Voor de eerste keer dat je op 100mm gaat rijden?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef hugsy33 het volgende:
We zullen t ontdekkenbeetje comfort is nooit weg.
Ga maar uit van 30 de eerste 2 weken, foutjes in je techniek worden harder gestraft en je rijdt constant in een zwaardere versnelling. Nu weet ik niet hoe goed je basistechniek en hoeveel kracht je hebt in je benen. Het zal dus zomaar kunnen zijn dat je in 2 dagen gewend bent.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef hugsy33 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel aan een nieuwe uitdaging toe.
Wat zou een haalbare afstand zijn op 100mm ? (Op 80mm heb ik 43km gehaald)
Niet direct vallen maar je hebt meer tijd en remt harder af als je technisch niet goed rijdt.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef hugsy33 het volgende:
Harder gestraft als in vallen?
Moet sowieso idd eerst wennen maar t is wel leuk om ergens naar toe te trainen. Hoe de kracht in m'n benen is weet ik niet, maar heb nog nooit spierpijn gehad, zelfs niet op 43km.
Techniek is redelijk, ik maak lange slagen maar moet er nog opletten dat ik m'n rug bol maak.
ZIt je wel constant af te zetten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef Miendientje het volgende:
Tja, ik rij vaak met andere mensen samen, dat is denk ik efficiënter.
Maar ik wil graag dat iemand anders eens naar mijn techniek kijkt. Ik heb het idee dat ik best goed rij maar als ik in een treintje rij dan kost het mij erg veel moeite om met het zelfde aantal slagen net zo hard te gaan, vooral als het tempo er lekker in zit. Ik heb zelf echt geen idee wat ik kan veranderen.
Hier (Emmen, Dr) viel het reuze mee eigenlijk maar een paar druppen gehadquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef hugsy33 het volgende:
Ja t weer was tot vandaag ook gewoon kut
ik heb vanmiddag mijn nieuwe skates in elkaar gezet dus alfa t morgenochtend een beetje weer is doe ik ook weer een klein rondje. T is geloof ik al twee weken geleden, eerst griep, daarna tegen en keelontsteking aan en nu verkouden
Ik ging laatst 83km/u op skeelers volgens die appquote:Op zondag 15 april 2012 18:47 schreef n00cL30n het volgende:
Vandaag toch maar even sports tracker op mijn android telefoon gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |