Ik zou heel boos worden, dat zou ik doenquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?ik ging dus zo net poseren voor pumpfoto's, vriend zegt ga ff buiten staan
ik buiten staan op van die keien, sta netjes stil, glipt vanuit het niets de hak weg?
u zit er een beschadiging, en ik heb er nog niet eens op gelopen
wat zouden jullie doen, of is dit gewoon pech en valt het eigenlijk helemaal niet op/is het niet erg?
[ afbeelding ]
ik heb al gegodverd , dus check!quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou heel boos worden, dat zou ik doen
Kut man...
Wellicht dat het enkel opvalt als je er dicht op zicht/het echt weet... Maar balen is het wel.. Heb het ook al eens gehad.... Vooral met die keitjes hier voor ons pand loop ik echt op de toppen van mijn tenen om de hak zoveel mogelijk te ontzienquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?ik ging dus zo net poseren voor pumpfoto's, vriend zegt ga ff buiten staan
ik buiten staan op van die keien, sta netjes stil, glipt vanuit het niets de hak weg?
wat zouden jullie doen, of is dit gewoon pech en valt het eigenlijk helemaal niet op/is het niet erg?
[ afbeelding ]
Eeeehmz, nou gister had ik het dus een half uur na mijn meds innemen opeens bloedheet maar wel super koude rillingen en kippenvel, maar wel kleding uit en liep in topje omdat ik echt loeiheet wasquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Ola!!
Sjanie, hoe is het? Voel je je al wat beter? Of nog steeds bwehhhhhhh van de nieuwe meds?
Dat krijg je uiteindelijk toch wel op je hakken als je buiten looptquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
oh, dat moet ik onthouden.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht dat het enkel opvalt als je er dicht op zicht/het echt weet... Maar balen is het wel.. Heb het ook al eens gehad.... Vooral met die keitjes hier voor ons pand loop ik echt op de toppen van mijn tenen om de hak zoveel mogelijk te ontzien
Bij 1 paar heb ik het ook dat ik uit de pump glij en daar heb ik een gel-plak-ding in en werkt bij mij perfectquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat moet ik onthouden.
verder, als ik loop voel ik mijn hiel ietsje opkomen van de schoen.
is het dan handig, zo'n hiel-plakding te halen?
het is echt heel licht, heb ook een maat te groot, maar anders paste mijn voet er echt niet inquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij 1 paar heb ik het ook dat ik uit de pump glij en daar heb ik een gel-plak-ding in en werkt bij mij perfect
Ik heb altijd maat 39 maar al mijn pumps zijn 40quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is echt heel licht, heb ook een maat te groot, maar anders paste mijn voet er echt niet in
hielding halen dus
ah, okquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb altijd maat 39 maar al mijn pumps zijn 40
Pffff.... vijf tegelijk.... moeten die allemaal op hetzelfde tijdstip?quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eeeehmz, nou gister had ik het dus een half uur na mijn meds innemen opeens bloedheet maar wel super koude rillingen en kippenvel, maar wel kleding uit en liep in topje omdat ik echt loeiheet wasIk denk dat het komt door de mix van meds, had er 5 tegelijk genomen en misschien gaat die nieuwe niet lekker bij mijn andere dus maar ff navragen in ZH
Goed bezig Cifkequote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Gemeente belde me net op... Of wij nog trouwden
Staat nog rekening open voor de ondertrouw... I knowwwww ! Zou cif doen; maar dat vergeet ie (uiteraard) de hele tijd
Ja joh! En als je zo'n gel-ding doet dat je voeten er niet uit glijden komt het helemaal goedquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
thks
ik zie een klein beetje ruimte bij de hiel, maar dat kan wel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |