Dat is toch wel doodnormaal? Engelse uitspraak...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken ook een Mijke en ik vind het gewoon niet staan. Het staat gewoon raar.
Nu een Jesse uitgesproken als Djessie
Ik ken een E mmely, past ook wel in zo'n rijtjequote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zou een zusje gaan heten dan.. Zuzanne?
haha bij mijquote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Idd. Het klopt gewoon niet.![]()
Ik vind dat zo sneu voor die kinderen he, dat je naam een slechte spellingsfout is
Ik vind jouw naam best leukquote:
Ja, maar jou naam is niet anders te schrijven. Dat is een voordeelquote:
Oh, je had OhOh moeten quoten, niet mijquote:Op donderdag 5 april 2012 17:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Nee lieverd, Mijke staat in mijn vriendenlijst
Dat is toch niet zo'n onbekende naam? Liev Schreiber is een bekend acteur.quote:
Logischquote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef Estrys het volgende:
Ik ken een Liv, en dat spreken ze uit als lief.
Ja daar kwam ik ook pas na vier jaar achter. Viel me wel op dat iedereen het kind zo lief vondquote:
Ik ken die naam wel, van die acteur uit Scream, Liev Schreiber. (Kan geen plaatje toevoegen, want op telefoon)quote:
Ik vind Nikki ook leuk, terwijl ik Nicky ordinair vind. Maar ja, aan de klank hoor je niet hoe je het schrijft dus Nikki zal het bij mij ook nooit worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand met een 'lieveke'.
Vind zelf 'Nikki' eigenlijk wel leuk.
Spreek je het uit als Tai (engels zeg maar) of als Tij?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:55 schreef J-net het volgende:
Vrienden van ons hebben vandaag een zoon gekregen en die heet T.y. (dus zonder die puntjes). dochter heet I.s.i.s. (oudste)
Weet nog niet of ik het zo leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |