Goed bezig.quote:Op maandag 2 april 2012 17:16 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Bam! Ik heb even lekker gesport. En pas weer in mijn maat 38/40 broek! (al heb ik het idee dat deze toch aardig groot uitvalt)
Oeh.quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
In een ziekenhuis gewogen en dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
Wat is je plan van aanpak?quote:Op maandag 2 april 2012 17:27 schreef PhatBassBoom het volgende:
In een ziekenhuis gewogen en dit kwam eruit.
[ afbeelding ]
ik neem aan dat in magere yoghurt geen suiker zit nee. suikervrije jam en halva jam kan wel verschillenquote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Magere yoghurt is toch suikervrije yoghurt?
En suikervrije jam, waar kun je dat kopen? Of is dat hetzelfde als halvajam?
Hebben alle supermarkten dat? De supermarkten hier in de buurt zijn namelijk niet zo groot.quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik neem aan dat in magere yoghurt geen suiker zit nee. suikervrije jam en halva jam kan wel verschillensuikervrije jam staat sowieso in het "diabetesschap" in je supermarkt ( weet even niet hoe ik t anders moet noemen )
de meesten welquote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hebben alle supermarkten dat? De supermarkten hier in de buurt zijn namelijk niet zo groot.
quote:Op maandag 2 april 2012 18:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de meesten welen anders iets van dit spul
http://www.zonnatura.nl/#(...)zonnefruit_aardbeien
al denk ik wel dat t eventueel nog "lighter"moet kunnen dan deze
Een roze glimmende leren broek?quote:Op maandag 2 april 2012 18:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Heb gisteren nieuwe kleding gekocht. Het was doorzetten, maar ik kan nu eindelijk in die mooie broeken
Sorry.quote:
Waarom geen aardappels meer?quote:Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Vanaf morgen geen aardappels meer.Was altijd mijn favoriete deel van de maaltijd.
Ik ga het 17 dagen dieet volgen en aardappels staan daar niet in de menuvoorbeelden.quote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.. kan er zo snel via google niets van vinden..quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Aardappels zijn koolhydraten, in een arm dieet kan ik me dat voorstellen. Maar post eens een voorbeeld van wat je op een dag gaat eten?
Minder eten en veel sporten.quote:
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.quote:Op maandag 2 april 2012 18:18 schreef Ticootje het volgende:
Aardappels zijn koolhydraten, in een arm dieet kan ik me dat voorstellen. Maar post eens een voorbeeld van wat je op een dag gaat eten?
500kcal's ftw?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.
1 kop groene thee
Lunch: slawraps of gegrilde kipfilet met een gemengde salade met een dressing van 1 eetlepel olijfolie en 2 eetlepels balsamicoazijn.
1 kop groene thee
Diner: Gegrilde of gebakken vis (niet alle soorten)
Gestoomde, gereinigde groenten
1 kop groene thee
Tussendoortjes: 1 portie fruit, 1 portie probiotica (?)
En veel drinken en de dag beginnen met een warm water met citroensap.
Maar dat is alleen de eerste 17 dagen zo.
Daarna mag je wel weer aardappels en rijst eten.
ik zou ter plekke dood neervallenquote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ontbijt: 180 ml magere yoghurt met 150g bessen en evt. een beetje suikervrije zoetstof of suikervrije jam.
1 kop groene thee
Lunch: slawraps of gegrilde kipfilet met een gemengde salade met een dressing van 1 eetlepel olijfolie en 2 eetlepels balsamicoazijn.
1 kop groene thee
1 kop groene thee
En dan zeggen ze dat dat geen crash dieet is?quote:Op maandag 2 april 2012 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
1 kop groene thee
1 kop groene thee
1 kop groene thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |