Niet alleen dat, maar hij is gister ook misschien wel 100 keer gemaakt door diverse users.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
is het woordgrapje zo slecht kapiteintje?
Gast, je bent een paar dagen weggeweest toch? Geen weken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer gister was ik er niet.. altijd leuk als je een paar weken niet op fok! bent de verstandhouding tussen users is vaak weer totaal veranderd.
Ja, idd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee niet nu maar in het verleden wel.,
kom maar eens een paar maanden niet op fok! en dan terug komen.,
altijd lachen... whatskebeurt .
Argumenten graag.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie en Anita verschillen niet veel van kwaliteit.
Had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Behalve dat de topvorm van Anita gelijk staat aan de ondergrens van Clasie.
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lees maar even terug in het topic. Ik heb genoeg argumenten waarom Clasie beter is.
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Om dan vervolgens 3 uur lang te discussiëren? Nee bedankt, ik heb een mening en ik vind Anita beter.
gr
Volledig gelijk in. Die zou in de basis staan ten koste van Eriksen of Anita.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Clasie zou bij Ajax niet eens op de bank zitten.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef eight het volgende:
[..]
Jij loopt gvd zelf iemand te quoten in het andere topic zonder enige onderbouwing?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je je mening niet wilt of kunt onderbouwen, kom hier dan ook niet de wijsneus uithangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |