quote:
Hey buurmeisjequote:
Charming. Very charmingquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan korter, ofzo.
Neeheee. Is toch voor in het parkquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Is meteen een tent voor de koelbox met drank en biefstuk voor op de BBQ, beetje doordenken nu he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee. Is toch voor in het park
Praktisch, je hebt gelijk geen kleed meer nodig!quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
JIJ snapt hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praktisch, je hebt gelijk geen kleed meer nodig!
Ja en dan iedereen die op je gaat zittenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Praktisch, je hebt gelijk geen kleed meer nodig!
En als het gaat regenen, kun je de BBQ vervolgen onder dat dingquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is meteen een tent voor de koelbox met drank en biefstuk voor op de BBQ, beetje doordenken nu he?.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is meteen een tent voor de koelbox met drank en biefstuk voor op de BBQ, beetje doordenken nu he?.
Het is een fashionista´s caravan!quote:
quote:
Op dat gebied verandert er dus nietsquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dat gebied verandert er dus niets.
Nu krijg ik visuals van 'The Krazy Kenny Show'.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dat gebied verandert er dus niets.
Huuh wat een lelleke dingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
http://www.nu.nl/vrouw/27(...)kende-stilettos.html
Don't you dare!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
Dat er echt serieus mensen zullen zijn die dit kopen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
Geen slecht ideequote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. Kijk, stiletto's met in de hak een wodka-reservoir, oke, dat snap ik, maar dit..
Whud?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:08 schreef Nouk84 het volgende:
Voor missb:
Daar past lang niet genoeg in voor jou, MissBquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:11 schreef missbehavin het volgende:
Nou idd. Kijk, stiletto's met in de hak een wodka-reservoir, oke, dat snap ik, maar dit..
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar past lang niet genoeg in voor jou, MissBDoe dan dit:
[ afbeelding ]
Is toch mooi en praktisch joh, zo'n Lagerfeld-jurk van aluminiumfolie...quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Rijk worden: gooi een stel junkies een kamer in met een bak dope en een schetsboek, kijk wat eruitkomt, gooi het de catwalk op, en voila, mensen kopen het.
Er is echt niets achterlijkers dan "mode". Begrijp me niet verkeerd, niets mis met leuke/nette whatever kleding, maar elk jaar achter een zooi demente ventjes aanhobbelen die in een trip iets verzonnen hebben is echt.
Je komt nog wel meer humor tegen hoorquote:
Ja maar waarom dan van die lelijke schoenen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je komt nog wel meer humor tegen hoor![]()
[ afbeelding ]
Oh, als dat zo makkelijk gaat ga ik vanavond na mn jointje ook eens dingen ontwerpen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:14 schreef HeatWave het volgende:
Rijk worden: gooi een stel junkies een kamer in met een bak dope en een schetsboek, kijk wat eruitkomt, gooi het de catwalk op, en voila, mensen kopen het.
Er is echt niets achterlijkers dan "mode". Begrijp me niet verkeerd, niets mis met leuke/nette whatever kleding, maar elk jaar achter een zooi demente ventjes aanhobbelen die in een trip iets verzonnen hebben is echt.
Nou ja, je moet wel eerst een "naam" hebben natuurlijk anders telt het niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, als dat zo makkelijk gaat ga ik vanavond na mn jointje ook eens dingen ontwerpen..
Ik denk gewoon met je mee, MissB. Er past meer vodka in die zolen en hakken dan in stiletto´s. Daar past hoogstens 1 shotje in, dat heb je al op voordat je ging ontbijten natuurlijk. Sta je de rest van de dag letterlijk hoog en droog. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar waarom dan van die lelijke schoenen?
Oh, dat is dan weer jammer..quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel eerst een "naam" hebben natuurlijk anders telt het niet.
Niet dat jouw ontwerpen minder zullen zijn, maar niemand kent je.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk gewoon met je mee, MissB. Er past meer vodka in die zolen en hakken dan in stiletto´s. Daar past hoogstens 1 shotje in, dat heb je al op voordat je ging ontbijten natuurlijk. Sta je de rest van de dag letterlijk hoog en droog. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.
Damsel in distress-drinkstmquote:
quote:
Moet werken toch. je hebt ook van die wandelstokken met zo'n resevoir. Een bejaarde vrouw in mijn buurt heeft dat met sherry. echt pretty awesome shit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk gewoon met je mee, MissB. Er past meer vodka in die zolen en hakken dan in stiletto´s. Daar past hoogstens 1 shotje in, dat heb je al op voordat je ging ontbijten natuurlijk. Sta je de rest van de dag letterlijk hoog en droog. En dat moeten we met z´n allen niet willen in Nederland.
Kun je je voorstellen wat hier allemaal ingaat!quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:44 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Moet werken toch. je hebt ook van die wandelstokken met zo'n resevoir. Een bejaarde vrouw in mijn buurt heeft dat met sherry. echt pretty awesome shit.
Het wordt met de minuut charmanterquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen wat hier allemaal ingaat!
[ afbeelding ]
Dit beter, prinsesje?quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het wordt met de minuut charmanter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:06 schreef 100% Tukker het volgende:
Zo, weer een lading fruit gekocht op de markt.FrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Zo, weer een lading fruit gekocht op de markt.Oh godver, daar heb ik zin in, frietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Zo, weer een lading fruit gekocht op de markt.Ach, dat ziet toch niemand aan je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
ik nu ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh godver, daar heb ik zin in, friet
Vervloekte tucquote:
Ik ben al 1,5 kg kwijtquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nouuuu. Ik werd laatst niet vrolijk toen ik weer een slim-fit t-shirt uit de kast haalde.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Morgen hebben we all-you-can-eat steak in de kantine.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:32 schreef PeuRac het volgende:
5 + 5 + 5 - 5 + 5 + 5 - 5 + 5 x 0 = ?
Hoe moeilijk is het om dit goed te beantwoorden zou je denken? (bijna 56% heeft het antwoord fout tot nu toe).
Al je mooie rondingen wegquote:
Nou nee hoorquote:
De vorige keer toen ik zoiets postte, ging een vriend van me er kompleet tegen in, dat was best geinigquote:
slim-fitquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nouuuu. Ik werd laatst niet vrolijk toen ik weer een slim-fit t-shirt uit de kast haalde.
Ooit wel, tegenwoordig zitten ze strakquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
slim-fit![]()
dat zijn ook gewoon slobbershirts.
Ms moet je de h&m for men anorexia lijn eens proberen..quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
slim-fit![]()
Gelukkig maarquote:
Dudequote:Op dinsdag 3 april 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
slim-fit![]()
Nou ietsje minder mag wel hoor.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
DudeEn ik dacht dat ik dun was
Als ik naar de foto´s op je FB kijk heb jij een prima figuur, vuige klagertquote:
Wat zit jij naar mij te loeren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik naar de foto´s op je FB kijk heb jij een prima figuur, vuige klagert
Overdrijven is een vak. Ik beheers het.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
DudeEn ik dacht dat ik dun was
Nu ik nog.quote:
Je post ze toch echt zelf hoorquote:
Ik zit nu op dag 9 van de 30quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu ik nog.
Vorige week al heel fanatiek zo'n yoga-matje gekocht voor de workouts.Needless to say zit ie nog in het cellofaan.
Ach zeikwijfquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je post ze toch echt zelf hoor#aandachtshoermodus
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit nu op dag 9 van de 30Ik denk dat ik dood ben voor het eind.
Hindert niet. We hebben de foto's nog.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit nu op dag 9 van de 30Ik denk dat ik dood ben voor het eind.
Toen ze nog dun wasquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hindert niet. We hebben de foto's nog.
Je was me voorquote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hindert niet. We hebben de foto's nog.
Ik zeik niet hoor, dat doe je toch echt zelf. Alhoewel ik wel naar de wc moet nu.quote:
Schijnbaar kun je niet meer op Fok! in de trein, dus trein is per definitie zinloos.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef L-E het volgende:
En weeeeer rijdt mijn trein niet. Ik heb het niet snel, maar ik ben die NS zoooo zat, verdomme nog aan toe.
Daar heb ik nu helemaal geen last van, dat als iemand iets over eten post dat ik daar direct trek in hebquote:
Ja ik juist heel erg.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb ik nu helemaal geen last van, dat als iemand iets over eten post dat ik daar direct trek in heb
Ik 4! Sinds ik terug ben van wintersport. Stress is niet goed voor mijn eetlust blijkbaar (het is wel eens heul anders geweest...)quote:
Yoga?quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nu ik nog.
Vorige week al heel fanatiek zo'n yoga-matje gekocht voor de workouts.Needless to say zit ie nog in het cellofaan.
Ik kan mijn username niet verbergen, sorryquote:
Dat zeg je nu!quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je niet meer op Fok! in de trein, dus trein is per definitie zinloos.
Ik heb het maar zwaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan mijn username niet verbergen, sorry.
Je bent het iig niet, dat scheelt weerquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent het iig niet, dat scheelt weer.
yoga maakt lenigquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent het iig niet, dat scheelt weer.
Gelukkig maar. Das voor hommo's!quote:
Ik word er bloednerveus van.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
Ik hou van yoga. Lekker 'in je zennetje komen' enzo
Ik ook. Ik raak er hyper van. Ik kan niet stil zitten. Of zo.quote:
Dat mag vast niet van zo'n yogamiepquote:
nachtje een zak gummibeertjes erin, zakje "snoep" meenemenquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van zo'n yogamiep
Ja, gek hè! Een beetje je geest verdoven met dat vergif!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag vast niet van zo'n yogamiep
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na de laatste keer yoga kon ik een maand niet lopen.
Wodkabeertjes! Die heeftquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nachtje een zak gummibeertjes erin, zakje "snoep" meenemen.
Lekker man, die laatste 5 minuten een beetje mediteren met zo'n strandgeluidje op de achtergrondquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, gek hè! Een beetje je geest verdoven met dat vergif!
Jezusquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Na de laatste keer yoga kon ik een maand niet lopen.
Ik ben trots!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef missbehavin het volgende:
Maar L-E! Ik hou het al 9 dagen vol, achter elkaar! Ondanks de pijn! Goed he
Daar doe ik het voor he, dat weet je.quote:
Magere kwak?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet meer magere kwark bikken!Had ik je nog zo gezegd!
Mijn waardering is voor de meeste mensen de enige reden iets te doen, ikweetz.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor he, dat weet je.
Vooral in mijn reet en bovenbenenquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn waardering is voor de meeste mensen de enige reden iets te doen, ikweetz.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vooral in mijn reet en bovenbenen
quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:36 schreef missbehavin het volgende:
De kwak was bedoeld tegen de spierpijn, aldus tuk
Vandaar dus mijn post 'dan maar spierpijn'quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Magere kwak in je reet?
Ik zit te grinniken als een kind
sorryquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Magere kwak in je reet?
Oversekst figuur.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Magere kwak in je reet?
Dat soort types willen we niet in het kuise Singlesquote:
Oh. Doeiquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort types willen we niet in het kuise Singles.
Precies. Wij zijn nette, handjes-boven-de-dekens mensen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, seks is iets tussen getrouwde mensen, puur voor voortplanting. In de slaapkamer, met het licht uit.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies. Wij zijn nette, handjes-boven-de-dekens mensen!
Mag ik verdomme ook 'esquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neen ende hell the f*ck no!quote:
Arme CLquote:
Jaaa!quote:
en waarom niet met jou, bedoel je?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurt? Waar ging het mis?.
Alleen die stem is al geniaalquote:
begrijpelijk.quote:
Ik vind Bender nog leuker denk ik.quote:
Jij moet echt weg daar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er met je gebeurt? Waar ging het mis?.
Ligt eraan, die is ook altijd cool, maar Zoidberg is verrassenderquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind Bender nog leuker denk ik.
quote:Amy Wong: Is this salt water?
Bender: It's salt with water in it, if that's what you mean.
Fry: My vision's fading! I think I'm gonna die!
Bender: There was nothing wrong with that food. The salt level was 10% less than a lethal dose.
Dr. Zoidberg: Uh oh. I shouldn't have had seconds.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plek waar je Nederlands zo hard achteruitgaat.
Wat is een rollerderby?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren eerste rollerderby training gehad. Ik en 16 vrouwen
Nieuwelingen stellen zich doorgaans eerst netjes voor...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren eerste rollerderby training gehad. Ik en 16 vrouwen
Dat ken je toch wel?quote:
Sorry, maar neequote:
Daar ga je, Babs...quote:Roller derby is een full contactsport op traditionele quad rolschaatsen, die vaak enkel door dames wordt beoefend.
Ah, de Veluwe. Daar ben ik al weg. Ik woon nu in het echte Nederland.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De plek waar je Nederlands zo hard achteruitgaat.
Een soort Free Fighting op wielen met alleen maar vrouwen? Waar kan ik me aanmelden?quote:
Zijn ze naakt?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een soort Free Fighting op wielen met alleen maar vrouwen? Waar kan ik me aanmelden?
Wil je dat is eerder de vraagquote:
Tussen de medelanders he?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, de Veluwe. Daar ben ik al weg. Ik woon nu in het echte Nederland.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog even met m'n aanmelding.
Zo ruikt mijn huis dankzij m'n burenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Er ruikt niets lekkerder dan het trappenhuis van een medelanderflat rond etenstijd.
Je huis ruikt als een trappenhuis?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ruikt mijn huis dankzij m'n buren
Niet trainen maar gewoon eten dus. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:02 schreef missbehavin het volgende:
Aargh honger! En zo geen zin om te trainen.
En bier niet te vergeten!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet trainen maar gewoon eten dus. Doe ik ook.
Alsof ik dat iedere dag doequote:Op dinsdag 3 april 2012 17:37 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond zeker weer a la carte eten op een zwoel terrasje, Barb?
Snuit!quote:
Ik vind dat jij iets te vaak komt met lamsrack en rozemarijn en knoflook Barb. Ik wil meer variatie.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snuit!
Aangezien het lente is, wat dacht je van lambsrack uit de oven, met rozemarijn en knoflook, samen met asperges in een sausje van witte wijn?
dat dacht ik ook! verandering van spijs doet eten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat jij iets te vaak komt met lamsrack en rozemarijn en knoflook Barb. Ik wil meer variatie.
Jamaar weet je hoe lekker?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat jij iets te vaak komt met lamsrack en rozemarijn en knoflook Barb. Ik wil meer variatie.
Wel witte mag ik hopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Snuit!
Aangezien het lente is, wat dacht je van lambsrack uit de oven, met rozemarijn en knoflook, samen met asperges in een sausje van witte wijn?
Waarom variatie als één briljant recept voldoende is om iedere keer een ander lekker wijf in bed te krijgen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:32 schreef L-E het volgende:
[..]
True. Stel wat voor zou ik zeggenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Maar andere dingen zijn ook lekker!
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom variatie als één briljant recept voldoende is om iedere keer een ander lekker wijf in bed te krijgen?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
dat dacht ik ook! verandering van spijs doet eten.
3 maanden niet eten.. Damn...quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:44 schreef Barbusse het volgende:
Plus, L-E, ik heb dit jaar nog niet gegeten.
quote:
Hij kookt tenminste, twee vrienden biechten afgelopen weekend op al zeker 9 maanden niet gekookt te hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jawel. Maar andere dingen zijn ook lekker!
Wat eten die dan? Elke dag uit eten?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij kookt tenminste, twee vrienden biechten afgelopen weekend op al zeker 9 maanden niet gekookt te hebben
Dan zou ik serieus depressief zijn geworden.....quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij kookt tenminste, twee vrienden biechten afgelopen weekend op al zeker 9 maanden niet gekookt te hebben
Door de week ontbijt, lunch en avond eten op het werk, in het weekend inderdaad uit eten. Lunch en diner, ontbijt wordt dan meestal overgeslagen schijnt.quote:
Het zijn wel de mensen die meteen op de stoep staan als ik ze uitnodig voor een maaltijdquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou ik serieus depressief zijn geworden.....
Ik zou ze ontvrienden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snuit, vertel eens hoe het gaat!quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij nog vriendjus
Ik heb het gevoel dat je met 'jullieeeeee' niet Snuit & L-E bedoelt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef Ang3l het volgende:
Snuitje!
Ik mis julllieeeee
maar ik heb het tering druk met het script. Vrijdag starten de opnames
Goed, alleen te-ring druk... Ben begonnen met een studie, werk loop ik in over, vriendin kwijlt bij alles wat ik op tafel zet etc etc!quote:
Oeh, wat voor studie?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goed, alleen te-ring druk... Ben begonnen met een studie, werk loop ik in over, vriendin kwijlt bij alles wat ik op tafel zet etc etc!
Heb je het al.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:05 schreef missbehavin het volgende:
AuwWaarom moest ik ook alweer actief doen?
Hel, pure hel!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, wat voor studie?
Ja, zorg je goed voor dr?Zorg dat ze geen 5 kilo aankomt, dat is mijn enige tip. De ellende die dat met zich mee brengt..
Hehe nee hoor, kook meestal best mager, dus dat komt wel goed. Ben begonnen met technische bedrijfskunde.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Oeh, wat voor studie?
Ja, zorg je goed voor dr?Zorg dat ze geen 5 kilo aankomt, dat is mijn enige tip. De ellende die dat met zich mee brengt..
Wauw! Dat klinkt supersaai!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe nee hoor, kook meestal best mager, dus dat komt wel goed. Ben begonnen met technische bedrijfskunde.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]Foei!
Ik heb zaterdagnacht om 2 uur de training voor zondag gedaan, wist dat het er anders niet van zou komen. Wodka is een grappige raadgever
Echt hequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, nou, ik werk weer en dat is zo enorm zwaar dat ik de energie nu niet heb.
Oh god, je doet dat waar hij bij is?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt heEn
maar lachen op de bank..
Ookquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je met 'jullieeeeee' niet Snuit & L-E bedoelt.
quote:
Hij ziet wel ergere dingenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh god, je doet dat waar hij bij is?
Mijn hemel, die van mij mag me nooit, nooit NOOIT zo zien
Je bent dood bij dag 18. Dat voorspel ik. Dus beter stoppen bij dag 17.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Ach L-E ik vermoed nog steeds dat ik de 30 dagen niet ga halen hoor.
Hehe oh ja, jij doet van alles. Ik doe alleen buik- en rugspieren. Met een heel oncharmant gezicht en geluiden die hij wel kent maar dan in een andere setting. Not pretty.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij ziet wel ergere dingenHij vindt het wel wat hebben, met die draaiende heupen en dat gezweet.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent dood bij dag 18. Dat voorspel ik. Dus beter stoppen bij dag 17.
Whehequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe oh ja, jij doet van alles. Ik doe alleen buik- en rugspieren. Met een heel oncharmant gezicht en geluiden die hij wel kent maar dan in een andere setting. Not pretty.
Oh vertelquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe oh ja, jij doet van alles. Ik doe alleen buik- en rugspieren. Met een heel oncharmant gezicht en geluiden die hij wel kent maar dan in een andere setting. Not pretty.
Flauw hoorquote:
Mja, ik heb net letterlijk tussen de soep en aardappelen door een herziene versie van het script getypt in Celtix (ben bezig met ene korte film) en daarna de draaidagen gepland. Nu snel door naar training en dan thuis straks mag ik ffffffff relaxdn op de bank van mezelfquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Cute, maar ik ben er zelden meer... Drukte!
heb nu ook nog kilo's papierwerk liggen wat doorgenomen moet worden voor morgen
Ik ga morgen paaseieren zoeken met 26 kleuters. Wil je ruilen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, ik heb net letterlijk tussen de soep en aardappelen door een herziene versie van het script getypt in Celtix (ben bezig met ene korte film) en daarna de draaidagen gepland. Nu snel door naar training en dan thuis straks mag ik ffffffff relaxdn op de bank van mezelf
Morgen werken. Vergadering van de film, callsheets maken, alle props plannen, figuranten opsporen en dan vrijdag beginnen
Fooquote:
Echte eieren of chocolade?quote:
Niet als ik in de buurt ben jaquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Echte natuurlijk. Die van chocolade zijn geen lang leven beschoren.
The horror 26 kleutersquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga morgen paaseieren zoeken met 26 kleuters. Wil je ruilen?
Bijna net zo erg als 1 tijnbreinquote:
Kan je na gaan hoe zwaar ik leven ik heb. Iedere morgen word ik weer met mijzelf wakker en moet weer in de spiegel naar mijzelf kijken.quote:
Als het niet nu tienermeisjes waren dan was het veel leukerquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ach, ik overdrijf graag. Ik help regelmatig op school, eigenlijk is het best leuk hoor.
Dude.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het niet nu tienermeisjes waren dan was het veel leuker
Tijns bangalijstjequote:
Laat mij nu eens een fantasie hebben. Ter info alle meisjes zijn 18+ dus gewoon legaal. Alleen het wordt ipv van eieren verstoppen eieren bevruchtenquote:
26x kinderalimentatiequote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat mij nu eens een fantasie hebben. Ter info alle meisjes zijn 18+ dus gewoon legaal. Alleen het wordt ipv van eieren verstoppen eieren bevruchten
Spare me the details.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat mij nu eens een fantasie hebben. Ter info alle meisjes zijn 18+ dus gewoon legaal. Alleen het wordt ipv van eieren verstoppen eieren bevruchten
Niet als ik zorg dat ik geen geld hebquote:
Ik moet er ook zelf ook niet aan denken 26 mini tijntjes op deze wereldquote:
Ohja, ik weet weer waarom ik hier minder kwamquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt een leven en ik niet?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, ik weet weer waarom ik hier minder kwam
Zie je Tijn. Allemaal jouw schuld!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, ik weet weer waarom ik hier minder kwam
Dan ben ik nog ergens goed voorquote:
Hoe groot is de kans dat er een tweeling bijzit?quote:
Ja inderdaad dit is mijn leven. Oh overdag doe ik 8 uur alsof ik werk en verder Fok! ikquote:
Dat is een keuze toch? Als je je leven anders wilt invullen, dan moet je je daarvoor inzetten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dit is mijn leven. Oh overdag doe ik 8 uur alsof ik werk en verder Fok! ik
Goed punt.quote:
Live life to the Snuit! Geluk is een keuzequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een keuze toch? Als je je leven anders wilt invullen, dan moet je je daarvoor inzetten.
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is een keuze toch? Als je je leven anders wilt invullen, dan moet je je daarvoor inzetten.
Stuur mij voortaan dan Whatsapp dat is gratisquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef L-E het volgende:
Verdomme. Vorige maand zo netjes binnen mijn bundel gebleven, nu 25 euro buiten mijn bundel besteed. Dat wordt weer een dure telefoonrekening.
Daar komt het idd door.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stuur mij voortaan dan Whatsapp dat is gratis
En wat vind je daar nou zelf van?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaad dit is mijn leven. Oh overdag doe ik 8 uur alsof ik werk en verder Fok! ik
True that!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Live life to the Snuit! Geluk is een keuze![]()
En een biertje
Snel een smartphone geven dan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar komt het idd door.heeft geen smartphone meer, dus nu smsen we meer. En dat is heul duur buiten je bundel.
Daar ga ik nu even niet serieus op inquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En wat vind je daar nou zelf van?
Hij heeft m juist weg gedaan, hij is nu veel goedkoper uit met zn sim-only-dinges van 10 euro. Ik niet nee, maar dat is mijn probleem.quote:
Je moet er wat voor over hebben. Je smsbundel vergroten is een optiequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft m juist weg gedaan, hij is nu veel goedkoper uit met zn sim-only-dinges van 10 euro. Ik niet nee, maar dat is mijn probleem.
Kan je daar sowieso al mobiel bellen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef ArTiC het volgende:
In limburg hebben ze toch nog geen 3g dekking.
Heeft ie dat niet eens voor je over? even die 5 euro per maand meer betalen zodat zijn schatje nakende foto's kan whatsappen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft m juist weg gedaan, hij is nu veel goedkoper uit met zn sim-only-dinges van 10 euro. Ik niet nee, maar dat is mijn probleem.
Kon die sim-only dinges niet in de smartphone?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet zo idioot doen en minder smsen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben. Je smsbundel vergroten is een optie
Dat kan natuurlijk ook maar is wel een stuk minder leukquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet zo idioot doen en minder smsen.
De meerwaarde van een smartphone verdwijnt wel als je er geen internet op hebt. Hij heeft m verkocht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon die sim-only dinges niet in de smartphone?
Gekkie, die mail ik toch gewoon!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeft ie dat niet eens voor je over? even die 5 euro per maand meer betalen zodat zijn schatje nakende foto's kan whatsappen?
Ik heb ook sim-only met internet, vandaarquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
De meerwaarde van een smartphone verdwijnt wel als je er geen internet op hebt. Hij heeft m verkocht.
Dat zijn idd best goede deals.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook sim-only met internet, vandaar
Oh, ik wist niet dat dat kan. Heeft hij vast niet voor gekozen omdat zonder internet goedkoper is, gok ik.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook sim-only met internet, vandaar
Ja voor hem is dat dus goedkoperquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat dat kan. Heeft hij vast niet voor gekozen omdat zonder internet goedkoper is, gok ik.
Jawel. Maar ik sms ook andere mensen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor hem is dat dus goedkoperSMS't ie niet terug dan?
Waarom zou ze jouw smsen als je ook hier kan spreken?quote:
Ik weet niet wat ze met mijn smsen moet..quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou ze jouw smsen als je ook hier kan spreken?
Hier op fok zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze met mijn smsen moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |