haha nou ik denk niet dat er een 3e zal gaan komen eigenlijk.....quote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef Leandra het volgende:
Ook met L iene hoor BJ, dus ik zou zeggen...
Waarom niet!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou ik denk niet dat er een 3e zal gaan komen eigenlijk.....
Maar Isis is eigenlijk tot het einde een twijfel geweest.
Zeg dat maar tegen de ouders van Taeke Taekemaquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef danic het volgende:
Ik ken ook een Mijke, persoonlijk vind ik Meike veel mooier idd.
En deze kan ik jullie niet onhouden. Tijdens mijn yoga klas vorig jaar beviel een meisje (M iep genaamd, vriend H ans) van een dochter, M ije (achternaam Mijer).
Dat dóé je toch niet? Die voornaam en achternaam samen??
Karakter uit GTST heette Daniel Daniel. Het kan allemaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de ouders van Taeke Taekema
Ik heb ooit met een Boelo Boelens in een studentenhuis gewoond. Ik was hem vergeten....totdat ik die naam zag. Groningen eind jaren negentig....kan dat hem zijn?quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:53 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een Boelo Boelens in een studentenhuis gewoond. Ik was hem vergeten....totdat ik die naam zag. Groningen eind jaren negentig....kan dat hem zijn?
Zou toch niet,hahaha !quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]Geen idee, er zijn wel meer mensen in dat geslacht met die naam geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |