Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Editquote:
Met je ninja editquote:
Privacy hèquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Met je ninja editIk zag het wel, smiecht!
motm?quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef Tim86 het volgende:
lolllllll MOTM Lavezzi is nu al 100K meer waard dan waar ik hem voor kocht
Ik heb op Nee gestemt omdat ik vind dat Taiwo voor 10K moet worden verkocht.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Poll: We moeten Taiwo voor de inkoopsprijs verkopen
• Ja!
• Nee!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Omdat er 5 pagina's met 15k BIN zijn
Malwarebytes is aan te radenquote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
Ik heb weer een virusMn firefox doet langzaaaam. Gister op wat verkeerde ssites gezeten. Nu even Spybotje eroverheen gooien
ebecilioquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Wat is de beste LW ter wereld?
Doet
Imbecillio of Lukoki natuurlijkquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Bale en Riberyquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Doet
oranje? Ikke niet begrijp!quote:Op maandag 2 april 2012 18:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
MAN OF THE MATCH JONGE. DIE ORANJE KAARTJES WEET JE WEL
Halloquote:Op maandag 2 april 2012 18:40 schreef pascal08 het volgende:
Hallo![]()
Doet
Ja, en hij wordt alleen nog maar beter!quote:Op maandag 2 april 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij speelde weer een dijk van een wedstrijd gister
Eigen jeugdquote:Op maandag 2 april 2012 18:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, en hij wordt alleen nog maar beter!
En dit: http://www.fcupdate.nl/vo(...)t-voorkeur-aan-ajax/
Kampioenen!quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigen jeugdalweer een jeugdproduct over 1 jaar van ajax.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
WK 2014 Ebeclio in de basis. ja quote me maar
NIeuwe tak van sport, sport voor imbecielen?quote:Op maandag 2 april 2012 18:48 schreef Rijst het volgende:
WK 2014 Ebeclio in de basis. ja quote me maar
Ze gaan hun gang maar. Ik zit er niet mee. Pricefix is gewoon keihard mislukt en dat moeten ze maar in zien. Ik verkoop m'n Taiwo's nu tenminste. Verlies ik er niet al te veel coins op, sterker nog, maak een kleine winst. En dat vind ik een beter alternatief dan hopen op een wonder.quote:
Denk dat ik dat ook maar ga doen dan..quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar. Ik zit er niet mee. Pricefix is gewoon keihard mislukt en dat moeten ze maar in zien. Ik verkoop m'n Taiwo's nu tenminste. Verlies ik er niet al te veel coins op, sterker nog, maak een kleine winst. En dat vind ik een beter alternatief dan hopen op een wonder.
Sowieso eigen hachje eerst reddenquote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Ze gaan hun gang maar. Ik zit er niet mee. Pricefix is gewoon keihard mislukt en dat moeten ze maar in zien. Ik verkoop m'n Taiwo's nu tenminste. Verlies ik er niet al te veel coins op, sterker nog, maak een kleine winst. En dat vind ik een beter alternatief dan hopen op een wonder.
een gewaagde uitspraak vdm.quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso eigen hachje eerst reddenWO2 zou ik ook de joden verraden, simpelweg om zo zelf niet door de Duitsers gepakt te worden.
je hebt ook aan een half woord genoeg hequote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar ga doen dan..
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je hebt ook aan een half woord genoeg he
Zijn gewoon oranje IF's omdat ze een keer MoTM zijn geweestquote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waar de fuck die oranje kaarjtes vandaan komen en wat t praktisch nut is?
Dat je met alle winden meewaaitquote:
Man of the match kaartjes. Kaarten die zijn uitgegeven omdat ze ooit man of the match waren. Het zal wel een speciale kleur zijn om dat aan te duiden.quote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef DannyDeko het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waar de fuck die oranje kaarjtes vandaan komen en wat t praktisch nut is?
Zie TT, hij geeft een kleine beargumentatie, en hop, jij doet het dan ook maar. Zie TT, ben jij het zelfde.quote:
Dus een IF in een nieuw jasje? Blijven die MOTM nu komen ook elke week?quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn gewoon oranje IF's omdat ze een keer MoTM zijn geweest
quote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent nogal makkelijk te overtuigen.
Wat hij zegt is wel waar, alles daalt en je kan beter nu je coins pakken dan 0 winst draaienquote:
nee het is gewoon als een speler erg goed speelt in CL/beker, zoals messi die 5 keer scoort tegen leverkusenquote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dus een IF in een nieuw jasje? Blijven die MOTM nu komen ook elke week?
De avg prijs is aan het dalen en er zijn 5 pagina's met 15k BINquote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie TT, hij geeft een kleine beargumentatie, en hop, jij doet het dan ook maar. Zie TT, ben jij het zelfde.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar ga doen dan..
Je ogen worden iig niet nat.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |