Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het ook matig, ik had het leuker gevonden als er écht iets te zien was geweest
Waren er verder nog goede 1 april grappen in het land? Vind de items daarover van de NOS altijd leuk maar gisteren bijna de hele dag liggen tukken dus heb het helemaal gemist
Even naar de Etosquote:En ik ben nog steeds misselijk trouwensWat de kans dat het kwam door de drank kleiner maakt en de kans dat ik zwanger ben groter
![]()
Nu ben ik de draad kwijt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef MaJo het volgende:
Wie gaat er nou elke dag de index uitpluizen? En als dat de grap geweest zou zijn is dat nóg matiger dan geen grap, voor zover dat al mogelijk is
Ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.
Ik las dit met het melodietje van "Even naar Primeeeera" in mijn hoofdquote:Even naar de Etos
Ik zeg toch dat ik dat al gezien heb en dat dat er al voor 1 april stondquote:
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappelsquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.
Goed planquote:Even naar de Etos
"Ik wil graag een Staatslot, een pak sigaretten en een Predictor". Nee, klinkt niet echt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookNiets meer over gehoord.
[..]
Ik las dit met het melodietje van "Even naar Primeeeera" in mijn hoofdEn ik ren niet meteen naar de drogist, eerst maar eens een paar dagen afwachten
Eerder een staatslot, condooms en een predictorquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ik wil graag een Staatslot, een pak sigaretten en een Predictor". Nee, klinkt niet echt.
Kloptquote:
Die condooms maken nu niks meer uitquote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Eerder een staatslot, condooms en een predictor
Volgens mij verkopen ze zowel geen predictors als condooms bij de Primera. Dat was het meer eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerder een staatslot, condooms en een predictor
Waaruit blijkt dat de grote faalhaas hier dus Iamredleader isquote:
En ook dat natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die condooms maken nu niks meer uit
Euh.... wie hapt er nou?quote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef MaJo het volgende:
Waaruit blijkt dat de grote faalhaas hier dus Iamredleader is
Dat snap ik maar die condooms maakte het juist wat absurderquote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze zowel geen predictors als condooms bij de Primera. Dat was het meer eigenlijk.
En die peuken heb je nodig als je in spanning afwacht
Dat zijn uienquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappels
[..]
Goed plan
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ikquote:
Ook waar.quote:Op maandag 2 april 2012 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik maar die condooms maakte het juist wat absurder
Nog een faal van redquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ik
Ik doe helemaal nergens alsof...quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ik
Ik start de pool vast op.quote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overigens de laatste dagen wel vet prikkelbaar dus misschien toch maar eens een test doen![]()
Prima, MaJo, jij je zin:quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van wat leek op een grote stapel aardappels
Dit helpt ook:quote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overigens de laatste dagen wel vet prikkelbaar dus misschien toch maar eens een test doen![]()
Ligt dat aan de stad of aan het feit dat het bejaarden zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef ß het volgende:
Ik lees net op facebook dat een bejaarde door de voorgevel van de coop is gereden in de stad waar ik vandaan kom. Minder dan een maand geleden reed al een andere bejaarde een chinees restaurant binnen.
Hap hapquote:Op maandag 2 april 2012 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik doe helemaal nergens alsof...
Ik hoop het tweede.quote:Op maandag 2 april 2012 14:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ligt dat aan de stad of aan het feit dat het bejaarden zijn?
Het lijkt mij geen overbodig luxequote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappels
quote:
Zo:quote:Op maandag 2 april 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Hap hapIk zit jou ook een beetje uit te dagen
Ik ga voor:
[ ] Zwanger
[X] Niet zwanger
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijnik ga misschien toch nog even de Dom in Keulen bekijken, we gaan vroeg weg - dat is tenminste de bedoeling
:
Lech?quote:
Nee. Ook geen reden tot bezorgdheid (ik kan je details geven maar laat ik het hier maar ibj latenquote:
Ligt aan de details natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee. Ook geen reden tot bezorgdheid (ik kan je details geven maar laat ik het hier maar ibj laten)
Menstruatie-detailsquote:
Je bedoelt 'tak', 'da' is ja in het Russisch. En da in het Pools betekent weer kan in het Nederlandsquote:
Moet je bij B.Ertha zijn, die wees je eropquote:Op maandag 2 april 2012 14:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+de+Dam+in+Amsterdam
En nu jij![]()
Moeten de heren vriendjes hun verlengstukken eens bij zich houdenquote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
MadMaster had helemaal gelijk: het wordt hier steeds meer een verlengstuk van OUD
Ah, dat schijnt inderdaad een duidelijk signaal te zijn dat we geen pool mbt jou hoeven te starten.quote:
Ja, I know maar ik was te lui om het op te zoeken. Ik dacht trouwens dat "tak" uit een andere taal kwam.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Je bedoelt 'tak', 'da' is ja in het Russisch. En da in het Pools betekent weer kan in het NederlandsEdit: verkeerde quote maar je snapt me denk ik wel
Tack in het Zweeds betekent bedanktquote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, I know maar ik was te lui om het op te zoeken. Ik dacht trouwens dat "tak" uit een andere taal kwam.
Hoeft niet hoor, zat meiden die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschapquote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dat schijnt inderdaad een duidelijk signaal te zijn dat we geen pool mbt jou hoeven te starten.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat bij mij niet geldtquote:Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef MaJo het volgende:
Hoeft niet hoor, zat meiden die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschap
Famous last wordsquote:Op maandag 2 april 2012 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat bij mij niet geldt
En bedankt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef MaJo het volgende:
niet hoor, zat meiden die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschap
Meestal niet natuurlijk maar het gebeurt nogal eens dat vrouwen er daarom pas na een paar maanden achterkomen dat ze zwanger zijn. Vooral als je de pil gebruikt, dan krijg je onttrekkingsbloedingen. Zo, weer wat geleerdquote:
Ik leer elke dag meer.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal niet natuurlijk maar het gebeurt nogal eens dat vrouwen er daarom pas na een paar maanden achterkomen dat ze zwanger zijn. Vooral als je de pil gebruikt, dan krijg je onttrekkingsbloedingen. Zo, weer wat geleerd
Ik hoor voorlopig ook niet bij de poolquote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal niet natuurlijk maar het gebeurt nogal eens dat vrouwen er daarom pas na een paar maanden achterkomen dat ze zwanger zijn. Vooral als je de pil gebruikt, dan krijg je onttrekkingsbloedingen. Zo, weer wat geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoor voorlopig ook niet bij de poolDe kans dat ik zwanger word is kleiner dan bij de pil en mocht het toch gebeuren, dan wordt het nooit levensvatbaar door spiraaltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoor voorlopig ook niet bij de poolDe kans dat ik zwanger word is kleiner dan bij de pil en mocht het toch gebeuren, dan wordt het nooit levensvatbaar door spiraaltje.
Een vriendin van me is zwanger geworden door het spiraaltje en heeft gewoon een gezond kind gekregen. Heb het wel vaker gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom je erbij dat het het kind beschadigt dan?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik poog niet zwanger te worden, gebruik gewoon de Nuva-ring dus áls ik al zwanger zou zijn (en die kans acht ik dus klein) dan is dat ondanks de anti-conceptie die ik gebruik. Dus oordeel pas als je alle feiten weetquote:Op maandag 2 april 2012 15:17 schreef Wiebelkont het volgende:
Is het niet beter de alcohol te laten staan als je poogt slash toelaat zwanger te worden?
Staat leuk bij de drogist: Doe maar een zwangerschapstest en iets tegen een kater...
Die kans is heel groot, je beschadigt de vruchtwaterzak en/of de cellen ermee. Om dat te voorkomen, kunnen ze het spiraaltje laten zitten. De foetus kan dan nog verstrengeld raken en dan sterft het alsnog. Als de zak zich ontwikkelt buiten het spiraaltje om, kunnen ze het veilig weghalen als de cellen wat minder kwetsbaar zijn (lees: als je wat verder bent).quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriendin van me is zwanger geworden door het spiraaltje en heeft gewoon een gezond kind gekregen. Heb het wel vaker gehoordHoe kom je erbij dat het het kind beschadigt dan?
Nee weet ik eigenlijk niet, zal het de volgende keer eens vragenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wanneer / of het spiraaltje er bij haar uit is gehaald?
Maar je was al prikkelbaar zei je dus het zal niet aan die opmerking liggen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef MaJo het volgende:
En nu ben ik chagrijnig door de verwijtende aannames van wiebel![]()
Ik word nog wel vestandig...quote:
Dat ik prikkelbaar ben dat klopt ja, zal wel door de slechte nacht komen (tot 3 uur wakker gelegen en om 7 uur ging de wekker). Waar het me om gaat is dat wiebel suggereert dat ik drink terwijl ik poog/het toelaat om zwanger te worden: oftewel zonder anticonceptie te vrijen en eventueel zwanger te worden. En dat slaat dus helemaal nergens opquote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je was al prikkelbaar zei je dus het zal niet aan die opmerking liggen.
Daarbij lijkt het me een klok/klepelopmerking want dat bier was van het weekend.
Daar sta jij ook los vanquote:
quote:
Dat zuigtquote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef MaJo het volgende:
zal wel door de slechte nacht komen (tot 3 uur wakker gelegen en om 7 uur ging de wekker).
Jij krijgt de discussie zeker in stereo mee?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
't Is wel lastig om me er niet mee te bemoeien.
Wiebel zit op z'n werk.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij krijgt de discussie zeker in stereo mee?
Je hebt een banaanvraag voor jezelf ingediend?quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zit op z'n werk.
Man, ik heb nog nooit zo vaak posts zitten tikken en deleten als nu. Maar: IK GA ME ER NIET MEE BEMOEIEN!
Ik denk dat Wiebel dat zo voor me gaat doen, want ik moet eigenlijk leren.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een banaanvraag voor jezelf ingediend?
Misschien kan dat wel via Twitter. Etc?quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Wiebel dat zo voor me gaat doen, want ik moet eigenlijk leren.
Je kunt als stel toch ook gewoon ieder een eigen mening hebbenquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
't Is wel lastig om me er niet mee te bemoeien.
En ik maar hopen dat de 'als' je niet zou zijn ontgaan in mijn vragende stelling.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik poog niet zwanger te worden, gebruik gewoon de Nuva-ring dus áls ik al zwanger zou zijn (en die kans acht ik dus klein) dan is dat ondanks de anti-conceptie die ik gebruik. Dus oordeel pas als je alle feiten weet
is natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren.quote:En ik ben nog steeds misselijk trouwensWat de kans dat het kwam door de drank kleiner maakt en de kans dat ik zwanger ben groter
![]()
Zeker. Maar dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt als stel toch ook gewoon ieder een eigen mening hebbenDus als je hem wil verdedigen ga je gang, als je hem de les wil lezen mag dat ook
Zoiets heet een router met filtering en een SPI firewall!quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien kan dat wel via Twitter. Etc?
Rare banaanvraag hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zoiets heet een router met filtering en een SPI firewall!
Wat heb je Sven via een PM gestuurd?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
MadMaster had helemaal gelijk: het wordt hier steeds meer een verlengstuk van OUD
Ik denk dat MaJo nu kookt vanbinnen.quote:
Wacht maar tot ik begin te rammelenquote:Op maandag 2 april 2012 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik herhaal hem nog maar een keer:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, alcohol heeft een lager kookpunt, daarom ben je zo snel over de zeik als je een kater hebt.quote:
Dat ze maar op mogen schieten.quote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zit te wachten tot de rest van de cursisten hun virtuele server af hebben.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Wiebelkont het volgende:
Duh, alcohol heeft een lager kookpunt, daarom ben je zo snel over de zeik als je een kater hebt.
Terwijl het me toch duidelijk lijkt.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Duh, alcohol heeft een lager kookpunt, daarom ben je zo snel over de zeik als je een kater hebt.
quote:
Ik snap wel dat die opmerking verwarrend was maar dat zei ik alleen omdat alle mannen hier altijd roepen dat je zwanger bent als je misselijk bentquote:Op maandag 2 april 2012 15:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
En ik maar hopen dat de 'als' je niet zou zijn ontgaan in mijn vragende stelling.
Maar deze opmerking, bovenaan in een nieuw topic:
[..]
is natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren.
Ik ging van de (in mijn ogen) positieve aanname uit dat je poogt een baby te krijgen, maar daar kun je inderdaad beter mee wachten tot je in een betere bui bent.
Dat niet, zit eerder bijna tegen het janken aanquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat niet, zit eerder bijna tegen het janken aan
Ik denk dat je het je veel te veel aantrekt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat niet, zit eerder bijna tegen het janken aan
quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik begin te rammelenDan zijn Etc en PS de enige kinderlozen hier
Of misschien zelfs alleen PS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MaJohoop dat het gauw afzwakt, sterkte ermee...
Daar kun je ook helemaal niks aan doenquote:Op maandag 2 april 2012 15:59 schreef Wiebelkont het volgende:
Hoe kan ik nou rekening houden met een situatie die jij niet hebt gecommuniceerd?
Ik ging uit van een kater, daar is niks mis mee.
Dat denkt Soemp zelf ook zo vaak.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat je het je veel te veel aantrekt.Maar ik begrijp dat die opmerkingen dan echt niet goed vallen en je ook niet makkelijk even denkt: ah joh, 't is Wiebel maar.
Als je wil afspreken om even een kopje koffie te drinken en lekker bij te kletsen....quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn lief
Toch even ter uitleg: ik ben de laatste tijd dus heel erg moe en ik word er echt moedeloos/down van. Gisteren knallende ruzie gehad met G. omdat hij het zat is dat ik zo weinig in huis doe, dit keer ging het om de vaat die er al te lang staat. Maar dat is mijn realiteit op het moment: als ik een feestje heb op zaterdag lig ik de zondag de hele dag op bed om bij te komen. En dat is echt heel erg vervelend
Ik weet van wie het komt.quote:
Ben je wel aan het werk vandaag eigenlijk?quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn lief
Toch even ter uitleg: ik ben de laatste tijd dus heel erg moe en ik word er echt moedeloos/down van. Gisteren knallende ruzie gehad met G. omdat hij het zat is dat ik zo weinig in huis doe, dit keer ging het om de vaat die er al te lang staat. Maar dat is mijn realiteit op het moment: als ik een feestje heb op zaterdag lig ik de zondag de hele dag op bed om bij te komen. En dat is echt heel erg vervelend
Niet als aanval, maar waarom ga je dan naar dat feestje?quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn lief
Omdat ik ook gewoon leuke dingen wil blijven doenquote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet als aanval, maar waarom ga je dan naar dat feestje?
Yepquote:Op maandag 2 april 2012 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben je wel aan het werk vandaag eigenlijk?
Ja je moet ook zeker leuke dingen doen! Onder de mensen blijven komenquote:Op maandag 2 april 2012 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik ook gewoon leuke dingen wil blijven doenHeb het momenteel al beperkt tot 1 leuk iets per weekend want anders ben ik echt niets meer waard
Op een feestje zie je wel gelijk veel mensen tegelijk dus dat is wel handigquote:Op maandag 2 april 2012 16:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja je moet ook zeker leuke dingen doen! Onder de mensen blijven komen. Alleen misschien op een andere manier dan een feestje
. Maar goed, kan ik natuurlijk ook niet over oordelen
.
Yep, paar jaar geledenquote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo, heb je eigenlijk ooit Pfeiffer gehad?
We kunnen dat man/vrouw symbooltje aan de zijkant dus beter vervangen door eenquote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef MaJo het volgende:
Daar kun je ook helemaal niks aan doenDat is ook het lastige van een forum, je weet nooit hoe een ander zich achter het beeldscherm voelt.
En ik verstond:quote:It's anybody's guess how,
The angel of doubt came down,
And crept into your bed.
En "crapping the bed" is natuurlijk gewoon een bestaande uitdrukking. Ik vond het wel een leuke tekst. Nu iets minderquote:It's anybody's guess how,
The angel of doubt came down,
And crapped into your bed.
Is het medisch gezien mogelijk dat je daar nu weer last van hebt?quote:
Volgens mij kun je maar 1x in je leven Pfeiffer krijgen, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen er hun hele leven last van kunnen blijven houden. Is dus zeker een optiequote:Op maandag 2 april 2012 16:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het medisch gezien mogelijk dat je daar nu weer last van hebt?
Dat zou wel een goed idee zijn jaquote:Op maandag 2 april 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
[..]
We kunnen dat man/vrouw symbooltje aan de zijkant dus beter vervangen door een/
optie
quote:Op maandag 2 april 2012 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat ik wat lyrics verkeerd verstond
[..]
En ik verstond:
[..]
En "crapping the bed" is natuurlijk gewoon een bestaande uitdrukking. Ik vond het wel een leuke tekst. Nu iets minder
Eeh, ja, als het volledig uitgeziekt is wel ja. Maar een verwaarloosde Pfeiffer kan je jarenlang vernaaien.quote:Op maandag 2 april 2012 16:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Volgens mij kun je maar 1x in je leven Pfeiffer krijgen, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen er hun hele leven last van kunnen blijven houden. Is dus zeker een optie
Ik heb destijds wel behoorlijk uitgeziekt maar die stoffen kunnen in je lichaam blijven. Het lastige is dat je niet echt er op kunt testen: ze kunnen alleen zien of je de stoffen in je lichaam hebt, en als dat zo is dan kun je het dus al ooit gehad hebben of op dat moment hebben. Het is niet zo dat de waarde toe of afneemt, daarom is het ook moeilijk vast te stellenquote:Op maandag 2 april 2012 16:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eeh, ja, als het volledig uitgeziekt is wel ja. Maar een verwaarloosde Pfeiffer kan je jarenlang vernaaien.
Maar ik dacht dat je er nog wel eens op gestest was.
Ah. Ik las net ook dit:quote:Op maandag 2 april 2012 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb destijds wel behoorlijk uitgeziekt maar die stoffen kunnen in je lichaam blijven. Het lastige is dat je niet echt er op kunt testen: ze kunnen alleen zien of je de stoffen in je lichaam hebt, en als dat zo is dan kun je het dus al ooit gehad hebben of op dat moment hebben. Het is niet zo dat de waarde toe of afneemt, daarom is het ook moeilijk vast te stellen
http://www.ziektevanpfeiffer.nl/quote:Wat is cytomegalie eigenlijk en waarom wordt dat op deze site genoemd?
De ziekte van Pfeiffer bleef bij mij maar duren, dacht ik. Ik ben toen nog een keer naar mijn huisarts geweest en heb opnieuw bloed laten prikken. Het bleek dat ik cytomegalie had. Mijn huisarts vertelde mij dat het verwant is aan Pfeiffer en vaak dezelfde symptomen heeft. Vandaar dat ik een klein beetje informatie over cytomegalie op deze site heb opgenomen. Het is ook een best wel onbekende ziekte en er staat weinig over op internet.
Cytomegalie of CMV (cytomegalovirus) behoort tot de herpesvirussen. Een herpesvirus verstopt zich ergens in het lichaam en veroorzaakt bij verminderde weerstand opnieuw ziekte (dan wordt het virus gereactiveerd). Ook een koortslip is een voorbeeld van een herpesvirus. Na infectie zijn er wel een aantal maanden antistoffen (IgM-antistoffen) in het lichaam aanwezig. Kort na de IgM-antistoffen verschijnen er andere antistoffen (IgG-antistoffen), die levenslang aantoonbaar zijn. Maar de gevormde antistoffen beschermen niet tegen reactievatie van het cytomegalovirus.
De incubatietijd (de tijd dat je al wel besmet bent met het virus, maar er nog geen last van hebt) is drie tot twaalf weken. Soms komen de ziekteverschijnselen dus overeen met de ziekte van Pfeiffer: koorts, lymfkliervergroting, malaise, lymfocytose en leverfunctiestoornissen. Vrijwel iedereen komt in zijn leven in contact met het virus.
Het virus wordt alleen via nauw contact overgebracht en buiten het lichaam is het virus al snel onwerkzaam.
Meer informatie over dit virus kun je vinden op infectieziekten.info (dit is een pdf-bestand). Als je geen pdf-bestanden kunt openen (hier heb je Acrobat Reader voor nodig), is er ook een html-versie.
Dat vind ik wel een mooiequote:Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ook besloten om toch medicijnen te proberen. Wat het in mijn hoofd een beetje goedmaakt is dat je ook niet tegen een diabetes patient zegt dat 'ie zijn probleem maar goed moet denken. Die heeft ook echt stofjes nodig die die zelf niet aanmaakt. Dus. Tja.
Oh wauwquote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Goed bezig PS![]()
Ik hoef de rest van de week niet meer naar mijn werk(wel thuis een paar kleine dingen doen maar dat is niet erg)
Ah, craps!quote:Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wraps, goed idee! Ik heb alleen niets in huis wat er op lijkt
quote:
Ik ben benieuwd naar dat centrumquote:Op maandag 2 april 2012 18:49 schreef MaJo het volgende:
Goed zo PSzo zie ik het inderdaad ook, mijn lichaam maakt bepaalde stoffen niet aan en de medicijnen helpen daar goed bij
En nog meer goed nieuws: ik mag op intake komen in het vermoeidheidscentrum
En nu ga ik de vaat doen die ik een week op heb laten lopen
Ik ookquote:
Ik stel me een centrum voor met heel veel bedden maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookMorgen over 3 weken kan ik er terecht
Duh. Mannen denken al vrij gauw 'mwoah.. zou ik wel doen in een noodgeval'. Zeg 90 van de 100 gevallen. Dan kan alcohol dus nog maar 10% winst opleveren.quote:Op maandag 2 april 2012 20:14 schreef Nembrionic het volgende:
Alcohol doet andere sekse aantrekkelijker lijken
DUH
Maar de kop van het artikel is gewoon gelukkig gekozen. Omdat ze nu namelijk denken te weten waaróm het zo is. En wat blijkt: bij vrouwen is dit effect sterker dan bij mannen
http://www.nu.nl/wetensch(...)kelijker-lijken.html
Ik denk dat dat wel meevalt inderdaadquote:Op maandag 2 april 2012 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik stel me een centrum voor met heel veel bedden maar dat slaat natuurlijk helemaal nergens op
quote:Op maandag 2 april 2012 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt inderdaadWel hebben ze speciale rustruimtes, misschien kun je daar wel even gaan liggen
Ook stond er in de brief dat afzeggen heel vervelend is en dat afzeggen vanwege vermoeidheid niet mogelijk is
Ja daar is wel goed over nagedachtquote:Ook hebben ze een arrangement met een hotel in de buurt voor mensen die van verder komen, want ja als je moe bent dan is een eind rijden ook vermoeiend natuurlijk
Ik moest er wel even om lachenquote:
Het klinkt wel goed allemaalquote:Ja daar is wel goed over nagedacht
Ja en dat is best ironisch.quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest er wel even om lachenMaar snap wel dat ze het zeggen, zal best wel veel voorkomen
Even lezenquote:Het klinkt wel goed allemaalVoor meer info: www.vermoeidheidcentrum.nl/
Ik moet nu elke dag een dagboek bijhouden zodat ze een beetje een idee hebben van mijn vermoeidheid
Ja best welquote:
Nou die is ook niet te lezen, al mag je dat bestquote:Even lezen(niet je dagboek)
Ik zie dat dieet en lichamelijke inspanning een aardige rol speelt bij ze.quote:Op maandag 2 april 2012 20:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja best wel
[..]
Nou die is ook niet te lezen, al mag je dat bestJe moet elke dag cijfers geven aan een paar dingen: vermoeidheid, concentratie, activiteiten enzovoort. En daar maken ze dan een grafiek van, ben benieuwd
Dat zou best een stuk kunnen schelenquote:Op maandag 2 april 2012 20:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat dieet en lichamelijke inspanning een aardige rol speelt bij ze.
Het zou mij niets verbazen dat er met een correct dieet(dus dingen waar jij niet tegen kan eruit laten) ook al een stukje beter gaat
Hey redquote:
Ik ben er één keer geweest en heb toen die rondleiding door het donker gedaan. Die is interessant en moet je niet missen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:11 schreef Nico_S. het volgende:
Ik heb die site een jaar of wat geleden bekeken en het leek me erg interessant. Vandaar ook dat het op mijn "to do" lijst staat. Volgens de toenmalige gegevens kon je er ook in het totale donker eten, onder begeleiding van een blinde. Lijkt me een bijzondere ervaring.
Ben jij er geweest?
Ik begreep trouwens van K dat áls ze naar MM gaat, ze maar één nachtje gaat. (hopen dat mevr. MM niet meeleestquote:
Ik hoop het ook jaquote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Majo, wat fijn dat je over 3 weken terecht kunt![]()
hopelijk kunnen ze je helpen.
PS, ook goed bezig om hulp in te roepen!
Je bedoelt dat ze dan 1 dag gaat en dan 's nachts weer terug?quote:Op maandag 2 april 2012 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik begreep trouwens van K dat áls ze naar MM gaat, ze maar één nachtje gaat. (hopen dat mevr. MM niet meeleest)
WTFquote:
Plan uitgevoerd: tinu verrast met twee dvd's, van Cars en Cars 2. Deel 1 hadden we al gezien, nu dus deel 2. Leuk, relaxed en af toe zowaar echt grappigquote:
Nou, of ze teruggaat weet ik niet, maar ze neemt áls ze gaat een volledige kaart.quote:Op maandag 2 april 2012 22:07 schreef MaJo het volgende:
Je bedoelt dat ze dan 1 dag gaat en dan 's nachts weer terug?
Neuh maar ik verzin wel watquote:
quote:
Nu volg ik je even niet meerquote:Op maandag 2 april 2012 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, of ze teruggaat weet ik niet, maar ze neemt áls ze gaat een volledige kaart.
Wij hebben een passepartout voor 2 dagen. Zij zou slechts een dagkaart kopen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu volg ik je even niet meerJe zegt dat ze dan 1 nachtje gaat dus ik denk dat je daarmee 1 dag bedoelt, maar je bedoelt dus 2 dagen?
Tijd om te gaan slapen
Ah omdat je het over een 'volledige kaart' had dacht ik dat je daarmee een passepartout bedoeldequote:Op maandag 2 april 2012 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wij hebben een passepartout voor 2 dagen. Zij zou slechts een dagkaart kopen.
slaap ze
Heb die site bekeken en dat ziet er interessant uit. Ik hoop van harte dat je er baat bij hebt, je slaapt inderdaad wel héél erg veel.quote:Op maandag 2 april 2012 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moest er wel even om lachenMaar snap wel dat ze het zeggen, zal best wel veel voorkomen
[..]
Het klinkt wel goed allemaalVoor meer info: www.vermoeidheidcentrum.nl/
Ik moet nu elke dag een dagboek bijhouden zodat ze een beetje een idee hebben van mijn vermoeidheid
Het economisch belang van de instelling.quote:Op maandag 2 april 2012 23:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Heb die site bekeken en dat ziet er interessant uit. Ik hoop van harte dat je er baat bij hebt, je slaapt inderdaad wel héél erg veel.
Maar er valt me wel één gekke zin op (ik ben nou eenmaal een beetje een taalfreak, dus doe me een lol en laat me maar): "in onze behandeling staat de patiënt centraal". Ja, hallo, zeg! Het is een behandelingscentrum. Wie zou er anders centraal moeten staan dan de patiënt?
Maar nogmaals: ik hoop dat je er baat bij hebt. Succes!
Ik vond het veel gekker dat erbij dat het een Christelijke school is. Lekker boeien.quote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat vinden Amerikanen er nou leuk aan om elkaar op een universiteit dood te schieten
ik moet je zeggen dat ik er een beetje nerveus van wordtquote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat vinden Amerikanen er nou leuk aan om elkaar op een universiteit dood te schieten
Uiteraard, ja. Maar daar adverteer je niet mee.quote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het economisch belang van de instelling.
Is het weer raak?quote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hou vol, dat vrije wapenbezit![]()
![]()
Ja, inderdaad. Welke andere moderne westerse natie staat dat wapenbezit toe? Niet veel, volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hou vol, dat vrije wapenbezit![]()
![]()
Ja maar dat is niet zo erg want ze hebben nou niet echt een groot legerquote:Op maandag 2 april 2012 23:19 schreef ß het volgende:
In zwitserland mogen dienstpichtigen hun dienstwapen thuis bewaren.
Sterker nog: dat moeten ze. Ze blijven altijd reserve, ook na hun diensttijd. Maar de Zwitsers hebben kennelijk genoeg zelfbeheersing om niet in het wilde weg op scholen rond te gaan schieten.quote:Op maandag 2 april 2012 23:19 schreef ß het volgende:
In zwitserland mogen dienstpichtigen hun dienstwapen thuis bewaren.
Precies, en dat grondrecht snap ik niet. Waarom zou iemand het recht moeten hebben een wapen te bezitten dat erop gericht, ontworpen en geperfectioneerd is om anderen letsel (of erger) aan te doen?quote:Op maandag 2 april 2012 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo erg want ze hebben nou niet echt een groot leger
In Amerika is het wapenbezit een grondrecht.
Omdat in de tijd dat de Declaration is opgesteld het land één grote clusterfuck was en iedereen elkaar overhoop schoot. En de Declaration is heilig.quote:Op maandag 2 april 2012 23:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Precies, en dat grondrecht snap ik niet. Waarom zou iemand het recht moeten hebben een wapen te bezitten dat erop gericht, ontworpen en geperfectioneerd is om anderen letsel (of erger) aan te doen?
Het hoogst genoteerde land in Europa is Zwitserland - en zie mijn vorige post.quote:Op maandag 2 april 2012 23:26 schreef ß het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_gun_ownership
Best hoge cijfers voor een aantal Europese landen.
Mja. Ik heb van meerdere Amerikanen de redenering gehoord: een vuurwapen doodt niet. Degene die de trekker overhaalt is degene die doodt. Kan wel zijn, maar als je geen vuurwapen hebt kun je ook geen trekker overhalen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat in de tijd dat de Declaration is opgesteld het land één grote clusterfuck was en iedereen elkaar overhoop schoot. En de Declaration is heilig.
Als andere mensen een gun hebben moet je je kunnen verdedigen. Ergo, jij mag ook een gun. Zoiets./
Ja, maar dat is een mongloide redenering en als Amerikanen ergens goed in zijn...nou ja, je snapt het.quote:Op maandag 2 april 2012 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja. Ik heb van meerdere Amerikanen de redenering gehoord: een vuurwapen doodt niet. Degene die de trekker overhaalt is degene die doodt. Kan wel zijn, maar als je geen vuurwapen hebt kun je ook geen trekker overhalen.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:16 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja: http://www.nu.nl/buitenla(...)versiteit-in-vs.html
En die mensen zeggen zeker ook dat pennen dan verboden moeten worden omdat die spelfouten maken, en gebaksvorkjes omdat die obesitas veroorzaken.quote:Op maandag 2 april 2012 23:32 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Mja. Ik heb van meerdere Amerikanen de redenering gehoord: een vuurwapen doodt niet. Degene die de trekker overhaalt is degene die doodt. Kan wel zijn, maar als je geen vuurwapen hebt kun je ook geen trekker overhalen.
Ja, ik snap 't.quote:Op maandag 2 april 2012 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een mongloide redenering en als Amerikanen ergens goed in zijn...nou ja, je snapt het.
Nou, ze zeggen wel dat McDonalds het eten te lekker en te vet maakt zodat ze het wel móenten eten. Ofzo.quote:Op maandag 2 april 2012 23:33 schreef ß het volgende:
[..]
En die mensen zeggen zeker ook dat pennen dan verboden moeten worden omdat die spelfouten maken, en gebaksvorkjes omdat die obesitas veroorzaken.
quote:Op maandag 2 april 2012 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Amerikanen zijn raar. Ew, we zou er iets mee te maken willen hebben
Oh wait
Ja, het is weer eens zover. Wanneer nemen die Amerikanen Michael Moore's "Bowling for Columbine" nu eens ter harte?quote:
MM wordt niet serieus genomen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ja, het is weer eens zover. Wanneer nemen die Amerikanen Michael Moore's "Bowling for Columbine" nu eens ter harte?
Ik heb een aantal jaren voor een Amerikaans bedrijf gewerkt. Ik hoop dat nooit meer te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Amerikanen zijn raar. Ew, wie zou er iets mee te maken willen hebben
Oh wait
meh ik ben er wel aan gewend ondertussenquote:Op maandag 2 april 2012 23:38 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren voor een Amerikaans bedrijf gewerkt. Ik hoop dat nooit meer te doen.
Ik werkte voor de firma Diebold (hoofdkantoor in North Canton, Ohio). Doet voornamelijk in geldautomaten. (In Amerika de grootste op dat gebied, in Europa de kleinste, wereldwijd 17.000 medewerkers.) Ik was hoofd van het Europese reparatiecentrum. Maar die Amerikanen begrijpen Europa gewoon niet. De meesten denken dat het hetzelfde is als Amerika, maar dan met meer talen. Ze schijnen niet te beseffen dat de culturen in de diverse landen in Europa ook totaal verschillend zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
meh ik ben er wel aan gewend ondertussen
quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
En de prijs voor subtiliteit:
[ afbeelding ]
oh dat heb ik niet echt gemerkt. Maar ik ben natuurlijk ook voornamelijk onder studenten. Dit trimester studeer ik trouwens cross cultural psychology en dat gaat juist hierover hahaquote:Op maandag 2 april 2012 23:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik werkte voor de firma Diebold (hoofdkantoor in North Canton, Ohio). Doet voornamelijk in geldautomaten. (In Amerika die grootste op dat gebied, in Europa de kleinste, wereldwijd 17.000 medewerkers.) Ik was hoofd van het Europese reparatiecentrum. Maar die Amerikanen begrijpen Europa gewoon niet. De meesten denken dat het hetzelfde is als Amerika, maar dan met meer talen. Ze schijnen niet te beseffen dat de culturen in de diverse landen in Europa ook totaal verschillend zijn.
Dat is de Photoshopversie.quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef Whiteguy het volgende:
En de prijs voor subtiliteit:
[ afbeelding ]
He, da's interessant. Laat er meer over weten tijdens je studie, okee?quote:Op maandag 2 april 2012 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh dat heb ik niet echt gemerkt. Maar ik ben natuurlijk ook voornamelijk onder studenten. Dit trimester studeer ik trouwens cross cultural psychology en dat gaat juist hierover haha
Diebold, met hun fantastische voting machines?quote:Op maandag 2 april 2012 23:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik werkte voor de firma Diebold (hoofdkantoor in North Canton, Ohio). Doet voornamelijk in geldautomaten. (In Amerika de grootste op dat gebied, in Europa de kleinste, wereldwijd 17.000 medewerkers.) Ik was hoofd van het Europese reparatiecentrum. Maar die Amerikanen begrijpen Europa gewoon niet. De meesten denken dat het hetzelfde is als Amerika, maar dan met meer talen. Ze schijnen niet te beseffen dat de culturen in de diverse landen in Europa ook totaal verschillend zijn.
okquote:Op maandag 2 april 2012 23:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
He, da's interessant. Laat er meer over weten tijdens je studie, okee?
Wat ze vinden van de culturele verschillen in Europa. We hebben bij Diebold een tijdje een Amerikaanse directeur gehad (die nota bene bij mij in de straat woonde) en hij had grote problemen met de culturele verschillen in Europa. Hij was directeur Europa, maar hij had grote moeite te begrijpen dat we hier in de diverse landen niet alleen verschillende talen spreken (dat was hem natuurlijk wel duidelijk), maar dat er ook levensgrote culturele verschillen zijn tussen de diverse landen hier in Europa was voor hem raadselachtig.quote:
Daar had ik niets mee te maken: in Europa doet Diebold alleen geldautomaten. En de Nederlandse stemcomputers staan internationaal nou ook niet echt goed bekend...quote:Op maandag 2 april 2012 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Diebold, met hun fantastische voting machines?
Ik wist niet eens dat we stemcomputers hadden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:04 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Daar had ik niets mee te maken: in Europa doet Diebold alleen geldautomaten. En de Nederlandse stemcomputers staan internationaal nou ook niet echt goed bekend...
Jawel. In Ierland (toch een beetje mijn tweede vaderland; zie mijn UI) hebben ze enkele jaren Nederlandse stemcomputers gebruikt. Maar ze zijn eruit gegooid wegens twijfels over de betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we stemcomputers hadden.
Terecht.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel. In Ierland (toch een beetje mijn tweede vaderland; zie mijn UI) hebben ze enkele jaren Nederlandse stemcomputers gebruikt. Maar ze zijn eruit gegooid wegens twijfels over de betrouwbaarheid.
quote:Oprah denkt er overigens niet over om te stoppen, en ziet het werk als haar roeping. "Omdat ik een Afro-Amerikaanse vrouw ben die heel erg gezegend is, zal er nooit een tijd komen dat ik stop. Ik wil anderen inspireren om het beste uit hun leven te halen.
Hoop er weer een paar dagen heen te gaan, van de zomerquote:Op dinsdag 3 april 2012 00:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Jawel. In Ierland (toch een beetje mijn tweede vaderland; zie mijn UI) hebben ze enkele jaren Nederlandse stemcomputers gebruikt. Maar ze zijn eruit gegooid wegens twijfels over de betrouwbaarheid.
Veel plezier! Geweldig land!quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoop er weer een paar dagen heen te gaan, van de zomer
Oiquote:Op maandag 2 april 2012 23:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Amerikanen zijn raar. Ew, wie zou er iets mee te maken willen hebben
Oh wait
was toch heeeul duidelijk dat ik een grapje maakte :p Ben al bijna net zo amerikaans als jijquote:
ik denk er over een paar weken weer een paar weken naar toe te gaan, en ik weet al waar naar toequote:Op dinsdag 3 april 2012 00:30 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hoop er weer een paar dagen heen te gaan, van de zomer
hapquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
was toch heeeul duidelijk dat ik een grapje maakte :p Ben al bijna net zo amerikaans als jij
Je kunt beter een huisje daar gaan zoeken.quote:Op dinsdag 3 april 2012 07:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik denk er over een paar weken weer een paar weken naar toe te gaan, en ik weet al waar naar toe
Vandaar die knipoogquote:Op dinsdag 3 april 2012 07:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
was toch heeeul duidelijk dat ik een grapje maakte :p Ben al bijna net zo amerikaans als jij
Hoi.quote:
Ja.quote:
quote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
JaIk heb morgen een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing naar het vermoeidheidscentrum dus zal het dan even aankaarten als ik er nog last van heb
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
OMG OMG OMG ik ben hem vanmorgen vergeten te feliciteren.
Ach joh, dat kan toch de besten overkomenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:07 schreef Soempie het volgende:
Nou, dikke huilbui. Bah, wat stom hoe kan ik dat nou vergeten.
Nou, lijkt me dat je er niet zo heel veel om geeft dan? Dan is het toch ook logisch dat je er niet aan denktquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:09 schreef Soempie het volgende:
Ik was in elk geval m'n eigen verjaardag ook vergeten.
Hij zal het vast wel begrijpen! Komt wel goedquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:14 schreef Soempie het volgende:
Ik geef er best wel om, dat is het idiote.Ik hoop dat Wiebel snel terugbelt.
Zie je Soempie, niks aan de hand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:27 schreef Wiebelkont het volgende:
Wiebel snapt het allemaal wel, we waren druk bezig met die kleine frummel vanmorgen en ik had al niet zoveel tijd tussen opstaan en vertrekken, ze had bovendien 2 dagen terug al aan mijn kadootje gedacht.
Dank voor alle felicitaties van deze ouwe bok...
[..]![]()
quote:
ach, je wordt een jaartje ouder en de hormonen zijn ook altijd een goede redenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:07 schreef Soempie het volgende:
Nou, dikke huilbui. Bah, wat stom hoe kan ik dat nou vergeten.
[..]![]()
Ik ken nog wel mensen met een TV-gids hoor. Maar vooral omdat er vaak ook artikelen enzo in staan.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
omproep verliest monopoly op tv gids
wat een achterhoedegevecht. Het kan aan mij liggen maar wie heeft er tegenwoordig nou nog een tv gids
Maar daar staat geen TV-Gids in.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koop dan een tijdschrift met meer inhoud....
Eeehhh...?quote:Zijn dat dezelfde mensen die de Kampioen van A tot Z lezen?
Ik vind het leuk om die door te lezenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn dat dezelfde mensen die de Kampioen van A tot Z lezen?
dat reclameblaadje van de ANWBquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar staat geen TV-Gids in.
[..]
Eeehhh...?
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ach, je wordt een jaartje ouder en de hormonen zijn ook altijd een goede reden
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik las de VPRO gids vroeger thuis altijd wel van begin tot eind...
Uiteraard!quote:
Gewoon gelijk live uitproberenquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Verwacht ik te veel als ik er vanuit ga dat mensen van te voren even laten weten dat een testomgeving offline gaat? Nu kan ik iets niet testen
Ligt eraan hoe belangrijk de testomgeving is en of het tijdelijk of permanent is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Verwacht ik te veel als ik er vanuit ga dat mensen van te voren even laten weten dat een testomgeving offline gaat? Nu kan ik iets niet testen
Het offline zijn is tijdelijk, omdat ze zelf iets moeten testen. Ik vind het gewoon vervelend, wil je iets doen, krijg je een error. Issue aanmaken: ja we zijn zelf bezig.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe belangrijk de testomgeving is en of het tijdelijk of permanent is.
Okay, je vindt het dus vervelend dat je iets niet kunt gebruiken dat je zou willen gebruiken. Maar hoe intensief wordt die omgeving gebruikt? Ik vind het namelijk op zich niet zo gek op een testomgeving even zonder notificatie plat te gooien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het offline zijn is tijdelijk, omdat ze zelf iets moeten testen. Ik vind het gewoon vervelend, wil je iets doen, krijg je een error. Issue aanmaken: ja we zijn zelf bezig.
Vanmiddag in Utrecht, hier vlakbijquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:08 schreef Etcetera het volgende:
Voor wie er nog wil en kan: Free Cone Day! Ben & Jerry's deelt ijs uit
In mijn ogen intensief genoegquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay, je vindt het dus vervelend dat je iets niet kunt gebruiken dat je zou willen gebruiken. Maar hoe intensief wordt die omgeving gebruikt? Ik vind het namelijk op zich niet zo gek op een testomgeving even zonder notificatie plat te gooien.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:43 schreef Nembrionic het volgende:
eก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็$e
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |