quote:
Hey buurmeisjequote:
Charming. Very charmingquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan korter, ofzo.
Neeheee. Is toch voor in het parkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Is meteen een tent voor de koelbox met drank en biefstuk voor op de BBQ, beetje doordenken nu he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee. Is toch voor in het park
Praktisch, je hebt gelijk geen kleed meer nodig!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
JIJ snapt hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praktisch, je hebt gelijk geen kleed meer nodig!
Ja en dan iedereen die op je gaat zittenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praktisch, je hebt gelijk geen kleed meer nodig!
En als het gaat regenen, kun je de BBQ vervolgen onder dat dingquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is meteen een tent voor de koelbox met drank en biefstuk voor op de BBQ, beetje doordenken nu he?.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is meteen een tent voor de koelbox met drank en biefstuk voor op de BBQ, beetje doordenken nu he?.
Het is een fashionista´s caravan!quote:
quote:
Op dat gebied verandert er dus nietsquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dat gebied verandert er dus niets.
Nu krijg ik visuals van 'The Krazy Kenny Show'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dat gebied verandert er dus niets.
Huuh wat een lelleke dingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)kende-stilettos.html
Don't you dare!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
Dat er echt serieus mensen zullen zijn die dit kopen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
Geen slecht ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. Kijk, stiletto's met in de hak een wodka-reservoir, oke, dat snap ik, maar dit..
Whud?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
Daar past lang niet genoeg in voor jou, MissBquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. Kijk, stiletto's met in de hak een wodka-reservoir, oke, dat snap ik, maar dit..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar past lang niet genoeg in voor jou, MissBDoe dan dit:
[ afbeelding ]
Is toch mooi en praktisch joh, zo'n Lagerfeld-jurk van aluminiumfolie...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Rijk worden: gooi een stel junkies een kamer in met een bak dope en een schetsboek, kijk wat eruitkomt, gooi het de catwalk op, en voila, mensen kopen het.
Er is echt niets achterlijkers dan "mode". Begrijp me niet verkeerd, niets mis met leuke/nette whatever kleding, maar elk jaar achter een zooi demente ventjes aanhobbelen die in een trip iets verzonnen hebben is echt.
Je komt nog wel meer humor tegen hoorquote:
Ja maar waarom dan van die lelijke schoenen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt nog wel meer humor tegen hoor![]()
[ afbeelding ]
Oh, als dat zo makkelijk gaat ga ik vanavond na mn jointje ook eens dingen ontwerpen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Rijk worden: gooi een stel junkies een kamer in met een bak dope en een schetsboek, kijk wat eruitkomt, gooi het de catwalk op, en voila, mensen kopen het.
Er is echt niets achterlijkers dan "mode". Begrijp me niet verkeerd, niets mis met leuke/nette whatever kleding, maar elk jaar achter een zooi demente ventjes aanhobbelen die in een trip iets verzonnen hebben is echt.
Nou ja, je moet wel eerst een "naam" hebben natuurlijk anders telt het niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als dat zo makkelijk gaat ga ik vanavond na mn jointje ook eens dingen ontwerpen..
Ik denk gewoon met je mee, MissB. Er past meer vodka in die zolen en hakken dan in stiletto´s. Daar past hoogstens 1 shotje in, dat heb je al op voordat je ging ontbijten natuurlijk. Sta je de rest van de dag letterlijk hoog en droog. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan van die lelijke schoenen?
Oh, dat is dan weer jammer..quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel eerst een "naam" hebben natuurlijk anders telt het niet.
Niet dat jouw ontwerpen minder zullen zijn, maar niemand kent je.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk gewoon met je mee, MissB. Er past meer vodka in die zolen en hakken dan in stiletto´s. Daar past hoogstens 1 shotje in, dat heb je al op voordat je ging ontbijten natuurlijk. Sta je de rest van de dag letterlijk hoog en droog. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.
Damsel in distress-drinkstmquote:
quote:
Moet werken toch. je hebt ook van die wandelstokken met zo'n resevoir. Een bejaarde vrouw in mijn buurt heeft dat met sherry. echt pretty awesome shit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk gewoon met je mee, MissB. Er past meer vodka in die zolen en hakken dan in stiletto´s. Daar past hoogstens 1 shotje in, dat heb je al op voordat je ging ontbijten natuurlijk. Sta je de rest van de dag letterlijk hoog en droog. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.
Kun je je voorstellen wat hier allemaal ingaat!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Moet werken toch. je hebt ook van die wandelstokken met zo'n resevoir. Een bejaarde vrouw in mijn buurt heeft dat met sherry. echt pretty awesome shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |