Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Editquote:
Met je ninja editquote:
Privacy hèquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met je ninja editIk zag het wel, smiecht!
motm?quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
lolllllll MOTM Lavezzi is nu al 100K meer waard dan waar ik hem voor kocht
Ik heb op Nee gestemt omdat ik vind dat Taiwo voor 10K moet worden verkocht.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: We moeten Taiwo voor de inkoopsprijs verkopen
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat er 5 pagina's met 15k BIN zijn
Malwarebytes is aan te radenquote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
Ik heb weer een virusMn firefox doet langzaaaam. Gister op wat verkeerde ssites gezeten. Nu even Spybotje eroverheen gooien
ebecilioquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Wat is de beste LW ter wereld?
Doet
Imbecillio of Lukoki natuurlijkquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Bale en Riberyquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Doet
oranje? Ikke niet begrijp!quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
MAN OF THE MATCH JONGE. DIE ORANJE KAARTJES WEET JE WEL
Halloquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Doet
Ja, en hij wordt alleen nog maar beter!quote:Op maandag 2 april 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij speelde weer een dijk van een wedstrijd gister
Eigen jeugdquote:Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, en hij wordt alleen nog maar beter!
En dit: http://www.fcupdate.nl/vo(...)t-voorkeur-aan-ajax/
Kampioenen!quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigen jeugdalweer een jeugdproduct over 1 jaar van ajax.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
WK 2014 Ebeclio in de basis. ja quote me maar
NIeuwe tak van sport, sport voor imbecielen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
WK 2014 Ebeclio in de basis. ja quote me maar
Ze gaan hun gang maar. Ik zit er niet mee. Pricefix is gewoon keihard mislukt en dat moeten ze maar in zien. Ik verkoop m'n Taiwo's nu tenminste. Verlies ik er niet al te veel coins op, sterker nog, maak een kleine winst. En dat vind ik een beter alternatief dan hopen op een wonder.quote:
Denk dat ik dat ook maar ga doen dan..quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar. Ik zit er niet mee. Pricefix is gewoon keihard mislukt en dat moeten ze maar in zien. Ik verkoop m'n Taiwo's nu tenminste. Verlies ik er niet al te veel coins op, sterker nog, maak een kleine winst. En dat vind ik een beter alternatief dan hopen op een wonder.
Sowieso eigen hachje eerst reddenquote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar. Ik zit er niet mee. Pricefix is gewoon keihard mislukt en dat moeten ze maar in zien. Ik verkoop m'n Taiwo's nu tenminste. Verlies ik er niet al te veel coins op, sterker nog, maak een kleine winst. En dat vind ik een beter alternatief dan hopen op een wonder.
een gewaagde uitspraak vdm.quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso eigen hachje eerst reddenWO2 zou ik ook de joden verraden, simpelweg om zo zelf niet door de Duitsers gepakt te worden.
je hebt ook aan een half woord genoeg hequote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar ga doen dan..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je hebt ook aan een half woord genoeg he
Zijn gewoon oranje IF's omdat ze een keer MoTM zijn geweestquote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waar de fuck die oranje kaarjtes vandaan komen en wat t praktisch nut is?
Dat je met alle winden meewaaitquote:
Man of the match kaartjes. Kaarten die zijn uitgegeven omdat ze ooit man of the match waren. Het zal wel een speciale kleur zijn om dat aan te duiden.quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waar de fuck die oranje kaarjtes vandaan komen en wat t praktisch nut is?
Zie TT, hij geeft een kleine beargumentatie, en hop, jij doet het dan ook maar. Zie TT, ben jij het zelfde.quote:
Dus een IF in een nieuw jasje? Blijven die MOTM nu komen ook elke week?quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn gewoon oranje IF's omdat ze een keer MoTM zijn geweest
quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent nogal makkelijk te overtuigen.
Wat hij zegt is wel waar, alles daalt en je kan beter nu je coins pakken dan 0 winst draaienquote:
nee het is gewoon als een speler erg goed speelt in CL/beker, zoals messi die 5 keer scoort tegen leverkusenquote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus een IF in een nieuw jasje? Blijven die MOTM nu komen ook elke week?
De avg prijs is aan het dalen en er zijn 5 pagina's met 15k BINquote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie TT, hij geeft een kleine beargumentatie, en hop, jij doet het dan ook maar. Zie TT, ben jij het zelfde.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar ga doen dan..
Je ogen worden iig niet nat.....quote:
Ah op die fiets.quote:Op maandag 2 april 2012 18:56 schreef wieisboos het volgende:
[..]
nee het is gewoon als een speler erg goed speelt in CL/beker, zoals messi die 5 keer scoort tegen leverkusen
Dan ga ik mee!1!!einz!1!!quote:
Ga niet haten op mijn postgedrag, stuk voor stuk kwaliteitquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met spammen in het FUT topic
(GJE, alsjeblieft?)
Zeg gewoon Ramires en Daniloquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
lol een vriend van me wil een 5212 pacehoerenteam maken![]()
vraagt ie aan mij welke cm's ie moet nemen. Dus ik zeg, James Holland en Wattamaleo. Vraagt ie of die wel snel zijn
thx dat je het ff van te voren liet weten. Heel veel gevraagd ook natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Doe de 2 langzaamste CMs in het spel, die ene met 28 pace en die met 29 pace.quote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
lol een vriend van me wil een 5212 pacehoerenteam maken![]()
vraagt ie aan mij welke cm's ie moet nemen. Dus ik zeg, James Holland en Wattamaleo. Vraagt ie of die wel snel zijn
Inderdaad, de NSB'er. Beetje voorsprong op mede-fokkers nemenquote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx dat je het ff van te voren liet weten. Heel veel gevraagd ook natuurlijk.
Hoe gaan we sowieso van Taiwo afkomen?quote:Op maandag 2 april 2012 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Inderdaad, de NSB'er. Beetje voorsprong op mede-fokkers nemen
Discarden is de enige optie.quote:Op maandag 2 april 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe gaan we sowieso van Taiwo afkomen?
dat doen we alleen met feyenoord spelersquote:
Dat doen we alleen met Feyenoord spelersquote:
Word!quote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat doen we alleen met feyenoord spelers
FYPquote:Op maandag 2 april 2012 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat doen we alleen met ajakkes spelers
Denk dat we morgen ofzo maar aan een tweede verlaging moeten beginnen.quote:Op maandag 2 april 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe gaan we sowieso van Taiwo afkomen?
Dan zitten we op inkoopsprijs..quote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat we morgen ofzo maar aan een tweede verlaging moeten beginnen.
Zoiets ja. Paniek lijdt zelden tot een goed resultaat in elk geval.quote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Denk dat we morgen ofzo maar aan een tweede verlaging moeten beginnen.
Ik speelde laatst tegen dit:quote:Op maandag 2 april 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stuur dit team naar hem
http://www.futhead.com/12/squad/344233
Jongen, ga je gang maar.quote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zitten we op inkoopsprijs..
Ik vind dat iedereen z'n eigen prijs mag bepalen
Ja ik denk dat de actie gefaald is en dat iedereen ondertussen zelf wel aan de slag kan...quote:Op maandag 2 april 2012 19:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan zitten we op inkoopsprijs..
Ik vind dat iedereen z'n eigen prijs mag bepalen
Leidt* :pquote:Op maandag 2 april 2012 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zoiets ja. Paniek lijdt zelden tot een goed resultaat in elk geval.
Vertel me jouw plan als je meteen zo moet reagerenquote:
Jij wilt zo vreselijk graag, heb niet zo veel zin om je tegen te houden eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 19:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vertel me jouw plan als je meteen zo moet reageren
Koop hem in andere formatie en 4-3-3 er overheen. Kost je maar 10k ofzoquote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben in staat om 50k uit te geven aan een 433 aanholt. Hij staat er alleen niet op![]()
en fer ook nog steeds niet
Koop je een 4-3-3 kaartje en een gewone van Aanholt?quote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ben in staat om 50k uit te geven aan een 433 aanholt. Hij staat er alleen niet op![]()
Nee. Gewoon echt nee.quote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga niet haten op mijn postgedrag, stuk voor stuk kwaliteit
Op de Xbox staat er wel een van Aanholt voor 500c BIN. Of moet je de oude versie hebben?quote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:15 schreef Tafelhengst het volgende:
Stuur dit team naar je vriend: http://www.futhead.com/12/squad/319128
Die zie k niet staanquote:Op maandag 2 april 2012 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox staat er wel een van Aanholt voor 500c BIN. Of moet je de oude versie hebben?
1 miljoen coins.quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef Tafelhengst het volgende:
Wat is de Quick Sell prijs van die oranje kaartjes?
Ik heb wel een van aanholt die je voor 50k kan overnemenquote:Op maandag 2 april 2012 19:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb je zojuist toegevoegd, ben net thuis van werkquote:Op maandag 2 april 2012 18:58 schreef Tafelhengst het volgende:
@DJNiveK wanneer kom jij eens online?
Als GJE en de NSB'er de prijzen verlagen kun je net zo goed meegaan...quote:Op maandag 2 april 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb echt op zeer korte termijn minimaal 10k nodig. Het wordt wel verleidelijk om die Neger gewoon voor 15k bin op de TP te zetten, maar ik hou wel stand.
Arbeit machen!!quote:Op maandag 2 april 2012 19:25 schreef n0ir het volgende:
Wie van de xboxers heeft er zin om vanavond te
[ afbeelding ]
clubben?
Verwacht jij nog dat hier winst uit te pakken is dan?quote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als GJE en de NSB'er de prijzen verlagen kun je net zo goed meegaan...
Ik heb idd geen goude team, omdat ik nogal weinig coins heb (en nog niet echt een super methode heb om makkelijk een fortuin bij elkaar te sprokkelen). Deze dagen speel ik met name met bronze MLS.quote:Op maandag 2 april 2012 19:27 schreef Tafelhengst het volgende:
Speel je met Silver Eredivisie?Je hebt veel sqauds maar volgens mij geen een goude
De gemiddelde prijs daalt en er zijn 5 pagina's met 15k BIN.quote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef detennismaster het volgende:
Wat een mongolen. We spreken toch af dat we een nieuwe prijs nemen. En dan gaan zij daar weer onder zitten.
Ja of Gerrard uit een zilver pack en het de 46 rated GK is en de rest in het pack nog slechter is.quote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
De ergste troll is als je Pogba in een bronze pack krijgt en het is die CB uit de Ligue 2.
Jij bent een top econoom in wording.quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De gemiddelde prijs daalt en er zijn 5 pagina's met 15k BIN.
Doe dat!!! Kut, FOK! met hun adblock beleid.quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ik ga met mn nieuwe account een fucking vet team bouwen en dan hier verloten
Ik wil wel de economie inquote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent een top econoom in wording.
Dat liedje heb ik al de hele dag in mijn hoofd zittenquote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
2 april!quote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Domme pauper! We spreken toch iets af!! En dan ga jij er weer met je vette kop onder zitten. Net als die Snakes!quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
De gemiddelde prijs daalt en er zijn 5 pagina's met 15k BIN.
De beste methode was Alt-Tabben, maar die gaat sinds de update niet meer. Op de PC kan je inderdaad erg slecht handelen, je moet geluk hebben. Ik had gisteren IF Phillipe Coutinho en IF Helton beide voor 7000. Coutinho is al verkocht voor 34000(27000 winstquote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik heb idd geen goude team, omdat ik nogal weinig coins heb (en nog niet echt een super methode heb om makkelijk een fortuin bij elkaar te sprokkelen). Deze dagen speel ik met name met bronze MLS.
Als het die bronze is zie je die naam niet als je het pack opent. Maar ik open toch bijna al mijn packs op de web appquote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja of Gerrard uit een zilver pack en het de 46 rated GK is en de rest in het pack nog slechter is.
Haha!quote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Domme pauper! We spreken toch iets af!! En dan ga jij er weer met je vette kop onder zitten. Net als die Snakes!![]()
We spreken inderdaad iets af, maar de prijs wordt steeds lager en lager, je moet weten wanneer je uitcashtquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Domme pauper! We spreken toch iets af!! En dan ga jij er weer met je vette kop onder zitten. Net als die Snakes!![]()
Als het de enige spelers isquote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het die bronze is zie je die naam niet als je het pack opent. Maar ik open toch bijna al mijn packs op de web app
Mensen oplichten.quote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt. Ik kan toch niks met de coins doen.
Kleine Nsb'erquote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
er mist een regel, als je op de zwarte 5 een boer legt, kun je altijd terugnemen op een 3, maar dat kan natuurlijk niet als de 5 op een 6 ligt, die dan terug genomen word door een 3. als je dat doet kun je alleen nog maar inspelen met een 4. en als je de 7 niet kan leggen op een boer om te 6, op de 3, terug te nemen naar de 2 moet je inzetten. dan kan de ander een 4 op de 1 nemen, en stiften met een 6. dan kan je wel een halfe-stift nemen als je hem terugneemt met een boer. vergeet dan niet de 3quote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We spreken inderdaad iets af, maar de prijs wordt steeds lager en lager, je moet weten wanneer je uitcasht
Heb jij wel eens een pack gehad met maar 1 speler dan? Ik niet. Of je moet toevallig 2 bronzes in een silver pack hebben. Die silver Jumbos weten me opnieuw niet te overtuigen, ik krijg soms redelijke spelers maar ik maak geen winst. Of ik moet nu ineens een hele goede speler krijgen.quote:
Snap niks van deze postquote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
er mist een regel, als je op de zwarte 5 een boer legt, kun je altijd terugnemen op een 3, maar dat kan natuurlijk niet als de 5 op een 6 ligt, die dan terug genomen word door een 3. als je dat doet kun je alleen nog maar inspelen met een 4. en als je de 7 niet kan leggen op een boer om te 6, op de 3, terug te nemen naar de 2 moet je inzetten. dan kan de ander een 4 op de 1 nemen, en stiften met een 6. dan kan je wel een halfe-stift nemen als je hem terugneemt met een boer. vergeet dan niet de 3
Dat is idd het probleem :/quote:Op maandag 2 april 2012 19:31 schreef Tafelhengst het volgende:
[..]
De beste methode was Alt-Tabben, maar die gaat sinds de update niet meer. Op de PC kan je inderdaad erg slecht handelen, je moet geluk hebben. Ik had gisteren IF Phillipe Coutinho en IF Helton beide voor 7000. Coutinho is al verkocht voor 34000(27000 winst) Helton staat nog op de markt, net als IF Klose Pato Robinho en nog wat spelertjes. ER WORDT NIETS VERKOCHT
quote:
Wat is stiften nou weerquote:Op maandag 2 april 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]DOMKOP!!!!! ALS JE NIET KAN STIFTEN BEN JE FUCKING DOM!!!!
Ik had laatst voor de 2e keer dit jaar een free silver pack in een 400c pack. Het was epic geweest als daar iets goeds in zat, maar helaas.quote:
KSSSSSSSSSSSST!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |