Ik zou heel boos worden, dat zou ik doenquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?ik ging dus zo net poseren voor pumpfoto's, vriend zegt ga ff buiten staan
ik buiten staan op van die keien, sta netjes stil, glipt vanuit het niets de hak weg?
u zit er een beschadiging, en ik heb er nog niet eens op gelopen
wat zouden jullie doen, of is dit gewoon pech en valt het eigenlijk helemaal niet op/is het niet erg?
[ afbeelding ]
ik heb al gegodverd , dus check!quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou heel boos worden, dat zou ik doen
Kut man...
Wellicht dat het enkel opvalt als je er dicht op zicht/het echt weet... Maar balen is het wel.. Heb het ook al eens gehad.... Vooral met die keitjes hier voor ons pand loop ik echt op de toppen van mijn tenen om de hak zoveel mogelijk te ontzienquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?ik ging dus zo net poseren voor pumpfoto's, vriend zegt ga ff buiten staan
ik buiten staan op van die keien, sta netjes stil, glipt vanuit het niets de hak weg?
wat zouden jullie doen, of is dit gewoon pech en valt het eigenlijk helemaal niet op/is het niet erg?
[ afbeelding ]
Eeeehmz, nou gister had ik het dus een half uur na mijn meds innemen opeens bloedheet maar wel super koude rillingen en kippenvel, maar wel kleding uit en liep in topje omdat ik echt loeiheet wasquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Ola!!
Sjanie, hoe is het? Voel je je al wat beter? Of nog steeds bwehhhhhhh van de nieuwe meds?
Dat krijg je uiteindelijk toch wel op je hakken als je buiten looptquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
oh, dat moet ik onthouden.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht dat het enkel opvalt als je er dicht op zicht/het echt weet... Maar balen is het wel.. Heb het ook al eens gehad.... Vooral met die keitjes hier voor ons pand loop ik echt op de toppen van mijn tenen om de hak zoveel mogelijk te ontzien
Bij 1 paar heb ik het ook dat ik uit de pump glij en daar heb ik een gel-plak-ding in en werkt bij mij perfectquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat moet ik onthouden.
verder, als ik loop voel ik mijn hiel ietsje opkomen van de schoen.
is het dan handig, zo'n hiel-plakding te halen?
het is echt heel licht, heb ook een maat te groot, maar anders paste mijn voet er echt niet inquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij 1 paar heb ik het ook dat ik uit de pump glij en daar heb ik een gel-plak-ding in en werkt bij mij perfect
Ik heb altijd maat 39 maar al mijn pumps zijn 40quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is echt heel licht, heb ook een maat te groot, maar anders paste mijn voet er echt niet in
hielding halen dus
ah, okquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb altijd maat 39 maar al mijn pumps zijn 40
Pffff.... vijf tegelijk.... moeten die allemaal op hetzelfde tijdstip?quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eeeehmz, nou gister had ik het dus een half uur na mijn meds innemen opeens bloedheet maar wel super koude rillingen en kippenvel, maar wel kleding uit en liep in topje omdat ik echt loeiheet wasIk denk dat het komt door de mix van meds, had er 5 tegelijk genomen en misschien gaat die nieuwe niet lekker bij mijn andere dus maar ff navragen in ZH
Goed bezig Cifkequote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Gemeente belde me net op... Of wij nog trouwden
Staat nog rekening open voor de ondertrouw... I knowwwww ! Zou cif doen; maar dat vergeet ie (uiteraard) de hele tijd
Ja joh! En als je zo'n gel-ding doet dat je voeten er niet uit glijden komt het helemaal goedquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
thks
ik zie een klein beetje ruimte bij de hiel, maar dat kan wel toch?
Gewoon lekker vragen danquote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
dank je wel, onzekere ik is blij met allen tips
ooo leuheuuukquote:
ja toch?quote:
Mooie schoenen!quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
thks
ik zie een klein beetje ruimte bij de hiel, maar dat kan wel toch?
Euh hmm nu is het wel al erg lang geleden sinds ik het 'oefende'; maar ik deed ze eerst gewoon even een uurtje aan in huis. Daarna weer af.. en zo bouwde ik het elke dag wat op. 2u.. Dan halve dag.. Dan hele dag.. En dan telkens hoger.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Mirjam het volgende:
ik moet er wel echt mee gaan oefenen, ik had ze 4 minuten aan toen was ik al heel blij dat ze uit mochten
hoe hebben jullie dat geoefend?
Uhm... goede vraag! Als ik lang geen hakken aan heb gehad ga ik meestal eerst korte stukjes.. Net als bij mijn Dr Martens pumps nu, die zijn hoger dan ik gewend ben. Dan ga ik er eerst op naar de supermarkt ofzo. Dan iets waarbij ik ze een uurtje aan heb... dan een hele dag waarbij ik veel zit... en zo bouw ik een beetje opquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Mirjam het volgende:
ik moet er wel echt mee gaan oefenen, ik had ze 4 minuten aan toen was ik al heel blij dat ze uit mochten
Ik ben nog steeds aan het oefenenquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het oefenenMaar ik draag ze veel thuis, tijdens de strijk of zo, als ik wat langer moet staan. En dan aan naar zitfeestjes. En als ik twijfel of ik het volhou, dan neem ik ook een paar makkelijke schoenen mee..
Beter dan mijn kolfverhalenquote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Crocs. Dat doet mij denken aan een oud-collega. Ze is van mijn leeftijd, heeft een kort pittig kapsel, een kind en ze heeft alleen maar facebook updates waarin staat dat ze lekker onder der snuggie op de bank ligt, een stuk gaat wandelen op haar crocs en dat ze blij is dat ze iedere avond op de bank kan gaan hangen. En dat vind ik dan echt heel sneu.
Oh, herkenbaar! Ruzie met broeken die nooit goed willen zitten: check! Nu ik een beetje aan het afvallen ben, gaat het beter gelukkig. Maar de maat die ik nog heb voor mijn bovenbenen matcht nooit met de maat ik nodig heb voor mijn taillequote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
So hee, chagrijnig.com hier...
Naar de stad geweest voor een nieuwe broek, want ik heb nog maar 1 fatsoenlijk passendeMaar natuurlijk zat niks goed, te strak, te lang, flubbert op een rare plaats... 6 aan gehad en toen was ik er alweer klaar mee. Ik heb dus nog steeds maar 1 broek
En net weer een sms van het werk, of ik vrijdag twee uur eerder kan beginnen.... ik heb maar even opgebeld dat ik in principe wel kan, maar dat ik er een beetje klaar mee ben dat ik elke week gebeld word. Ik heb verdomme de afgelopen twee maanden nog niet 2 weken volgens rooster gewerkt... Dus dat is er ook weer uit![]()
Ga ik nu nog even verder mokken
maar ze lopen goud, ik droeg ze altijd op werk, of in de zomer om auto te rijden als ik teenslippers droegquote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Crocs. Dat doet mij denken aan een oud-collega. Ze is van mijn leeftijd, heeft een kort pittig kapsel, een kind en ze heeft alleen maar facebook updates waarin staat dat ze lekker onder der snuggie op de bank ligt, een stuk gaat wandelen op haar crocs en dat ze blij is dat ze iedere avond op de bank kan gaan hangen. En dat vind ik dan echt heel sneu.
Hmm, ja inderdaad... Ook echt melden dat je op je crocs gaat wandelen, mooie toegevoegde waardequote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Ja, idd!! Dat heb ik ook met broeken... irritant.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar! Ruzie met broeken die nooit goed willen zitten: check! Nu ik een beetje aan het afvallen ben, gaat het beter gelukkig. Maar de maat die ik nog heb voor mijn bovenbenen matcht nooit met de maat ik nodig heb voor mijn taille![]()
En toen ik nog weekenden in een bejaardentehuis werkte, werd ik ook zoooo vaak gebeld of ik wou ruilen. Door een specifieke collega zelfs op vrijdagavond 11u 's avonds omdat hij wou stappen en geen zin had om zaterdag vroeg te beginnen, en of ik dat dan wou doen.. Zo leer je wel goed nee zeggen, de eikel
Dat jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad... Ook echt melden dat je op je crocs gaat wandelen, mooie toegevoegde waarde
Proof of participation?quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Question:
HOe noem je in het engels een 'bewijs van deelname'?
Ik vind het gewoon best wel sneu om eerlijk te zijn. Ze is 25 en ze heeft weken toegeleefd naar de huishoudbeurs. Ze zit alleen maar op de bank, is fulltime moeder en ze is zo ontzettend degelijk. Ik hoop voor haar dat ze er gelukkig mee is, ik zou er zelf ontzettend simpel van wordenquote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad... Ook echt melden dat je op je crocs gaat wandelen, mooie toegevoegde waarde
Ik voelde me eerst ook altijd soort van verplicht om ja te zeggen, want is zo lullig om anderen met een probleem te laten zitten terwijl ik gewoon kon. Maar wanneer er iets te vaak gebruik van wordt gemaakt, omdat je altijd als eerste wordt gebeld omdat je toch altijd kan, dan wordt het wel vervelend... Vooral als later blijkt dat anderen voor jou dus mooi niks overhebben wat betreft ruilen. Dus na een tijdje was ik er klaar mee en zei ik gewoon 'nee' ook al had ik geen klap te doenquote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd!! Dat heb ik ook met broeken... irritant.
Dat is het punt... ik kan geen nee zeggen...En ik kan bijna altijd... dat is ook altijd handig voor 'managers'.
volgens mij hoor!quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is dat echt een gebruikte woordcombinatie?
Mijnquote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon best wel sneu om eerlijk te zijn. Ze is 25 en ze heeft weken toegeleefd naar de huishoudbeurs. Ze zit alleen maar op de bank, is fulltime moeder en ze is zo ontzettend degelijk. Ik hoop voor haar dat ze er gelukkig mee is, ik zou er zelf ontzettend simpel van worden.
En haar kind is lelijk
quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is dat echt een gebruikte woordcombinatie?
quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef BGTes het volgende:
[..]mijn nazi-alarm gaat niet af, dus dan is het goed
Dat stadium moet ik nog bereikenquote:Op maandag 2 april 2012 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voelde me eerst ook altijd soort van verplicht om ja te zeggen, want is zo lullig om anderen met een probleem te laten zitten terwijl ik gewoon kon. Maar wanneer er iets te vaak gebruik van wordt gemaakt, omdat je altijd als eerste wordt gebeld omdat je toch altijd kan, dan wordt het wel vervelend... Vooral als later blijkt dat anderen voor jou dus mooi niks overhebben wat betreft ruilen. Dus na een tijdje was ik er klaar mee en zei ik gewoon 'nee' ook al had ik geen klap te doen
quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef BGTes het volgende:
[..]mijn nazi-alarm gaat niet af, dus dan is het goed
En zo begint het..quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat stadium moet ik nog bereikenAl heb ik al wel een keer een smoes verzonnen dat ik niet kon, toen ze belden
Whiejjjj!!!!! Ik ben benieuwd hoe bruin je wordtquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Gaat het vanavond dan echt gebeuren ! Ga ik dan éindelijk... Na 3x mijn afspraak te verzetten; mijn spraytanning krijgen vanavond![]()
Zulke mental images heb ik ook al in mijn hoofdquote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Wedding dat ik als nen negert uit die cabine kom oid
spraytanning gone wrong![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zulke mental images heb ik ook al in mijn hoofd
quote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
priem maak ff een goede before en after vergelijk picture![]()
Dat jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gl finding me a foundation![]()
Succes!!quote:Op maandag 2 april 2012 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
[ afbeelding ]
I'M AN EIGHT!!!!!11!1!1!!!
Ok nu naar huis crossen; snel iets nommen; onder de douche en weer weg
Neh zo werkt dat niet helaasquote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kijk snel Trauma NL of zoiets dan, honger meteen verdwenen
Jij had laatst hier enkellaarsjes met een hak van de Sacha gepost toch? Zwarte met twee gespen aan de zijlant. Zijn nu afgeprijsd voor ik dacht ¤39,95.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook maar meer oefenen om met hakken te lopen. Het staat zo leuk
En Mir, leuke shoes!
Ik had dat welquote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef Mirjam het volgende:
als je net op pumps gaat lopen, klopt het dat het bij je hiel, dus waar je op de hak loopt héél onstabiel voelt?
ik heb steeds het gevoel dat die hak onder me vandaan gaat klappen of zwabberen
Oh my freaking godquote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Victory-dieet.dhtml
Omg
Brr. Heb net nog wat foto's van haar gezien.quote:
Dat is toch gewoon het eet-heul-niks-dieet?quote:Op maandag 2 april 2012 17:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-Victory-dieet.dhtml
Omg
quote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Lolz,
Ik was net bij de tandarts. Zij schoonmaken, moest ik m'n hoofd even naar haar draaien. En ze had me een boezem! Dus ik dacht steeds "au.. grrr.. oeh, tetten, hihi.. au... grrr.. oeh, tetten, hihi" enz![]()
![]()
Ik gok van wel jaquote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon het eet-heul-niks-dieet?
Dan zou ze misschien door hebben dat ik er bijna in zat met mijn gezichtquote:Op maandag 2 april 2012 17:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je een stiekeme squeeze gedaan?
Ja, dan zou je wel je uitzicht kwijt zijn denk ik...quote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou ze misschien door hebben dat ik er bijna in zat met mijn gezicht![]()
![]()
Maar waarom is een anorect ineens nieuws?quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:01 schreef Lindytje het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)n_beetje_afgevallen/
Moar peekshurs...
Whiejquote:Op maandag 2 april 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kom ik thuis, vind ik ineens een ipad in doos
Dat gebeurt mij nou nooitquote:Op maandag 2 april 2012 18:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kom ik thuis, vind ik ineens een ipad in doos
Ja echt superlief, want hij heeft hem natuurlijk zelf al 2 maandjes ofzo gebruikt. Heeft ie m helemaal leeggehaald en weer in de doos gefrotquote:
Pfffff, fattyquote:Op maandag 2 april 2012 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoax, ze weegt 25 kilo! Dikzak!
Bewegende beelden:
I needz ondertitelingquote:Op maandag 2 april 2012 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoax, ze weegt 25 kilo! Dikzak!
Bewegende beelden:
Dat kun je toch wel raden? Is zoals altijd bij een zooi anorecten in een show.quote:
Net macaroni opquote:
Naja ik zou ook wel willen weten hoe het zo gekomen is en hoe ze er zelf over denken. Want soms zien ze het zelf niet of juist wel.quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel raden? Is zoals altijd bij een zooi anorecten in een show.
Meisjes leggen uit dat ze niks eten en dat ze zich toch wel erg dik voelen (of dat ze het er voor over hebben want pro-ana rules EINZ), omgeving noemt wat voorbeelden van slekten gedrag en huilt dat ze het heul erg vinden en dat ze niks kunnen doen, presentator zegt hoe erg hij het vind en dat het toch eigenlijk niet kan en knikt begrijpend
[cliché]Die blonde denkt dat ze heul goed bezig zijn, de rest ziet wel ergens in dat ze verkeerd bezig zijn, maar voelt zich nog steeds dik en heeft het gevoel het zelf niet te kunnen (en/of willen) stoppen.quote:Op maandag 2 april 2012 18:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja ik zou ook wel willen weten hoe het zo gekomen is en hoe ze er zelf over denken. Want soms zien ze het zelf niet of juist wel.
oh, dat kan ook nogquote:Op maandag 2 april 2012 18:20 schreef zoeperzazke het volgende:
Mir, doe net als ik: alleen pumps met bandje over de voet of om de enkel. Dan heb je nooit onzekerheid dat je uit je pump stapt en ik loop er ook probleemloos mee op 12cm.
JAquote:Op maandag 2 april 2012 18:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
BIG TASTY IS TERUUUUUHUUUUUUGGG OMNOMNOMNOM
ik ga er gelijk twee nommen.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ga er gelijk twee nommen.
LIJKEN WASSERquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ik ga straks mijn moeder even door de drive slepen denk ik
Ik faalde in de smileyquote:Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
LIJKEN WASSER
Verstuurd vanaf mijn pentium 2
Ik heb een speciale knop voor dequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een speciale knop voor desmiley.
Zoeen grote rode, die ze in films altijd gebruiken om de aarde op te blazen.
Nais! Ik ben de IPad nog aan het uitvogelenquote:Op maandag 2 april 2012 19:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb een speciale knop voor desmiley.
Zoeen grote rode, die ze in films altijd gebruiken om de aarde op te blazen.
Bedenk een nieuw eat-ALL-the-food-dieet, dan kan je in Rusland naar een talkshowquote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef Lindytje het volgende:
Bord spaghetti op, ijsje op en nog steeds honger
Goeden ideequote:Op maandag 2 april 2012 19:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bedenk een nieuw eat-ALL-the-food-dieet, dan kan je in Rusland naar een talkshow
Je moet er wel wat voor over hebben om in een goeden Russische talkshow te komenquote:Op maandag 2 april 2012 19:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden idee![]()
Ik denk dat ik dan alleen heel ongelukkig word...
Ja, dat is dan wel weer zo!!quote:Op maandag 2 april 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet er wel wat voor over hebben om in een goeden Russische talkshow te komen![]()
Maar, met een beetje mazzel wordt je ook beroemd door heul de wereld dankzij het internet![]()
Heb het er eens met je hoofd-dokter over, die vind het vast een heul goed ideequote:Op maandag 2 april 2012 19:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel weer zo!!
Ik ga er eens over nadenken
Ik denk het ookquote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb het er eens met je hoofd-dokter over, die vind het vast een heul goed idee![]()
Vreemde zaak.... hmm....quote:Op maandag 2 april 2012 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht.. Zie het bij een ander verzoek wel staan.
Ik heb dus geen gemeenschappelijke vrienden met dit persoon... En volgens mij ben ik heul niet opzoekbaar op facebook...
En ik ken heul die persoon volgens mij niet![]()
Nee, nog helemaal niksquote:Op maandag 2 april 2012 19:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo thuis van werk en gegeten
hebben we al de eerste blaren van mir dr hakken en priems negerpics?
Hij ziet je een weekje niet en jij hebt gelijk al heul goeden ideeën en een nieuw doel in het levenquote:Op maandag 2 april 2012 19:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Afgelopen donderdag was hij ziek, dus ging het feest niet door, maar over anderhalve week mag ik hem nu gaan verblijden met mijn gezelschap. Dan zal ik het eens voorstellen
Ik ben een voorbeeldige patiëntquote:Op maandag 2 april 2012 19:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij ziet je een weekje niet en jij hebt gelijk al heul goeden ideeën en een nieuw doel in het leven![]()
![]()
![]()
Dat is natuurlijk altijd een goed ideequote:Op maandag 2 april 2012 19:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Persoon woont vlak bij Eindhoven, I blame SQ!![]()
JA JONGE LEKKER SCHREEUWENquote:Op maandag 2 april 2012 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOGAL JA!!!!!!!
HOU JIJ OOK ZO VAN HOOFDLETTERS?
IK VIND DAT OOK ALTIJD ZO FIJN!!!! EN IK HOOR DAN OOK EEN SCHREEUWSTEM IN MIJN HOOFDquote:
JAMAAR T RAGT OOK ZO LEKKER WEGquote:Op maandag 2 april 2012 19:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
IK VIND DAT OOK ALTIJD ZO FIJN!!!! EN IK HOOR DAN OOK EEN SCHREEUWSTEM IN MIJN HOOFD![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR T RAGT OOK ZO LEKKER WEG
WEJFLWJKFKWEFKJWF
LKDSJLKSJFKEFJWJKW
ELJFWLJFWEKFJWEFWEKLFWKLFKJWJFWLKJFEWJLF
</einde ragjes>
Autistjequote:Op maandag 2 april 2012 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JAMAAR T RAGT OOK ZO LEKKER WEG
WEJFLWJKFKWEFKJWF
LKDSJLKSJFKEFJWJKW
ELJFWLJFWEKFJWEFWEKLFWKLFKJWJFWLKJFEWJLF
</einde ragjes>
GOOI JE HAAR LOS EN RAGGEN MAARRRRRRRRRRquote:
quote:
En bruinen flamouchequote:Op maandag 2 april 2012 19:53 schreef Diconnected het volgende:
PICS VAN PRIEM
Heb je nou ook bruine tetters?
ANTI CLIMAXquote:Op maandag 2 april 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vroeg net aan cif.. die me aan het uitlachen is; want ik moet nu 4u lang zorgen dat ik geen water op me krijg (dus ik ben als een mongol mijn water aan het drinken undzulks); en ik vroeg no: en? Zie je verschil? "Euh.. nee eik niet"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2012 19:55:54 ]
quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ANTI CLIMAX
Priemfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ANTI CLIMAX
Priemfoto:Ik lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ja eik wel jaNEEEHEEE geen drukkende dingen! Zwetende activiteiten etc etc voor de komende 4 to 6uquote:Op maandag 2 april 2012 19:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dus cif mag vanavond een negerin batsen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dan gewoon klokslag 2u batsen jongeuhquote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik lollerde![]()
Maar ja eik wel ja
[..]
NEEEHEEE geen drukkende dingen! Zwetende activiteiten etc etc voor de komende 4 to 6u
Die liefde is niet pril genoeg meer om mij om 2u wakker te krijgen om te batsenquote:Op maandag 2 april 2012 19:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan gewoon klokslag 2u batsen jongeuh
Als ik cif mag geloven; is er geen verschilquote:
Jaaaaaaaaaaaaa, datenquote:Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als ik cif mag geloven; is er geen verschilMaar ja.. man he
Het is subtiel bruin. Niet té en het 'vervaagt' nog wat de komende dagenNet genoeg om me niet meer 'wit' te noemen iig
![]()
Dus onze date gaat OFFICIEEL door donderdag
En draaien ze nu titanic???![]()
Mss wou misschien wel mee
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hamburger mee de bios in nemen, slotje
Kan, kanquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hamburger mee de bios in nemen, slotje
quote:
Jawelquote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
Zit er anders geen subway in den bosch ofzo? Anders eten we gewoon snel broodje. Rennen naar de sephora. Kopen heel het schap leeg want geen tijd om uitgebreid te kijken. Rennen naar de lush. Ik koop heel díe winkel leeg.. Rennen naar de film.
LIJKEN WASSEN
Dat klinkt als een goed planquote:Op maandag 2 april 2012 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
Zit er anders geen subway in den bosch ofzo? Anders eten we gewoon snel broodje. Rennen naar de sephora. Kopen heel het schap leeg want geen tijd om uitgebreid te kijken. Rennen naar de lush. Ik koop heel díe winkel leeg.. Rennen naar de film.
LIJKEN WASSEN
Dat gaat wel lukken dan jaquote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
Subway gaat snel en vult wel goed ookEn kunnen meteen naartoe van station
Dan hebben we nog ruim een uur de tijd om sephora en lush te bezoeken. Moet lukken om dan de film te halen; toch?
Vragen of Cif wil blazenquote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef PriemGirl het volgende:
MIJN GEZICHT JEUKT EN IK MAG HEUL NIET WRIJVEN
first world problem
Oeh ook goed ! En snel ! Iets meer troepachtig; maar goedquote:Op maandag 2 april 2012 20:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken dan ja![]()
Of of of of, een long chicken en krulfriet van de BK....![]()
(ja, ik heb nog steeds honger/trek)
Lol... hij deed blazen.. Vanaf zijn ligpositie op de bank... 3m van me afquote:
Omnomnomnomnomnomnomquote:Op maandag 2 april 2012 20:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh ook goed ! En snel ! Iets meer troepachtig; maar goed![]()
![]()
Ja, bedankt dude, top, helpt echt heel goedquote:Op maandag 2 april 2012 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol... hij deed blazen.. Vanaf zijn ligpositie op de bank... 3m van me af
quote:Op maandag 2 april 2012 20:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omnomnomnomnomnomnom
We kijken donderdag wel waar we zin in hebben
Dat ja :' Luiheid he hazquote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, bedankt dude, top, helpt echt heel goed![]()
Gij kattenmartelaarquote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Gahhh stomme boze kad hier elke keer. Ik liet hem net naar beneden vallen, ik wilde 'm alleen een "ga weg" duwtje geven met het raam
. Woops
.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Gahhh stomme boze kad hier elke keer. Ik liet hem net naar beneden vallen, ik wilde 'm alleen een "ga weg" duwtje geven met het raam
. Woops
.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef Debsterr het volgende:
. Woops
.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Hij sprong nog steeds enthousiast over de schutting though, dus boze kad is geen stukke kad.. maar ik schrok wel van de plof haha.
Het is niet mijn kad hequote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Awwww
Extra gratisch veul aaien ! O nee wacht... dat helpt niet bij kadders
Owwwwww dan had het heus stukke kad mogen zijnquote:Op maandag 2 april 2012 20:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is niet mijn kad he. Hij moet juist wegblijven dus aaien ga ik 'm niet
.
Haha niet zo kadden hatenquote:Op maandag 2 april 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owwwwww dan had het heus stukke kad mogen zijn
Kuch..sorry*duikt weg*
Jeweetz dat ik het niet op kadders hebquote:Op maandag 2 april 2012 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha niet zo kadden haten! Mijn kadden zijn heel lief
.
Ja die moet ik nodig eens in het echt bewonderenquote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jeweetz dat ik het niet op kadders hebMaar jouwes zijn lief
En die van skjoe..euh.. nee eik niet
![]()
Maar wel stoer
Die van loqi zijn wel echt epischMaar dat zijn halve tijgers ook
![]()
En tijgers
Nee joh die kutkad die Herman toen zo uitdaagde, van het filmpjequote:
PET ALL TZE FLUFFEHHHZZquote:Op maandag 2 april 2012 20:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja die moet ik nodig eens in het echt bewonderen. En tsjaa, je hebt kadden mensen en honten mensen
. Al ben ik allebei
suckah for fluffah.
Jezelf uitnodigen is not done he?quote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef Lindytje het volgende:
Mss, ga je mee naar Titanic? Do om 8u in den bosch
Dealquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Hij sprong nog steeds enthousiast over de schutting though, dus boze kad is geen stukke kad.. maar ik schrok wel van de plof haha.
Dat filmpje was zo epischquote:Op maandag 2 april 2012 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee joh die kutkad die Herman toen zo uitdaagde, van het filmpje. Al de 3e keer ofzo dat dat beest hier 1 hoog in het raamkozijn zit
.
Jaweeeeeeeeelllllquote:
Moet er niet gereserveerd worden ofzo?quote:Op maandag 2 april 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
Als er meer mensen mee willen: donderdag a.s. Titanic 3D in Den Bosch om 20.00 sharp![]()
Nu zijt wellekome!
Uhm... goeden vraag!!quote:Op maandag 2 april 2012 20:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet er niet gereserveerd worden ofzo?
Jawehellllll, gewoon mee komen jijquote:Op maandag 2 april 2012 20:32 schreef Debsterr het volgende:
Jammer dat jullie donderdag gaan en niet volgende week ofzo, vrijdag ook een feestje en overdag gewoon werken dus dan tot 11 tot de film en zulks is niet zo handig.
Zoals bij the hungry gamesquote:Op maandag 2 april 2012 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm... goeden vraag!!
Ik zal donderdag overdag wel even bellen
Ja, tering man, toen hadden we echt mazzel dat we nog een plekje haddenquote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoals bij the hungry gamesGELUKKIG hadden we gereserveerd
![]()
Alhoewel deze een pak populairder zal zijn wellicht
Maar natuurlijkquote:Op maandag 2 april 2012 20:35 schreef Puckzzz het volgende:
En epic foto van epic brilletjes makenallemaal op unne rji enzulks
Ijs, filmmeet, do 20.00u in Den Boschquote:Op maandag 2 april 2012 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Goffer, ik ben stuk. Hele dag college, ik ben het niet gewend.
Jamaar DREI333###DDDD!!!333!!!quote:Op maandag 2 april 2012 20:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, tering man, toen hadden we echt mazzel dat we nog een plekje hadden![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af hoe populair deze zal zijn.. ik gok dat we zonder reserveren ook nog wel plaatsen hebben
Ik ga niet naar Den Bosch voor Titanic.quote:Op maandag 2 april 2012 20:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ijs, filmmeet, do 20.00u in Den Bosch
quote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Den Bosch voor Titanic.
quote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga niet naar Den Bosch voor Titanic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
Neeeeh ik zou echt wel willen maar ik weet nu al dat ik vrijdag van een uur of 7 's ochtends zal doorgaan tot een uur of 5 de volgende ochtendquote:
Daar mag je zelf voor bellenquote:Op maandag 2 april 2012 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
Als je belt om te vragen of we moeten reserveren moet je ook meteen ff vragen of je er met 3D ook gratis in komt.
75F is tenslotte gelijk aan 75DDD
Welke?quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
wtf is deze grey's aflevering !!! ik snap niet
Ik ga misschien in Schagen kijken, vinnik ver genoeg voor Titanic.quote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik snap
![]()
Maar ja... ik moet em toch zien.. in 3d...
Le me haz a sad.... volgende keer beterquote:Op maandag 2 april 2012 20:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neeeeh ik zou echt wel willen maar ik weet nu al dat ik vrijdag van een uur of 7 's ochtends zal doorgaan tot een uur of 5 de volgende ochtend. Dus ik ga donderdagavond lekker chillen
.
alex is samen met meredith. Hunt met torres. shephards zijn samen. moeder met meredith leeft... lexi is nen junk..quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bezwaarschrift in moeten dienen bij DUO omdat zij een fout maken en nu zeggen: JA MAAR NU KUNNEN WIJ ONZE FOUT NIET MEER AANPASSEN.
Whut????quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
alex is samen met meredith. Hunt met torres. shephards zijn samen. moeder met meredith leeft... lexi is nen junk..
Komt ie ook in Schagen dan? De Titanic?quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga misschien in Schagen kijken, vinnik ver genoeg voor Titanic.
En ik moet donderdag om 6 uur m'n bed uit, dat overleef ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Duoquote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bezwaarschrift in moeten dienen bij DUO omdat zij een fout maken en nu zeggen: JA MAAR NU KUNNEN WIJ ONZE FOUT NIET MEER AANPASSEN.
Ja joh opvulling voor het seizoen, what if...quote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
alex is samen met meredith. Hunt met torres. shephards zijn samen. moeder met meredith leeft... lexi is nen junk..
I NO LIKE....quote:Op maandag 2 april 2012 20:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh opvulling voor het seizoen, what if...
quote:Op maandag 2 april 2012 20:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Komt ie ook in Schagen dan? De Titanic?Ach, in die hoek hadden ze ook een Ark van Noah van ijsstokjes, dus ik kijk nergens meer van op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
"What if". Meredith die haar leven voor zich ziet als haar moeder niet ziek was geweest en ze een goede vader had gehadquote:Op maandag 2 april 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
I STILL NO LIKEquote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef princess-a het volgende:
[..]
"What if". Meredith die haar leven voor zich ziet als haar moeder niet ziek was geweest en ze een goede vader had gehad
Truequote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lexie is zelfs als junk nog een heet wijf.
Met IJsberen en Pinguins enzulks?quote:Op maandag 2 april 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ach, in die hoek hadden ze ook een Ark van Noah van ijsstokjes, dus ik kijk nergens meer van op.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met IJsberen en Pinguins enzulks?
Jaja...ik laat de rosé ff voor wat het is en ga nu sporten
Wauw, restecpquote:Op maandag 2 april 2012 20:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Met IJsberen en Pinguins enzulks?
Jaja...ik laat de rosé ff voor wat het is en ga nu sporten
Gij stinkerd!!!quote:Op maandag 2 april 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
Cif zegt dat mijn tanning stinktHij is maar in een zeurbui vanavond
Gewoon vertellen wat er is, zonder te wachten of andere mensen het vragenquote:
Ik vind het lekkerquote:
Waar ruikt het naar?quote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het lekker*snuft aan zichzelf*
Photoshopquote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
lelijke blogfotos, door reuma aanval van gister zijn mijn handen vet blauw![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gewoon vertellen wat er is, zonder te wachten of andere mensen het vragen
iemand mt auto hosselen? kast op laten sturen? ikea bellen of ze ergens nog een oud model hebben staan?quote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Denk niet dat het jullie echt interesseert, maar moet het toch ergens kwijt.
Ik helemaal bedacht dat ik wist wat voor tv-meubel ik op m'n kamer wou. Heeft de IKEA het ontwerp veranderd. En ik wil het oude ontwerp. Maar dat staat maar 3 keer op marktplaats en die zijn allemaal ver weg. En dan klopt de kast die ik ernaast wou zetten eigenlijk ook niet meer, en die staat helemaal niet op marktplaats.
Kun je niet een 'gezocht' advertentie op MP zetten? Misschien reageert er iemandquote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Denk niet dat het jullie echt interesseert, maar moet het toch ergens kwijt.
Ik helemaal bedacht dat ik wist wat voor tv-meubel ik op m'n kamer wou. Heeft de IKEA het ontwerp veranderd. En ik wil het oude ontwerp. Maar dat staat maar 3 keer op marktplaats en die zijn allemaal ver weg. En dan klopt de kast die ik ernaast wou zetten eigenlijk ook niet meer, en die staat helemaal niet op marktplaats.
Yay!quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
mijn internet doet het eindelijk weer
first world problem ditquote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
dat werkt hier niet tegenquote:
Beetje... zonnecrčme met een mix van zoetheid....quote:
Zonnebrand ruikt juist vet lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje... zonnecrčme met een mix van zoetheid....Ja zoiets
Auto moet sowieso. Maar of ze dan helemaal naar Groningen oid willen rijden alleen voor een kast... Bellen is nog wel een idee.quote:Op maandag 2 april 2012 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
iemand mt auto hosselen? kast op laten sturen? ikea bellen of ze ergens nog een oud model hebben staan?
Had ik ook al bedacht ja. Moet ik misschien maar doen.quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kun je niet een 'gezocht' advertentie op MP zetten? Misschien reageert er iemand
Ik vind de laatste foto eng!quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
http://deltacephei.nl/mac-cosmetics-viva-glam-nicki/#more-16199
Oei....
jongeuh het valt HASKE mee !!! Zijn keigoeie foto'squote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat werkt hier niet tegen![]()
plus ik doe nooit zoveel met photoshop dan snorretjes op fotos tekenen, en zelfs met snorretje worden mijn handen niet leuker
Ja he.quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
first world problem dit![]()
is er geen andere kekke kast te vinden dan?
Heb je dat al geprobeerd dan, een snorretje? Nou, nou??quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat werkt hier niet tegen![]()
plus ik doe nooit zoveel met photoshop dan snorretjes op fotos tekenen, en zelfs met snorretje worden mijn handen niet leuker
ik zou er geen 2 dollah voor over hebben.quote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Oei....
Oh... Die staat haar echt niet helaasquote:Op maandag 2 april 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Oei....
+1quote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik zou er geen 2 dollah voor over hebben.
Ik zeg maar beter helemaal nietsquote:Op maandag 2 april 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik vind de laatste foto eng!
That's a firstquote:
Wat voor tv-meubel?quote:Op maandag 2 april 2012 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lijkt me een goed ideequote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik voel me leeg, suf, moe. Ik denk dat ik maar een filmpje op een bepaalde bjoetieblog moet gaan bekijken om mezelf kapot te lachen.
FIETS KIJKT OP MIJN BLOG!quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik voel me leeg, suf, moe. Ik denk dat ik maar een filmpje op een bepaalde bjoetieblog moet gaan bekijken om mezelf kapot te lachen.
WAT IS JE BLOGquote:Op maandag 2 april 2012 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
FIETS KIJKT OP MIJN BLOG!
oh wait, ik heb geen filmpjes
wat is datquote:Op maandag 2 april 2012 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee![]()
Of ga JennaMarbles kijken
heb je een pc met battlefield 3?quote:Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staat in sig maar ik heb geen goeden filmpjes
wel een laptop met battlefield 3quote:Op maandag 2 april 2012 21:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je een pc met battlefield 3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |