Dan was ik vergeten dat Stannis daar ook mee te maken had, in die zin.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:24 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
ooooch verrek, helemaal vergetenSoms las ik over dingen heen die me niet zo boeiden
Veel stukken Davos/stannis idd
Zoals?quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:31 schreef Kirov het volgende:
Hmm sommige dingen zijn volgens mij onmogelijk te begrijpen voor mensen die de boeken niet hebben gelezen.
De reden dat die bastaarden dood gemaakt worden bijvoorbeeld. En wie bepaalde karakters zijn en wat ze doen.quote:
Hmm, ja, de enige hint daarvoor is het gesprek tussen Joff en Cercei, is wel apart iddquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
De reden dat die bastaarden dood gemaakt worden bijvoorbeeld. En wie bepaalde karakters zijn en wat ze doen.
Ik lees de boeken niet, maar Joffrey zal vast bang zijn dat ze misschien de troon willen hebbenquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
De reden dat die bastaarden dood gemaakt worden bijvoorbeeld. En wie bepaalde karakters zijn en wat ze doen.
Ook het gesprek tussen Tyrion en Cersei daarover bracht me in verwarring, ik dacht dat ze het over de onthoofding van Eddard hadden maar dat sloeg ook op het vermoorden van bastaarden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Hmm, ja, de enige hint daarvoor is het gesprek tussen Joff en Cercei, is wel apart idd
Hee spoileralert! Maar ik ben ook benieuwd wat precies de reden is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef Wihakayda het volgende:
[..]
Hmm, ja, de enige hint daarvoor is het gesprek tussen Joff en Cercei, is wel apart idd
Spoileralert over ep 1 van s2 ? Dit is natuurlijk wel het USA topic hequote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Hee spoileralert! Maar ik ben ook benieuwd wat precies de reden is.
Als je niet gespoilert wil worden moet je eerst even de aflevering zien voordat je hier komt lurken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:37 schreef Zihuatanejo het volgende:
[..]
Hee spoileralert! Maar ik ben ook benieuwd wat precies de reden is.
http://winteriscoming.net/2012/04/season-2-premiere-ratings-jump/quote:TV by the numbers has the … numbers! The initial airing garnered 3.9 million (3,858,000 to be precise) and doubled its 18-49 demographic rating compared to series premiere, and was the most viewed programme on cable that night. It is also an increase of almost a million from last season’s finale. The next two airings on HBO later that night added 1.5m and 0.9m viewers, respectively. This gives a total of 6.3 million viewers for the night, not counting On Demand and HBO GO.
Dat van die bastaarden had je zelf achter kunnen komen. Niet alles wordt je op een presenteerblaadje aangereikt. De nieuwe personages zijn net geïntroduceerd, hetero's het uitdiepen van hun hebben ze nog een heel seizoen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:34 schreef Kirov het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef .aeon het volgende:
Heeft iemand Selyse/Shireen/Pathface al gezien? Ik mis tot nu toe vooral Selyse omdat ik die in de boeken nogal sterk naar voren vond komen. Ben wel blij dat Patchface nog niet is langsgekomen (i know, i know, oh oh oh)
SPOILER: ep2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in de eerste episode zag je Stannis weglopen, en hij stopte even om Selyse mee te nemen.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En in de eerste episode zag je Stannis weglopen, en hij stopte even om Selyse mee te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:38 schreef .aeon het volgende:
[..]Ja zij is de gene die haar mannen (Sylese is een Florent) meetrekt in het gebeuren, en ze doet alles wat Mel zegt. Stannis doet het inderdaad alleen maar om macht te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Hij is van prima kwaliteit hoor, duurde bij mij alleen lang om te downloaden omdat iedereen hem wilde zien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef truedestiny het volgende:
Die 720p rip is een webrip en dus niet zo goed. Maar ik neem aan dat er niet gespoilerd wordt over episode 2. Dit is namelijk USA en hij is nog niet uit.
? Hier is hij net-geen standaard 720p kwaliteit maar vrijwel net zo goed.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:06 schreef truedestiny het volgende:
Die 720p rip is een webrip en dus niet zo goed.
Als ze hierin niet veranderen, kan dat voor de volgende seizoenen problemen opleveren als de verscheidene banners keuzes moeten maken en dit familie-aspect niet meespeelt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zij is de gene die haar mannen (Sylese is een Florent) meetrekt in het gebeuren, en ze doet alles wat Mel zegt. Stannis doet het inderdaad alleen maar om macht te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.volkskrant.nl/(...)ame-of-Thrones.dhtmlquote:RTL gaat Game of Thrones uitzenden
RTL heeft op de vierdaagse internationale televisiebeurs MIP in Cannes de uitzendrechten van de populaire Amerikaanse fantasy-serie 'Game of Thrones' aangekocht. Dat heeft RTL Boulevard zojuist bekendgemaakt.
In de Verenigde Staten is de serie razendpopulair. Inmiddels is daar het tweede seizoen gestart, waarin de Nederlandse actrice Carice van Houten één van de hoofdrollen speelt. Zondag was de eerste aflevering, en die trok bijna vier miljoen kijkers.
De serie is nu alleen nog te zien op de betaalzender HBO. Het is nog niet bekend welke RTL-zender de serie gaat uitzenden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef Gwywen het volgende:
En het wordt alleen maar mooier
Vette shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij spotte ik wat wildfire
![]()
![]()
Er zijn toch ook al andere HBO series in Nederland uitgezonden? Of bedoel je dat HBO Nederland het alleenrecht in Nederland heeft?quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik dacht dat HBO gewoon de alleenrecht had?
RTL zal het over een maand of wat dan gaan uitzenden denk ik. Inclusief reclameblokkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik dacht dat HBO gewoon de alleenrecht had?
Ja nu er een HBO in NL is vind ik dit wel erg raar ja. En ik gun RTL 4 zo'n goede show niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn toch ook al andere HBO series in Nederland uitgezonden? Of bedoel je dat HBO Nederland het alleenrecht in Nederland heeft?
Ja het kan prima lijkt me. De serie an sich, losstaand van de boeken is prima. Als je niet beter weet is het nog steeds fun. Alleen omdat ik de boeken gelezen heb weet ik wat ik had gemist en die kleine dingen voegen voor mij persoonlijk wel wat extra's toe.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Kan je deze serie kijken zonder de boeken gelezen te hebben? Ik hoor de laatste tijd veel positieve dingen over deze serie, maar nog steeds niet aan begonnen.
Ja joh, kan prima. Ik heb de boeken ook niet gelezen. Er zijn wel veel personages maar als je hier af en toe meeleest dan hou je dat wel bij.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Kan je deze serie kijken zonder de boeken gelezen te hebben? Ik hoor de laatste tijd veel positieve dingen over deze serie, maar nog steeds niet aan begonnen.
Deze site is wel handig, maar is nu alleen nog maar voor seizoen 2quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ben al erg ver met de boeken, maar vaak ben ik ook het overzicht kwijt, met al die houses en hun huwelijken.
Ik vind het prima te volgen. Heb de serie eerst gezien en ben pas sinds kort aan boek 1 begonnen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef Sheepcidus het volgende:
komt aflevering 3 volgende week ook op HBO Go?
Zo random is het toch ook weer niet? Sex kan in een verhaal vrij functioneel zijn, het is namelijk een onderdeel van macht en The Game natuurlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die serie past wel helemaal tussen de NL films, met een random neuk-scene om de 10 minuten.
Dat gevoel heb ik in deze serie nietquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zo random is het toch ook weer niet? Sex kan in een verhaal vrij functioneel zijn, het is namelijk een onderdeel van macht en The Game natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |