Uhhh ja, Maddens (de echte) zijn van leer en Blinks niet. Dat scheelt sowieso al veel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:41 schreef electronique het volgende:
[..]
had jij zowel blink pumps als steve madden pumps? ben tussen de twee aan het kiezen en vraag me af welke het beste zitten en mooi blijven
Oh, sorry, ik post veel in SC's en dan is er altijd binnen tien seconden een nieuwequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Was nog wat leuke plaatjes voor de OP aan het zoeken haha maar nu is het een naamtopic geworden
maar ik wil de madden girls, haha. ik heb ook een beetje brede voeten, dus ga ze allebei even passen morgenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
Zat je te slapen?![]()
[..]
Uhhh ja, Maddens (de echte) zijn van leer en Blinks niet. Dat scheelt sowieso al veel.
De blinks geven net iets meer ruimte aan brede voeten, wat voor mij wel weer prettig is.
Over slijtage kan ik nog niks zeggen na een paar weken
Dan zul je Blinks comfortabeler gaan vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:49 schreef electronique het volgende:
[..]
maar ik wil de madden girls, haha. ik heb ook een beetje brede voeten, dus ga ze allebei even passen morgen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Deze snoepjes zijn onderweg naar mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:34 schreef electronique het volgende:
volgensmij verkopen ze die bij hype bazaar
Ik vind ze tofquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat vind je er niet mooi aan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef ChicaChula het volgende:
Nelly heels zijn binnen maar vind ze niet mooi..
[ afbeelding ]
ga ze retour sturen..
Nou in t echt zie je heel duidelijk dat het kunstmateriaal is en de kleur is niet egaal.. Beetje gevlekt met gelige plekken..quote:
Ze zijn in het echt nog veel toffer, heb van de week de blauwe variant gepast. Zodra ze binnen zijn zal ik een foto online zetten!quote:
Op de foto zien ze er wel gaaf uit, maar als je goed kijkt kun je het vlekkerige volgens mij al zien. Jammer!quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef ChicaChula het volgende:
Nelly heels zijn binnen maar vind ze niet mooi..
[ afbeelding ]
ga ze retour sturen..
oh, nu je het zegt, ik zie idd vlekkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Nou in t echt zie je heel duidelijk dat het kunstmateriaal is en de kleur is niet egaal.. Beetje gevlekt met gelige plekken..
ik wil die ook nogquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Binnen! Marni x H&M. Voor maar 40 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze stonden er echt elke dag in elke maat? Paar dagen geleden in de Marni in de sale gegaan (alleen toen stonden ze nog tussen de gewone artikelen, maar dan met een saleprijs) Neem dus aan dat ze er 's morgens gewoon zijn!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef electronique het volgende:
[..]
ik wil die ook nogstaan ze smorgens nog ooit op de website?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:49 schreef Mirjam het volgende:
fuuuu, volgens mij hebben m'n pumps kleurverschil, zie ik nu pas
Vind die een beetje goedkoop ogen,quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:29 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ja die vlekken zie je wel goed jaBalen.. En mir; echt ik zou terug gaan. Kleurverschil hoort gewoon niet....
En whaooo : http://kleding-schoenen-d(...)y-heels-maat-37.html
Ik vind ze tofEn maar 20 euro ! Maar enkel ophalen
![]()
Mooiquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staan aan de voet veel leuker dan ik zou verwachten als ik de foto van enkel de schoen zie, leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn ze van suede, want dan zou je even rustig over de schoenen heen moeten wrijven en kijken of de kleur daardoor veranderd of niet. De vleug van suede maakt wel eens dat het lijkt of er een kleurverschil is.quote:
Die laarsjes zijn leuk! Dat vouweffect aan de zijkant geeft de schoen iets extra'squote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Mijn schoenen zijn binnen.![]()
[ afbeelding ]
Vrijdag opgehaald. Van Zalando.
[ afbeelding ]
Vandaag binnengekregen. Van Nelly.
Allebei met echt leer en samen kostten ze nog geen 70 euro.![]()
Alleen mijn voeten zijn eigenlijk te breed voor die laarsjes van Nelly en ze doen dus wel een beetje pijn, maar ik draag ze lekker toch.
nee, dat hoort niet. Meestal heeft er dan 1 in de etalage gestaan en de ander niet...quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoort dat niet gewoonik zag dat laatst ook bij pumps/laarsjes in de stad
![]()
Oh, die zijn best tof zoquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen mijn voeten zijn eigenlijk te breed voor die laarsjes van Nelly en ze doen dus wel een beetje pijn, maar ik draag ze lekker toch.
Nee, mijne ogen juist kleinerquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Die staan aan de voet veel leuker dan ik zou verwachten als ik de foto van enkel de schoen zie, leuk![]()
Dit zijn mijn 2 meest recente aanwinsten, allebei van Moccio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn eigen foto's, in het echt zijn de schoenen ook veel leuker en de hakken zijn hoger dan ze lijken op de foto.
Hebben jullie trouwens ook dat als het hoge hakken (10+cm) zijn met een plateau, dat de schoen (en dus ook je voet) al snel erg groot oogt?
dit is echt kleurverschil, de ene pump is gewoon lichter dan de andere, helemaalquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is toch normaal bij suede? Is bij mijn uggs net zo.
Getver, dat is echt balen. Zoals SQ zegt dan heeft waarschijnlijk de een in dag/zonlicht gestaan en de ander niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dit is echt kleurverschil, de ene pump is gewoon lichter dan de andere, helemaal
mja, zó irritantquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Getver, dat is echt balen. Zoals SQ zegt dan heeft waarschijnlijk de een in dag/zonlicht gestaan en de ander niet.
Oooo die laarsjes zijn zeer gaafquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag anders best een leuk sandaaltje in het bristol krantje die goed past bij mijn hippie rok.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind die een beetje goedkoop ogen,. Bristol/VanHaren-achtig. Niet dat er iets mis is met die winkels, want ik kwam er ook wel
maar houd ook niet van die typische plastic/goedkope uitstraling. Vind dat die dat wel een beetje hebben,
.
Leuke laarsjes!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh d'r is ook niks mis met de Bristol/VanHaren oidquote:Op dinsdag 3 april 2012 22:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zag anders best een leuk sandaaltje in het bristol krantje die goed past bij mijn hippie rok.
Sandaaltje is ook een beetje hippie.
Rok heeft groene accenten dus ik zoek nog iets groens voor eronder...
[ afbeelding ]
Mja dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh d'r is ook niks mis met de Bristol/VanHaren oiddaarom zeg ik; ik kocht er ook altijd schoenen (Van Haren). Nog steeds zijn er soms leuke! Maar sommigen hebben echt zo'n plastic, goedkope uitstraling. Dat bedoelde ik meer.
Ik kom verder eigenlijk nooit in Veenendaal dus hoopte dat iemand van jullie het logo zou herkennen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk.Maar een beetje te laag voor mij.
[..]
Die zijn echt mooi.
Kun je morgen niet opnieuw naar de winkel om naar het merk te vragen?
Eindhoven heeft 600 schoenenwinkelsquote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef Selyn het volgende:
[..]
Ik kom verder eigenlijk nooit in Veenendaal dus hoopte dat iemand van jullie het logo zou herkennen.
oh en nog een vraag. Welke stad is leuk om voor schoenen te gaan shoppen?
Eigenlijk zou er iets van een schoenenstad moeten zijn.
Kun je ze niet ff mailen dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 12:48 schreef Selyn het volgende:
[..]
Ik kom verder eigenlijk nooit in Veenendaal dus hoopte dat iemand van jullie het logo zou herkennen.
oh en nog een vraag. Welke stad is leuk om voor schoenen te gaan shoppen?
Eigenlijk zou er iets van een schoenenstad moeten zijn.
quote:Op woensdag 4 april 2012 13:43 schreef Lips het volgende:
Oh fuck... Lol, ik wilde m eigenlijk in een andere kleurstelling, niet deze...
Ah shit.. krijg net een mail dat ze uitverkocht zijn en niet meer leverbaar...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is balen, al gebeld naar de filialen of zij ze toevallig nog in de winkel hebben staan?quote:Op woensdag 4 april 2012 13:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah shit.. krijg net een mail dat ze uitverkocht zijn en niet meer leverbaar...
Niet leuk want ik had ze al 'gereserveerd' voor een feestje..
Mooi!quote:Op woensdag 4 april 2012 13:41 schreef Lips het volgende:
Nelly nu 10% korting met code "easter10"
Ze hadden deze weer in 37 dus heb ze besteld![]()
http://nelly.com/nl/schoe(...)o-satin-100343-1851/
Ja lekker slim, wil eigenlijk die met rood, rose en oranje. Maar ach, laat deze toch maar komenquote:
als je dat als ad krijgt kijk je teveel naar foto's van hakkenquote:Op woensdag 4 april 2012 20:23 schreef Nober het volgende:
Iets voor jullie?
[ afbeelding ]
Kreeg ik als add.
[..]
Mooi!
[ afbeelding ]
Foto is where?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nieuwste maddens gaan trouwens terug. Ik werd echt verdrietig van de afwerking, wat een broddelwerk
Krijg ook ads van datingsites, restaurant vouchers, enzovoorts terwijl ik daar dan weer nooit naar kijk.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je dat als ad krijgt kijk je teveel naar foto's van hakken
Ze zijn mooi,quote:Op donderdag 5 april 2012 08:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de heels van Marni van H&M, die ChipsZak.ook heeft, ook besteld.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098135%2009090%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Zo, nu laptop!quote:
Heb je een foto van de bovenkant? Volgens mij zie je heel veel teen of niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:05 schreef Mylene het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098135%2009090%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]quote:Op donderdag 5 april 2012 11:06 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb je een foto van de bovenkant? Volgens mij zie je heel veel teen of niet?
Oooooh ja, die! Misleidende plaatjes.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo, nu laptop!
[ afbeelding ]
Deze dus. Afwerking was nogal Taiwan en er zaten butsen in de hakRetour!
Ik vind ze echt EPIC. *op zoek gaatquote:Op donderdag 5 april 2012 08:05 schreef Mylene het volgende:
Aaaaah die enkels!quote:
Wat heeft ze in vredesnaam voor hakken aan?quote:
Kwam dat tegen op imgur.com toen ik wat uploadde, weet verder ook niet hoe of wat.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat heeft ze in vredesnaam voor hakken aan?.
Louboutin?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Maria is een gelukkig mens want Maria gaat deze bestellen![]()
Als ik zeker weet dat een 8 goed zit dan ren ik meteen naar de laptop om te orderen![]()
[ afbeelding ]
Omdat het niet normaal is hoeveel schoenen ik heb gekocht de laatste maandenquote:
quote:
jij hebt maat 39 toch? Dan moet je minimaal 8.5 hebbenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Als ik zeker weet dat een 8 goed zit dan ren ik meteen naar de laptop om te orderen![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Woahh die zijn tof! Waar ga je ze bestellen?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:08 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Je wist hoe ongelooflijk stoer ik ze vond
![]()
Serieus ik probeerde zo min mogelijk op schoenwinkels te letten.. En ik spiekte bij 1 winkel naar binnen; was het de invito en keek ik recht op de madden girls. Le fu
En toen stonden enkel de zwarte en rode er dus ik vroeg om de blauwe en hoopte eigenlijk dat ze uitverkocht warenToen hoopte ik dat ze kut zaten
En tjah toen was het algauw van who am I kidding; gimme tze pwetties
Lin moest nogal om me lachen
OMG HOLO GIEVquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Bij Zalando trouwens 10 euro korting en ik zit heel erg te twijfelen of ik deze zal bestellen. Komen op 65 euro dan. En holo![]()
[ afbeelding ]
Ah dat sucks...quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
holo schoenen???
lotje, volgens mij gaat alles eerder dicht vandaag.
booohhhquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Bij Zalando trouwens 10 euro korting en ik zit heel erg te twijfelen of ik deze zal bestellen. Komen op 65 euro dan. En holo![]()
[ afbeelding ]
Oh,quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel leuk; maar ik vind ze eerder iets voor de herst/winterquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:32 schreef Maria2.0 het volgende:
Denk niet dat ze hier erg passen trouwens (hoewel de hakhoogte toch 10 cm is) maar ik heb net enkellaarsjes gescoord. Pumps heb ik zát maar andere vormen van schoeisel niet![]()
Omoda, zwaar afgeprijsd. Stoere Replay stapperts![]()
[ afbeelding ]
Afgezien van dat ik het niet raar vind dat je daar extra voor moet betalen, weet je zeker dat het niet lukt daarmee? Ik heb bij mijn allereerste bestelling ook zo'n factuur gehad en dat ging gewoon prima met overmaken via internetbankieren.quote:Op zaterdag 7 april 2012 05:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dat toch met Nelly?![]()
Betaal je 3 euro extra om met een factuur te kunnen betalen (belachelijk dat je daar extra voor moet betalen), krijg je geen acceptgiro opgestuurd, maar een blad met betalingsgegevens.
Waar je dus niks mee kunt, omdat er geen betalingskenmerk wordt vermeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt achterlijk gewoon.
Als het goed is heb je dat ook niet nodig....je moet naar de site van klarna gaan, daar moet je inloggen (invoeren van een code die wel op de factuur staat en je geboortedatum) en dan krijg je te zien wat je moet betalen en kun je dan via ideal ofzo betalen....quote:Op zaterdag 7 april 2012 05:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat is dat toch met Nelly?![]()
Betaal je 3 euro extra om met een factuur te kunnen betalen (belachelijk dat je daar extra voor moet betalen), krijg je geen acceptgiro opgestuurd, maar een blad met betalingsgegevens.
Waar je dus niks mee kunt, omdat er geen betalingskenmerk wordt vermeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt achterlijk gewoon.
Zoveel afgevallen?!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
creditcards ftw
chica, het plan was om na twintig kilo mooie hakken te kopen voor mezelf, maar mehh who am I kidding, ik heb ze allang
ben nu vijftien kilo afgevallen al wel, lopen op hakken gaat daardoor stukken beter!
Oh hihi nou alsnog heb je ze dan al verdiend vind ik hoor!! Goed bezig! Slank de zomer in!quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
creditcards ftw
chica, het plan was om na twintig kilo mooie hakken te kopen voor mezelf, maar mehh who am I kidding, ik heb ze allang
ben nu vijftien kilo afgevallen al wel, lopen op hakken gaat daardoor stukken beter!
The Union Jackquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:57 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil ze allemaal!!
Welk paar?quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:44 schreef amaranta het volgende:
En toen schoot mijn voet van de trapper
En toen schoot mijn schoen van mijn voet
En toen reed mijn fiets over mijn schoen
En toen was hij helemaal beschadigd, precies op de neus
En nu heb ik hem geprobeerd te redden met schoenpoets, maar je ziet het nog
quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:44 schreef amaranta het volgende:
En toen schoot mijn voet van de trapper
En toen schoot mijn schoen van mijn voet
En toen reed mijn fiets over mijn schoen
En toen was hij helemaal beschadigd, precies op de neus
En nu heb ik hem geprobeerd te redden met schoenpoets, maar je ziet het nog
Ik snap het, ik zou ook balen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
'Gewoon' zwart leren.
Maargoed, al mijn schoenen gaan me aan 't hart.
ik had een bmi van 35, nu 30 en ik wil dus graag nog wel 15 kilo er afquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Zoveel afgevallen?!![]()
Maar zo stevig was je toch helemaal niet?
Wat eenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef Incantrix het volgende:
Ohainiet echt een aste klant hier, maar ik heb een vraag. Ik heb deze schoenen:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-pumps-pinup-couture
gekregen van mijn liefje and I love them to death, maar maat 9 kreeg ik mijn voeten niet in zonder te kermen en maat 10 valt een beetje grootik heb nu zooltjes erin en van die plakkers met zo'n soort van kussentje in de hielen, maar mijn voet blijft helemaal naar voren schuiven (verder dan fijn is) en daardoor hou ik dan weer ruimte aan de achterkant over waardoor mijn schoen telkens van mijn hiel afglijdt. Hoe los ik dit op? Halp! Want ik wil de echt zó graag houden, maar ik egin me af te vragen of ik ze niet terug moet sturen, zo werkt het ook alleen maar als ik bevallig op een stoel ga zitten
Fijn dat het zo duidelijk op de factuur vermeld staat ...quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Als het goed is heb je dat ook niet nodig....je moet naar de site van klarna gaan, daar moet je inloggen (invoeren van een code die wel op de factuur staat en je geboortedatum) en dan krijg je te zien wat je moet betalen en kun je dan via ideal ofzo betalen....
Je kunt dus alleen via klarna betalen en dan doen zij de rest.
Ik heb van gewone schoenen 38.5 en hakken maat 39. Ik heb een wat brede voet. Ik merk dat ik vooral bij puntige neusjes de 39 moet hebben en voor de ronde neuzen een 38. Maar omdat je aangeeft dat ze te krap zijn ga ik toch maar voor de maat 9. En anders ruilen we weer.quote:Op zondag 8 april 2012 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Maat 9 valt écht klein, ik kreeg mijn voet niet eens in de linkerschoen en in de rechter zaten mijn tenen onder mijn voet gevouwen en stond na anderhalve minuut de rand van de hiel al in vel gekerfd zeg maar. Deze zit meer tussen maat 40 en 41 in, dat zei de winkel ook al.. Ergens heb ik het gevoel dat het vorige paar toch echt een maat 8 moet zijn geweest, maar ik heb de stickers gecontroleerd die erop zaten en het was een maat 9. Ik kon eigenlijk gewoon niet geloven dat ze zó slecht pasten..
Maar ze zijn wel heel gaaf he?![]()
En Nikky, dat zou ik nog kunnen proberen ja, ik zat nog te denken aan van die anti-drukstrips op strategische plekken ofzo..
ik heb voor een vriendin daar wat besteld... nette service en netjes op tijd geleverdquote:Op zondag 8 april 2012 10:32 schreef Selyn het volgende:
zijn er mensen die wel eens iets bij heels.com hebben besteld?
ik denk dat ik deze ga bestellen..
[ afbeelding ]
heb alleen een hekel aan via internet bestellen en al helemaal als ze vanuit de VS moeten komen.
heb maatje 39 maar maat 9 hebben ze niet meer, wel maat 8,5, dus hopen dat ze goed vallen (qua centimeters zou het moeten kunnen) anders wordt 't zo een gedoe met terugsturen e.d
Kan de foto niet zien, maar ik had op men madden girls penstrepen. Wel zondequote:Op zondag 8 april 2012 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
http://www.stevemadden.nl(...)spx&productid=241712
Deze gaan terug, afwerking is niet netjes en er lijkt een pennestreep? Op het beige stuk bij mijn neus te ziien, zijkant van de zool is ook beschadigd. Iig mijn geld niet waard.
Deze hou ik wel, ziiten goed, zien er netjes uit
http://www.stevemadden.nl(...)spx&productid=241705
misschien is het een soort kwaliteitscontrole? Wel gaar iigquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kan de foto niet zien, maar ik had op men madden girls penstrepen. Wel zonde
Volgens mij zijn alle madden girl heels van syntethisch materiaal, dus ik zou zeggen nee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef koekii het volgende:
Zijn de madden girl heels geschikt voor mensen met brede voeten?
Bedankt!quote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef sijs het volgende:
[..]
ik heb voor een vriendin daar wat besteld... nette service en netjes op tijd geleverd
als je kennissen in de states hebt, laat het daar naar toe versturen en dan die kennissen het als gift naar jouw versturen...scheelt invoerrechten ( 8.5 is ongeveer 39 dus dat zou goed moeten gaan)
vragen? pm me even
Heey Danielle is terug!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Danielle83 het volgende:
Heeft iemand deze pumps van de Zara toevallig? Ik zit erop te azen, maar ik twijfel aan de kwaliteit..
[ afbeelding ]
Haha lang geleden idd! Ik had even een heelsstop ingelast ivm klussen en verhuizen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn stiekem ook wel gaaf![]()
*kwijl* die zijn mooi!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef MissSpooky het volgende:
Die taart is nice! Schoenen.. apart maar geinig, haha.
[ afbeelding ]
MUST HAVE (Steve Madden - Ally)
Enig idee waar ik ze 't goedkoopst vandaan kan halen? Bij amazon kom je ongeveer op 73 euro uit incl verzenden.
Die kleurquote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef MissSpooky het volgende:
Die taart is nice! Schoenen.. apart maar geinig, haha.
[ afbeelding ]
MUST HAVE (Steve Madden - Ally)
Enig idee waar ik ze 't goedkoopst vandaan kan halen? Bij amazon kom je ongeveer op 73 euro uit incl verzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?![]()
never mindquote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Wie wil er nieuwe Iron Fists overnemen? The sun will rise is het model, maat 38,5. Ik kom er echt nét niet in![]()
Weet niet of ik de prijs hier mag vermelden maar ik heb er 30 euro voor betaald en dat wil ik ook terug
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Ofresca het volgende:
Doen jullie ook aan adviezen?
Ben op zoek naar schoenen voor bij dit jurkje:Een felle Kleur ! Limegeel of kobaltblauw. Of felrozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?![]()
Plaatjes?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef electronique het volgende:
[..]
Een felle Kleur ! Limegeel of kobaltblauw. Of felroze
quote:Vanaf vandaag wordt het een stuk eenvoudiger om de hand te leggen op een paar Louboutins, want in navolging van de online winkels in Amerika en Canada opent Christian Louboutin vandaag zijn Europese online boetiek. De website bestaat uit Louboutin’s S/S '12 collectie voor zowel mannen als vrouwen. Ook de nieuwe lijn ter ere van het 20-jarig bestaan van het merk is er te koop.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Ofresca het volgende:
Doen jullie ook aan adviezen?
Ben op zoek naar schoenen voor bij dit jurkje:Ja passen echt veel dingen bij ! Maar ik zou eerder voor een pump gaan waardoor je benen nóg langer lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?![]()
![]()
Blauw/rood/oranje.. tjah... wit is zo makkelijk om te combineren
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier een voorbeeld dat door mij fantastischgeshopt is:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen deze erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor een bruiloft in juni. Hoop dat het warm is.
Voor de normale dag, wilde ik het eigenlijk combineren met bruine slippers of wedges...Iemand ideeen? Want ik lijk niks leuks te kunnen vinden :SLife is sweet, life is bitter...
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oeh jurkjes advies.
Ik heb dit jurkje besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen deze erbij?Ik denk dat bruine pumps/sandalen er beter bij passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor een bruiloft in juni. Hoop dat het warm is.
Voor de normale dag, wilde ik het eigenlijk combineren met bruine slippers of wedges...Iemand ideeen? Want ik lijk niks leuks te kunnen vinden :SThere's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oeh jurkjes advies.
Ik heb dit jurkje besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen deze erbij?Combinatie is leuk! Persoonlijk vind ik het wel een vrij kort rokje voor een bruiloft, of doe je er nog iets onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor een bruiloft in juni. Hoop dat het warm is.
Voor de normale dag, wilde ik het eigenlijk combineren met bruine slippers of wedges...Iemand ideeen? Want ik lijk niks leuks te kunnen vinden :SDeze.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef koekii het volgende:
Vandaag leuke pumps gekregen van mijn nichtMaar wat blijkt er nou, de pumps zijn net maar een paar milimeter te groot
Als ik loop glipt mijn hiel eruit. Ik ben trouwens al naar de winkel geweest om een maatje kleiner te nemen maar die valt weer te klein. Ik heb al watten in de voorkant van mijn pumps gezet maar steeds wanneer ik loop knellen mijn tenen.
Heeft iemand hier een tip?Werken goed, en die van mij zitten ook heeeel goed vastgeplakt.
ja tis even kijken hoe kort ie nou in het echt is...Kort an sich moet geen probleem zijn, Dame in kwestie was op mijn bruiloft ook in een heeeeeel kort rokje, dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Combinatie is leuk! Persoonlijk vind ik het wel een vrij kort rokje voor een bruiloft, of doe je er nog iets onder?
Oooh ok. Ja, zou het zelf wat kort vinden voor een bruiloft, maar als zij het bij jullie ook aan had moet het goed zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
ja tis even kijken hoe kort ie nou in het echt is...Kort an sich moet geen probleem zijn, Dame in kwestie was op mijn bruiloft ook in een heeeeeel kort rokje, dus zal wel goed zijnPlus we gaan alleen naar t feest dus hoef niet zo de kerk ik. Lol
Ik ga het denk ik op deze combi houden. Bedankt voor alle adviezen!
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze.Werken goed, en die van mij zitten ook heeeel goed vastgeplakt.
Wauw die zijn gaaf!! Zijn die nog te verkrijgen?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:05 schreef Mylene het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:43 schreef AppleMartini het volgende:
Erg groot plaatje dus onder een spoiler, die tanden zijn best coolZeker gaaf! Wel oppassen dat je niet op je hond stapt hiermee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn stiekem ook wel gaaf
[ afbeelding ]
I like! Van wie zijn de schoenen?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog langer vond ik een beetje overbodig, met 1.90 (incl. heels).quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja passen echt veel dingen bij ! Maar ik zou eerder voor een pump gaan waardoor je benen nóg langer lijken![]()
Blauw/rood/oranje.. tjah... wit is zo makkelijk om te combineren
In t groen zijn ze ook leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zign. http://www.zalando.nl/zign-plateaupumps-oranje-zi111a02w-205.html
Die moet je helemaal achterin plakken..quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:19 schreef koekii het volgende:
Ik heb trouwens dat ene antislip plakkertje voor mijn pumps gekocht, alleen weet ik niet hoe ik het moet pakken. Heeft er iemand hier verstand van?
Mooi cadeautjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef MissSpooky het volgende:
Hoe is de kwaliteit van Steve Madden trouwens? Lopen ze over 't algemeen een beetje comfortabel?
Ik heb 3 dagen extra gewerkt en vind dat ik nu een cadeau'tje voor mezelf mag kopen.
Meet staat op 2 juni toch?quote:Op zondag 15 april 2012 17:36 schreef LulaHoola het volgende:
Ohai
Wie heeft dezen en kan vertellen hoe de maat valt?
http://nelly.com/nl/schoe(...)81/royale-207788-14/
BTW. is the meet al geweest
Wel in de avond dan toch?quote:
Dit vind ik wel een mooi voorbeeld van sexy chiquequote:Chiquer dan dit kan het bijna niet worden: Jimmy Choo heeft bovenstaand Sepia-model onlangs uitgebracht. De kalfslederen killerheel in zwart en nude kleur is supersexy en superstylish. Combineer het met een mooi jurkje of een mantelpakje en niemand kan meer om je heen.
Sepia is onderdeel van de Cruise 2012-collectie en een zusje van het eerder uitgebrachte model Siskin. Hierin werd onder andere Jennifer Lopez gespot. Kopen? Kies een halve maat groter, want ze vallen klein. De beauties zijn onder andere op de website van Jimmy Choo te vinden
Bron: Fashion schoenen
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 12:52 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Leuk!! Zag ze in de Grazia staan! Van Primark of New look volgens mij?
Thanks damesquote:
Gheheh thanks.quote:Op maandag 16 april 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
oeh mooi. zoiets zou elke vrouw moeten dragen. verplicht.![]()
andere kleuren mag wel.
Wat zijn dat voor draadjes over je schoenen?quote:
Daar zat ik ook al naar te kijken. Volgens mij is het voor antidiefstal, zodat je er niet mee kan wegrennen uit de winkel.quote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor draadjes over je schoenen?.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor draadjes over je schoenen?.
Ja precies, had het draadje nog niet weggehaald toen ik de foto maakte. Kwam omdat ik ze nog niet had gepast in de winkelquote:Op maandag 16 april 2012 19:07 schreef ilsevwinkels het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken. Volgens mij is het voor antidiefstal, zodat je er niet mee kan wegrennen uit de winkel.
bwehehehe, mannenquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Pffff.. dat had ik weer vanavond!
Ik had vandaag mijn (suede) Maddens aan, dat heb ik ook even geweten zeg![]()
Ik zat op een bankje van het station te puzzelen wachtende op mijn man die elk moment met de trein kon aankomen.
Komt er ineens een gozer (met een enorme wietgeurom m heen) op me aflopen zegt tie:
"Sexy hakken heb je aan" ...
Ik reageerde daar niet op, dus liep tie weer weg.
Komt tie een paar seconden terug, gaat tie op mijn hurken voor me zitten.
"Joh, heb je al een vriend, je ziet er sexy uit"..
Ik heb niets tegen m gezegd, behalve dattie nou echt moest "wieberen"![]()
Echt, wat begreep hij niet toen ik m voor de eerste keer al negeerde
Het is cleavage.quote:
Sommige mannenquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Pffff.. dat had ik weer vanavond!
Ik had vandaag mijn (suede) Maddens aan, dat heb ik ook even geweten zeg![]()
Ik zat op een bankje van het station te puzzelen wachtende op mijn man die elk moment met de trein kon aankomen.
Komt er ineens een gozer (met een enorme wietgeurom m heen) op me aflopen zegt tie:
"Sexy hakken heb je aan" ...
Ik reageerde daar niet op, dus liep tie weer weg.
Komt tie een paar seconden terug, gaat tie op mijn hurken voor me zitten.
"Joh, heb je al een vriend, je ziet er sexy uit"..
Ik heb niets tegen m gezegd, behalve dattie nou echt moest "wieberen"![]()
Echt, wat begreep hij niet toen ik m voor de eerste keer al negeerde
quote:Goed nieuws voor alle shop-a-holics in België; vanaf vandaag is de webshop sacha.be live!
Alle schoenen, tassen en accessoires van Sacha shop je voortaan ook in België online! Dus voor al onze Belgische Fashionista's ...enjoy shopping op:
https://www.sacha.be/
Die onderstequote:Op dinsdag 17 april 2012 17:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
sample paar en wel te zien maarja voor 11 euro
[ afbeelding ]
Dat is echt snel, ik ga even zoeken, thnx!quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ebay. verkoper: excessapparel, de 11e uit USA verstuurdheel snel dus
ik vroeg het me ook al af, de site is al weken kapot en de winkels al weken dicht. Balen man, na divino nu tango, hopelijk blijft er nog wat overquote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Goofoyou het volgende:
Huh, is Tango failliet verklaard? Ik kon al weken niet op de site en nu lees ik allerlei berichtenZonde van de winkel zeg. Kwam voor mij wel een beetje plotseling. Ben er vorige maand nog geweest.
Ja, de winkels in heerlen en maastricht zijn al 2 of 3 weken dicht. Maar er hangt ook niks op de deuren ofzo, is de 2e keer dat ze failliet zijn verklaard.quote:Op woensdag 18 april 2012 00:45 schreef Goofoyou het volgende:
Huh, is Tango failliet verklaard? Ik kon al weken niet op de site en nu lees ik allerlei berichtenZonde van de winkel zeg. Kwam voor mij wel een beetje plotseling. Ben er vorige maand nog geweest.
Naja de Invito, Dolcis, Manfield, Pro en Steve Madden horen bij hetzelfde concern dus dat die winkels opeens failliet gaan is minder voor de hand liggend.quote:Op woensdag 18 april 2012 06:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vroeg het me ook al af, de site is al weken kapot en de winkels al weken dicht. Balen man, na divino nu tango, hopelijk blijft er nog wat over
truequote:Op woensdag 18 april 2012 09:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja de Invito, Dolcis, Manfield, Pro en Steve Madden horen bij hetzelfde concern dus dat die winkels opeens failliet gaan is minder voor de hand liggend.
Zo een sneaker met een sleehak erin? Die vind ik niet zo mooiquote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef ChicaChula het volgende:
Die blauwe met groene hak zijn echt gaaf!
Ik heb ontwenningsverschijnselen haha ik heb echt al te lang geen heels gekocht! Maar er staat er tripje Parijs gepland, ik wil toch wel heel graag een keer louboutins kopen maar ik twijfel want wil ook de sneakers van Isabel Marant of Giuseppe Zanotti! Ik wil ZOVEEEEELLL!!!
Binnekort misschien maar even een paar heels halen bij Alysa ofzo gewoon puur om mijn honger te stillenHaha klinkt dat erg triest!?
Oh, die bovenste! Zomerrrquote:Op woensdag 18 april 2012 13:16 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Ooooh ik heb al veel te lang geen schoenen gekocht. En het blauwe jurkje was een drama! Wat n flutding, die gaat zuruck!
Wishlist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik moet afkicken!
De Europese? ja.. Ik wil niet meer kijkenquote:Op woensdag 18 april 2012 15:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo een sneaker met een sleehak erin? Die vind ik niet zo mooi
Heb je al op de webshop van Louboutin gekeken?
haha dat is de lijfspreuk van alle dames hierquote:Op woensdag 18 april 2012 16:04 schreef snakelady het volgende:
kwam net dit plaatje tegen, vind hem wel geinig.
[ afbeelding ]
Haha germquote:Op woensdag 18 april 2012 16:06 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De Europese? ja.. Ik wil niet meer kijken
quote:
Er is een winkeltje in een kleine shoppingmall aan de Champs Elysees die een grote collectie Zanotti heeft. Bring cash... Die dingen zijn vaak duurder nog dan Louboutin.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef ChicaChula het volgende:
Die blauwe met groene hak zijn echt gaaf!
Ik heb ontwenningsverschijnselen haha ik heb echt al te lang geen heels gekocht! Maar er staat er tripje Parijs gepland, ik wil toch wel heel graag een keer louboutins kopen maar ik twijfel want wil ook de sneakers van Isabel Marant of Giuseppe Zanotti! Ik wil ZOVEEEEELLL!!!
Binnekort misschien maar even een paar heels halen bij Alysa ofzo gewoon puur om mijn honger te stillenHaha klinkt dat erg triest!?
True thatquote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Er is een winkeltje in een kleine shoppingmall aan de Champs Elysees die een grote collectie Zanotti heeft. Bring cash... Die dingen zijn vaak duurder nog dan Louboutin.
De sneakers die ik wil niet.. 550 zijn zequote:Op woensdag 18 april 2012 16:16 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Er is een winkeltje in een kleine shoppingmall aan de Champs Elysees die een grote collectie Zanotti heeft. Bring cash... Die dingen zijn vaak duurder nog dan Louboutin.
sta je al op de wachtlijst? anders kun je nog wel even sparenquote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De sneakers die ik wil niet.. 550 zijn zeen die van isabel marant ook rond die prijs.. en Louboutins die ik wil ook tussen de 550 en 650 dus omg ik weet echt niet welke ik moet kiezen dan :S degene met wie ik ga zeggen alle 3 sneakers omdat ik die vaker draag.. Mja.. Louboutins........ Sowieso ga ik trouwens pas in juli dus moet nog ff wachten! En ben dan 4 dagen terug van vakantie dus eerst maar eens kijken of ik dat geld wel apart kan houden
zoals ik al zei; ik wil veelste veel!
Ja daar had ik het een tijd geleden nog over hier, ik wil goede repicla's want zoveel geld vind ik te veel.quote:Op woensdag 18 april 2012 16:41 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
De sneakers die ik wil niet.. 550 zijn zeen die van isabel marant ook rond die prijs.. en Louboutins die ik wil ook tussen de 550 en 650 dus omg ik weet echt niet welke ik moet kiezen dan :S degene met wie ik ga zeggen alle 3 sneakers omdat ik die vaker draag.. Mja.. Louboutins........ Sowieso ga ik trouwens pas in juli dus moet nog ff wachten! En ben dan 4 dagen terug van vakantie dus eerst maar eens kijken of ik dat geld wel apart kan houden
zoals ik al zei; ik wil veelste veel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon simpele nude heels, maar ik ben er helemaal verliefd op en wilde me sowieso wat vrouwelijker/volwassener kleden... dus ik wil ze zo graag, maar ja, dan moet ik er uiteindelijk wel op kunnen lopen.
Ja dat kloptquote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Bloem_83 het volgende:
Ohh, wat een mooie schoenen hier.![]()
Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went?
Lol, ik open net hun mail.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:11 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Bloem_83 het volgende:
Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wil namelijk zulke mooie kopen:Het is absoluut te lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon simpele nude heels, maar ik ben er helemaal verliefd op en wilde me sowieso wat vrouwelijker/volwassener kleden... dus ik wil ze zo graag, maar ja, dan moet ik er uiteindelijk wel op kunnen lopen.
Als je allebei die schoenen leuk vindt, zou ik zelf die met een bredere hak aanraden, dat leert iets sneller![]()
En misschien beginnen met wat lagere hakken dat went ook sneller. Hoeft niet natuurlijk,maar volgens mij ziet ter al gauw lomp uit als je te hoge hakken draagt als je er niet op kunt lopen....quote:Op donderdag 19 april 2012 17:43 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is absoluut te leren
Als je allebei die schoenen leuk vindt, zou ik zelf die met een bredere hak aanraden, dat leert iets sneller
Vandaag even eenquote:
Jij had toch nog geen maand geleden nieuwe schoenen gekocht?quote:Op woensdag 18 april 2012 15:46 schreef ChicaChula het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2012 14:43 schreef Bloem_83 het volgende:
Ik kan alleen niet op hakken lopen, nooit gekund, ziet er echt té lomp uit... Klopt het dat iedereen op hakken kan leren lopen? Dat je gewoon ALLES erop moet doen en dat het dan vanzelf went? Wat zijn jullie ervaringen daarmee? Wil namelijk zulke mooie kopen:Ik kan ook niet kiezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon simpele nude heels, maar ik ben er helemaal verliefd op en wilde me sowieso wat vrouwelijker/volwassener kleden... dus ik wil ze zo graag, maar ja, dan moet ik er uiteindelijk wel op kunnen lopen.![]()
Iedereen kan leren op hoge hakken te lopen, tenzij er iets mis is met je voeten of je motoriek.
Als je rechtsboven op "profiel" klikt, kun je trouwens je geslacht invullen. Wel je wachtwoord invullen, anders worden de wijzigingen niet opgeslagen.
Een blaar op mijn teen.Die laarsjes van Nelly zijn toch echt te klein om lang op te kunnen lopen. Ik wou haast op m'n sokken verdergaan.
![]()
En het is duidelijk goedkoop leer. Het ruikt vreemd en er zitten nu al krassen op.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Is het dan wel van leer?quote:Op donderdag 19 april 2012 19:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jij had toch nog geen maand geleden nieuwe schoenen gekocht?
[..]
Ik kan ook niet kiezen.![]()
Iedereen kan leren op hoge hakken te lopen, tenzij er iets mis is met je voeten of je motoriek.
Als je rechtsboven op "profiel" klikt, kun je trouwens je geslacht invullen. Wel je wachtwoord invullen, anders worden de wijzigingen niet opgeslagen.
Een blaar op mijn teen.Die laarsjes van Nelly zijn toch echt te klein om lang op te kunnen lopen. Ik wou haast op m'n sokken verdergaan.
![]()
En het is duidelijk goedkoop leer. Het ruikt vreemd en er zitten nu al krassen op.
"Gemaakt van PU-leer".quote:
Wat een deal!quote:NELLY SHOES / CLOUD
EUR 59,95
Normale prijs EUR 44,95
Volgens mij is PU gewoon synthetisch.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Gemaakt van PU-leer".
Dat is eigenlijk gewoon misleiding.
Schoenen op nelly.com:
[..]
Wat een deal!
Jup, is polyurethaan en wordt o.a. gebruikt voor nep-leer.quote:Op donderdag 19 april 2012 19:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij is PU gewoon synthetisch.
Volgens mij is PU-leer altijd volledig kunststof, hoogstens dat andere onderdelen van de schoen wel van echt leer zijn gemaakt.quote:Op donderdag 19 april 2012 20:03 schreef Madame_Paon het volgende:
Soms is het toch deels leer?
Maar als het gewoon alleen kunststof is, zou het geen leer mogen heten.
Meerdere schoenen op nelly.com zijn trouwens duurder geworden.
Die laarsjes waren eerst 48 euro en ik had ze voor 36 euro door die kortingsactie, en nu zijn ze 56 euro ..
Als je de onderburen niet wilt storen met je hakken moet je een tapijt in je huis leggen en daar over lopen, dan horen ze niks. Anders moeten je onderburen maar aan je hakken wennen! Wat is nou belangrijker? Hun rust of jouw vrijheid om te oefenen om met hakken te lopen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:01 schreef Bloem_83 het volgende:
Bedankt voor de reacties (en de tip over de 'geslachtsverandering')!
Ik ga binnenkort maar even kijken en passen bij de winkels (Sacha en Cafe Moda) en dan hopelijk één van deze kopen. Denk alleen dat de onderburen het niet erg waarderen als ik de hele dag ga oefenen met lopen op hakken... maar daar moet ik dan maar iets op verzinnen, gewoon doen als ze weg zijn ofzo. :p
Hun rust anders krijg je gezeik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef ilsevwinkels het volgende:
[..]
Als je de onderburen niet wilt storen met je hakken moet je een tapijt in je huis leggen en daar over lopen, dan horen ze niks. Anders moeten je onderburen maar aan je hakken wennen! Wat is nou belangrijker? Hun rust of jouw vrijheid om te oefenen om met hakken te lopen?
Ik heb mezelf leren lopen op ong. 6cm (simpele pumps van Van Haren)quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:01 schreef Bloem_83 het volgende:
Bedankt voor de reacties (en de tip over de 'geslachtsverandering')!
Ik ga binnenkort maar even kijken en passen bij de winkels (Sacha en Cafe Moda) en dan hopelijk één van deze kopen. Denk alleen dat de onderburen het niet erg waarderen als ik de hele dag ga oefenen met lopen op hakken... maar daar moet ik dan maar iets op verzinnen, gewoon doen als ze weg zijn ofzo. :p
Ja of oefenen op de galerij als je in een appartement woont.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:12 schreef ilsevwinkels het volgende:
[..]
Als je de onderburen niet wilt storen met je hakken moet je een tapijt in je huis leggen en daar over lopen, dan horen ze niks. Anders moeten je onderburen maar aan je hakken wennen! Wat is nou belangrijker? Hun rust of jouw vrijheid om te oefenen om met hakken te lopen?
Oh my!!! Die wil ik oooooookquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk toch besteld.Ben 1.85 dus draag eigenlijk nooit hakken, maar deze wilde ik al veel te lang.
Maar nu staat mn bestelling niet op Nelly en heb ik geen bevestiging gekregen, het geld is wel al van mn rekening.Dus ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
[ afbeelding ]
Ook krom dat ze die order dan niet ff handmatig in orde kunnen maken :S moet je eerst op je geld wachten en dan opnieuw bestellen.. Vaag..quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:21 schreef Myraela het volgende:
"Helaas is jouw order niet goed doorgekomen. Het geld is inderdaad van je rekening afgeschreven, maar omdat de order niet goed door is gekomen wordt de order niet verstuurt. Dit houdt in dat het bedrag binnen maximaal 5 bankdagen op je rekening teruggestort is."
Damn, en ik heb niet genoeg geld om ondertussen alvast nog eens te bestellen. Nu gaat het dus allemaal langer duren.
Eerder dat dat 5 bankdagen moet duren...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:35 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ook krom dat ze die order dan niet ff handmatig in orde kunnen maken :S moet je eerst op je geld wachten en dan opnieuw bestellen.. Vaag..
Zijn van steve madden toch?quote:Op zondag 22 april 2012 00:46 schreef Myraela het volgende:
Vind dat wachten niet zo tof, en twijfel sowieso al een beetje over de maat. Aangezien ik 41 heb en hij eigenlijk een maat kleiner valt, maar ze hebben geen 42.
Twijfel nu ook om misschien 1 van deze te halen, maar eigenlijk vind ik die te duur voor iemand die nooit pumps draagt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga wel eens gewoon in wat winkels kijken.
wow.... heb je wel wat te doenquote:Op zondag 22 april 2012 20:03 schreef snakelady het volgende:
Zijn niet alleen hakschoenen maar even alle schoenen in dit huishouden (man, vrouw, 2 dochters) verzameld, ga nu even uitzoeken welke mogen blijven en welke weg mogen.
[ afbeelding ]
Ik zou zelfs alles onder de 12 weg doenquote:Op zondag 22 april 2012 20:43 schreef sijs het volgende:
[..]
wow.... heb je wel wat te doen
voor je eigen schoenen is het natuurlijk simpel...alles onder de 10 cm weg...rest bewaren
sterkte...
heb je eigenlijk wel gelijk in...quote:Op zondag 22 april 2012 20:45 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik zou zelfs alles onder de 12 weg doen
Maar inderdaad, sterkte en succes! Schoenen wegdoen is niet leuk
omdat er een paar heel leuke bij staan... mag het voor deze keerquote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef snakelady het volgende:
Deze schoenen heb ik nu over, niet allemaal met een hoge hak, lol
[ afbeelding ]
Oeh heb je een andere foto van de eerste 3 op de bovenste rij?quote:Op zondag 22 april 2012 21:28 schreef snakelady het volgende:
Deze schoenen heb ik nu over, niet allemaal met een hoge hak, lol
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag mijn collectie opgeruimd en kritisch bekeken.. En er mogen welgeteld 4 paar weg haha de rest wil ik gewoon echt niet wegdoen. Zelfs niet als ze voor geen meter lopen en ik ze daarom eigenlijk niet zo vaak draag..quote:Op zondag 22 april 2012 20:25 schreef junamii het volgende:
Ik durf mijn schoenencollectie hier niet eens te posten, te confronterend![]()
Heheh ik ga van de week eens tellen en weggooien, zal wel laten weten hoeveel ik er hebquote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn collectie opgeruimd en kritisch bekeken.. En er mogen welgeteld 4 paar weg haha de rest wil ik gewoon echt niet wegdoen. Zelfs niet als ze voor geen meter lopen en ik ze daarom eigenlijk niet zo vaak draag..
Er zijn er 2 die weg mogen omdat ik die jaren geleden gekocht heb bij van haren en ze er echt te goedkoop uitzien. 1 paar mag weg omdat ze versleten zijn en een paar nudes die ik echt gaaf vind ga ik verkopen omdat ik er echt nog geen stap op kan zetten (net een halve maat te groot en met plakstrips en zooltjes net te klein)
Pics?quote:Op zondag 22 april 2012 23:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is maat 37, maar ik heb altijd maar 37 en bij mij vallen ze gewoon net niet goed
Haha zal morgen bij daglicht een paar foto's maken, maar het zijn gewoon basic pumps. Van de h&m grijsnude ik schat 10 cm. Wilde een basis nude pump en dat zijn ze, maar dan moet je er ook nog op kunnen lopen, en ik slip er de hele tijd uit.quote:
Deze zijn nu te koop bij de Amigo (Groningen voor zover ik weet) alleen dan wel iets anders qua model. Lopen prima!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:04 schreef Myraela het volgende:
Eindelijk toch besteld.Ben 1.85 dus draag eigenlijk nooit hakken, maar deze wilde ik al veel te lang.
Maar nu staat mn bestelling niet op Nelly en heb ik geen bevestiging gekregen, het geld is wel al van mn rekening.Dus ik heb ze maar even een mailtje gestuurd.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |