb je een vrije dag vandaag?"quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar de kapper en ik vind dat walgelijk.
Amen, succes alvastquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo naar de kapper en ik vind dat walgelijk.
NOESSSquote:
quote:
Geen idee zo, Beneath a Steel Sky in filmvorm lijkt me wel tof.quote:
U wordt bedankt.quote:
Als ik een pener had, had ik je poesje op die manier geplezierd Ally.quote:
Ken ik niet, ik ga er informatie over opzoekenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Geen idee zo, Beneath a Steel Sky in filmvorm lijkt me wel tof.
Het is mij, zoals gewoonlijk, een waarde genoegen sisquote:
Ik had altijd een kapster die allemaal avonturen van zichzelf ging vertellen, dat was zo tof. Elke keer weer lachen, gieren, brullen. Maar die heb ik dus niet meer.quote:
Niemand kan de kapper van broekpaling evenaren, trouwens.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had altijd een kapster die allemaal avonturen van zichzelf ging vertellen, dat was zo tof. Elke keer weer lachen, gieren, brullen. Maar die heb ik dus niet meer.
kappers die je hoofd tegen hun tieten aanleggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had altijd een kapster die allemaal avonturen van zichzelf ging vertellen, dat was zo tof. Elke keer weer lachen, gieren, brullen. Maar die heb ik dus niet meer.
Bahquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
ja en toen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Boerin.quote:
Mijn kapster doet dat niet.. Bwuhquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kappers die je hoofd tegen hun tieten aanleggenLekker kussentje icm dat gefriemel aan je haar
Het is freeware, dus je kan hem ook gratis downloaden als je wil.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik ga er informatie over opzoeken
dat was relaxedquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik had op een van mijn eerste stages een kapster die kwam op kantoor knippen
Luxe, dat wil ik ook wel, dan hoef ik er niet naar toe te lopen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik had op een van mijn eerste stages een kapster die kwam op kantoor knippen
Ja, het stinkt hier, met al die akkerlanden atmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |