SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Challenges 2012:
Omdat mensen zichzelf willen motiveren en om een leuke stok achter de deur te hebben stellen mensen zich een doel, een challenge. Hoeveel km ze willen lopen in een jaar.
Elke week kunnen mensen doorgeven hoeveel ze gelopen hebben, waardoor er weer wat op de teller in de OP bijkomt. Wil je jouw persoonlijke challenge ook in de lijst hebben? Dat kán met dank aan Swetsenegger!
Je kan het schema aanpassen of jezelf toevoegen door naar http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam= <--- (Vul hier je eigen username in) te gaan. 'Oefenaccountje': http://www.tweedehandsboek.net/FOK/schema.php?naam=test
Deze OP vind je hier
En door!Feyenoord Rotterdam![]()
Het duurde zo langquote:Op maandag 2 april 2012 20:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
Scheids, ik was nog over een hippe naam aan het nadenken!.
Misschien dat een mod hem nog kan aanpassen, wanneer je een leuke titel weet.Feyenoord Rotterdam![]()
Jeuj, een nieuw topicBen benieuwd naar Stratum lopen, dat is mijn eigen stadsdeel
Voelt misschien wel als thuis
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
och, er komt vast wel een tweede kans. Bovendien zal ik er niet korter om slapen denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het duurde zo lang.
Misschien dat een mod hem nog kan aanpassen, wanneer je een leuke titel weet.
edit: @ semtex, dikke pech, alleen het stuk vanaf het einde van stratumseind tot aan de finish in de wal gaat min of meer door stratum![]()
![]()
Wat zijn we toch verstandig in dit topic tegenwoordigquote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga pas dodag weer, denk ik. Voel die 12,5 km toch wel en wil goed fit zijn voor de 17,5 km op zaterdag of zondag, dus even rustig aan.
![]()
![]()
Ik ga maandag ook de HM in Utrecht doen.
Mijn doel is gewoon om het uit te lopen zonder blessures. Tijd is maar bijzaak.
Dit wordt mijn eerste, pas bij een volgende zal ik me misschien iets drukker maken over de tijd.
Iemand al eerder meegedaan en weet of hier ook bananen uitgedeeld worden?![]()
Of niet.quote:Op maandag 2 april 2012 21:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nou dan zie ik je daar wel wyccie.
Ik loop ergens achteraan.![]()
![]()
Ze delen gels uit?!![]()
Dat scheelt me dan weer een gel of banaan in mijn kontzak. Mits mijn gisteren, bij H&M bestelde, korte tight op tijd binnenkomt. Vandaag bericht dat het over 4 werkdagen binnen is.... ik weet niet of de post Goede Vrijdag ook een werkdag vindt.Nah, gisteren 17,5 in iets minder dan 2 uur gelopen. Was wel mijn rustige duurloop, op rustig niveau, maar toch. Ik was tegen het eind best op. Eén gelletje gehad, geen plek voor twee gelletjes.quote:![]()
Wow, ver zeg! Ik vind het knap hoor!quote:Op maandag 2 april 2012 21:19 schreef wyccie het volgende:
Ze delen gels uit?!![]()
Dat scheelt me dan weer een gel of banaan in mijn kontzak. Mits mijn gisteren, bij H&M bestelde, korte tight op tijd binnenkomt. Vandaag bericht dat het over 4 werkdagen binnen is.... ik weet niet of de post Goede Vrijdag ook een werkdag vindt.
[..]
Nah, gisteren 17,5 in iets minder dan 2 uur gelopen. Was wel mijn rustige duurloop, op rustig niveau, maar toch. Ik was tegen het eind best op. Eén gelletje gehad, geen plek voor twee gelletjes.
Ik ben vandaag in de H&M geweest, op zoek naar de groene top. Helaas niet in mijn maat.
Wel een sportbroekje zonder zakken van Divided gevonden voor ¤5. Wist niet dat H&M ook zulke fijne sportkleren had <3![]()
Extra gelletje kan je altijd nog in je broekband klemmen. Een tijdlang dit met mijn telefoon gedaan.![]()
Een katoenen dingetje? Die heb ik gisteren ook gehaald. Vorog jaar had ik er ook eentje, om in te slapen, ideaal. Voor het sporten vond ik 'm toch iets te kort en klein.quote:Op maandag 2 april 2012 21:26 schreef Niara het volgende:
Wel een sportbroekje zonder zakken van Divided gevonden voor ¤5.Hehe, ik ben dan bang dat het knapt of eruit/in valt. Ik kan het woensdag of vrijdag tijdens een korte run wel even uitproberen.quote:Op maandag 2 april 2012 21:26 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Extra gelletje kan je altijd nog in je broekband klemmen. Een tijdlang dit met mijn telefoon gedaan.![]()
Vandaag ook weer eens gelopenTot nu toe vind ik het maar saai en moeilijk om de lessen van C25K te volgen, in het begin lukt het wel, de eerste paar runs, na de 4e of 5e run raak ik verveeld en wil ik liever gewoon doorlopen in 1 tempo en neem ik die pauzes niet meer. In het begin kwam ik amper aan de 3km vanwege mijn conditie (couch potato
) en vandaag ca 5km gelopen op eigen houtje, grotendeels 1 tempo gelopen tot de 3km, daarna gingen de spieren weer wat tegen stribbelen en wat kalmer aan gedaan.
Ik ben iemand die graag snel resultaat wil zien en dus moeilijk vind het tempo constant te houden, toch niet ontevreden en woensdag weer het vertrouwde rondje om de Maarsseveense plas.![]()
Lekker loopje van 5km op snelheid net gedaan om even hardloopbenen weer wakker te krijgen. Hebben 89km te verduren gekregen deze zaterdag op Vlaamse kasseiwegen, maar ze hielden het merkwaardig goed.
Nu in de komende weken langzaamaan gaan opwerken naar de 15km![]()
![]()
Net heerlijk 7 km uitgelopen, al ga je altijd harder dan je van plan bent als je uitloopt. Oh wat is het toch een heerlijk gevoel na afloop. Joggingbroekje aan, haartjes nat en schoon, bakkie kwark, flesje water. Niks meer aan doen.![]()
![]()
Heb echt een hele tijd niet gerend, ga nu maar even kijken of ik de 2x2,5 km nog red
Een half jaar terug kon ik de 7 kilometer onafgebroken met wat geluk (dan was ik wel echt kapot aan het einde), dus ik hoop niet dat het echt helemaal is ingestort.We zullen zien, zei de blinde.![]()
het helpt dat het vandaag em morgen stom weer is en dodag niet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat zijn we toch verstandig in dit topic tegenwoordigNiet meer actief op Fok!![]()
Goed gedaan Meike26 en Doodloper!
@wyccie, ja katoen en elastaan. Hij zit normaal zo fijn, ik hoop bij het sporten. En ja, hij is wel kort, maar als het weer 20+ graden wordt dan wil ik het er wel op wagen. Misschien krijg ik ook ooit bruine benen
Vanmiddag eerst volgens schema 3 km + 5 intervallen van 1 min + 3 km lopen. Voor de eerste keer vandaag eens op een atletiekbaan. Ik ben benieuwd.![]()
Gebruiken jullie allemaal Endomondo? Normaal gesproken gebruik ik Miicoach van Adidas, maar omdat ik die naam vaak hoorde vallen van endomondo probeerde ik dat een keer. Heb het nu één keer gebruikt en toen pakte hij 500 meter van mijn rondje. GPS stond wel gewoon aan. Bij Miicoach pakte hij wel de volledige ronde.Feyenoord Rotterdam![]()
nope ik gebruik runkeeper ik exporteer m'n runs wel naar endomondo.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:22 schreef Fuszy het volgende:
Gebruiken jullie allemaal Endomondo? Normaal gesproken gebruik ik Miicoach van Adidas, maar omdat ik die naam vaak hoorde vallen van endomondo probeerde ik dat een keer. Heb het nu één keer gebruikt en toen pakte hij 500 meter van mijn rondje. GPS stond wel gewoon aan. Bij Miicoach pakte hij wel de volledige ronde.![]()
Runkeeper heb ik, maar geen idee waarom. Volgens mij wilde ik ze ooit allemaal proberen en de beste gebruiken, maar Runkeeper was de eerste en die beviel al prima.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:22 schreef Fuszy het volgende:
Gebruiken jullie allemaal Endomondo? Normaal gesproken gebruik ik Miicoach van Adidas, maar omdat ik die naam vaak hoorde vallen van endomondo probeerde ik dat een keer. Heb het nu één keer gebruikt en toen pakte hij 500 meter van mijn rondje. GPS stond wel gewoon aan. Bij Miicoach pakte hij wel de volledige ronde.thanksquote:Op dinsdag 3 april 2012 08:50 schreef Niara het volgende:
Goed gedaan Meike26 en Doodloper!
Vanmiddag eerst volgens schema 3 km + 5 intervallen van 1 min + 3 km lopen. Voor de eerste keer vandaag eens op een atletiekbaan. Ik ben benieuwd.
En atletiekbaan? Krijg je ook begeleiding dan ofzo?We zullen zien, zei de blinde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: