Vlaar verkopen. BMI, Schenkeveld kunnen eventueel op CV waar nodig.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het als volgt gaat zijn:
LB: 1. BMI, 2. Nelom (Backup Ramsteijn)
CV: 1. Vlaar, 2. De Vrij (Backup BMI en Schenkeveld)
RB: 1. Janmaat, 2. Schenkeveld (Backup Leerdam)
quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Precíés dat was mijn argument twee topics terug in mijn 'rant' tegen het publiek gisteren. Godverdomme, dat "Ajaxpubliek" van NAC was nog terecht ook.
Ik geniet van ELKE minuut, ELKE SECONDE. Ik blijf zo lang mogelijk in het stadion hangen om de spelers nog évén te bekijken, nog évén genieten. De rillingen over mijn rug voelen lopen...
Feijenoord
Maar speelt er wel goed.quote:
Of Vlaar moet vertrekken..quote:
Dat hoop ik dus echt.quote:
Vet hé.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Merkie het volgende:
Op maandagmiddag in twee uurtjes tijd een topic vol lullen.
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Het is geen hoogvlieger, dus wie zou hem nu willen overnemen met een doorlopend contract?quote:
Klopt, alles wat die gast dit seizoen speelt voelt aan als winst.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
Als Cissé eindelijk fit blijft, heb je er voor volgend seizoen eigenlijk een aanvaller 'bij' want niemand had er denk ik ooit nog op gerekend dat dat een volwaardige basisspeler zou worden.
Idd. Die zal helaas hoogstens naar een Turkse club vertrekken, 1 jaar voordat z'n contract afloopt ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Het is geen hoogvlieger, dus wie zou hem nu willen overnemen met een doorlopend contract?
BMI speelt meer als een veredelde LCV in plaats van als linksback. Zag je ook bij het tegendoelpunt tegen NAC. Hij was te ver naar binnen waardoor het voor Vlaar/ en hemzelf niet duidelijk was wie wie moest hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar verkopen. BMI, Schenkeveld kunnen eventueel op CV waar nodig.
[..]
[..]
Maar speelt er wel goed.
Dat durft Cissé simpelweg niet.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat Cissé volgend jaar geen pepernoot raakt of weer geblesseerd is, 2014 de sterren van de hemel speelt en dan transfervrij oprot
Dat is tenminste iets, zou al veel meer zijn dan we aan De Guzman hebben gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat Cissé volgend jaar geen pepernoot raakt of weer geblesseerd is, 2014 de sterren van de hemel speelt en dan transfervrij oprot
Dat was zoals het vroeger ging, ik mag hopen dat dit soort dingen onder v. Geel en onder de nieuwe trainingsmethodes/medische staf niet meer gebeuren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
Als je niet tegen Mario fucking Been durft in te gaan, dat je toch speelt ondanks de pijn.. Die gozert heeft óf een hele goede mentaliteit of laat anderen voor hem denken.quote:
Ik heb ook wel knettergroot vertrouwen in Geeltje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was zoals het vroeger ging, ik mag hopen dat dit soort dingen onder v. Geel en onder de nieuwe trainingsmethodes/medische staf niet meer gebeuren.
Totdat ie straks echt geld uit mag gaan geven.quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ook wel knettergroot vertrouwen in Geeltje.
Zoveel speelde hij toen ook niet.quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je niet tegen Mario fucking Been durft in te gaan, dat je toch speelt ondanks de pijn.. Die gozert heeft óf een hele goede mentaliteit of laat anderen voor hem denken.
Dat straks duurt nog wel minimaal een jaar of 2 denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Totdat ie straks echt geld uit mag gaan geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |