ZIt je wel constant af te zetten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:24 schreef Miendientje het volgende:
Tja, ik rij vaak met andere mensen samen, dat is denk ik efficiënter.
Maar ik wil graag dat iemand anders eens naar mijn techniek kijkt. Ik heb het idee dat ik best goed rij maar als ik in een treintje rij dan kost het mij erg veel moeite om met het zelfde aantal slagen net zo hard te gaan, vooral als het tempo er lekker in zit. Ik heb zelf echt geen idee wat ik kan veranderen.
Hier (Emmen, Dr) viel het reuze mee eigenlijk maar een paar druppen gehadquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:00 schreef hugsy33 het volgende:
Ja t weer was tot vandaag ook gewoon kut
ik heb vanmiddag mijn nieuwe skates in elkaar gezet dus alfa t morgenochtend een beetje weer is doe ik ook weer een klein rondje. T is geloof ik al twee weken geleden, eerst griep, daarna tegen en keelontsteking aan en nu verkouden
Ik ging laatst 83km/u op skeelers volgens die appquote:Op zondag 15 april 2012 18:47 schreef n00cL30n het volgende:
Vandaag toch maar even sports tracker op mijn android telefoon gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Topsnelheid ligt op vlakke weg redelijk tot goed asfalt rond de 35 (met moeite en gunstige omstandigheden).quote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef Kandijfijn het volgende:
ADK
Wat voor een skeelers rijdt je op?
Wat voor een soort asfalt/beton rijdt je?
Wind mee wind tegen?
Het kan ook gewoon een kwestie van een gebrek aan fysieke kracht zijn in je bovenbenen.
Je hartslag constant rond de 180, das waarschijnlijk je Anaerobe drempel. Je ziet jou ook een keer een keer 120 seconden rust nemen en je hartslag verlaagt amper. Je hartslag zou toch echt wel flink wat slagen lager moeten worden dan.quote:Op zondag 15 april 2012 19:37 schreef adk het volgende:
[..]
Topsnelheid ligt op vlakke weg redelijk tot goed asfalt rond de 35 met moeite.
Verder sta ik op 4x110 en is het asfalt over het algemeen van goede kwaliteit (met uitzondering van de wegen die afgestrooid zijn met split of van die vervelende scheuren gevuld met bitumen die bij + 15 graden Celsius al zacht worden. ). Sommige wegen zijn erg smal maar voor de rest is het voornamelijk paralelwegen of dijkweggetjes. Ik rijd altijd alleen en redelijk door poldergebied.
Ter info de log van gisteren.
je zou haast zeggen van welquote:Op zondag 15 april 2012 19:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Zometeen maar ff gaan hardlopen, wat waarschijnlijk weer een stuk langzamer gaat
,..
Misschien een idee voor de OP om woonplaatsten vaste bezoekers van dit topic te gaan vermelden? Handig voor mensen die een keer een skeelermaatje zoeken?
Kandijfijn=Emmen
@hugsy
http://www.inline-skate.nl/forum/viewtopic.php?t=2884
Jouw topic?
Jij haalt conditie en duurvermogen nu door elkaar, wat veel mensen doen maar toch belangrijk is om uit elkaar uit te houden.quote:Op zondag 15 april 2012 19:51 schreef adk het volgende:
24 jaar. Conditioneel is het zeker niet top met sprintjes te voet of dergelijke is het snel gebeurt bij mij. Het vage is dat ik wel de 80km kan volbrengen zonder moe te zijn maar korte afstanden wat harder lukt dus niet.
Maar de conditie is op zich iets waar aan gewerkt kan worden. De slag is er na jaren schaatsen en skeeleren wel in gesleten dus zou lastig worden omdat totaal om te gooien.
conditioneel zal hij zeker niet op zijn toppen zijn , hoe voelt de inspanning tijdens die rit ?quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij haalt conditie en duurvermogen nu door elkaar, wat veel mensen doen maar toch belangrijk is om uit elkaar uit te houden.
Conditie=Hoeveel bloed en zuurstof je lichaam richting je spieren kan brengen. Dat gaat puur over je longen en je hart.
Duurvermogen=Hoelang houden je spieren een belasting vol en hoeveel afvalstoffen (melkzuur) kan je mentaal en fysiek verdragen. Nu heeft conditie wel een grote invloed op je duurvermogen maar je moet het wel los van elkaar kunnen zien.
Als ik de grafiek van je log zo bekijk zie ik je hart vrijwel op zijn maximaal werken. Dat duid erop dat gewoon niet genoeg brandstof (bloed met rijk zuurstof) in je benen kan krijgen voor een nog grotere krachtinspanning.
Kijk de log, je ziet dat hij op of over de 180 qua hartslag zit soms tikt die 190 aan (over de Anaerobe drempel) om vervolgens een stukje terug te vallen in hartslag richting de 170.quote:Op zondag 15 april 2012 20:02 schreef dop het volgende:
[..]
conditioneel zal hij zeker niet op zijn toppen zijn , hoe voelt de inspanning tijdens die rit ?
zeg je ik doe mijn best maar heb nog over of rij je tegen je toppen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |