Ik zou heel boos worden, dat zou ik doenquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?ik ging dus zo net poseren voor pumpfoto's, vriend zegt ga ff buiten staan
ik buiten staan op van die keien, sta netjes stil, glipt vanuit het niets de hak weg?
u zit er een beschadiging, en ik heb er nog niet eens op gelopen
wat zouden jullie doen, of is dit gewoon pech en valt het eigenlijk helemaal niet op/is het niet erg?
[ afbeelding ]
ik heb al gegodverd , dus check!quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou heel boos worden, dat zou ik doen
Kut man...
Wellicht dat het enkel opvalt als je er dicht op zicht/het echt weet... Maar balen is het wel.. Heb het ook al eens gehad.... Vooral met die keitjes hier voor ons pand loop ik echt op de toppen van mijn tenen om de hak zoveel mogelijk te ontzienquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
meisjons?ik ging dus zo net poseren voor pumpfoto's, vriend zegt ga ff buiten staan
ik buiten staan op van die keien, sta netjes stil, glipt vanuit het niets de hak weg?
wat zouden jullie doen, of is dit gewoon pech en valt het eigenlijk helemaal niet op/is het niet erg?
[ afbeelding ]
Eeeehmz, nou gister had ik het dus een half uur na mijn meds innemen opeens bloedheet maar wel super koude rillingen en kippenvel, maar wel kleding uit en liep in topje omdat ik echt loeiheet wasquote:Op maandag 2 april 2012 15:42 schreef Lindytje het volgende:
Ola!!
Sjanie, hoe is het? Voel je je al wat beter? Of nog steeds bwehhhhhhh van de nieuwe meds?
Dat krijg je uiteindelijk toch wel op je hakken als je buiten looptquote:Op maandag 2 april 2012 15:56 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
oh, dat moet ik onthouden.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wellicht dat het enkel opvalt als je er dicht op zicht/het echt weet... Maar balen is het wel.. Heb het ook al eens gehad.... Vooral met die keitjes hier voor ons pand loop ik echt op de toppen van mijn tenen om de hak zoveel mogelijk te ontzien
Bij 1 paar heb ik het ook dat ik uit de pump glij en daar heb ik een gel-plak-ding in en werkt bij mij perfectquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, dat moet ik onthouden.
verder, als ik loop voel ik mijn hiel ietsje opkomen van de schoen.
is het dan handig, zo'n hiel-plakding te halen?
het is echt heel licht, heb ook een maat te groot, maar anders paste mijn voet er echt niet inquote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij 1 paar heb ik het ook dat ik uit de pump glij en daar heb ik een gel-plak-ding in en werkt bij mij perfect
Ik heb altijd maat 39 maar al mijn pumps zijn 40quote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het is echt heel licht, heb ook een maat te groot, maar anders paste mijn voet er echt niet in
hielding halen dus
ah, okquote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb altijd maat 39 maar al mijn pumps zijn 40
Pffff.... vijf tegelijk.... moeten die allemaal op hetzelfde tijdstip?quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Eeeehmz, nou gister had ik het dus een half uur na mijn meds innemen opeens bloedheet maar wel super koude rillingen en kippenvel, maar wel kleding uit en liep in topje omdat ik echt loeiheet wasIk denk dat het komt door de mix van meds, had er 5 tegelijk genomen en misschien gaat die nieuwe niet lekker bij mijn andere dus maar ff navragen in ZH
Goed bezig Cifkequote:Op maandag 2 april 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
Gemeente belde me net op... Of wij nog trouwden
Staat nog rekening open voor de ondertrouw... I knowwwww ! Zou cif doen; maar dat vergeet ie (uiteraard) de hele tijd
Ja joh! En als je zo'n gel-ding doet dat je voeten er niet uit glijden komt het helemaal goedquote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
thks
ik zie een klein beetje ruimte bij de hiel, maar dat kan wel toch?
Gewoon lekker vragen danquote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Mirjam het volgende:
dank je wel, onzekere ik is blij met allen tips
ooo leuheuuukquote:
ja toch?quote:
Mooie schoenen!quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Mirjam het volgende:
thks
ik zie een klein beetje ruimte bij de hiel, maar dat kan wel toch?
Euh hmm nu is het wel al erg lang geleden sinds ik het 'oefende'; maar ik deed ze eerst gewoon even een uurtje aan in huis. Daarna weer af.. en zo bouwde ik het elke dag wat op. 2u.. Dan halve dag.. Dan hele dag.. En dan telkens hoger.quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Mirjam het volgende:
ik moet er wel echt mee gaan oefenen, ik had ze 4 minuten aan toen was ik al heel blij dat ze uit mochten
hoe hebben jullie dat geoefend?
Uhm... goede vraag! Als ik lang geen hakken aan heb gehad ga ik meestal eerst korte stukjes.. Net als bij mijn Dr Martens pumps nu, die zijn hoger dan ik gewend ben. Dan ga ik er eerst op naar de supermarkt ofzo. Dan iets waarbij ik ze een uurtje aan heb... dan een hele dag waarbij ik veel zit... en zo bouw ik een beetje opquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Mirjam het volgende:
ik moet er wel echt mee gaan oefenen, ik had ze 4 minuten aan toen was ik al heel blij dat ze uit mochten
Ik ben nog steeds aan het oefenenquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds aan het oefenenMaar ik draag ze veel thuis, tijdens de strijk of zo, als ik wat langer moet staan. En dan aan naar zitfeestjes. En als ik twijfel of ik het volhou, dan neem ik ook een paar makkelijke schoenen mee..
Beter dan mijn kolfverhalenquote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Crocs. Dat doet mij denken aan een oud-collega. Ze is van mijn leeftijd, heeft een kort pittig kapsel, een kind en ze heeft alleen maar facebook updates waarin staat dat ze lekker onder der snuggie op de bank ligt, een stuk gaat wandelen op haar crocs en dat ze blij is dat ze iedere avond op de bank kan gaan hangen. En dat vind ik dan echt heel sneu.
Oh, herkenbaar! Ruzie met broeken die nooit goed willen zitten: check! Nu ik een beetje aan het afvallen ben, gaat het beter gelukkig. Maar de maat die ik nog heb voor mijn bovenbenen matcht nooit met de maat ik nodig heb voor mijn taillequote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Lindytje het volgende:
So hee, chagrijnig.com hier...
Naar de stad geweest voor een nieuwe broek, want ik heb nog maar 1 fatsoenlijk passendeMaar natuurlijk zat niks goed, te strak, te lang, flubbert op een rare plaats... 6 aan gehad en toen was ik er alweer klaar mee. Ik heb dus nog steeds maar 1 broek
En net weer een sms van het werk, of ik vrijdag twee uur eerder kan beginnen.... ik heb maar even opgebeld dat ik in principe wel kan, maar dat ik er een beetje klaar mee ben dat ik elke week gebeld word. Ik heb verdomme de afgelopen twee maanden nog niet 2 weken volgens rooster gewerkt... Dus dat is er ook weer uit![]()
Ga ik nu nog even verder mokken
maar ze lopen goud, ik droeg ze altijd op werk, of in de zomer om auto te rijden als ik teenslippers droegquote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Crocs. Dat doet mij denken aan een oud-collega. Ze is van mijn leeftijd, heeft een kort pittig kapsel, een kind en ze heeft alleen maar facebook updates waarin staat dat ze lekker onder der snuggie op de bank ligt, een stuk gaat wandelen op haar crocs en dat ze blij is dat ze iedere avond op de bank kan gaan hangen. En dat vind ik dan echt heel sneu.
Hmm, ja inderdaad... Ook echt melden dat je op je crocs gaat wandelen, mooie toegevoegde waardequote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Mss het volgende:
Ja, idd!! Dat heb ik ook met broeken... irritant.quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, herkenbaar! Ruzie met broeken die nooit goed willen zitten: check! Nu ik een beetje aan het afvallen ben, gaat het beter gelukkig. Maar de maat die ik nog heb voor mijn bovenbenen matcht nooit met de maat ik nodig heb voor mijn taille![]()
En toen ik nog weekenden in een bejaardentehuis werkte, werd ik ook zoooo vaak gebeld of ik wou ruilen. Door een specifieke collega zelfs op vrijdagavond 11u 's avonds omdat hij wou stappen en geen zin had om zaterdag vroeg te beginnen, en of ik dat dan wou doen.. Zo leer je wel goed nee zeggen, de eikel
Dat jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad... Ook echt melden dat je op je crocs gaat wandelen, mooie toegevoegde waarde
Proof of participation?quote:Op maandag 2 april 2012 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Question:
HOe noem je in het engels een 'bewijs van deelname'?
Ik vind het gewoon best wel sneu om eerlijk te zijn. Ze is 25 en ze heeft weken toegeleefd naar de huishoudbeurs. Ze zit alleen maar op de bank, is fulltime moeder en ze is zo ontzettend degelijk. Ik hoop voor haar dat ze er gelukkig mee is, ik zou er zelf ontzettend simpel van wordenquote:Op maandag 2 april 2012 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, ja inderdaad... Ook echt melden dat je op je crocs gaat wandelen, mooie toegevoegde waarde
Ik voelde me eerst ook altijd soort van verplicht om ja te zeggen, want is zo lullig om anderen met een probleem te laten zitten terwijl ik gewoon kon. Maar wanneer er iets te vaak gebruik van wordt gemaakt, omdat je altijd als eerste wordt gebeld omdat je toch altijd kan, dan wordt het wel vervelend... Vooral als later blijkt dat anderen voor jou dus mooi niks overhebben wat betreft ruilen. Dus na een tijdje was ik er klaar mee en zei ik gewoon 'nee' ook al had ik geen klap te doenquote:Op maandag 2 april 2012 16:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, idd!! Dat heb ik ook met broeken... irritant.
Dat is het punt... ik kan geen nee zeggen...En ik kan bijna altijd... dat is ook altijd handig voor 'managers'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |