Haha, ja. Van binnen denk je:quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
kappers die je hoofd tegen hun tieten aanleggenLekker kussentje icm dat gefriemel aan je haar
Maar was wat ze had om in je nek te leggen wel volgens het voorgeschreven minimum?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Moeraskat het volgende:
ik had op een van mijn eerste stages een kapster die kwam op kantoor knippen
Weet je zeker dat het niet Bonnie is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, het stinkt hier, met al die akkerlanden atm![]()
Ah tof! Miss doe ik dat idd welquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is freeware, dus je kan hem ook gratis downloaden als je wil.
was inderdaad erg fijn, hij rolde je gewoon met bureaustoel en al meequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luxe, dat wil ik ook wel, dan hoef ik er niet naar toe te lopen.
Ze is wel tofquote:
uiteraard.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar was wat ze had om in je nek te leggen wel volgens het voorgeschreven minimum?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja. Van binnen denk je:![]()
![]()
![]()
. Maar je probeert zo te kijken:
.
Nu je t zegt *kijkt paranoide*quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet Bonnie is?
* Rent weg
nu heb je een kappers appquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is wel tofEn ze weet ook altijd precies wat ze moet doen
![]()
Leuke mental imagequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
was inderdaad erg fijn, hij rolde je gewoon met bureaustoel en al mee
Sowieso iemand die in je haar kroeltquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoofdmassage is heerlijk.
Sowieso iemand die je haren wast
Dat zijn de toffe kapsters.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze is wel tofEn ze weet ook altijd precies wat ze moet doen
![]()
Er is maar 1 kapster die aan m'n haar mag zittenquote:
het was ook op een makelaarskantoorquote:
alsjeblieftquote:
Omnomnomonomquote:
ik heb je haar aangeraakt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Er is maar 1 kapster die aan m'n haar mag zitten
Ik heb wel een keer Brainwash gekozen, echt nooit meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de toffe kapsters.
Gelukkig nooit een kapper gehad die mijn haar had verpest.
Mja. Dr valt ook weinig te verpesten bij alleen maar bijpunten
Nou, sommigen weten zelfs dat nog te verklotenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zijn de toffe kapsters.
Gelukkig nooit een kapper gehad die mijn haar had verpest.
Mja. Dr valt ook weinig te verpesten bij alleen maar bijpunten
Toch wel keurig een blowjob achteraf, neem ik aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het was ook op een makelaarskantoordus dan krijg je dat
En dat is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer Brainwash gekozen, echt nooit meer.
quote:
Ja, maar jijquote:
Zo'n keten van kappers die er niks van kunnen.quote:
uh... naja volgens mij had ze geen piemolquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch wel keurig een blowjob achteraf, neem ik aan?
waarom dan jij waarom dan jijquote:
Doet me denken aan vroeger, dan zat ik bij m'n mama op schoot, met 1 hand in d'r haar en frummelen en m'n duim in m'n mondquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Sowieso iemand die in je haar kroelt.
* Moeraskat doet duim in dr mond en wacht..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan vroeger, dan zat ik bij m'n mama op schoot, met 1 hand in d'r haar en frummelen en m'n duim in m'n mond
Omdat binnen in m'n hart, binnen in m'n ziel van binnenquote:
Bedankt voor de tip, dan ga ik daar nooit meer heen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n keten van kappers die er niks van kunnen.
Niks wachten, stagiares commanderen huphuphupquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
* Moeraskat doet duim in dr mond en wacht..
quote:
* Zet 100% NL aan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat binnen in m'n hart, binnen in m'n ziel van binnen
dan hoor je dqod en mijquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niks wachten, stagiares commanderen huphuphup
Ik zou dw00t typenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan hoor je dqod en mij
ik typte dwod
Wat is een Brainwash?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer Brainwash gekozen, echt nooit meer.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Sinosappel het volgende:
Ik laat m'n haar de laatste tijd knippen bij een kappersopleiding. Dus dan word je geknipt door studenten. Heb daar altijd best veel lol in mezelf
Die lopen er echt bij in tijgerprinten en dikke decollote's en glitters overal en hun eigen haar in van die wafelkrulletjes en op minimaal 10 cm hakken en gouden kettinkjes met 'Priscilla' erop...en lange nagels waar ze mee ingevecht raken met hun schaar
Dat soort wijfjes
dweaudquote:
kop in vaatwasserquote:
Ja, duetjequote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dan hoor je dqod en mij
ik typte dwod
Dat ookquote:
Ik was 1 keer ook doodsbangquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:14 schreef arachide. het volgende:
En nu nog als een meisje kijken in plaats van die blik van 'ik ben ook verbaasd dat ik een vagina heb'
quote:
Sowieso de wachttijden, een ganse zaterdag daar in die zaak gezeten zo onderhand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, dan ga ik daar nooit meer heen.
Wat hadden ze verpest dan?
Heb je nog fijn gebept met een van die truusjes?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik was 1 keer ook doodsbangZat te wachten op een stoeltje en zag vanalles voorbij komen en dacht de hele tijd "Nee nee nee ik wil niet door haar geknipt worden, AAH en ook niet door haar
![]()
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |