misschien is het een soort kwaliteitscontrole? Wel gaar iigquote:Op maandag 9 april 2012 20:34 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Kan de foto niet zien, maar ik had op men madden girls penstrepen. Wel zonde
Volgens mij zijn alle madden girl heels van syntethisch materiaal, dus ik zou zeggen nee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:10 schreef koekii het volgende:
Zijn de madden girl heels geschikt voor mensen met brede voeten?
Bedankt!quote:Op maandag 9 april 2012 15:51 schreef sijs het volgende:
[..]
ik heb voor een vriendin daar wat besteld... nette service en netjes op tijd geleverd
als je kennissen in de states hebt, laat het daar naar toe versturen en dan die kennissen het als gift naar jouw versturen...scheelt invoerrechten ( 8.5 is ongeveer 39 dus dat zou goed moeten gaan)
vragen? pm me even
Heey Danielle is terug!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:02 schreef Danielle83 het volgende:
Heeft iemand deze pumps van de Zara toevallig? Ik zit erop te azen, maar ik twijfel aan de kwaliteit..
[ afbeelding ]
Haha lang geleden idd! Ik had even een heelsstop ingelast ivm klussen en verhuizen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn stiekem ook wel gaaf![]()
*kwijl* die zijn mooi!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef MissSpooky het volgende:
Die taart is nice! Schoenen.. apart maar geinig, haha.
[ afbeelding ]
MUST HAVE (Steve Madden - Ally)
Enig idee waar ik ze 't goedkoopst vandaan kan halen? Bij amazon kom je ongeveer op 73 euro uit incl verzenden.
Die kleurquote:Op woensdag 11 april 2012 13:44 schreef MissSpooky het volgende:
Die taart is nice! Schoenen.. apart maar geinig, haha.
[ afbeelding ]
MUST HAVE (Steve Madden - Ally)
Enig idee waar ik ze 't goedkoopst vandaan kan halen? Bij amazon kom je ongeveer op 73 euro uit incl verzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?![]()
never mindquote:Op woensdag 11 april 2012 16:50 schreef Maria2.0 het volgende:
Wie wil er nieuwe Iron Fists overnemen? The sun will rise is het model, maat 38,5. Ik kom er echt nét niet in![]()
Weet niet of ik de prijs hier mag vermelden maar ik heb er 30 euro voor betaald en dat wil ik ook terug
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Ofresca het volgende:
Doen jullie ook aan adviezen?
Ben op zoek naar schoenen voor bij dit jurkje:Een felle Kleur ! Limegeel of kobaltblauw. Of felrozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?![]()
Plaatjes?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:05 schreef electronique het volgende:
[..]
Een felle Kleur ! Limegeel of kobaltblauw. Of felroze
quote:Vanaf vandaag wordt het een stuk eenvoudiger om de hand te leggen op een paar Louboutins, want in navolging van de online winkels in Amerika en Canada opent Christian Louboutin vandaag zijn Europese online boetiek. De website bestaat uit Louboutin’s S/S '12 collectie voor zowel mannen als vrouwen. Ook de nieuwe lijn ter ere van het 20-jarig bestaan van het merk is er te koop.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:36 schreef Ofresca het volgende:
Doen jullie ook aan adviezen?
Ben op zoek naar schoenen voor bij dit jurkje:Ja passen echt veel dingen bij ! Maar ik zou eerder voor een pump gaan waardoor je benen nóg langer lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand ideeën?![]()
![]()
Blauw/rood/oranje.. tjah... wit is zo makkelijk om te combineren
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:
Hier een voorbeeld dat door mij fantastischgeshopt is:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen deze erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor een bruiloft in juni. Hoop dat het warm is.
Voor de normale dag, wilde ik het eigenlijk combineren met bruine slippers of wedges...Iemand ideeen? Want ik lijk niks leuks te kunnen vinden :SLife is sweet, life is bitter...
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oeh jurkjes advies.
Ik heb dit jurkje besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen deze erbij?Ik denk dat bruine pumps/sandalen er beter bij passen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor een bruiloft in juni. Hoop dat het warm is.
Voor de normale dag, wilde ik het eigenlijk combineren met bruine slippers of wedges...Iemand ideeen? Want ik lijk niks leuks te kunnen vinden :SThere's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:35 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Oeh jurkjes advies.
Ik heb dit jurkje besteld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen deze erbij?Combinatie is leuk! Persoonlijk vind ik het wel een vrij kort rokje voor een bruiloft, of doe je er nog iets onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis voor een bruiloft in juni. Hoop dat het warm is.
Voor de normale dag, wilde ik het eigenlijk combineren met bruine slippers of wedges...Iemand ideeen? Want ik lijk niks leuks te kunnen vinden :SDeze.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef koekii het volgende:
Vandaag leuke pumps gekregen van mijn nichtMaar wat blijkt er nou, de pumps zijn net maar een paar milimeter te groot
Als ik loop glipt mijn hiel eruit. Ik ben trouwens al naar de winkel geweest om een maatje kleiner te nemen maar die valt weer te klein. Ik heb al watten in de voorkant van mijn pumps gezet maar steeds wanneer ik loop knellen mijn tenen.
Heeft iemand hier een tip?Werken goed, en die van mij zitten ook heeeel goed vastgeplakt.
ja tis even kijken hoe kort ie nou in het echt is...Kort an sich moet geen probleem zijn, Dame in kwestie was op mijn bruiloft ook in een heeeeeel kort rokje, dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Combinatie is leuk! Persoonlijk vind ik het wel een vrij kort rokje voor een bruiloft, of doe je er nog iets onder?
Oooh ok. Ja, zou het zelf wat kort vinden voor een bruiloft, maar als zij het bij jullie ook aan had moet het goed zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
ja tis even kijken hoe kort ie nou in het echt is...Kort an sich moet geen probleem zijn, Dame in kwestie was op mijn bruiloft ook in een heeeeeel kort rokje, dus zal wel goed zijnPlus we gaan alleen naar t feest dus hoef niet zo de kerk ik. Lol
Ik ga het denk ik op deze combi houden. Bedankt voor alle adviezen!
Heel erg bedanktquote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze.Werken goed, en die van mij zitten ook heeeel goed vastgeplakt.
Wauw die zijn gaaf!! Zijn die nog te verkrijgen?quote:Op donderdag 5 april 2012 08:05 schreef Mylene het volgende:
Ik heb de heels van Marni van H&M, die ChipsZak.ook heeft, ook besteld.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/F92%2098135%2009090%2099%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:43 schreef AppleMartini het volgende:
Erg groot plaatje dus onder een spoiler, die tanden zijn best coolZeker gaaf! Wel oppassen dat je niet op je hond stapt hiermee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze zijn stiekem ook wel gaaf
[ afbeelding ]
I like! Van wie zijn de schoenen?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Nog langer vond ik een beetje overbodig, met 1.90 (incl. heels).quote:Op woensdag 11 april 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja passen echt veel dingen bij ! Maar ik zou eerder voor een pump gaan waardoor je benen nóg langer lijken![]()
Blauw/rood/oranje.. tjah... wit is zo makkelijk om te combineren
In t groen zijn ze ook leuk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Zign. http://www.zalando.nl/zign-plateaupumps-oranje-zi111a02w-205.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |