Vlaar verkopen. BMI, Schenkeveld kunnen eventueel op CV waar nodig.quote:Op maandag 2 april 2012 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het als volgt gaat zijn:
LB: 1. BMI, 2. Nelom (Backup Ramsteijn)
CV: 1. Vlaar, 2. De Vrij (Backup BMI en Schenkeveld)
RB: 1. Janmaat, 2. Schenkeveld (Backup Leerdam)
quote:Op maandag 2 april 2012 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Precíés dat was mijn argument twee topics terug in mijn 'rant' tegen het publiek gisteren. Godverdomme, dat "Ajaxpubliek" van NAC was nog terecht ook.
Ik geniet van ELKE minuut, ELKE SECONDE. Ik blijf zo lang mogelijk in het stadion hangen om de spelers nog évén te bekijken, nog évén genieten. De rillingen over mijn rug voelen lopen...
Feijenoord
Maar speelt er wel goed.quote:
Of Vlaar moet vertrekken..quote:
Dat hoop ik dus echt.quote:
Vet hé.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Merkie het volgende:
Op maandagmiddag in twee uurtjes tijd een topic vol lullen.
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Het is geen hoogvlieger, dus wie zou hem nu willen overnemen met een doorlopend contract?quote:
Klopt, alles wat die gast dit seizoen speelt voelt aan als winst.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Ritmo het volgende:
Als Cissé eindelijk fit blijft, heb je er voor volgend seizoen eigenlijk een aanvaller 'bij' want niemand had er denk ik ooit nog op gerekend dat dat een volwaardige basisspeler zou worden.
Idd. Die zal helaas hoogstens naar een Turkse club vertrekken, 1 jaar voordat z'n contract afloopt ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Het is geen hoogvlieger, dus wie zou hem nu willen overnemen met een doorlopend contract?
BMI speelt meer als een veredelde LCV in plaats van als linksback. Zag je ook bij het tegendoelpunt tegen NAC. Hij was te ver naar binnen waardoor het voor Vlaar/ en hemzelf niet duidelijk was wie wie moest hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vlaar verkopen. BMI, Schenkeveld kunnen eventueel op CV waar nodig.
[..]
[..]
Maar speelt er wel goed.
Dat durft Cissé simpelweg niet.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat Cissé volgend jaar geen pepernoot raakt of weer geblesseerd is, 2014 de sterren van de hemel speelt en dan transfervrij oprot
Dat is tenminste iets, zou al veel meer zijn dan we aan De Guzman hebben gehad.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
Zal je zien dat Cissé volgend jaar geen pepernoot raakt of weer geblesseerd is, 2014 de sterren van de hemel speelt en dan transfervrij oprot
Dat was zoals het vroeger ging, ik mag hopen dat dit soort dingen onder v. Geel en onder de nieuwe trainingsmethodes/medische staf niet meer gebeuren.quote:Op maandag 2 april 2012 17:20 schreef Helpmefok het volgende:
Als je niet tegen Mario fucking Been durft in te gaan, dat je toch speelt ondanks de pijn.. Die gozert heeft óf een hele goede mentaliteit of laat anderen voor hem denken.quote:
Ik heb ook wel knettergroot vertrouwen in Geeltje.quote:Op maandag 2 april 2012 17:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat was zoals het vroeger ging, ik mag hopen dat dit soort dingen onder v. Geel en onder de nieuwe trainingsmethodes/medische staf niet meer gebeuren.
Totdat ie straks echt geld uit mag gaan geven.quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ook wel knettergroot vertrouwen in Geeltje.
Zoveel speelde hij toen ook niet.quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je niet tegen Mario fucking Been durft in te gaan, dat je toch speelt ondanks de pijn.. Die gozert heeft óf een hele goede mentaliteit of laat anderen voor hem denken.
Dat straks duurt nog wel minimaal een jaar of 2 denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Totdat ie straks echt geld uit mag gaan geven.
1 voordeel: dat heeft ie dan wel zelf eerst verdiend door een reeks geniale externe transfers.quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat straks duurt nog wel minimaal een jaar of 2 denk ik.
2.7.quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij heeft v. Geel zelfs nog Cissé aan ons verkocht voor 3 miljoen ofzo, of was dat nog voor z'n tijd bij Roda?
Toen zat hij nog bij Ajax toch?quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij heeft v. Geel zelfs nog Cissé aan ons verkocht voor 3 miljoen ofzo, of was dat nog voor z'n tijd bij Roda?
Als je ziet hoe groot de financiële malaise eigenlijk was op dat moment, verbaas ik me steeds meer over het gemak waarmee deze transfer tot stand lijkt te zijn gekomen....quote:
Hij heeft dit seizoen toch ook een aantal zeer sterke wedstrijden gespeeld.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren. Het is geen hoogvlieger, dus wie zou hem nu willen overnemen met een doorlopend contract?
Nee, daar vertrok ie (volgens Wiki) in 2008 en hetzelfde jaar nog ging ie naar Roda. En Cissé kwam daarna in 2009/2010 naar ons.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan weet hij in elk geval hoeveel hij minimaal moet terugverdienen
Hoezo? ZO'n knaapje voor een ton aan ons binden met de kans dat hij nog doorgroeit is niets mis mee?quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is deze, kom ik thuis van m'n werk hebben we in 1 keer Te Vrede gecontracteerd
Dat is toch zeker een grap??
Een late 1 april grap. Met die achternaam zou je het haast denken.quote:Op maandag 2 april 2012 17:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is deze, kom ik thuis van m'n werk hebben we in 1 keer Te Vrede gecontracteerd
Dat is toch zeker een grap??
Als het echt zo'n talent was had AZ hem niet zo makkelijk laten gaan en zou hij wel in de basis staan bij Excelsior..quote:Op maandag 2 april 2012 17:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo? ZO'n knaapje voor een ton aan ons binden met de kans dat hij nog doorgroeit is niets mis mee?
Je weet hoeveel talenten wij lieten lopen die later de sterren van de hemel gingen spelen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het echt zo'n talent was had AZ hem niet zo makkelijk laten gaan en zou hij wel in de basis staan bij Excelsior..
Maar goed, hij kost niks en wss weinig salaris, we zien wel.
Ik ben de tel kwijtgeraaktquote:Op maandag 2 april 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet hoeveel talenten wij lieten lopen die later de sterren van de hemel gingen spelen?
Van de Excelsior-lichting van het afgelopen jaar is alleen Fernandez erg tegengevallen. En laat hij nu juist wel een basisplaats hebben gehad bij Excelsior. Dus, heb vertrouwen in het inzicht van KGB + Van Geelquote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het echt zo'n talent was had AZ hem niet zo makkelijk laten gaan en zou hij wel in de basis staan bij Excelsior..
Ja, maar dat werkt maar een kant op. Snap dat dan HMF, Feyenoord heeft geen oog voor talent en de rest van de wereld wel.quote:Op maandag 2 april 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je weet hoeveel talenten wij lieten lopen die later de sterren van de hemel gingen spelen?
I beg to differ. Als je kijkt wat Van Geel aan GOEDE spelers heeft aangetrokken (Clasie, Bakkal, Guidetti) is al een argument.quote:Op maandag 2 april 2012 17:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt maar een kant op. Snap dat dan HMF, Feyenoord heeft geen oog voor talent en de rest van de wereld wel.
Je bedoelt Brard?quote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
I beg to differ. Als je kijkt wat Van Geel aan GOEDE spelers heeft aangetrokken (Clasie, Bakkal, Guidetti) is al een argument.
Als je kijkt wat onze jeugdopleiding doet met de toptalenten (ze excellereren als de motherfucker) zitten daar ook mensen met verstand van zaken (Brands).
God wat is dat elke keerquote:
Laat die Brands aub lekker bij PSV zitten...quote:Op maandag 2 april 2012 17:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
God wat is dat elke keerVorige keer zei ik Geel, nu Brands.
God je mag hopen van wel jaquote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat die Brands aub lekker bij PSV zitten...
Ja, maar Mitchell te Vrede, ik weet het niet..quote:Op maandag 2 april 2012 17:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik gun hem op zich wel een transfer naar Ajax, maar die verknallen het al zonder zijn hulp.quote:
Az had hem een nieuw contract aangeboden, hij zag het alleen niet zitten om nog een jaar bij de jeugd te spelen. En toen kwam excelsior langs.quote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als jonge speler zit je volgens mij perfect bij iemand als Verbeek. (of zat hij er toen nog niet?)quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Az had hem een nieuw contract aangeboden, hij zag het alleen niet zitten om nog een jaar bij de jeugd te spelen. En toen kwam excelsior langs.
Dit. Maar ik denk dat Van Geel dat wel goed ziet.quote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef Ritmo het volgende:
We moeten wel zorgen dat je niet zo'n brede selectie krijgt vol met types als Swerts, puur om 'een bredere selectie te hebben'.
Dan kun je dat salaris beter besteden aan een iets smallere maar meer kwalitatievere selectie.
Het blijft een afweging: smallere selectie maakt je kwetsbaar bij schorsingen/blessures. Een bredere selectie met kwalitatief gelijkwaardige spelers is kostbaar en kan voor gemekker in de groep zorgen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef Ritmo het volgende:
We moeten wel zorgen dat je niet zo'n brede selectie krijgt vol met types als Swerts, puur om 'een bredere selectie te hebben'. Ook een speler voor de breedte moet iets toevoegen.
Dan kun je dat salaris beter besteden aan een iets smallere maar meer kwalitatievere selectie.
Aan de andere kant heeft die Brands wel degelijk grote kwaliteiten. Met weinig geld zo'n hecht collectief smeden dat kwalitatief ook in Europa z'n mannetje staat.quote:Op maandag 2 april 2012 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat die Brands aub lekker bij PSV zitten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 17:52:33 ]
Post t ff in het ajaxtopic, kennen we lachenquote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef Ritmo het volgende:
Wat een trieste Ajax-kneusjes zijn die Bart van Merwijk en Frenk de Boer op Twitter
De onzin lopen verspreiden dat Te Vrede de nieuwe eerste spits/vervanger van Guidetti wordt.
Ze praten zichzelf moed in, nog een seizoen Guidetti bij Feyenoord kunnen ze niet aanquote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef Ritmo het volgende:
Wat een trieste Ajax-kneusjes zijn die Bart van Merwijk en Frenk de Boer op Twitter
De onzin lopen verspreiden dat Te Vrede de nieuwe eerste spits/vervanger van Guidetti wordt.
In dit geval vind ik Swerts op de bank niet nodig. We hebben straks Janmaat, Leerdam en evt. Schenkeveld die het allemaal op die positie beter zullen doen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het blijft een afweging: smallere selectie maakt je kwetsbaar bij schorsingen/blessures. Een bredere selectie met kwalitatief gelijkwaardige spelers is kostbaar en kan voor gemekker in de groep zorgen.
Tussenoplossing (niet mijn voorkeur): Een Swerts op de bank die niet zeurt.
Echt hé. Die hattrick doet nog steeds pijnquote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze praten zichzelf moed in, nog een seizoen Guidetti bij Feyenoord kunnen ze niet aan
Oh nee, Swerts was als voorbeeld genomen voor het type speler.quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
In dit geval vind ik Swerts op de bank niet nodig. We hebben straks Janmaat, Leerdam en evt. Schenkeveld die het allemaal op die positie beter zullen doen.
Hij zeurt idd niet (voor de rest is het ook een vriendelijke gast) maar voegt zelfs ten opzichte van een jeugdspeler niets toe.
Want Bart van Merwijk maakt nooit dingen belachelijk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:51 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben op school nog eens bijna geschorst omdat ik Lex Immers nadeed met 'Wij gaan op Jodenjacht'. Vonden de school en mijn Ajax-klasgenoten niet zo leuk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Die hattrick doet nog steeds pijn. Dat topic van mij, wat een jankerds
Guidetti gaat op jodenjacht.![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben op school nog eens bijna geschorst omdat ik Lex Immers nadeed met 'Wij gaan op Jodenjacht'. Vonden de school en mijn Ajax-klasgenoten niet zo leuk.
Hoe jong ben jij wel niet?quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben op school nog eens bijna geschorst omdat ik Lex Immers nadeed met 'Wij gaan op Jodenjacht'. Vonden de school en mijn Ajax-klasgenoten niet zo leuk.
quote:Jordy van Deelen (18) heeft maandagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2014 aan Feyenoord verbindt. Van Deelen had speciaal voor de gelegenheid naast zijn directe familie ook een grote groep vrienden en zaakwaarnemer Frank Schouten meegenomen. ‘Het is echt een geweldig gevoel om nu dit contract te mogen ondertekenen’, zei Van Deelen na het zetten van zijn handtekening. ‘Dit is waar ik elf jaar keihard voor heb gewerkt.’
Jordy van Deelen begon zijn voetbalcarrière bij Groote Lindt in Zwijndrecht, maar maakt al sinds de F1 deel uit van de jeugdopleiding van Feyenoord. De opkomende rechtsback maakte tijdens de winterstop de overstap van de Onder 19 naar het eerste elftal van Excelsior. Inmiddels heeft hij 5 eredivisiewedstrijden op zijn curriculum. Het is de bedoeling dat Van Deelen ook komend seizoen op Woudestein zal spelen om nog meer ervaring op te doen. Maandag genoten de Zwijndrechter en zijn achterban echter vooral van De Kuip en het vooruitzicht ooit daar in actie te mogen komen. Het ondertekenen van het contract was ook wat Van Deelen betrof een hele mooie eerste stap in die richting: ‘Dit is een droom die uitkomt. Ik ben al sinds de F-jes Feyenoorder en het doel blijft om ooit in De Kuip te spelen. De komende maanden en ook volgend seizoen hoop ik nog zo veel mogelijk te leren bij Excelsior en zo steeds een trapje hoger te komen.’
bron: http://www.feyenoord.nl/p(...)_van_deelen_contract
Serieus?quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2012 18:08 schreef PizzaGeit het volgende:
2 goals in 17 wedstrijden
Niet echt geweldig voor een spits
Oh dacht dat 't over Te Vrede gingquote:Op maandag 2 april 2012 18:08 schreef PizzaGeit het volgende:
Maarja, als Feyenoord er tevreden mee is...
Goeie vraag.Typisch gevalletje van te vroeg voor de leeuwen gegooid lijkt mij.quote:Op maandag 2 april 2012 18:11 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met onze Mats van Huijgevoort?
Tief een eind op, moraalridder.quote:Op maandag 2 april 2012 17:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Want Bart van Merwijk maakt nooit dingen belachelijk.! Wat een calimerogedrag man.
Ja, een stel Ajacieden zijn gaan klagen bij de directeur. ''Holocaust, dit dat, vreselijk trauma voor de joden, zou toch niet kunnen op deze respectabele school zus zo''..quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, een stel Ajacieden zijn gaan klagen bij de directeur. ''Holocaust, dit dat, vreselijk trauma voor de joden, zou toch niet kunnen op deze respectabele school zus zo''..
Mijn moeder toen maar de school laten bellen, liep alles gelukkig nog met een sisser af.
Hahaquote:Op maandag 2 april 2012 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, een stel Ajacieden zijn gaan klagen bij de directeur. ''Holocaust, dit dat, vreselijk trauma voor de joden, zou toch niet kunnen op deze respectabele school zus zo''..
Mijn moeder toen maar de school laten bellen, liep alles gelukkig nog met een sisser af.
Idd, leuk ook dat Balotelli meeloopt.quote:Op maandag 2 april 2012 18:33 schreef Happel het volgende:
De mars van afgelopen zaterdag. Je zou denken dat er een grote rel staat te gebeuren.
[ afbeelding ]
Precies, ze denken boven alles en iedereen te staan maar kunnen niks incasseren.quote:Op maandag 2 april 2012 18:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahadat is nu m'n grootste probleem met veel Ajacieden. Ze denken zelf alles te mogen zeggen, iedereen tot op het bod te mogen beledigen en kleineren maar zodra andersom iemand wat terug doet of zegt, staan ze moord en brand te schreeuwen. Als ze daar een iets meer zelfspot hadden en iets meer respect voor andere clubs dan had ik al veel minder problemen met die club.
thxquote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
feyenoord in het leger over 2 min op NL1
Tyft lekker op met je calimerogedrag.quote:Op maandag 2 april 2012 18:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hahadat is nu m'n grootste probleem met veel Ajacieden. Ze denken zelf alles te mogen zeggen, iedereen tot op het bod te mogen beledigen en kleineren maar zodra andersom iemand wat terug doet of zegt, staan ze moord en brand te schreeuwen. Als ze daar een iets meer zelfspot hadden en iets meer respect voor andere clubs dan had ik al veel minder problemen met die club.
ffs... can't we all just be friends..quote:Op maandag 2 april 2012 18:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Tyft lekker op met je calimerogedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |