abonnement Unibet Coolblue
pi_109826953
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

Het komt allemaal goed, echt waar O+ :*
XO till we overdose
  maandag 2 april 2012 @ 22:07:51 #2
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109827107
Nee dat niet, (alle dingen benoemen)

Maar dit soort momenten, zijn wel de momenten waarop ik het 't lastigst heb.

en mevrouw nummer 2, je hebt gelijk....... zonder stimulans o.i.d. komt er niets van terecht.

Ik baal ook gewoon dat ik weer opnieuw moet beginnen, hopen dat ik net zo'n knappe dame tegenkom, en dan ook nog eens met meer inhoud en brains.

Zie ik gewoon weer tegenop om 10x tegen de boom aan te lopen met stappen of in de supermarkt haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109827401
Beter vergeten dan vergeven.
pi_109827412
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Beter vergeten dan vergeven.
Niet altijd, nee
XO till we overdose
pi_109827637
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:11 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet altijd, nee
In mijn geval helaas wel. Nou ja op 1 na dan.
Met haar heb ik nog een heel leuk contact.
Dus niet helemaal :P
  maandag 2 april 2012 @ 22:16:53 #6
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109827807
Ik vergaf me vorige ex......
Om me vervolgens hetzelfde weer te laten flikken....

dus ja, vergeten is dan in zo'n geval beter.

Me bed is ook zo fucking leeg man, ik moet nodig een andere vrouw erin hebben... gewoon als substituut eventjes... dat ik niet meer alles in mijn eigen woning link aan haar, aangezien zij de eerste en tot nog toe enige is geweest die hier binnen is gekomen.

Van het bad, tot de douche, tot het bed, tot de keuken tot de bank......

hehe tmi I know
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 april 2012 @ 22:22:45 #7
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109828218
Ben er weer ;)

Heb toch wel een baalweek, ben veel met haar bezig...Wat wil je ook als zij maar contact op blijft nemen...

Heb nu gesmst dat ik met haar wil afspreken om haar haar spullen terug te geven die hier liggen, dan kan ik ook verder...

Fucking hell, 3,5 jaar op 1 zondag naar de klote geholpen, en waarvoor?? Ik weet het niet....
pi_109828237
even wat wijs advies quoten ;)

quote:
Probeer de gedachtes om te draaien.

Elke gedachte die nu op je afkomt, zeg je: "nee nu niet, nu even niets"

wat ook helpt, inademen, 1 uitademen, 2

Dat denk je dan, dus je ademt in, en denkt 1, je ademt uit, je denkt 2...

dan geef je je brein niet de ruimte om aan iets anders te denken.
het komt echt wel goed gast, just don't lose yourself :) !
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109828489
zijn gewoon klote tijden ook al is het rationeel juist
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  maandag 2 april 2012 @ 22:28:25 #10
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109828634
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:26 schreef kiekjesdief het volgende:
zijn gewoon klote tijden ook al is het rationeel juist
I know ;) Maar het is zo moeilijk...

Antwoord van haar:

Ja is goed ;) in de stad? Trusten strakjes ;) Liefs

WTF....Ik weet het allemaal niet meer...
pi_109828753
liefs is alleen taal, omgangsvorm. Stel je daar niet te veel bij voor
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
  maandag 2 april 2012 @ 22:31:02 #12
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109828844
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:29 schreef kiekjesdief het volgende:
liefs is alleen taal, omgangsvorm. Stel je daar niet te veel bij voor
Ooh, dat weet ik maar al te goed. Maar toch blijft het vreemd.... ;)

Maar we zullen zien hoe het gesprek gaat, ga er blanco in
  maandag 2 april 2012 @ 22:32:00 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109828909
Ze bespeelt je.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 2 april 2012 @ 22:33:09 #14
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109828979
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ze bespeelt je.
En daar is ze heel goed in ;) Maar dat wist je al een beetje denk ik :p
pi_109831275
Wel veel relaties van 3.5 jaar hier. Breekpunt hmm
  maandag 2 april 2012 @ 23:17:43 #16
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109831358
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:16 schreef Tjik het volgende:
Wel veel relaties van 3.5 jaar hier. Breekpunt hmm
Daar had ik het gisteren ook met iemand over...Zij kende ook veel mensen met dit verhaal. Ze werd een beetje bang van al die verhalen omdat ze nu ook een relatie van 3,5 jaar had :)
pi_109831512
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef sawadie het volgende:

[..]

Daar had ik het gisteren ook met iemand over...Zij kende ook veel mensen met dit verhaal. Ze werd een beetje bang van al die verhalen omdat ze nu ook een relatie van 3,5 jaar had :)
Misschien is het getal 3,5 gewoon gedoemd ofzo ;(
XO till we overdose
  maandag 2 april 2012 @ 23:24:47 #18
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109831674
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Misschien is het getal 3,5 gewoon gedoemd ofzo ;(
Voor mij iig wel...Mijn eerste relatie ging na 7 jaar kapot...Das dan wel weer 2x 3,5 jaar....

(en ja, ik ben 27, ben gewoon geen type om lang single te zijn blijkbaar) :p
pi_109831695
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:17 schreef sawadie het volgende:

[..]

Daar had ik het gisteren ook met iemand over...Zij kende ook veel mensen met dit verhaal. Ze werd een beetje bang van al die verhalen omdat ze nu ook een relatie van 3,5 jaar had :)
Naja, nou was het bij mij 3 jaar en 7 maanden... maar toch. Best bizar
pi_109831745
Me eerste relatie was 7 maanden. 2 x 3,5 :o
Oke, nu kunnen we overal iets achter zoeken haha :P
  maandag 2 april 2012 @ 23:27:36 #21
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109831768
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 23:26 schreef Tjik het volgende:
Me eerste relatie was 7 maanden. 2 x 3,5 :o
Oke, nu kunnen we overal iets achter zoeken haha :P
haha, lijkt me duidelijk, 3,5 is echt totaal verdoemd!
pi_109834624
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:56 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo weet je niet waarom?
Ik denk niet dat ik haar namelijk mis, niet als persoon. We passen niet bij elkaar in vele, essentiële opzichten. We haalden soms het slechtste in elkaar naar boven en konden niet met elkaar praten. Ik denk dat ik haar niet mis, maar wel iemand om me heen te hebben. Ik denk dat ik liefde mis..? Als ik me namelijk voorstel hoe het is om weer bij haar te zijn zie ik dingen voor me waar ik me aan ergerde... En toch dit gemis, die leegte.
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:11:07 #23
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109835415
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:33 schreef sawadie het volgende:

[..]

En daar is ze heel goed in ;) Maar dat wist je al een beetje denk ik :p
Niets doen ;-)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109835492
Zoveel behoefte om contact op te nemen, terwijl het zo dom is. Elke dag opnieuw die behoefte de hele dag door en de drang wordt alleen maar sterker, niet minder... Elke dag dat ik geen contact opneem voelt als een overwinning, maar ook als het uitstellen van het onvermijdelijke ;(
pi_109835511
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:17 schreef Hazzard het volgende:
Zoveel behoefte om contact op te nemen, terwijl het zo dom is. Elke dag opnieuw die behoefte de hele dag door en de drang wordt alleen maar sterker, niet minder... Elke dag dat ik geen contact opneem voelt als een overwinning, maar ook als het uitstellen van het onvermijdelijke ;(
Niet doen man. Het gaat om je eigen waardigheid. Probeer jezelf als persoon los van je ex te zien en te waarderen.

Hier 4 jaar btw. Donderdag is het een maand uit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 02:21:08 ]
pi_109835539
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:19 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Niet doen man. Het gaat om je eigen waardigheid.
Ik weet het. Als ik logisch nadenk weet ik het allemaal, maar die onophoudelijke drang blijft maar en tjah... Ik heb mezelf niet genoeg onder controle om oneindig weerstand te bieden aan die drang. Daarom voelt het ook als uitstellen en ik doe echt wel mn best om geen contact op te nemen. Enige reden waarom het nu al een tijdje gelukt is ook.
pi_109835542
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:22 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik weet het. Als ik logisch nadenk weet ik het allemaal, maar die onophoudelijke drang blijft maar en tjah... Ik heb mezelf niet genoeg onder controle om oneindig weerstand te bieden aan die drang. Daarom voelt het ook als uitstellen en ik doe echt wel mn best om geen contact op te nemen. Enige reden waarom het nu al een tijdje gelukt is ook.
Maar zij heeft 't uitgemaakt dan? Val net in dit topic...dus heb ff de omstandigheden niet meegekregen.

Maar serieus, verman jezelf. Zelfs in je zwakke momenten (bezopen en/of gewoon eenzaam) niks van je laten horen. De enige die je ermee hebt ben jij zelf. Je moet het zelf verwerken en hoe langer je ermee wacht door naar je ex te trekken hoe moeilijker het wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 02:23:39 ]
pi_109835582
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Maar zij heeft 't uitgemaakt dan? Val net in dit topic...dus heb ff de omstandigheden niet meegekregen.

Maar serieus, verman jezelf. Zelfs in je zwakke momenten (bezopen en/of gewoon eenzaam) niks van je laten horen. De enige die je ermee hebt ben jij zelf. Je moet het zelf verwerken en hoe langer je ermee wacht door naar je ex te trekken hoe moeilijker het wordt.
Als ik het uitgemaakt had zat ik hier niet zo te zeuren ;) . Gedumpt op mijn verjaardag uit het niets na precies 37 maanden relatie.

Ik weet het allemaal. Ik weet precies wie ik ermee heb en wie ik er niet mee heb als ik contact opneem. Helaasch is het weten niet genoeg en wil mijn lichaam iets heel anders dan dat mijn hoofd zegt :P
pi_109835610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:26 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Als ik het uitgemaakt had zat ik hier niet zo te zeuren ;) . Gedumpt op mijn verjaardag uit het niets na precies 37 maanden relatie.

Ik weet het allemaal. Ik weet precies wie ik ermee heb en wie ik er niet mee heb als ik contact opneem. Helaasch is het weten niet genoeg en wil mijn lichaam iets heel anders dan dat mijn hoofd zegt :P
Mja...je komt ook wel heel erg toegeeflijk over op mij. Zo van, dit is wat ik voel dus ik moet er ook maar naar handelen.

Ik zal niet zeggen dat ik het makkelijk heb, maar ik kan je wel zeggen dat je de eer aan jezelf moet houden. Ook al wil je haar terug, dan nog zul je jezelf boven haar moeten stellen als je snapt wat ik bedoel. Dat gaat het beste wanneer je haar gewoon negeert en je eigen leven probeert op te pakken door veel dingen te ondernemen met je maten.

Wanneer zij het uitmaakt en jij jezelf aan haar voeten werpt en smeekt of ze je terugneemt zal die relatie gedoemd zijn te mislukken. Zij moet jou terugwillen en realiseren dat ZIJ bij jou wil zijn. Anders blijf je de bitch van de relatie en zul je nooit meer gerust naast haar op de bank kunnen zitten zonder bang te zijn dat ze het weer opeens uitmaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 02:30:17 ]
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:30:29 #30
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109835619
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:17 schreef Hazzard het volgende:
Zoveel behoefte om contact op te nemen, terwijl het zo dom is. Elke dag opnieuw die behoefte de hele dag door en de drang wordt alleen maar sterker, niet minder... Elke dag dat ik geen contact opneem voelt als een overwinning, maar ook als het uitstellen van het onvermijdelijke ;(
Niets doen, het is het kind in jou dat bang is voor verliest. Niet het volwassen bewustzijn die beter weet.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109835674
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mja...je komt ook wel heel erg toegeeflijk over op mij. Zo van, dit is wat ik voel dus ik moet er ook maar naar handelen.
Dit is gedeeltelijk zeker wel waar. Op dat punt ben ik ook gewoon heel zwak. Ik kan het heel moeilijk loslaten... Heel moeilijk accepteren en om eerlijk te zijn ben ik ook gewoon bang voor het moment dat ik het ga accepteren aangezien het dan écht over is (terwijl het dat eigenlijk gewoon wel al is) en ik niet meer tegen beter weten in kan blijven hopen. Ik weet niet. Ik zie in ieder geval heel erg op tegen dat moment en waarschijnlijk probeer ik het ook wel zelf tegen te houden

quote:
Ik zal niet zeggen dat ik het makkelijk heb, maar ik kan je wel zeggen dat je de eer aan jezelf moet houden. Ook al wil je haar terug, dan nog zul je jezelf boven haar moeten stellen als je snapt wat ik bedoel. Dat gaat het beste wanneer je haar gewoon negeert en je eigen leven probeert op te pakken door veel dingen te ondernemen met je maten.

Wanneer zij het uitmaakt en jij jezelf aan haar voeten werpt en smeekt of ze je terugneemt zal die relatie gedoemd zijn te mislukken. Zij moet jou terugwillen en realiseren dat ZIJ bij jou wil zijn. Anders blijf je de bitch van de relatie en zul je nooit meer gerust naast haar op de bank kunnen zitten zonder bang te zijn dat ze het weer opeens uitmaakt.
Nouja zij heeft mij gewoon compleet uit haar leven verbannen. Heeft ook gezegd dat ik wat haar betreft dood ben, dus op contact van haar kant hoef ik niet te wachten.

Voorlopig blijft het in ieder geval alleen bij een drang. Als ik echt het gevoel heb dat ik tot daden overga laat ik het hier wel weten zodat jullie het uit mijn hoofd kunnen praten. *;
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:37:22 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109835692
lees even wat over emotionele intelligentie. Dan begrijp je het.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109835693
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:35 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dit is gedeeltelijk zeker wel waar. Op dat punt ben ik ook gewoon heel zwak. Ik kan het heel moeilijk loslaten... Heel moeilijk accepteren en om eerlijk te zijn ben ik ook gewoon bang voor het moment dat ik het ga accepteren aangezien het dan écht over is (terwijl het dat eigenlijk gewoon wel al is) en ik niet meer tegen beter weten in kan blijven hopen. Ik weet niet. Ik zie in ieder geval heel erg op tegen dat moment en waarschijnlijk probeer ik het ook wel zelf tegen te houden

Heel herkenbaar, maar probeer gewoon met mensen te praten. Zet desnoods wat muziek op en pers die tranen eruit. Weet ik veel, doe íets om het kwijt te raken, maar ga NIET je ex smsen.

quote:
Nouja zij heeft mij gewoon compleet uit haar leven verbannen. Heeft ook gezegd dat ik wat haar betreft dood ben, dus op contact van haar kant hoef ik niet te wachten.

Voorlopig blijft het in ieder geval alleen bij een drang. Als ik echt het gevoel heb dat ik tot daden overga laat ik het hier wel weten zodat jullie het uit mijn hoofd kunnen praten. *;
Wat heb je geflikt dan?
  dinsdag 3 april 2012 @ 02:39:04 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109835697
http://www.aan-de-basis.n(...)201%20Inleiding.html

Ga dat boekje even lezen, onderaan klikken is naar volgende hoofdstuk.

Dat geldt voor iedereen hier trouwens!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109835739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
lees even wat over emotionele intelligentie. Dan begrijp je het.
Iets gelezen, maar weet niet precies wat ik eruit moet halen. Emotionele intelligentie zal niet al te bijster hoog zijn denk ik want autisme :p
pi_109835743
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:46 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Iets gelezen, maar weet niet precies wat ik eruit moet halen. Emotionele intelligentie zal niet al te bijster hoog zijn denk ik want autisme :p
Autisme, please. :')

En wat heb je gedaan dan?
pi_109835781
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, maar probeer gewoon met mensen te praten. Zet desnoods wat muziek op en pers die tranen eruit. Weet ik veel, doe íets om het kwijt te raken, maar ga NIET je ex smsen.

[..]

Wat heb je geflikt dan?
Dat zou ik ook weleens willen weten. Wat ik weet is dat ik heel bruut uit het niets op mijn verjaardag gedumpt ben, er in eerste instantie totaal geen contact meer te maken viel, na een paar dagen ik toch contact kreeg en de volgende dag 7,5 uur aan haar profielwerkstuk heb zitten werken omdat ze in paniek was en het de volgende dag moest inleveren. Daarna heeft ze het contact weer verbroken en kon ik doodvallen. Ook redelijk wat leugens achter mijn rug om verspreid zoals dat ik haar vriendinnen zou stalken en lopen uitschelden en nog wel meer dingen (1x een vriendin van haar een sms gestuurd, omdat ik mijn ex niet meer kon bereiken en ik wilde weten wat ik met haar sieraden moest doen die ze van mij had gekregen en bij me had laten liggen. Toen die vriendin zei dat ik ze mocht weggooien heb ik teruggestuurd "jezus christus wat heb ik gvd in godsnaam gedaan dat ze nu ineens op deze manier met me omgaat" en daar nooit meer een antwoord op gehad en geen contact meer verder met haar opgenomen... 2 smsjes dus naar één vriendin en het schelden was natuurlijk geen uitschelden).
pi_109835785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Autisme, please. :')

?
pi_109835807
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:52 schreef Hazzard het volgende:

[..]

?
Omdat je zo totaal niet overkomt. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:51 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dat zou ik ook weleens willen weten. Wat ik weet is dat ik heel bruut uit het niets op mijn verjaardag gedumpt ben, er in eerste instantie totaal geen contact meer te maken viel, na een paar dagen ik toch contact kreeg en de volgende dag 7,5 uur aan haar profielwerkstuk heb zitten werken omdat ze in paniek was en het de volgende dag moest inleveren. Daarna heeft ze het contact weer verbroken en kon ik doodvallen. Ook redelijk wat leugens achter mijn rug om verspreid zoals dat ik haar vriendinnen zou stalken en lopen uitschelden en nog wel meer dingen (1x een vriendin van haar een sms gestuurd, omdat ik mijn ex niet meer kon bereiken en ik wilde weten wat ik met haar sieraden moest doen die ze van mij had gekregen en bij me had laten liggen. Toen die vriendin zei dat ik ze mocht weggooien heb ik teruggestuurd "jezus christus wat heb ik gvd in godsnaam gedaan dat ze nu ineens op deze manier met me omgaat" en daar nooit meer een antwoord op gehad en geen contact meer verder met haar opgenomen... 2 smsjes dus naar één vriendin en het schelden was natuurlijk geen uitschelden).
Hmm...en er is echt NIETS te bedenken wat je fout hebt gedaan en waar zij achter is gekomen? Ze heeft mag ik hopen toch wel een reden gegeven bij het uitmaken?

En hoe oud zijn jullie btw? Als zij 16 is dan kan ik hier wel allerlei volwassen adviezen lopen geven, maar dan is het gewoon de leeftijd. Mensen op die leeftijd zijn absoluut niet rationeel.
pi_109835868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Omdat je zo totaal niet overkomt. ;)

[..]

Hmm...en er is echt NIETS te bedenken wat je fout hebt gedaan en waar zij achter is gekomen? Ze heeft mag ik hopen toch wel een reden gegeven bij het uitmaken?

En hoe oud zijn jullie btw? Als zij 16 is dan kan ik hier wel allerlei volwassen adviezen lopen geven, maar dan is het gewoon de leeftijd. Mensen op die leeftijd zijn absoluut niet rationeel.
Ik heb toch echt PDD-NOS :)

Natuurlijk heb ik fouten gemaakt. Ik ga hier niet doen alsof ik heilig ben, dus ja ik heb fouten gemaakt. Geen fouten waar dit gedrag uit te verklaren is daarintegen. Het lijkt alsof je doelt op vreemdgaan ofzo, maar zoiets zou ik haar echt nooit aandoen. De reden was dat ze niet meer gelukkig werd van onze relatie. Het kwam op mij over alsof ze gewoon de makkelijkste reden opgaf zodat ze geen gesprek aan hoefde te gaan "Ik word niet meer gelukkig van onze relatie, alles drained me dit jaar met tentamens en ik heb tijd voor mezelf nodig. Neem geen contact meer met me op wat mij betreft ben je dood." Het was ietsje uitgebreider (ook echt maar íetsje) maar dit was het wel zo ongeveer. Ja het wat mij betreft ben je dood kwam ook echt zo uit het niets. Mijn ouders waren erbij en die stonden met open mond te luisteren.

Zij 18 ik 21
pi_109835890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 03:04 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik heb toch echt PDD-NOS :)

Natuurlijk heb ik fouten gemaakt. Ik ga hier niet doen alsof ik heilig ben, dus ja ik heb fouten gemaakt. Geen fouten waar dit gedrag uit te verklaren is daarintegen. Het lijkt alsof je doelt op vreemdgaan ofzo, maar zoiets zou ik haar echt nooit aandoen. De reden was dat ze niet meer gelukkig werd van onze relatie. Het kwam op mij over alsof ze gewoon de makkelijkste reden opgaf zodat ze geen gesprek aan hoefde te gaan "Ik word niet meer gelukkig van onze relatie, alles drained me dit jaar met tentamens en ik heb tijd voor mezelf nodig. Neem geen contact meer met me op wat mij betreft ben je dood." Het was ietsje uitgebreider (ook echt maar íetsje) maar dit was het wel zo ongeveer. Ja het wat mij betreft ben je dood kwam ook echt zo uit het niets. Mijn ouders waren erbij en die stonden met open mond te luisteren.

Zij 18 ik 21
Nouja gast, als dit ECHT waar is en je loopt de boel niet mooier voor te stellen dan het was dan moet je dat wijf gewoon lekker laten wegrotten. Je moet daar geen contact meer mee willen man, trust me. Dat weet je zelf ook wel.

Sowieso als je zelf moeite hebt met het inschatten van situaties heb je iig de reacties van je ouders als handvat. Als zij het allebei niet normaal vonden, dan zal het ook niet normaal geweest zijn.

Ergo: Laat dat wijf stikken, pak je leven op. Je kunt veel beter krijgen.
pi_109835969
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 03:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nouja gast, als dit ECHT waar is en je loopt de boel niet mooier voor te stellen dan het was dan moet je dat wijf gewoon lekker laten wegrotten. Je moet daar geen contact meer mee willen man, trust me. Dat weet je zelf ook wel.

Sowieso als je zelf moeite hebt met het inschatten van situaties heb je iig de reacties van je ouders als handvat. Als zij het allebei niet normaal vonden, dan zal het ook niet normaal geweest zijn.

Ergo: Laat dat wijf stikken, pak je leven op. Je kunt veel beter krijgen.
Het heeft weinig nut om op een forum waar niemand me kent dingen mooier te laten lijken dan ze waren. Als ik achteraf op onze relatie terugkijk hadden we best een intensieve relatie. Ik kan me achteraf ook best voorstellen dat ze er mischien geen zin meer in had, maar de manier waarop alles is gegaan is compleet bizar. Één van de dingen die het ergste steekt is misschien nog wel dat ik me echt gebruikt voel en goed genoeg ben om nog ff 7,5 uur aan een PWS te werken om daarna weer "weggegooid" te worden.

Ik snap dat dit allemaal erg raar overkomt. Ook dat ik zo iemand terugwil, maar onze 3 jaar relatie waren in mijn ogen geweldig. Nadat ze me gedumpt heeft is ze ineens een compleet ander persoon geworden die gewoon totaal geen gevoel meer heeft. Ook moeilijk om het hier op een forum allemaal duidelijk neer te zetten aangezien ik dan zo'n 3 volledige topics nodig heb :p

Dat iemand na een relatie een totaal ander persoon wordt hoor ik overigens wel vaker. Apart iets.

Edit: goed moment om te gaan slapen ook. Morgenochtend afspraak met de psycholoog dus dan kan ik het daar weer oppakken :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Hazzard op 03-04-2012 03:28:30 ]
pi_109836121
Ik kom ook melden. Eerst proberen te slapen en zal morgen meeposten.

Relatie is net over na 3 jaar. Zit ik weer thuis bij mijn moeder. Verschrikkelijk :(
pi_109836634
Ik ben ook wel toe aan een substitutje. Ben alleen nogal kieskeurig en bang dat het de boel alleen maar erger maakt :@
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109836865
Mijn ex is ook totaal iemand anders grworden. Blok beton zonder gevoel...
In life, every ending is a new beginning..
pi_109837255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 07:13 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex is ook totaal iemand anders grworden. Blok beton zonder gevoel...
Dat is het resultaat van het uitgaan van een relatie...mensen draaien 180gr..alles wat eerst niet bespreekbaar was word nu zonder morren gedaan met een nieuwe relatie....shit hapens
pi_109837283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 03:04 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Ik heb toch echt PDD-NOS :)

Natuurlijk heb ik fouten gemaakt. Ik ga hier niet doen alsof ik heilig ben, dus ja ik heb fouten gemaakt. Geen fouten waar dit gedrag uit te verklaren is daarintegen. Het lijkt alsof je doelt op vreemdgaan ofzo, maar zoiets zou ik haar echt nooit aandoen. De reden was dat ze niet meer gelukkig werd van onze relatie. Het kwam op mij over alsof ze gewoon de makkelijkste reden opgaf zodat ze geen gesprek aan hoefde te gaan "Ik word niet meer gelukkig van onze relatie, alles drained me dit jaar met tentamens en ik heb tijd voor mezelf nodig. Neem geen contact meer met me op wat mij betreft ben je dood." Het was ietsje uitgebreider (ook echt maar íetsje) maar dit was het wel zo ongeveer. Ja het wat mij betreft ben je dood kwam ook echt zo uit het niets. Mijn ouders waren erbij en die stonden met open mond te luisteren.

Zij 18 ik 21
Mocht je ook nog maar ENIGE kans willen maken, zoekt dan in godsnaam zelf geen contact meer met haar...

Voor als je geinteresseerd bent vertel ik even hoe het bij mij ging, lijkt ergens best wel op jouw situatie:

Mijn ex zat als een gek achter mn broek aan, was helemaal weg van me, bestookte me met sms'jes. Ik had zoiets van uhh, oke. Had haar nooit echt zien staan, en kon mezelf niet echt in een relatie met haar voorstellen. MAar toen ik haar leerde kennen, vond ik haar toch wel leuk en kregen we iets..

Toch ging het niet helemaal lekker, ik was te laks. Zij maakte het na een jaar uit. Ik heb toen voor haar gekropen, gesmeekt of ze me terug wilde nemen. Ik heb er 1.5 maand vreselijk hard aan moeten trekken, maar uiteinderlijk had ik mijn zin : Ze nam me terug...

GROOTSTE FOUT ooit, want zoals hierboven al benoemd : Ik was nu echt duidelijk de onderliggende partij in de relatie. Zij was de baas, en dat moest ik weten ook. Details laat ik maar buiten beschouwing, want ik schaam me nog altijd dood als ik denk wat ik allemaal voor dat mens heb gedaan :')
pi_109837297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:35 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Dit is gedeeltelijk zeker wel waar. Op dat punt ben ik ook gewoon heel zwak. Ik kan het heel moeilijk loslaten... Heel moeilijk accepteren en om eerlijk te zijn ben ik ook gewoon bang voor het moment dat ik het ga accepteren aangezien het dan écht over is (terwijl het dat eigenlijk gewoon wel al is) en ik niet meer tegen beter weten in kan blijven hopen. Ik weet niet. Ik zie in ieder geval heel erg op tegen dat moment en waarschijnlijk probeer ik het ook wel zelf tegen te houden

[..]

Nouja zij heeft mij gewoon compleet uit haar leven verbannen. Heeft ook gezegd dat ik wat haar betreft dood ben, dus op contact van haar kant hoef ik niet te wachten.

Voorlopig blijft het in ieder geval alleen bij een drang. Als ik echt het gevoel heb dat ik tot daden overga laat ik het hier wel weten zodat jullie het uit mijn hoofd kunnen praten. *;
Voor haar ben je dood? Zou een ex tegen mij toch niet zeggen. Niet dat dat een louter positief punt is, maar toch.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109837308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 07:13 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn ex is ook totaal iemand anders grworden. Blok beton zonder gevoel...
Je ex is niet anders geworden, jij bent alleen niet meer haar vriend maar accepteert dat kennelijk nog niet helemaal....

Je kunt niet verwachten dat ze hetzelfde tegen je blijft doen, ze wil haar punt duidelijk maken. Hoe rot het ook is...

Zolang je contact blijft zoeken blijft ze waarschijnlijk zo doen. Als je niets meer laat horen zal ze vroeg of laat wel weer een keer contact met je opnemen, op een respectvolle, normale manier..
pi_109837332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:02 schreef mp1900 het volgende:

[..]

Dat is het resultaat van het uitgaan van een relatie...mensen draaien 180gr..alles wat eerst niet bespreekbaar was word nu zonder morren gedaan met een nieuwe relatie....shit hapens
ja bij een relatie. Niet als getrouwd met kind bent. Dan hoor je respect te hebben vior de moeder van je kind, niet op zo manier daarmee omgaan. Als je getrouwd ben hoor je daar ook voor te vechten.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109837348
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:07 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Je ex is niet anders geworden, jij bent alleen niet meer haar vriend maar accepteert dat kennelijk nog niet helemaal....

Je kunt niet verwachten dat ze hetzelfde tegen je blijft doen, ze wil haar punt duidelijk maken. Hoe rot het ook is...

Zolang je contact blijft zoeken blijft ze waarschijnlijk zo doen. Als je niets meer laat horen zal ze vroeg of laat wel weer een keer contact met je opnemen, op een respectvolle, normale manier..
Ik ben getrouwd met kind, beetjr.ander verhaal als een verkering. Daarbij ben ik vrouw.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109837869
Het kan erger. Mijn ex wil graag contact, deed in het begin jaloers (steekje los, kan we niet helpen), kwam tot een maand terug met vreemde dubbelzinnige opmerkingen, wou nog in ieder geval een keer afspreken maar maakt weinig aanstalten (ik heb hier een paar theorieën over :')), is bang dat ik boos ben wanneer het antwoord te lang op zich laat wachten of wanneer ik kortaf doe in haar ogen, maar raakt geïrriteerd wanneer ik vind dat het abnormaal is om iemand twee dagen te laten wachten op antwoord.


Het erge is... Deze is niet te peilen. Ik durf alleen het contact niet te verbreken omdat ik ondanks alles nog steeds en grote glimlach op mn gezicht krijg als ik aan haar denk.


En dan denk ik: ik haat je echt.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109838006
@prinseerlijk, dat is idd erg vervelend.

Mijn dochter word kapotgemaakt door haar vader, ze mag niks over me zeggen want dan word er gezegd papa moet mama vergeten. Gevolg, een huilend overspannen kind als ze daar geweest is.

Precies 4 weken geleden rond dit tijdstip was ik alles nog voor hem. 3 uur later werd er een eind aan mijn huwrlijk gemaakt via whatsappjes. We hebben er nu nog niet face to face over gepraat, dat vind hij niet nodig want alles is al gezegd. Wtf.

Ik heb nu alleen contact over mijn dochter, over ons huwelijk hoef ik niks te vragen want loop tegen een botte gevoelloze muur op. Hield ik niet meer vol dus besloten niks meer te zeggen. Fuck hem. Vandaag heb ik zo klotedag!!! Bah wil alles bij mekaar schelden!! Hoe durft hij zijn dochter en mij dit aan te doen na de eerste tegenslag! Slappe waardeloze eikel!
In life, every ending is a new beginning..
pi_109838068
Een huwelijk uitmaken via whatsapp? Uit wat voor kut is die kneus gekropen? :')
pi_109838278
Ja precies. Het ergste is ook nog dat zijn oudera hem volledig steunen, niemand die zegt doe normaal, ga je best doen en besluit daarna. Niemand die het belang van mijn dochter voor op stelt behalve ik! Het is 4 weken geleden, nog niet 1 keer gebeld hoe het met haar gaat. Wtf!!!!

Als ik tegen mijn ex zeg dat het niet goed met haar gaat zrgt hij dat dat een trap na is! Hij is volledig in zijn eigen wereld, de realiteit dringt nu niet door. Ik weet.zeker dat dat wel.gaat gebeuren, en dan krijgt hij spijt, maar nu hoef ik hem niet meer!

Hij had ons ook netjes kunnen behandelen en alles in mijn gezicht kunnen zeggen. Nu is het echt voor mijn gevoel klaar.

Zit hij dan op zn kamertje, terwijl hij alles had!
In life, every ending is a new beginning..
pi_109838577
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 01:11 schreef tissues4myissues het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik haar namelijk mis, niet als persoon. We passen niet bij elkaar in vele, essentiële opzichten. We haalden soms het slechtste in elkaar naar boven en konden niet met elkaar praten. Ik denk dat ik haar niet mis, maar wel iemand om me heen te hebben. Ik denk dat ik liefde mis..? Als ik me namelijk voorstel hoe het is om weer bij haar te zijn zie ik dingen voor me waar ik me aan ergerde... En toch dit gemis, die leegte.
Je mist gewoon liefde en een relatie? Iemand die bij je is en voor je klaar staat en waarmee je leuke dan wel intieme dingen mee doet enzo? ;( nouja het gaat wel weg, dat lege gevoel. Als je meer afleiding hebt dan vergeet je eigenlijk dat er een leegte is. Sterkte tho O+
XO till we overdose
pi_109838609
Ik droom weer over m'n ex en ik vind het echt niet leuk. Ik word weer herinnerd aan wat ik voor hem voel en dat ik hem eigenlijk nog heel erg mis :{. Kutzooi.
XO till we overdose
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 09:28:59 #58
364681 over_hedge
pi_109838646
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:27 schreef ovoxo het volgende:
Ik droom weer over m'n ex en ik vind het echt niet leuk. Ik word weer herinnerd aan wat ik voor hem voel en dat ik hem eigenlijk nog heel erg mis :{. Kutzooi.
Je blijft er wel erg lang inhangen he :o
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109838684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:28 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Je blijft er wel erg lang inhangen he :o
Hmhm, jawel ;(. Het erge is dat ik het echt niet wil maar ineens droom ik weer over hem of hij neemt contact op ofzo. Hij is wel weg, maar is nog overal te vinden :')
XO till we overdose
pi_109838741
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:07 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Je ex is niet anders geworden, jij bent alleen niet meer haar vriend maar accepteert dat kennelijk nog niet helemaal....

Je kunt niet verwachten dat ze hetzelfde tegen je blijft doen, ze wil haar punt duidelijk maken. Hoe rot het ook is...

Zolang je contact blijft zoeken blijft ze waarschijnlijk zo doen. Als je niets meer laat horen zal ze vroeg of laat wel weer een keer contact met je opnemen, op een respectvolle, normale manier..
Je komt nieuw binnen zie ik...
pi_109838768
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:58 schreef LaLouchi het volgende:
@prinseerlijk, dat is idd erg vervelend.

Mijn dochter word kapotgemaakt door haar vader, ze mag niks over me zeggen want dan word er gezegd papa moet mama vergeten. Gevolg, een huilend overspannen kind als ze daar geweest is.

Precies 4 weken geleden rond dit tijdstip was ik alles nog voor hem. 3 uur later werd er een eind aan mijn huwrlijk gemaakt via whatsappjes. We hebben er nu nog niet face to face over gepraat, dat vind hij niet nodig want alles is al gezegd. Wtf.

Ik heb nu alleen contact over mijn dochter, over ons huwelijk hoef ik niks te vragen want loop tegen een botte gevoelloze muur op. Hield ik niet meer vol dus besloten niks meer te zeggen. Fuck hem. Vandaag heb ik zo klotedag!!! Bah wil alles bij mekaar schelden!! Hoe durft hij zijn dochter en mij dit aan te doen na de eerste tegenslag! Slappe waardeloze eikel!
Uit de mond van een rare: wat een rare. Ik zou serieus overwegen je kind bij je te houden als ze daar gek wordt gemaakt.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109838782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je komt nieuw binnen zie ik...
Het is al 1,5 jaar uit met z'n vriendin volgens mij :@
XO till we overdose
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 09:35:21 #63
364681 over_hedge
pi_109838825
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:30 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hmhm, jawel ;(. Het erge is dat ik het echt niet wil maar ineens droom ik weer over hem of hij neemt contact op ofzo. Hij is wel weg, maar is nog overal te vinden :')
Ja, je zal ook nog vaak aan hem denken. Maar het moet na een tijd gewoon geen pijn meer doen. :o Gewoon verder kunnen gaan zonder steeds kut te voelen door je ex..
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109838860
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja, je zal ook nog vaak aan hem denken. Maar het moet na een tijd gewoon geen pijn meer doen. :o Gewoon verder kunnen gaan zonder steeds kut te voelen door je ex..
Ja, je hebt gelijk. Het gevoel wordt wel weer minder met tijd, blijf er misschien te veel mee bezig ;(.
XO till we overdose
pi_109838921
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:33 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het is al 1,5 jaar uit met z'n vriendin volgens mij :@
Doelde op zijn opmerking naar LaLouchi dat zij is verandert ipv haar ex. Ze heeft al meerdere malen gepost dat ie het plotsklaps uitmaakte en niks meer met haar te maken wil hebben ;)
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 09:39:19 #66
364681 over_hedge
pi_109838928
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:36 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Het gevoel wordt wel weer minder met tijd, blijf er misschien te veel mee bezig ;(.
Ja. Zo blijf je er veel te lang in hangen :o

Misschien denk je nu van jij hebt makkelijk praten omdat ik nu iemand anders heb die heel leuk is O+ Maar zo dacht ik bij mij zelf ook wel snel over toen ik tjik nog niet kende. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109838957
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:39 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Doelde op zijn opmerking naar LaLouchi dat zij is verandert ipv haar ex. Ze heeft al meerdere malen gepost dat ie het plotsklaps uitmaakte en niks meer met haar te maken wil hebben ;)
Oh zoooo, ik snap het, haha.
XO till we overdose
pi_109838998
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:39 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Zo blijf je er veel te lang in hangen :o

Misschien denk je nu van jij hebt makkelijk praten omdat ik nu iemand anders heb die heel leuk is O+ Maar zo dacht ik bij mij zelf ook wel snel over toen ik tjik nog niet kende. :)
Haha nee dat denk ik helemaal niet en ik ben echt heel blij voor je na wat er gebeurd is met jou en je ex O+
XO till we overdose
pi_109839220
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:33 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Uit de mond van een rare: wat een rare. Ik zou serieus overwegen je kind bij je te houden als ze daar gek wordt gemaakt.
Ja dat wil ik.haar ook niet aandoen, maar ik ga wel de bezoekjes inperken..
In life, every ending is a new beginning..
pi_109842446
lalouchi....je moet hard worden tegenover die kerel...beperk je tot minimaal contact en zorg dat je kind het minste van de hele heiza mee krijgt...Helemaal weghouden bij hem zou je verlopig nog niet lukken tenzij jullie daar afspraken over maken en dat laten beschrijven. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij afstand van je dochter gaat nemen. Maar beperk de schade mbt je dochter....die krijgt uiteindelijk de grootste klap te verwerken (nu of straks in de toekomst)
pi_109842578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 08:02 schreef mp1900 het volgende:

[..]

Dat is het resultaat van het uitgaan van een relatie...mensen draaien 180gr..alles wat eerst niet bespreekbaar was word nu zonder morren gedaan met een nieuwe relatie....shit hapens
Nee man, dan heb je gewoon écht een kutrelatie gehad. Ik ben echt niet drastisch aan het veranderen nu ofzo hoor. Ik ga hoogstens wat meer uit om m'n gevoel af en toe wat te verdringen. Ik heb nog steeds dezelfde opvattingen en gedraag me niet anders, ook op relationeel gebied eigenlijk.

Wat wel zo is natuurlijk, is dat je geen rekening met een ander meer hoeft te houden. Je hebt nu veel meer tijd alleen voor jezelf en dan is het logisch dat je datgene gaat doen wat je graag wilt.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2012 11:37:07 ]
pi_109842705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef mp1900 het volgende:
lalouchi....je moet hard worden tegenover die kerel...beperk je tot minimaal contact en zorg dat je kind het minste van de hele heiza mee krijgt...Helemaal weghouden bij hem zou je verlopig nog niet lukken tenzij jullie daar afspraken over maken en dat laten beschrijven. Ik kan me alleen niet voorstellen dat hij afstand van je dochter gaat nemen. Maar beperk de schade mbt je dochter....die krijgt uiteindelijk de grootste klap te verwerken (nu of straks in de toekomst)
Klopt, probleem is alleen dat dat geheel van hem af komt. Bij zegt steeds die rare dingen, en dan kan ik haar weer opvangen.. Tegen mij praat ze er gewoon over en dat helpt, maar dan is ze daar een weekend geweest en begint het weer van voren af aan. Ik ga haar niet weghouden, want ze mist hem wel verschrikkelijk, dus dat zou ze mij kwalijk gaan nemen. Maar als i het alleen voor hem moest doen dan had hij haar idd niet meer gekregen voorlopig. Tis gewoon een zak hooi, het spijt me zeer.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 3 april 2012 @ 17:05:50 #73
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109856775
Lastige dag vandaag..... #FlashbackTuesday
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109856846
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.

Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.

Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
.
pi_109857194
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:07 schreef Stoeipoesss het volgende:
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.

Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.

Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
Haha, zo herkenbaar dit.
pi_109857212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lastige dag vandaag..... #FlashbackTuesday
Dito
In life, every ending is a new beginning..
pi_109858664
:'(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109859157
http://www.echtscheiding-(...)er-in-scheiding.html

Even wat bijzondere onderzoeksresultaten
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:14:14 #79
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109859295
Net bij scheidingsmakelaar vandaan voor een kennismaking die door D. is geregeld.

-KnaK- *huilbui*

Maar we komen ook daar weer overheen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109859338
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 09:32 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je komt nieuw binnen zie ik...
:+ :+

Ik heb niet alles teruggelezen als je het niet erg vindt.. Maar dat is het mooie aan een forum, als je niets aan de info hebt lees je er gewoon overheen. Daarnaast heb ik het nooit tegen jou gehad...
pi_109859368
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:10 schreef QEX het volgende:
http://www.echtscheiding-(...)er-in-scheiding.html

Even wat bijzondere onderzoeksresultaten
Valt me sowieso wel op dat er hier veel kerels hangen die gedumpt zijn. Blijkbaar zijn mannen toch wat minder daadkrachtig als het op relaties beeindigen aankomt? Of is dat te kort door de bocht?
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:17:57 #82
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109859430
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Valt me sowieso wel op dat er hier veel kerels hangen die gedumpt zijn. Blijkbaar zijn mannen toch wat minder daadkrachtig als het op relaties beeindigen aankomt? Of is dat te kort door de bocht?
En voor mij is het artikel 100% waar
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109859512
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En voor mij is het artikel 100% waar
Ik vind het een nietszeggend artikel.
pi_109860178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:15 schreef InterMilan het volgende:

[..]

:+ :+

Ik heb niet alles teruggelezen als je het niet erg vindt.. Maar dat is het mooie aan een forum, als je niets aan de info hebt lees je er gewoon overheen. Daarnaast heb ik het nooit tegen jou gehad...
Als je kritiek uit over iemand is het handig dat je je wel een beetje inleest.
pi_109860324
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:14 schreef Mickeys het volgende:
Net bij scheidingsmakelaar vandaan voor een kennismaking die door D. is geregeld.

-KnaK- *huilbui*

Maar we komen ook daar weer overheen
Oh schat.. Gaat het? Oh wat vind ik dat naar.. Knuffels, rustig aan xxx
In life, every ending is a new beginning..
pi_109860571
@mickeys; knuffels en een virtuele schouder
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:51:22 #87
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109860691
ja hai
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:54:38 #88
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109860800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Valt me sowieso wel op dat er hier veel kerels hangen die gedumpt zijn. Blijkbaar zijn mannen toch wat minder daadkrachtig als het op relaties beeindigen aankomt? Of is dat te kort door de bocht?
Het is bij mij een feit, ik kan het nooit uitmaken.... ik krijg dan altijd van die: "straks gebeurd er dit of dat gedachtes"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:56:05 #89
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109860848
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dito
Welke gedachtes struggle jij mee?

I'll show you mine if you show me yours (A)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 18:58:17 #90
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109860913
Tnx dames... Komt goed. weet nu al dat ik als een blok in slaap ga vallen. Gun mij mijzelf deze *huilavond*, dan komt het er tenminste uit. Morgen is alles beter!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109861013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:58 schreef Mickeys het volgende:
Tnx dames... Komt goed. weet nu al dat ik als een blok in slaap ga vallen. Gun mij mijzelf deze *huilavond*, dan komt het er tenminste uit. Morgen is alles beter!
Precies mijn gedachte op dit moment.

Sterkte. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109861098
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 18:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Welke gedachtes struggle jij mee?

I'll show you mine if you show me yours (A)
hoe ik ten huwelijk werd gevraagd, hoe hij naar mij keek. Zijn hele bedtaan draaide om ons, hoe kan dat weg zijn? De ruzies, als ik op de rekeningen wildr kijken maar niet mocht... Hoe trots hij was dat ik zijn vrouw was.. Ik mis onze vriendschap, hij was mijn beste vriend.. Onze vrerstandshouding, we hadden aan een blik genoeg. Ik mis het hebben vam een gezin. Ik mis het lepeltje lepeltje in slaap vallen. Ik mis mijn veilige gevoel als hij er was. Ik mis zijn troostende armwn.. Ondanks dat het dus achteraf niet allemaal echt was.doet dit.me allemaal pijn.. Hij was mijn alles, mijn rots in de branding.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109861202
@lalouchi; snap wat je bedoeld. :'(
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:07:00 #94
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109861227
Pff Lalouchi, je hebt m precies raak.

:'(
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_109861250
Helaas wel...
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:07:52 #96
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109861258
Je hebt blijkbaar (hoe hard ook) in een illusie geleefd.

Dit zou haast een zaakje zijn voor "Oplichters gezocht".

Probeer er eens uit te gaan, onder de mensen zijn, ga op een bankje in het park zitten mensen kijken, kijk naar hun houding, hoe ze lopen, hoe ze praten, de gezichtsuitdrukking. Het leven is niet zoveel groener bij de ander dan bij jou, wellicht krijg je hierdoor juist nieuwe energie om te denken: "het is UIT.... en UIT staat voor een UITDAGING en een kans..."

Mijn gedachtes....

Ook hoe we waren, de chemie, de klik, de avondjes op de achterbank, de avondjes in het bos, de hete avondjes hier in bad, alle sexy bewegingen die ze had, haar sexy dansen, haar liefde, haar warmte en het samen zijn....

en dat ze dat nu, deelt met hem....... en het enige wat ik nu met mensen deel, is de pijn, en het feit dat mijn cv ook nog eens stuk is... en dat ik gezakt ben voor 2 tentamens al.... fuck... my life.....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109861293
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:16 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dito
Hier ook.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:09:05 #98
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109861307
In een illusie geleefd? Ik mag toch hopen dat iets ooit wel echt waar is geweest?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_109861328
wat pinquit zegt
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:10:50 #100
217702 Lonaa
Honger!
pi_109861377
In een illusie geleefd is ook wel weer een beetje extreem gesteld.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:10:54 #101
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109861378
Oh, en niet te vergeten, alle mensen die ik eindelijk om me heen verzameld heb, ben ik nu kwijt, omdat het ook haar vrienden zijn, en ik niet met mensen wil omgaan, die vanalles over haar en hem weten maar vervolgens tegen mij doen alsof hun neus bloed.

kortom, I'm alone again.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109861403
Nee. Denk niet dat het echte liefde was van zijn kant.

@mickeys, wil.je erover praten? Hoe het ging?
In life, every ending is a new beginning..
pi_109861456
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Oh, en niet te vergeten, alle mensen die ik eindelijk om me heen verzameld heb, ben ik nu kwijt, omdat het ook haar vrienden zijn, en ik niet met mensen wil omgaan, die vanalles over haar en hem weten maar vervolgens tegen mij doen alsof hun neus bloed.

kortom, I'm alone again.
Hier ook, en dat is heel hard. Nieuwe memsrn leren kennwn heb er geen zin in ook.. Sterkte xx
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:13:51 #104
56471 pinquit
oh my lama!
pi_109861510
Mijn afgelopen weekend was blijkbaar helemaal nep.

2 weken geleden alweer ging het hier uit, helemaal onverwachts, hij kwam 2 dagen later met zijn vader al zn spullen halen en vertrok... Ik kon het niet laten om contact te blijven zoeken..

Vorige week woensdag wilde hij me spreken, hij miste me, heel erg. De beslissing om zo bij me weg te gaan hadden zijn ouders gemaakt, hij wilde het niet. Ik was zo, zo blij! We spraken af voor het weekend.

Het weekend was perfect!! veel gehuild, veel gepraat, alles was zo intens en ik was zo gelukkig. Ik voelde zo hard dat ik van hem hield.
Hij vertelde me dat het 'houden van' ergens diep onder een laag pijn lag, maar dat we het gingen maken, daar gingen we ons best voor doen, hij wilde verder, we zouden trouwen en samen oud worden.

Toen ik hem zondag op het station afzette om naar huis te gaan (we wilden beginnen met de weekends samen, ipv de hele week) deed het me heel veel pijn. Ik wilde dat hij alles onthield.

Die avond zei hij dat hij bang was, hij voelde het niet meer. Hij voelde zich helderder zonder mij, en het gevoel was weer weg.

Man man man, voor de 2e keer in mijn hart gestoken.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_109861653
@ pinquit. weet even niet zo goed wat te zeggen. sterkte.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:21:11 #106
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109861794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:11 schreef LaLouchi het volgende:
Nee. Denk niet dat het echte liefde was van zijn kant.

@mickeys, wil.je erover praten? Hoe het ging?
Mwoah, het voelt gewoon rot dat je merkt dat hij het allemaal zegt met een doods geluid. Geen enkele emotie, helemaal niets. maar goed, ik heb mijn mond gehouden en aan het einde moest ik huilen toen ik zag wat ik de komende 2 weken moet regelen aan papieren, bewijzen etc etc. Dat steekt mij enorm. Dus uithuilavond en morgen is het gewoon een stuk beter!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109861856
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:13 schreef pinquit het volgende:
Mijn afgelopen weekend was blijkbaar helemaal nep.

2 weken geleden alweer ging het hier uit, helemaal onverwachts, hij kwam 2 dagen later met zijn vader al zn spullen halen en vertrok... Ik kon het niet laten om contact te blijven zoeken..

Vorige week woensdag wilde hij me spreken, hij miste me, heel erg. De beslissing om zo bij me weg te gaan hadden zijn ouders gemaakt, hij wilde het niet. Ik was zo, zo blij! We spraken af voor het weekend.

Het weekend was perfect!! veel gehuild, veel gepraat, alles was zo intens en ik was zo gelukkig. Ik voelde zo hard dat ik van hem hield.
Hij vertelde me dat het 'houden van' ergens diep onder een laag pijn lag, maar dat we het gingen maken, daar gingen we ons best voor doen, hij wilde verder, we zouden trouwen en samen oud worden.

Toen ik hem zondag op het station afzette om naar huis te gaan (we wilden beginnen met de weekends samen, ipv de hele week) deed het me heel veel pijn. Ik wilde dat hij alles onthield.

Die avond zei hij dat hij bang was, hij voelde het niet meer. Hij voelde zich helderder zonder mij, en het gevoel was weer weg.

Man man man, voor de 2e keer in mijn hart gestoken.
Wow :{
Zo achterbaks, triest.. damn.

weet niet echt wat te zeggen op z'n lage streek.. Heel veel sterkte iig!
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109861889
Missing_Heart_by_diabloroker.jpg


(waarom lukt het me nou niet een plaatje in te voeren?)

nou ja google maar op dit plaatje
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:26:28 #109
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109862014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:23 schreef QEX het volgende:
Missing_Heart_by_diabloroker.jpg

(waarom lukt het me nou niet een plaatje in te voeren?)

nou ja google maar op dit plaatje
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109862069
tnx mickeys
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:28:06 #111
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109862084
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:12 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hier ook, en dat is heel hard. Nieuwe memsrn leren kennwn heb er geen zin in ook.. Sterkte xx
Nou dan hebben wij de eer elkaar als 1 vd eerste nieuwe mensen te leren kennen :P

yeeeeeeeeey E-life

Kom net van de winkel......

"HEY JIJ!"

Ik kijk....

"Hey jij"

was een meisje van vroeger, met een typisch gevalletje van adhd... dat ze getrouwd was en kinderen heeft en hoe mijn leven was........ ja.... daar ga je dan.....

schatje is het, blijkt niet getrouwd, geen kinderen, roept keihard: "wil je verkering?" meisje achter de kassa kent ze, zegt ze tegen: "kijk deze jongen niets voor jou? wil je niet samenwonen met hem?"

ik sta voor paal

zij zegt: "ik woon al samen"

waarop ik het niet kon laten: "ja met je ouders idd"

groot lachfestijn, ik zeg verkering doen we niet aan, trouwen kan wel....

blabla leuk verhaal..... smile op me bek maar toch het besef.... I'm alone lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109862447
15aaf78da9152ea74d8a41785da47729_bloody_heart-1806

(krijg de hik)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:36:29 #113
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109862507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:35 schreef QEX het volgende:
15aaf78da9152ea74d8a41785da47729_bloody_heart-1806

(krijg de hik)
Lol, je moet de URL hebben van het plaatje, dan het plaatjesvierkantje bovenin doen en dan de link daarin plakken

en anders laat ik het je zondag zien :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109862604



ja maar dat lukt dus ook niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:40:40 #115
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109862722
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]

ja maar dat lukt dus ook niet.
rechtermuisklik op het plaatje op de betreffende site, dan kiezen voor URL kopieren en dan even opnieuw doen. Nu doe je een hele site kopieren als plaatje, dat gaat niet lukken
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109862739
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:38 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]

ja maar dat lukt dus ook niet.
_O- nu word het grappig meiden :D
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109862751
Meh, kan hem maar niet loslaten.

Afgelopen tijd toch nog eens afgesproken, goed gepraat, voelde gewoon weer perfect.
Maar wil niet voor mij kiezen... waarom wil dat nou niet doordringen.

Whatsapp maar gedelete, kan ik niet meer in verleiding komen wat te sturen
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:42:39 #118
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109862804
Telefoonnummer helemaal deleten, nog beter
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:43:14 #119
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109862828
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Telefoonnummer helemaal deleten, nog beter
Zal hier nog niet gaan ivm de zaken die nog geregeld moeten worden, dat is gewoon zuur
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109862843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:41 schreef Perzephone het volgende:
Meh, kan hem maar niet loslaten.

Afgelopen tijd toch nog eens afgesproken, goed gepraat, voelde gewoon weer perfect.
Maar wil niet voor mij kiezen... waarom wil dat nou niet doordringen.

Whatsapp maar gedelete, kan ik niet meer in verleiding komen wat te sturen
Beter niet meer afspreken en hem gewoon vergeten, anders steek je tijd in hem terwijl hij hij overduidelijk niks meer wil.

Zonde van je tijd! proberen te vergeten en doorgaan met je leven :)

Edit: hoooo wacht dingen die nog geregeld moeten worden? oke eerst zorgen dat je dat rond krijgt idd!
(ik haal volgens mij alles door elkaar hiero 8)7)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109862920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mwoah, het voelt gewoon rot dat je merkt dat hij het allemaal zegt met een doods geluid. Geen enkele emotie, helemaal niets. maar goed, ik heb mijn mond gehouden en aan het einde moest ik huilen toen ik zag wat ik de komende 2 weken moet regelen aan papieren, bewijzen etc etc. Dat steekt mij enorm. Dus uithuilavond en morgen is het gewoon een stuk beter!
En die gesprekken heb je steeds samen?
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:45:23 #122
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109862939
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:43 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Beter niet meer afspreken en hem gewoon vergeten, anders steek je tijd in hem terwijl hij hij overduidelijk niks meer wil.

Zonde van je tijd! proberen te vergeten en doorgaan met je leven :)

Edit: hoooo wacht dingen die nog geregeld moeten worden? oke eerst zorgen dat je dat rond krijgt idd!
Dat laatste was mijn opmerking :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:46:16 #123
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109862966
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

En die gesprekken heb je steeds samen?
Dat wil die meneer wel, maar goed, we gaan het meemaken. Ik kan het niet terugdraaien. Maar genoeg nu over gehad... anders krijg ik mijn ogen nooit droog
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109863010
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat laatste was mijn opmerking :D
Ik zag het haha! weer een edit! ik doe gezellig mee met klungelen
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109863038
@mattytrix, blij dat we ook nog kunnen lachen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109863157
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:47 schreef QEX het volgende:
@mattytrix, blij dat we ook nog kunnen lachen.
Moet toch ook kunnen tussen het verdriet door :)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:50:40 #127
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109863186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Moet toch ook kunnen tussen het verdriet door :)
Je bent een paar dagen afwezig geweest jongen... hoe is het?

Zaterdag was gezellig, jammer dat je er niet bij was.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109863294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Moet toch ook kunnen tussen het verdriet door :)
Dit. Gewoon leuke dingen blijven doen.
pi_109863337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Je bent een paar dagen afwezig geweest jongen... hoe is het?

Zaterdag was gezellig, jammer dat je er niet bij was.
Alles ok hoor! en ja klopt, beetje druk.. maar ben weer aanwezig! en mooi dat het gezellig was :) de volgende keer moeten we even wat ruimer van te voren plannen! dan weet ik zeker dat ik mee kan :)

En alles met jou ook goed?
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109863411
[img]4354859896_broken_heart_answer_1_xlarge.jpeg[/img]

laat maar. ik geef op (wat dit betreft)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:55:44 #131
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109863465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:53 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Alles ok hoor! en ja klopt, beetje druk.. maar ben weer aanwezig! en mooi dat het gezellig was :) de volgende keer moeten we even wat ruimer van te voren plannen! dan weet ik zeker dat ik mee kan :)

En alles met jou ook goed?
Met mij gaat het fantastisch........ :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109863485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:54 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat je vanavond niet lukken of wel QEX :D

@ Manage: Whats the matter?
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109863534
nope. vandaag niet mattytrix.

(krijg met re muisknop niet de mogelijkheid om url te kopieren van plaatje)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 19:58:00 #134
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109863594
Lees me posts maar terug, ik heb er de kracht niet meer voor om het nog een keer te posten 8)7
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109863680
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 19:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Lees me posts maar terug, ik heb er de kracht niet meer voor om het nog een keer te posten 8)7
Lees zo wel ff terug en deze QEX?

Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109863721
!@##$%^&* waarom lukt het jullie wel? zo'n digibeet ben ik niet.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109863854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef QEX het volgende:
!@##$%^&* waarom lukt het jullie wel? zo'n digibeet ben ik niet.
afbeeldingslocatie kopieren kies je in firefox

@ manage: Duidelijk.. heb het gelezen, en ben er stil van..
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:04:00 #138
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_109863902
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:00 schreef QEX het volgende:
!@##$%^&* waarom lukt het jullie wel? zo'n digibeet ben ik niet.
...je moet op een gegeven moment je muis ook weer loslaten QEX..... :')
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:07:31 #139
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109864108
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:02 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

afbeeldingslocatie kopieren kies je in firefox

@ manage: Duidelijk.. heb het gelezen, en ben er stil van..
Juist.

hoerenstreken.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109864133
kill-it-with-fire-demotivational-poster-1235695993-2569.0.html.jpg
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109864197
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:07 schreef QEX het volgende:
[ afbeelding ]
_O- sorry!!

Edit: He! als ik em quote werkt hij wel!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:10:50 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109864305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:08 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

_O- sorry!!

Edit: He! als ik em quote werkt hij wel!
en weer niet bij mij (Chrome)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109864362
weet je quoten kan ik ook niet, zou het daarom zijn?

maar ik vind de laatste afbeelding wel een leuke.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109864393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

en weer niet bij mij (Chrome)
Mischien heeft het wat met de browsers te maken..
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109864407
Zo lekker kanslozentv kijken, dan lekker slapen en morgen gaat het hopelijk weer beter..
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:12:49 #146
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109864422
ik moet echt een kookcursus volgen

Heb nu macaroni gemaakt, met gehakt en huppeldepup pommodore saus...

ik weet niet, maar volgens mij krijg ik vanavond een strippenkaart voor de wc

#OokDatNog
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109864501
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik moet echt een kookcursus volgen

Heb nu macaroni gemaakt, met gehakt en huppeldepup pommodore saus...

ik weet niet, maar volgens mij krijg ik vanavond een strippenkaart voor de wc

#OokDatNog
_O- ik regel een kookboek voor je! koken met Jamie :Y
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109864566
heerst ook buikgriep anders hoor.

@laloe (koosnaampje); wat is kanslozentv
? ga zelf zo blue streak kijken


kook persoonlijk liever met nigella
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:16:25 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109864606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:14 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

_O- ik regel een kookboek voor je! koken met Jamie :Y
En een boek over exen?

Qex..... je ken ook films kijken online..... zo heb ik haywire opstaan 8-)

Morgen nog tentamen en overmorgen ook... blegh
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109864609
Barbies bruiloft hahaha
In life, every ending is a new beginning..
pi_109864693
@mta; weet ik online. heb ook ziggo (ok dan moet je betalen) laat even weten hoe de film was ok/
@lalouchi; is inderdaad wel een beetje.... maar goed ieder zijn smaak
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109864744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:16 schreef LaLouchi het volgende:
Barbies bruiloft hahaha
Shiiit dat is echt kansloze tv ja! en een boek over exen manage? ik heb het opgezocht in google maar werkelijk waar.. wat een crap krijg je dan zeg, dat doe ik je maar niet aan.
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:20:25 #153
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109864784
heb pm gestuurd.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:20:44 #154
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109864800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:19 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Shiiit dat is echt kansloze tv ja! en een boek over exen manage? ik heb het opgezocht in google maar werkelijk waar.. wat een crap krijg je dan zeg, dat doe ik je maar niet aan.
Nee al die shit heb ik al gelezen wat er op google staat... zo ben ik de eerste 2 weken doorgekomen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:21:08 #155
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109864820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik moet echt een kookcursus volgen

Heb nu macaroni gemaakt, met gehakt en huppeldepup pommodore saus...

ik weet niet, maar volgens mij krijg ik vanavond een strippenkaart voor de wc

#OokDatNog
Koop een zak pastaschelpen. boursinroomkaas, grote beker creme fraise en een chorizo worst.
Kook half pak van die schelpen volgens het pak
snij de chorizo worst in blokjes en bak deze een minuut of 4, dan uit de pan en even het vet er uit laten lekken. doe de boursin en de cremefraise in een pan. samen smelten en roeren dus op laag vuur. Dan de chorizo erbij. Pasta afgieten en prutje bij de pasta doen. Eet smakelijk (Diependaalse pasta (Zo heet mijn collega die het mij leerde)) in amper 10 minuten tijd :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:22:35 #156
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109864883
Koemelk allergie.... fuck me.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109864890
@mickeys ; jammie. kan trouwens ook simppel met roomkaas, melk en spekjes.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109864897
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Koop een zak pastaschelpen. boursinroomkaas, grote beker creme fraise en een chorizo worst.
Kook half pak van die schelpen volgens het pak
snij de chorizo worst in blokjes en bak deze een minuut of 4, dan uit de pan en even het vet er uit laten lekken. doe de boursin en de cremefraise in een pan. samen smelten en roeren dus op laag vuur. Dan de chorizo erbij. Pasta afgieten en prutje bij de pasta doen. Eet smakelijk (Diependaalse pasta (Zo heet mijn collega die het mij leerde)) in amper 10 minuten tijd :D
Euroknaller gerecht alert! :r

Grapje hoor ;)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:24:34 #159
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109864962
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:22 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Euroknaller gerecht alert! :r

Grapje hoor ;)
Huhuhuh, dat kan ook nog :P maar nee, wel merken maar wel lekker en gewoon bij de appie :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109865018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Huhuhuh, dat kan ook nog :P maar nee, wel merken maar wel lekker en gewoon bij de appie :D
Nice :D en dat haal je op je motor op? geheid dat er niks van overblijft :D
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:28:36 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109865139
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:25 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Nice :D en dat haal je op je motor op? geheid dat er niks van overblijft :D
woehahaha, nee joh, dat maak ik lekker zelf zodat het voor mij alleen is (eet er alleen wel 6 dagen van)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109865212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

woehahaha, nee joh, dat maak ik lekker zelf zodat het voor mij alleen is (eet er alleen wel 6 dagen van)
6 dagen! geen beste dieet hoor, niet verstandig :o
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:31:46 #163
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109865309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:30 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

6 dagen! geen beste dieet hoor, niet verstandig :o
ehm... het is heel machtig en ach... maatje 34 valt best mee toch? voor iemand van mijn leeftijd en zo :D

en nu moet ik stoppen, anders word het een slow chat en die is elders (sorry RE)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:32:55 #164
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109865366
Ik wou net zeggen, we moeten ff oppassen dat er geen modje komt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109865368
ik wilde al zeggen, maatje 34 daar kan best iets bij. tenzij je natuurlijk al een hoog cholesterol gehalte hebt
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109865434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:31 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ehm... het is heel machtig en ach... maatje 34 valt best mee toch? voor iemand van mijn leeftijd en zo :D

en nu moet ik stoppen, anders word het een slow chat en die is elders (sorry RE)
Zeer netjes Mickeys :D en ja ik hou er ook maar mee op, straks problemen |:(
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:35:04 #167
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109865475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:32 schreef QEX het volgende:
ik wilde al zeggen, maatje 34 daar kan best iets bij. tenzij je natuurlijk al een hoog cholesterol gehalte hebt
Gewoon puur liefdesverdriet. Vandaag al helemaal geen hap door mijn keel kunnen krijgen en vanavond een bakje sla gegeten. Wat dat aangaat mag dat over mijn ex-to-be geraken wel opschieten. Maar cholestorol is wel een issue idd. niet te hoog, wel teveel fout. lang leve de pillen (voorgeschreven)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:37:31 #168
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109865578
Mickeys... het wordt tijd dat wij daten remember.... Toy-Boy... al is het alleen maar om het gevoel te krijgen dat je nog in de markt ligt :P

Witte of rode roos bij aanvang? Wat heb je liever?

Want laten we eerlijk zijn, we doen allemaal heel stoer, maar ondertussen zitten we ons te verbijten en constant verhalen te typen om maar steun te krijgen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109865706
oe. tall dark en handsome, rode roos en tango?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:42:53 #170
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109865844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mickeys... het wordt tijd dat wij daten remember.... Toy-Boy... al is het alleen maar om het gevoel te krijgen dat je nog in de markt ligt :P

Witte of rode roos bij aanvang? Wat heb je liever?

Want laten we eerlijk zijn, we doen allemaal heel stoer, maar ondertussen zitten we ons te verbijten en constant verhalen te typen om maar steun te krijgen.
Lol. tja... rebounden doe ik niet aan maar gezellige dingen doen met mensen ben ik zeker voor in en zo romantisch als ik ingesteld ben zou ik voor de rode roos gaan maar misschien moet ik het eens omgooien.. wit al smetteloos en zo? Ben vandaag toch al in het volledig wit. Op het werk zeiden ze dat ik perfect bij de white sensation zou passen, zelfs gezien mijn leeftijd hahaha. zijn wel lieverds daar.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:43:05 #171
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109865855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:40 schreef QEX het volgende:
oe. tall dark en handsome, rode roos en tango?
short white and fat, verwelkte roos en polonaise
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:43:28 #172
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109865882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Lol. tja... rebounden doe ik niet aan maar gezellige dingen doen met mensen ben ik zeker voor in en zo romantisch als ik ingesteld ben zou ik voor de rode roos gaan maar misschien moet ik het eens omgooien.. wit al smetteloos en zo? Ben vandaag toch al in het volledig wit. Op het werk zeiden ze dat ik perfect bij de white sensation zou passen, zelfs gezien mijn leeftijd hahaha. zijn wel lieverds daar.
Dat is in elk geval geen nee op mijn aanbod :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109865945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is in elk geval geen nee op mijn aanbod :D
Dat had ik ook in de gaten! ^O^ you rock!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:44:46 #174
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109865952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:43 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat is in elk geval geen nee op mijn aanbod :D
Hehehe.. DM :P ik hoor je reactie wel :D
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109865975
[quote]; short white and fat, verwelkte roos en polonaise [unquote]

klinkt als de titel van een boek
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109866029
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:45 schreef QEX het volgende:
[quote]; short white and fat, verwelkte roos en polonaise [unquote]

klinkt als de titel van een boek
:D je hebt ook nog gelijk ook! he QEX zullen wij ook daten? c_/
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:47:05 #177
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109866072
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

:D je hebt ook nog gelijk ook! he QEX zullen wij ook daten? c_/
Lol... gaat lekker vanavond, desnoods met ons allen al hoewel daar die andere topic ook weer voor was
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_109866186
grapjas
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109866370
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef QEX het volgende:
grapjas
:@ en toch kreeg ik geen nee!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 20:54:29 #180
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109866437
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:52 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

:@ en toch kreeg ik geen nee!
Ook al niet hahaha. Maar goed.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 20:56:59 #181
364681 over_hedge
pi_109866602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:49 schreef QEX het volgende:
grapjas
Date met een fokkster doe je toch niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109866689
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:56 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Date met een fokkster doe je toch niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa ja hedge :D moet jij zeggen he!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109866775
daten met iemand die qua leeftijd nog geen jaar scheelt met mijn broertje? ik weet het niet hoor.
zijn hier trouwens vast genoeg mensen die iets hebben met een fokker/fokkster
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109866835
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:59 schreef QEX het volgende:
daten met iemand die qua leeftijd nog geen jaar scheelt met mijn broertje? ik weet het niet hoor.
zijn hier trouwens vast genoeg mensen die iets hebben met een fokker/fokkster
:@
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:06:57 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109867220
Ladies en Gentlemen,

I have a little announcement to make.....

My life absolutely sucks right now!

Thank you, 'tis all

Please continue.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:07:11 #186
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109867237
Tijd om met mijn surrogaat vriendje/knuffel het bed in te duiken en wat te gaan snoezelen. Hopen dat ik mijn verdriet vandaag snel kan vergeten.

Al hoewel ik net een heel mooi compliment heb gekregen waarvoor dank!
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:07:59 #187
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109867274
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ladies en Gentlemen,

I have a little announcement to make.....

My life absolutely sucks right now!

Thank you, 'tis all

Please continue.
even snel een knuffel van mij dan, weliswaar virtueel maar goed bedoeld
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:10:35 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109867445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

even snel een knuffel van mij dan, weliswaar virtueel maar goed bedoeld
Danku Danku!

Ik geef jou een virtuele tissue, want we willen niet dat je uitglijd op de vloer van de tranen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109867588
Ik ga even wat lezen voor ik onder de wol kruip. welteruste iedereen. en grouphug.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_109867714
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef QEX het volgende:
Ik ga even wat lezen voor ik onder de wol kruip. welteruste iedereen. en grouphug.
Welterusten! hug :)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109867716
Mangetheanger, je bent ook een persoon los van je ex he!! Misschien juist nog wel een beter persoon ;) Ga voor jezelf zorgen!!

Het is supermoeilijk om jezelf los van de persoon te zien waar je zolang álles mee hebt gedeeld en waar je zolang iedere dag mee bezig bent geweest, maar die dag komt er wel. Je moet het alleen wel willen en ik heb het idee dat jij jezelf bijna bewust aan het gek maken bent.

Bij mij is het al bijna 4 maanden uit! En nog steeds zit hij in mijn hoofd.. maar goed, we hebben nu pas 2 weken écht geen contact meer. Dus mijn tip voor iedereen in de beginfase: Gelijk het contact schrappen anders blijf je zoooooooo lang hangen
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:16:30 #192
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109867813
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef thatday het volgende:
Mangetheanger, je bent ook een persoon los van je ex he!! Misschien juist nog wel een beter persoon ;) Ga voor jezelf zorgen!!

Het is supermoeilijk om jezelf los van de persoon te zien waar je zolang álles mee hebt gedeeld en waar je zolang iedere dag mee bezig bent geweest, maar die dag komt er wel. Je moet het alleen wel willen en ik heb het idee dat jij jezelf bijna bewust aan het gek maken bent.

Bij mij is het al bijna 4 maanden uit! En nog steeds zit hij in mijn hoofd.. maar goed, we hebben nu pas 2 weken écht geen contact meer. Dus mijn tip voor iedereen in de beginfase: Gelijk het contact schrappen anders blijf je zoooooooo lang hangen
De pest is, ik heb een sterke gedachtengang.... Die mij dus constant bezig houd.... waardoor er ook weer steeds nieuwe vragen komen.

Jou relatie duurde ook langer denk, de mijne van 2,5 jaar heb me letterlijk 2 jaar gekost om eroverheen te zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109868144
Mijn relatie duurde heel kort hoor, 1,5 maar het was heel erg heftig. Veel meegemaakt om het even kort samen te vatten ;)

Ben mezelf kwijt geraakt in die relatie, daarom was/is het zo moeilijk om weer op eigen benen te staan. Maar ik ben aardig op weg ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:26:46 #194
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109868605
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:20 schreef thatday het volgende:
Mijn relatie duurde heel kort hoor, 1,5 maar het was heel erg heftig. Veel meegemaakt om het even kort samen te vatten ;)

Ben mezelf kwijt geraakt in die relatie, daarom was/is het zo moeilijk om weer op eigen benen te staan. Maar ik ben aardig op weg ;)
Waar heb je de meeste moeite mee?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109869108
Alleen zijn denk ik. Dus dat zegt ook wel genoeg ;)
En het feit dat hij verder gaat en niets meer van me wil terwijl ik er nog zo mee bezig ben. De hele relatie was ik degene die twijfelde en hij degene die 'oud met mij wilde worden' dus het feit dat het nu bijna andersom is vind ik wel pijnlijk. Maar zoals ik al vaak gezegd heb: Het is beter zo! Mis gewoon mijn beste vriend vooral.. niet alle drama.
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:37:02 #196
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109869501
Oh ik herken het uit duizenden...............

Hoe zou je jezelf een minder gevoel van alleen kunnen geven?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109869800
Veel afspreken met vrienden! Wat ik ook doe, maar dat blijft anders. Dus het aloude gezegde: 'Geluk zit in jezelf' omarmen' ;')
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:45:31 #198
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109870187
ja, accepteren, loslaten, blabla gelul gelul gelul want het is gewoon facking kut en de hele wereld mag het weten.

Heb je al geprobeerd, om gedachtes om te draaien? Zoals ik eerder aangaf?

Je denkt aan hem, en fijne tijd en je zegt tegen jezelf: "maar ik wil hem niet want........." en dan komt er iets in je op waar je je aan stoorde.

Dat doe je dan de hele dag door. Kost enorm veel energie, maar heeft mij de eerste 2 weken enorm geholpen.

Ik voel me goed met ups en downs nu, maar ook omdat ik haar niet tref, en niet zie samen met hem. Ik weet wanneer dat gebeurd, dat mijn gevoel in 1 klap 180 graden gaat draaien en ik weer helemaal over de zeik ben.

Maar ik probeer in de tussentijd de schade te beperken door gedachten om te draaien.

Het gevoel wat je krijgt bij een gedachte, ga je na, waarom voel ik dit? Wat heeft symbool gestaan voor het feit dat ik mij nu zo voel.... daar moet je doorheen... elke keer dat je dit doet, wordt je sterker en kan je er beter mee "copen"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109870198
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:40 schreef thatday het volgende:
Veel afspreken met vrienden! Wat ik ook doe, maar dat blijft anders. Dus het aloude gezegde: 'Geluk zit in jezelf' omarmen' ;')
herkenbaar, het is t net niet helemaal..
Blik op oneindig en de toekomst tegemoet :)
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109870352
Ik ken mezelf ook goed genoeg om te weten waarom die jongen mij nog steeds zoveel doet. Ik ben al best ver ;) Af en toe even een dipje maar daar is dit topic gelukkig voor haha.
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:50:40 #201
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109870589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:47 schreef thatday het volgende:
Ik ken mezelf ook goed genoeg om te weten waarom die jongen mij nog steeds zoveel doet. Ik ben al best ver ;) Af en toe even een dipje maar daar is dit topic gelukkig voor haha.
Daten? Ik kreeg opeens een signaal.... me lamp viel uit, en ik dacht aan jou, en door de donkere schemering in me kamer werd het romantisch, en ik dacht, dat is het!

*losing his mind*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109870839
Juist ja. :P Ga je mind ff zoeken!
pi_109870869
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daten? Ik kreeg opeens een signaal.... me lamp viel uit, en ik dacht aan jou, en door de donkere schemering in me kamer werd het romantisch, en ik dacht, dat is het!

*losing his mind*
Bij deze heropen ik dit topic als zijnde "Date" topic :D
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109871107
ik ben er nog steeds van overtuigd dat daten vanuit een 'boehoeee-ik mis mijn ex-topic' het slechtste startpunt ooit is. Sorry Tjik en Hedge, zal voor sommigen vast werken!
  dinsdag 3 april 2012 @ 21:59:48 #205
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109871349
Nou, eerlijk is eerlijk, beiden hebben gelazer met hun ex, maar die foto van hun samen spat de chemie van af!

maar ben het met je eens, mijn ex nu, met haar nieuwe vriend.. waren vrienden vroeger enzo, en hij vangt haar op, en daar zijn gevoelens, en hoppa relatie

en dan hoop ik gewoon, dat het straks fout gaat, en zij haar vrienden kwijt is, en niet zo makkelijk meer naar de kerk kan en shit want daar is hij ook altijd, dat ze een beetje gebroken wordt door de breuk en dat ik tegen die tijd kan zeggen:

"blij dat ik aan mijzelf gewerkt heb en een sterker persoon ben geworden"

je mag een ander het niet toewensen want dan krijg je het zelf op je dak... maar dat zijn de frustraties dan hea die zich uitten. (wat je eigenlijk, bij jezelf moet houden maar toch)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109871509
Die foto heb ik dus gemist he, misschien dat ik daarom nog niet overtuigd ben ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:03:46 #207
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109871634
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:02 schreef thatday het volgende:
Die foto heb ik dus gemist he, misschien dat ik daarom nog niet overtuigd ben ;)
Staat 1 of 2 topics voor deze erin....

maar het is je vergeven.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109871635
Dit topic wordt eerder een 'wat doet mijn ex met haar nieuwe vriend'-topic. Just let it go, wat boeit jou wat ze samen doen? Ga eens aan jezelf werken en afleiding zoeken en binnen no time heb je weer een date/scharrel/relatie/nieuwe ex :9
XO till we overdose
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:04:28 #209
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109871696
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef ovoxo het volgende:
Dit topic wordt eerder een 'wat doet mijn ex met haar nieuwe vriend'-topic. Just let it go, wat boeit jou wat ze samen doen? Ga eens aan jezelf werken en afleiding zoeken en binnen no time heb je weer een date/scharrel/relatie/nieuwe ex :9
Agree ;)

Maar das best moeilijk af en toe ;)

Tevens, Goeieavond allemaal!
pi_109871738
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nou, eerlijk is eerlijk, beiden hebben gelazer met hun ex, maar die foto van hun samen spat de chemie van af!

maar ben het met je eens, mijn ex nu, met haar nieuwe vriend.. waren vrienden vroeger enzo, en hij vangt haar op, en daar zijn gevoelens, en hoppa relatie

en dan hoop ik gewoon, dat het straks fout gaat, en zij haar vrienden kwijt is, en niet zo makkelijk meer naar de kerk kan en shit want daar is hij ook altijd, dat ze een beetje gebroken wordt door de breuk en dat ik tegen die tijd kan zeggen:

"blij dat ik aan mijzelf gewerkt heb en een sterker persoon ben geworden"

je mag een ander het niet toewensen want dan krijg je het zelf op je dak... maar dat zijn de frustraties dan hea die zich uitten. (wat je eigenlijk, bij jezelf moet houden maar toch)
Beetje bij mijn ex ook nu, toen ik het met haar kreeg was die jongen ook op haar verliefd maar ze vond mij leuker :p. Ze zijn nog wel altijd goed bevriend gebleven en wat ik weet hebben ze nu wel veel contact, vanuit zijn kant weet ik t niet maar in principe heeft mijn ex geen gevoelens voor m(iets met friendzone enzo). maar even goed knaagt t
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109871833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:03 schreef ovoxo het volgende:
Dit topic wordt eerder een 'wat doet mijn ex met haar nieuwe vriend'-topic. Just let it go, wat boeit jou wat ze samen doen? Ga eens aan jezelf werken en afleiding zoeken en binnen no time heb je weer een date/scharrel/relatie/nieuwe ex :9
O+ goh toch even hier spieken ovoxo? :W
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:07:13 #212
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109871906
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

O+ goh toch even hier spieken ovoxo? :W
Ooh, die zit hier all the time :p

Sorry voor de sc...
pi_109871914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:04 schreef sawadie het volgende:

[..]

Agree ;)

Maar das best moeilijk af en toe ;)

Tevens, Goeieavond allemaal!
Ja ik snap dat het moeilijk is, maar ik ga niet posten wat ik denk dat mijn ex nu doet en hoe zwaar m'n leven is boehoe :'( :'( :'( . Je kan beter aan je issues werken dan negatief blijven doen, daar haal je meer uit.
XO till we overdose
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:07:54 #214
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109871962
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja ik snap dat het moeilijk is, maar ik ga niet posten wat ik denk dat mijn ex nu doet en hoe zwaar m'n leven is boekje :'( :'( :'( . Je kan beter aan je issues werken dan negatief blijven doen, daar haal je meer uit.
Absoluut...Ik wil het ook niet eens weten eerlijk gezegd...Maakt het alleen maar moeilijker...
pi_109872012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:06 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

O+ goh toch even hier spieken ovoxo? :W
Haha, ja soms kijk ik nog wel even :D
XO till we overdose
pi_109872050
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:07 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja ik snap dat het moeilijk is, maar ik ga niet posten wat ik denk dat mijn ex nu doet en hoe zwaar m'n leven is boekje :'( :'( :'( . Je kan beter aan je issues werken dan negatief blijven doen, daar haal je meer uit.
agreed:)!

lekker met positieve dingen bezighouden dus! heb me vandaag toch maar eens ingeschreven op kamernet, ik wil een eigen hok :P
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_109872056
Kom op, ik kan me ook nog zulke posts van jou herinneren. Gelukkig ben jij nu verder maar heeft ook tijd gekost
@ovoxo
pi_109872355
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:09 schreef thatday het volgende:
Kom op, ik kan me ook nog zulke posts van jou herinneren. Gelukkig ben jij nu verder maar heeft ook tijd gekost
@ovoxo
Ja, dat is waar :) . Ik heb er gewoon voor gekozen om m'n gevoel te onderdrukken, in de hoop dat het weg gaat..
XO till we overdose
pi_109872597
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, dat is waar :) . Ik heb er gewoon voor gekozen om m'n gevoel te onderdrukken, in de hoop dat het weg gaat..
Same, en bij mij lijkt het idd ook aardig te werken :)
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109872814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:16 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Same, en bij mij lijkt het idd ook aardig te werken :)
Is niet de beste manier natuurlijk, maar als je niet toe geeft aan je gevoelens ga je vanzelf geloven dat er niks meer is.
XO till we overdose
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:21:17 #221
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109872876
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:13 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, dat is waar :) . Ik heb er gewoon voor gekozen om m'n gevoel te onderdrukken, in de hoop dat het weg gaat..
heel fout... dat is een waterballon die je onder water gaat houden... bij je volgende relatie die stukloopt komt hij kei en kei hard terug inclusief voorgaande gevallen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:21:53 #222
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109872922
Gevoel voelen, symbolen proberen te herkennen, en je moet er doorheen

Gedachtes, proberen om te draaien.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109873056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:21 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

heel fout... dat is een waterballon die je onder water gaat houden... bij je volgende relatie die stukloopt komt hij kei en kei hard terug inclusief voorgaande gevallen.
Ik wil voorlopig geen relatie, dus deze manier werkt voor nu.
XO till we overdose
pi_109873145
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:20 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Is niet de beste manier natuurlijk, maar als je niet toe geeft aan je gevoelens ga je vanzelf geloven dat er niks meer is.
Ik zou er eerder voor kiezen om dat gevoel bewust te doorgaan om er zo snel mogelijk van af te zijn dan het te negeren. Maargoed, het ligt in de natuur van de mens om voor de makkelijkste opties te gaan.
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:24:54 #225
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109873148
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:23 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik wil voorlopig geen relatie, dus deze manier werkt voor nu.
lieve, lieve -echte naam-

Die tijd komt wel weer dat jij een relatie, scharrel, of date hebt.... Wanneer er dan iets tegenzit, of iets kapot gaat, komen alle weggestopte emoties omhoog, inclusief de nieuwe....

Dat zorgt ervoor dat mensen letterlijk kapot gaan...

Daar wil ik je voor behoeden... want het is mij overkomen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109873775
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:24 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik zou er eerder voor kiezen om dat gevoel bewust te doorgaan om er zo snel mogelijk van af te zijn dan het te negeren. Maargoed, het ligt in de natuur van de mens om voor de makkelijkste opties te gaan.
Als ik ervoor kies om bewust dat gevoel te doorgaan dan ben ik nog zo'n 7/8 maanden bezig om over hem heen te komen, en dat weet ik heel goed. Ik kies nu liever voor dit en ik zie wel hoe het loopt :)
XO till we overdose
pi_109874775
Zo, nieuwe ontwikkelingen. Ik heb afgesproken met mijn ex. Tevens ga ik binnenkort weer naar een psycholoog.
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:53:21 #228
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109875118
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:47 schreef Axel1988 het volgende:
Zo, nieuwe ontwikkelingen. Ik heb afgesproken met mijn ex. Tevens ga ik binnenkort weer naar een psycholoog.
Plan de afspraak na de ontmoeting met je ex...

Je zal het nodig zijn.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109875257
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Plan de afspraak na de ontmoeting met je ex...

Je zal het nodig zijn.
Nouja, ik heb al 4x met haar afgesproken nadat het uit is gegaan; alleen dit keer heeft ze wel duidelijk aangegeven seks te willen. Ik heb idd mijn afspraak bij de psycholoog enkele dagen later.
pi_109875286
Ovoxo veel praten met vrienden en accepteren dat het zo gelopen is. Je bent een leuke meid en wie weet welke leukerd je pad kruist ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:56:34 #231
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109875314
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, ik heb al 4x met haar afgesproken nadat het uit is gegaan; alleen dit keer heeft ze wel duidelijk aangegeven seks te willen. Ik heb idd mijn afspraak bij de psycholoog enkele dagen later.
En, ga je daar in mee? ;) Zou het zelf wel heel moeilijk vinden, zitten toch hoge verwachtingen en je kan mooie herinneringen vervangen door deze ene keer...
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:56:39 #232
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109875320
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nouja, ik heb al 4x met haar afgesproken nadat het uit is gegaan; alleen dit keer heeft ze wel duidelijk aangegeven seks te willen. Ik heb idd mijn afspraak bij de psycholoog enkele dagen later.
Ik zou echt heel heel heel goed je best doen op dr....... alles uit de kast halen....

maar laat haar ook alles uit de kast halen.....

Gewoon, sex hebben alsof het je laatste keer is.

Wil nog wel eens helpen om bij elkaar te blijven namelijk
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:56:50 #233
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109875338
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
Ovoxo veel praten met vrienden en accepteren dat het zo gelopen is. Je bent een leuke meid en wie weet welke leukerd je pad kruist ;)
Meldt zich :)
pi_109875407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef sawadie het volgende:

[..]

En, ga je daar in mee? ;) Zou het zelf wel heel moeilijk vinden, zitten toch hoge verwachtingen en je kan mooie herinneringen vervangen door deze ene keer...
Ja nouja, ik heb haar per ongeluk zelf uitgenodigd op een moment dat ik me goed voelde en zij ging daarop in. En sindsdien blijft ze maar zeggen hoeveel zin ze heeft in seks :S...
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:58:32 #235
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109875432
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef sawadie het volgende:

[..]

Meldt zich :)
Alleen al om deze post, zou je hem een kans moeten geven......
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 22:58:43 #236
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109875443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja nouja, ik heb haar per ongeluk zelf uitgenodigd op een moment dat ik me goed voelde en zij ging daarop in. En sindsdien blijft ze maar zeggen hoeveel zin ze heeft in seks :S...
Dan moet het maar, voor god en vaderland :)
  FOK!fotograaf dinsdag 3 april 2012 @ 22:58:52 #237
364681 over_hedge
pi_109875452
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 21:57 schreef thatday het volgende:
ik ben er nog steeds van overtuigd dat daten vanuit een 'boehoeee-ik mis mijn ex-topic' het slechtste startpunt ooit is. Sorry Tjik en Hedge, zal voor sommigen vast werken!
werkt juist goed. weten alles o ver elkaars exen. dus heb je dat alvast gehad :p en is nou ook niet dat we opzoek waren of zo. het gebeurde gewoon. als je het me 2 maanden geleden verteld had dat ik iemand nu zo leuk zou vinden dan had ik je voor gek verklaart :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109875519
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:56 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zou echt heel heel heel goed je best doen op dr....... alles uit de kast halen....

maar laat haar ook alles uit de kast halen.....

Gewoon, sex hebben alsof het je laatste keer is.

Wil nog wel eens helpen om bij elkaar te blijven namelijk
Ik weet niet of ik perse weer nu bij elkaar wil komen... ik ben erachter dat de echte reden dat het uitging eigenlijk was dat ze het allemaal wat te snel vond gaan (we hebben maar 3 maanden gehad); en ze wou wat meer lucht... dus eigenlijk gaan we nu een soort van scharrelen... ik hoop dat ik daar goed mee om kan gaan... op sommige momenten denk ik van wel, op andere twijfel ik.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:00:29 #239
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109875541
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

werkt juist goed. weten alles o ver elkaars exen. dus heb je dat alvast gehad :p en is nou ook niet dat we opzoek waren of zo. het gebeurde gewoon. als je het me 2 maanden geleden verteld had dat ik iemand nu zo leuk zou vinden dan had ik je voor gek verklaart :)
Gewoon doen wat goed voelt toch? Als je maar blij bent met elkaar!
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:01:44 #240
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109875620
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik perse weer nu bij elkaar wil komen... ik ben erachter dat de echte reden dat het uitging eigenlijk was dat ze het allemaal wat te snel vond gaan (we hebben maar 3 maanden gehad); en ze wou wat meer lucht... dus eigenlijk gaan we nu een soort van scharrelen... ik hoop dat ik daar goed mee om kan gaan... op sommige momenten denk ik van wel, op andere twijfel ik.
Dat werkt vaak niet, 9 vd 10x ga je net zo hard weer verder als daarvoor... like nothing happened.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:05:18 #241
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109875798
Ook zo kut, haar telefoon staat roodgloeiend van de apps natuurlijk.........

Mijn telefoon, is serieus waar, al 2 weken niets meer op gebeurd.... ipv de hele dag door apps, naar in 1x niets meer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:06:38 #242
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109875871
kutmomentje...

Bedenk me opeens, 2 maand terug, waren ze ook al eens samen daar, toen ik in me hotel sliep in Amsterdam....

Als dat maar niet de aanleiding was.

ach, ik blijf teveel denken... fuck it
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:06:46 #243
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109875879
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ook zo kut, haar telefoon staat roodgloeiend van de apps natuurlijk.........

Mijn telefoon, is serieus waar, al 2 weken niets meer op gebeurd.... ipv de hele dag door apps, naar in 1x niets meer.
Ahah, ik doe nu ook veel langer met mijn accu ;) Ach, das ook weer handig ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:09:28 #244
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109876015
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
kutmomentje...

Bedenk me opeens, 2 maand terug, waren ze ook al eens samen daar, toen ik in me hotel sliep in Amsterdam....

Als dat maar niet de aanleiding was.

ach, ik blijf teveel denken... fuck it
Laatste zin van je post idd....:)
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:10:37 #245
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109876082
Je ex nog gesproken?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:11:26 #246
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109876132
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Je ex nog gesproken?
me? nope! Gister nog wel gesmst, dat ik haar donderdag wel ff bel waar en hoe laat we afspreken...ff de touwtjes weer terug!
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:12:33 #247
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109876206
Oh ja vanwege die spullen.....

heftig man..... wat is het beste in zo'n situatie hea....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:14:12 #248
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109876292
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Oh ja vanwege die spullen.....

heftig man..... wat is het beste in zo'n situatie hea....
Ik weet het echt niet...we zullen het wel zien...Ga er blanco in en probeer sterk te zijn!
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:15:44 #249
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109876370
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:14 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet...we zullen het wel zien...Ga er blanco in en probeer sterk te zijn!
Proberen? Proberen? Gewoon doen!

En...... als ze je dingen vraagt mbt tot de relatie... mijn beste advies: "niets doen"

niet op dingen ingaan, geen toezeggingen doen helemaal niets.

aangeven dat je het wil laten bezinken, dat ook jij de keuze hebt om het contact te breken met haar... dat je er weinig voor voelt om voor iemand te gaan die niet vol overtuigd is van jou

zoiets.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:17:23 #250
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109876463
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:15 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Proberen? Proberen? Gewoon doen!

En...... als ze je dingen vraagt mbt tot de relatie... mijn beste advies: "niets doen"

niet op dingen ingaan, geen toezeggingen doen helemaal niets.

aangeven dat je het wil laten bezinken, dat ook jij de keuze hebt om het contact te breken met haar... dat je er weinig voor voelt om voor iemand te gaan die niet vol overtuigd is van jou

zoiets.
Dat laatste sws, moet van 2 kanten komen! En je weet dat ik daar aan twijfel... Ach er zijn 2 opties, of ik ben binnen 10 minuten weer thuis, of het wordt een gezellige avond...We zien wel ;)
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:24:13 #251
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109876755
Ja, natuurlijk twijfel je.... hartstikke logisch man...

maar als jij jezelf beschermt, heb je er uiteindelijk profijt van, wat de uitkomst ook is :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109876944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
Ovoxo veel praten met vrienden en accepteren dat het zo gelopen is. Je bent een leuke meid en wie weet welke leukerd je pad kruist ;)
Awh dankjewel :@ O+
XO till we overdose
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:34:56 #253
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109877221
Dit is echt kut....

vanmiddag meisje tegengekomen toch, en die apped me nou en shit over daten en al die dingen

ik ben gewoon bang om erop in te gaan en om op me bek te gaan want ik weet hoe ze is.....

ongelooflijk dit lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:39:40 #254
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109877423
Dit meisje is altijd al aan het ouwehoeren geweest met mij, want het is ook gewoon 1 grote ouwehoer.

Dus ik ken dr niet serieus nemen... dadelijk doe ik het wel, verneukt ze me, Rico in de shit en here we go, een nieuw topic lol
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:40:46 #255
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109877466
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit meisje is altijd al aan het ouwehoeren geweest met mij, want het is ook gewoon 1 grote ouwehoer.

Dus ik ken dr niet serieus nemen... dadelijk doe ik het wel, verneukt ze me, Rico in de shit en here we go, een nieuw topic lol
Je kan ook daten zonder al te serieuze intenties? Heb je iig een leuke avond gehad!
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:41:23 #256
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109877494
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef sawadie het volgende:

[..]

Je kan ook daten zonder al te serieuze intenties? Heb je iig een leuke avond gehad!
Ze is marokkaans....

serieus je zou haast mee moeten gaan, zij is te gek voor woorden haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:43:04 #257
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109877567
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:41 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ze is marokkaans....

serieus je zou haast mee moeten gaan, zij is te gek voor woorden haha
Dus dan kan je niet daten? Die snap ik niet helemaal ;)

En meegaan, wil best een keertje je kant op komen hoor, op de racefiets is het te doen! Maar dan gewoon om een biertje te doen ;)
pi_109877582
Ga je echt daten als je nog niet over je ex heen bent?
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:45:10 #259
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109877677
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:43 schreef Axel1988 het volgende:
Ga je echt daten als je nog niet over je ex heen bent?
Ook weer waar. Wellicht niet handig idd...Maar dat moet je zelf weten! Kan wel zeggen, dat zeker als ik je posts lees de laatste dagen dat het je wel afleiding kan geven, nu zit je in een denkcirkeltje...
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:45:23 #260
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109877679
Ik zou best daten met een meisje, want mijn leven gaat ook door, en die persoon moet een eerlijke kans krijgen.

Maar dat neemt niet weg dat de issues in mij blijven en aangepakt moeten worden.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:45:41 #261
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109877695
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:43 schreef sawadie het volgende:

[..]

Dus dan kan je niet daten? Die snap ik niet helemaal ;)

En meegaan, wil best een keertje je kant op komen hoor, op de racefiets is het te doen! Maar dan gewoon om een biertje te doen ;)
ze woont in Groningen haha
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:48:09 #262
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109877790
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:45 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

ze woont in Groningen haha
Waar is die like knop op FOK?

Idd, eerst je eigen issues aanpakken!
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:48:29 #263
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109877809
Jullie kunnen het echt niet laten hè, ik ga even nadenken wat ik hier mee moet doen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109877865
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:45 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ook weer waar. Wellicht niet handig idd...Maar dat moet je zelf weten! Kan wel zeggen, dat zeker als ik je posts lees de laatste dagen dat het je wel afleiding kan geven, nu zit je in een denkcirkeltje...
Zou best kunnen... ik weet niet wat het beste is voor mij. Ik kan geen rechtlijnige beslissingen nemen; mijn gevoel gooit me van de ene naar de andere kant. Daarom ga ik nu ook naar een psycholoog... ik voel me nu een zwak hoopje mens dat geen enkele vorm van controle heeft over zichzelf of over zijn leven.
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:50:29 #265
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109877884
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Re het volgende:
Jullie kunnen het echt niet laten hè, ik ga even nadenken wat ik hier mee moet doen
Sorry Re, was zelf van mening dat het over het algemeen nog steeds ging over de situatie met je ex (je voelt je kut ed) en hoe je daar mee om moet gaan...Ook dat is een stukje loslaten toch? Definities kunnen altijd verschillen...
  dinsdag 3 april 2012 @ 23:51:43 #266
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109877942
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 april 2012 23:48 schreef Re het volgende:
Jullie kunnen het echt niet laten hè, ik ga even nadenken wat ik hier mee moet doen
My bad, we hadden het over nieuwe dates en onze exen.... dat is niet tegen de regels in toch?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 4 april 2012 @ 01:36:28 #267
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109880793
GRRR Ik voel me echt zo boos op dit moment! Wat kan ik daar nou aan doen...Heb alles voor dit meisje gedaan, alles! Aan de kant geflikkerd en nu..Totaal alleen, totaal gek en totaal niet mezelf..Wie hou ik voor de gek door de te zeggen dat ik sterk ben..Ben het toch niet...Wat voel ik mij genaaid atm....
pi_109881744
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 17:07 schreef Stoeipoesss het volgende:
Een paar uur geleden is het helaas uitgegaan tussen mijn vriendin en mij. We hadden bijna 3 jaar een relatie. Gelukkig niet door ruzie of door verliefd op een ander of door vreemdgaan.

Het gevoel van verliefdheid was minder bij haar dan bij mij. Van mij had het niet klaar hoeven zijn, maargoed. Ik voel me niet eens heel slecht nu, waar ik verbaasd over ben. Misschien is het toch wel goedzo. Ik zal haar wel gaan missen, maar ik denk dat we nog wel met elkaar om kunnen gaan. Natuurlijk als er andere jongens of meiden in het spel komen, wordt het misschien anders en kut.

Toen we gedag zeiden gaven we elkaar nog wel 2 dikke kussen op de mond, maar daar zoek ik niet zo veel achter.
Vandaag nog wel contact gehad, over een aantal dingen. Ze was gewoon mijn beste vriend ook en ik die van haar, dus moet wel kunnen vind ik. Nu ben ik wel heel verdrietig. Echt kut dit.
.
pi_109882465
Hmmz... Vannacht weer over hem gedroomd, dat we een gesprek hadden, hij zag het fout, ik zag het fout en uiteindrlijk gingen we samen verder. Ik werd wakker en vond het zo kut weer alleen te liggen.. Pff.. Will this ever end.

Ik ben gewoon helemaal niet klaar met hem, maar zou ook niet met hem verder kunnen..
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 4 april 2012 @ 08:03:19 #270
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109882833
Advies gevraagd.

Ik heb nog contact met mn ex en kan haar maar moeilijk peilen. Heb een mail geschreven waarin ik eigenlijk duidelijkheid wil. Heel verhaal natuurlijk, zonder al te dramatisch te doen. Gewoon de waarheid.

Is het verstandig die mail te sturen, of doe ik er verstandiger aan het te laten voor wat het is? Ik merk dat ik moeite heb met de onzekerheid. Normaliter zou het gegeven dat het uit is genoeg moeten zijn, maar er zijn al eerdere grotere en kleinere breuken geweest en die waren allemaal verre van definitief.

Ik verwacht niks, maar wil duidelijkheid scheppen zonder daar verder druk op te leggen. Wel is het zo dat ik het contact beeindig als de gevraagde duidelijkheid niet wordt verschaft, al zeg ik dat er niet bij.

Ik kan de situatie totaal niet inschatten en kan niet ontkennen dat het feit dat ze wederom niet compleet loslaat me meer bezig houdt dan gezond is. Is zo'n mail een slecht idee?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109882869
Zo, ben jij mijn ex?

Bij ons is het ook lang zo gegaan. Ik kreeg toen na 2 maanden van hem.een mail, niet zo tactisch, dat ik hem met rust moet laten en dat hij helemaal klaar met me was.

Harde klap maar heeft uiteindelijk wel duidelijkheid geschept. Maar goed, jouw doel is ws ook niet om alles nu te verbreken en af te kappen he?
  woensdag 4 april 2012 @ 08:15:33 #272
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109882935
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:07 schreef thatday het volgende:
Zo, ben jij mijn ex?

Bij ons is het ook lang zo gegaan. Ik kreeg toen na 2 maanden van hem.een mail, niet zo tactisch, dat ik hem met rust moet laten en dat hij helemaal klaar met me was.

Harde klap maar heeft uiteindelijk wel duidelijkheid geschept. Maar goed, jouw doel is ws ook niet om alles nu te verbreken en af te kappen he?
Mijn doel is ooit weer samen te komen.

Zo iemand kom ik geen tweede keer tegen, simpel.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109883527
Gevoel van eenzaamheid overheerst vandaag.. Moest hem vanmorgen ook nog spreken omdat mijn dochter hem zo miste en graag wilde belde. Na hun gesprekje whatsappte hij mij, over wat ik gezrgd had, hoe ik het had uitgelegd, zodat hij daar op in kon spelen volgend weekend. Het heeft me al mijn wilskracht gekost het alleen over haar te hebben. En nu voel ik me zo leeg. Ik mis mijn gezin zo.
In life, every ending is a new beginning..
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2012 @ 09:10:33 #274
364681 over_hedge
pi_109883740
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:15 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Mijn doel is ooit weer samen te komen.

Zo iemand kom ik geen tweede keer tegen, simpel.
Bullshit :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 4 april 2012 @ 09:11:10 #275
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109883753
Ja dat is nog effe andere koek, met kinderen erbij.

Mensen zijn laf. Heb me daar zelf ook wel schuldig aan gemaakt. Hoop inmiddels verder te zijn dan dat.

En dan doel ik op die zogenaamd plotseling opkomende ononoverkomelijkheden :')
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2012 @ 09:15:08 #276
364681 over_hedge
pi_109883838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ja dat is nog effe andere koek, met kinderen erbij.

Mensen zijn laf. Heb me daar zelf ook wel schuldig aan gemaakt. Hoop inmiddels verder te zijn dan dat.

En dan doel ik op die zogenaamd plotseling opkomende ononoverkomelijkheden :')
Dan nog. ookal was je 80jaar getrouwd :) Er zijn 6.7miljard mensen. Denk je nou echt dat er dan maar 1 persoon voor je is? Zijn nog genoeg andere waar je net zo gelukkig mee kan zijn als je met haar was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 4 april 2012 @ 09:17:14 #277
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109883874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Bullshit :)
Nee. Dit is een puur rationele vaststelling. Geen emotioneel gelul.

Ik ben in de afgelopen 32 jaar niemand tegengekomen die er ook maar op leek. Voor ik verliefd op haar was wist ik al dat dit echt iemand was die heel anders is.

En dat IS ze ook en dat heeft een reden.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2012 @ 09:18:41 #278
364681 over_hedge
pi_109883911
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:17 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Nee. Dit is een puur rationele vaststelling. Geen emotioneel gelul.

Ik ben in de afgelopen 32 jaar niemand tegengekomen die er ook maar op leek. Voor ik verliefd op haar was wist ik al dat dit echt iemand was die heel anders is.

En dat IS ze ook en dat heeft een reden.
Zegt nog steeds niks over dat je in de volgende 32 jaar weer iemand kan tegen komen die zo is. ;)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_109884113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Ja dat is nog effe andere koek, met kinderen erbij.

Mensen zijn laf. Heb me daar zelf ook wel schuldig aan gemaakt. Hoop inmiddels verder te zijn dan dat.

En dan doel ik op die zogenaamd plotseling opkomende ononoverkomelijkheden :')
Ja precies dat zeg je goed, plotseling opkomende onoverkomelijkheden. Hij leeft al zolang met hetgene waarom hij nu zegt weg te zijn, datzelfde is waarom hij zo trots op me was, ik kon ermee dealen. En ineens kan hij dat niet meer. Hij zegt dat hij graag wil maae de energie er niet voor heeft. Ik vind dat zo zwak. Waar een wil is is een weg. Hield hij maar niet meer van me, dan kon ik er makkelijker mee omgaan. Nu niet. Ik geloof zo dat als je van elkaar houd geen enkel probleem onoplosbaar is. En hij zegt houden van is niet genoeg.. Snap het niet. En het is nu al zo ver dat ik ook geen weg meer terug zie.

Ik denk dat hij dit leven zo snel zat is, het vrijgezelle leventje, en dat hij dan weer spijt krijgt. Maar dan heeft hij al zoveel schade aangericht bij mijn dochter en mij. Hoe zou dat nog kunnen. Misschien zit ik ernaast maar als ik hem een beetje ken gaat dit vroeg of later gebeuren.

Ik heb het moeilijk met al mijn eigen gevoelens en met die van mijn dochter. Het is een rollercoaster..
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 4 april 2012 @ 09:28:29 #280
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109884133
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:15 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan nog. ookal was je 80jaar getrouwd :) Er zijn 6.7miljard mensen. Denk je nou echt dat er dan maar 1 persoon voor je is? Zijn nog genoeg andere waar je net zo gelukkig mee kan zijn als je met haar was.
Heb er aardig wat gehad, dit is de enige geweest die me raakte en een gelukkig gevoel gaf.

Ik ben niet overtuigd.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109884852
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:28 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Heb er aardig wat gehad, dit is de enige geweest die me raakte en een gelukkig gevoel gaf.

Ik ben niet overtuigd.
Waar ben je niet van overtuigd? Ik denk eigenlijk hetzelfde als jou, maar het is geen goede/rationele denkwijze... Er zijn inderdaad veel meer mensen op de wereld en soms moet je dan je verwachtingen verminderen ofzo.
XO till we overdose
pi_109884972
Die 'rationele' gedachtes die je denkt te hebben druipen van de emoties en hormonen.

Laat ik het zo zeggen: je hebt vast wel eens straalbezopen gedacht dat een bepaald meisje in de kroeg 'best wel knap was' of niet? Op dat moment de absolute waarheid, tot je haar de volgende dag ziet :P

Er is niet slechts 1 ware. Er zijn er een hoop.
pi_109885085
Dacht ook na mn eerste vriend: zo iemand vind ik nooit meer, blijf altijd alleen.

Toen kwam ik ex tegen, was veel fijner. Ook nuvweer denk ik: het was zo bijzonder zo iemand vind ik nooit meer.

Ik vergeet als het uit is bijna waarom ik het heb uitgemaakt en ga alles verheerlijken. Zijn gewoon mindfucks!! Het is niet voor niets uitgegaan
pi_109885259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef thatday het volgende:
Dacht ook na mn eerste vriend: zo iemand vind ik nooit meer, blijf altijd alleen.

Toen kwam ik ex tegen, was veel fijner. Ook nuvweer denk ik: het was zo bijzonder zo iemand vind ik nooit meer.

Ik vergeet als het uit is bijna waarom ik het heb uitgemaakt en ga alles verheerlijken. Zijn gewoon mindfucks!! Het is niet voor niets uitgegaan
En zo liep het bij mij ook. De volgende zal nog leuker zijn. Je leert jezelf beter kennen, je weet beter wat je wel en niet wil, je weet beter wat bij je past etc. etc.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:19:01 #285
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109885349
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:18 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Zegt nog steeds niks over dat je in de volgende 32 jaar weer iemand kan tegen komen die zo is. ;)
Klopt, maar het zegt wel iets over de zeldzaamheid van dergelijke personen.

Ik ken er geen een die er ook maar op lijkt. Daarnaast vind ik de meeste vrouwen maar goed voor 1 ding en zelfs dat valt vaak tegen. Niet lullig bedoeld maar ik verveel me dood met ze.

En dan moet ze mij ook nog leuk vinden :')

Oh well...
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109885424
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:19 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Klopt, maar het zegt wel iets over de zeldzaamheid van dergelijke personen.

Ik ken er geen een die er ook maar op lijkt. Daarnaast vind ik de meeste vrouwen maar goed voor 1 ding en zelfs dat valt vaak tegen. Niet lullig bedoeld maar ik verveel me dood met ze.

En dan moet ze mij ook nog leuk vinden :')

Oh well...
We've all been there :)

Het hoort er denk ik allemaal bij. Ik merk aan mezelf dat ik vrouwen nu ook nog steeds een beetje als gebruikersvoorwerp behandel. Ik ontmoet vrij weinig tot niets dat echt mijn interesse wekt en gebruik ze ook voornamelijk om mijn eigen behoeftes te vervullen. En daarmee bedoel ik ook een soort behoefte aan intimiteit, dat je na de seks een beetje ligt te knuffelen/tegen elkaar aanliggen of whatever. Het voelt op dat moment even fijn, terwijl je 200% zeker weet dat die vrouw/dat meisje niks voor jou is. Soort van je 'batterij' opladen.

Is dat goed? Ik denk het niet, maar we hebben allen behoefte aan zulke dingen. Ik probeer in ieder geval altijd duidelijk te zijn dat ik niks hoef.


Je komt wel weer iemand tegen die de moeite wel weer waard is. Tot die tijd, just enjoy life.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:26:03 #287
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109885536
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:27 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja precies dat zeg je goed, plotseling opkomende onoverkomelijkheden. Hij leeft al zolang met hetgene waarom hij nu zegt weg te zijn, datzelfde is waarom hij zo trots op me was, ik kon ermee dealen. En ineens kan hij dat niet meer. Hij zegt dat hij graag wil maae de energie er niet voor heeft. Ik vind dat zo zwak. Waar een wil is is een weg. Hield hij maar niet meer van me, dan kon ik er makkelijker mee omgaan. Nu niet. Ik geloof zo dat als je van elkaar houd geen enkel probleem onoplosbaar is. En hij zegt houden van is niet genoeg.. Snap het niet. En het is nu al zo ver dat ik ook geen weg meer terug zie.

Ik denk dat hij dit leven zo snel zat is, het vrijgezelle leventje, en dat hij dan weer spijt krijgt. Maar dan heeft hij al zoveel schade aangericht bij mijn dochter en mij. Hoe zou dat nog kunnen. Misschien zit ik ernaast maar als ik hem een beetje ken gaat dit vroeg of later gebeuren.

Ik heb het moeilijk met al mijn eigen gevoelens en met die van mijn dochter. Het is een rollercoaster..
ik benijd je niet. Ik weet niet of het beter of slechter is dat je ook je dochter hebt die in bescherming moet worden genomen.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109885590
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:08 schreef thatday het volgende:
Dacht ook na mn eerste vriend: zo iemand vind ik nooit meer, blijf altijd alleen.

Toen kwam ik ex tegen, was veel fijner. Ook nuvweer denk ik: het was zo bijzonder zo iemand vind ik nooit meer.

Ik vergeet als het uit is bijna waarom ik het heb uitgemaakt en ga alles verheerlijken. Zijn gewoon mindfucks!! Het is niet voor niets uitgegaan
Zo herkenbaar, vooral dat laatste. Ik kon in de relatie bijna niet wachten om het uit te maken en nu mis ik haar :')
pi_109885610
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 08:03 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Advies gevraagd.

Ik heb nog contact met mn ex en kan haar maar moeilijk peilen. Heb een mail geschreven waarin ik eigenlijk duidelijkheid wil. Heel verhaal natuurlijk, zonder al te dramatisch te doen. Gewoon de waarheid.

Is het verstandig die mail te sturen, of doe ik er verstandiger aan het te laten voor wat het is? Ik merk dat ik moeite heb met de onzekerheid. Normaliter zou het gegeven dat het uit is genoeg moeten zijn, maar er zijn al eerdere grotere en kleinere breuken geweest en die waren allemaal verre van definitief.

Ik verwacht niks, maar wil duidelijkheid scheppen zonder daar verder druk op te leggen. Wel is het zo dat ik het contact beeindig als de gevraagde duidelijkheid niet wordt verschaft, al zeg ik dat er niet bij.

Ik kan de situatie totaal niet inschatten en kan niet ontkennen dat het feit dat ze wederom niet compleet loslaat me meer bezig houdt dan gezond is. Is zo'n mail een slecht idee?
laat die brief even staan, kijk er morgen nog eens naar. misschien wil je iets aanpassen.. daarna raak je dat ding een week niet aan, gewoon even van die brief ontkoppelen. na een week lees je die brief nog een keer en beslis je of je die wilt sturen.

als je het zo doet sta je er wat losser van emotioneel gezien ipv dat je in the heat of the moment het verstuurd en morgen denkt kut waarom heb ik dat zo en zo gezegd of gedaan.
Let me occupy your mind
As you do mine
  woensdag 4 april 2012 @ 10:31:32 #290
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109885680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Maharbal het volgende:

[..]

We've all been there :)

Het hoort er denk ik allemaal bij. Ik merk aan mezelf dat ik vrouwen nu ook nog steeds een beetje als gebruikersvoorwerp behandel. Ik ontmoet vrij weinig tot niets dat echt mijn interesse wekt en gebruik ze ook voornamelijk om mijn eigen behoeftes te vervullen. En daarmee bedoel ik ook een soort behoefte aan intimiteit, dat je na de seks een beetje ligt te knuffelen/tegen elkaar aanliggen of whatever. Het voelt op dat moment even fijn, terwijl je 200% zeker weet dat die vrouw/dat meisje niks voor jou is. Soort van je 'batterij' opladen.

Is dat goed? Ik denk het niet, maar we hebben allen behoefte aan zulke dingen. Ik probeer in ieder geval altijd duidelijk te zijn dat ik niks hoef.


Je komt wel weer iemand tegen die de moeite wel weer waard is. Tot die tijd, just enjoy life.
Tsja. Geen behoefte meer aan half werk. Dat is ook lastig :') ik wil wel, maar ben bang voor teleurstelling en dan zit ik weer in de put.

Hee maar die mail, goed idee of niet? Het wordt nu wel tijd om te komen tot iets of lekker los te laten wat mij betreft.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109885791
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:31 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Tsja. Geen behoefte meer aan half werk. Dat is ook lastig :') ik wil wel, maar ben bang voor teleurstelling en dan zit ik weer in de put.

Hee maar die mail, goed idee of niet? Het wordt nu wel tijd om te komen tot iets of lekker los te laten wat mij betreft.
Wat betreft die mail: je moet doen wat goed voelt. Maar neem, zoals hierboven gezegd, wel even afstand van de brief en laat het bezinken. Lees 'm over een tijdje weer en besluit dan inderdaad of je 'm wilt versturen.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:40:31 #292
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109885941
quote:
1s.gif Op woensdag 4 april 2012 09:59 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waar ben je niet van overtuigd? Ik denk eigenlijk hetzelfde als jou, maar het is geen goede/rationele denkwijze... Er zijn inderdaad veel meer mensen op de wereld en soms moet je dan je verwachtingen verminderen ofzo.
Verwachtingen minderen? Nooit. Ik neem geen genoegen met minder dan perfect voor mij. Hetgeen niet gelijkstaat aan perfect.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  woensdag 4 april 2012 @ 10:41:47 #293
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109885987
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zo herkenbaar, vooral dat laatste. Ik kon in de relatie bijna niet wachten om het uit te maken en nu mis ik haar :')
Ik heb nog nooit iemand gemist :')

Ja nu :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  woensdag 4 april 2012 @ 10:43:59 #294
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109886054
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:35 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Wat betreft die mail: je moet doen wat goed voelt. Maar neem, zoals hierboven gezegd, wel even afstand van de brief en laat het bezinken. Lees 'm over een tijdje weer en besluit dan inderdaad of je 'm wilt versturen.
Ja dat sowieso. Anders denkt ze dat ik op werk niks te doen heb :P
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109886062
Ik denk dat het een beetje een mannending is, vrouwen als gebruiksvoorwerp zien na een relatie. Ik heb dat zelf iig niet.
In life, every ending is a new beginning..
  FOK!fotograaf woensdag 4 april 2012 @ 10:44:39 #296
364681 over_hedge
pi_109886079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef LaLouchi het volgende:
Ik denk dat het een beetje een mannending is, vrouwen als gebruiksvoorwerp zien na een relatie. Ik heb dat zelf iig niet.
Ik ook niet. En ben toch ook echt een man. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:44:55 #297
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109886089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:21 schreef Maharbal het volgende:

[..]

We've all been there :)

Het hoort er denk ik allemaal bij. Ik merk aan mezelf dat ik vrouwen nu ook nog steeds een beetje als gebruikersvoorwerp behandel. Ik ontmoet vrij weinig tot niets dat echt mijn interesse wekt en gebruik ze ook voornamelijk om mijn eigen behoeftes te vervullen. En daarmee bedoel ik ook een soort behoefte aan intimiteit, dat je na de seks een beetje ligt te knuffelen/tegen elkaar aanliggen of whatever. Het voelt op dat moment even fijn, terwijl je 200% zeker weet dat die vrouw/dat meisje niks voor jou is. Soort van je 'batterij' opladen.

Is dat goed? Ik denk het niet, maar we hebben allen behoefte aan zulke dingen. Ik probeer in ieder geval altijd duidelijk te zijn dat ik niks hoef.


Je komt wel weer iemand tegen die de moeite wel weer waard is. Tot die tijd, just enjoy life.
Same here,

Na me ex, heb ik precies hetzelfde gedaan, tot ik deze ex tegenkom.

Nu merk ik gewoon, als ik met vrouwen praat dat het me niet eens meer interesseert... dat ik denk van: "hebben we er weer zo eentje..."
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109886091
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:44 schreef LaLouchi het volgende:
Ik denk dat het een beetje een mannending is, vrouwen als gebruiksvoorwerp zien na een relatie. Ik heb dat zelf iig niet.
Misschien komt dat door het feit dat mannen dus beter zijn in scheiden van liefde/sex.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:45:23 #299
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109886099
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:28 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

laat die brief even staan, kijk er morgen nog eens naar. misschien wil je iets aanpassen.. daarna raak je dat ding een week niet aan, gewoon even van die brief ontkoppelen. na een week lees je die brief nog een keer en beslis je of je die wilt sturen.

als je het zo doet sta je er wat losser van emotioneel gezien ipv dat je in the heat of the moment het verstuurd en morgen denkt kut waarom heb ik dat zo en zo gezegd of gedaan.
Juist, de kunst van het NIETS DOEN
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  woensdag 4 april 2012 @ 10:45:58 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109886120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Misschien komt dat door het feit dat mannen dus beter zijn in scheiden van liefde/sex.
Vrouwen kunnen dat ook, ze geven het alleen niet toe.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109886131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 april 2012 10:45 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Misschien komt dat door het feit dat mannen dus beter zijn in scheiden van liefde/sex.
Ja zou goed kunnen idd. Ook weer niet alle mannen, maar denk wel de meeste die dat hebben.
In life, every ending is a new beginning..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')