Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vond het ook matig, ik had het leuker gevonden als er écht iets te zien was geweest
Waren er verder nog goede 1 april grappen in het land? Vind de items daarover van de NOS altijd leuk maar gisteren bijna de hele dag liggen tukken dus heb het helemaal gemist
Even naar de Etosquote:En ik ben nog steeds misselijk trouwensWat de kans dat het kwam door de drank kleiner maakt en de kans dat ik zwanger ben groter
![]()
Nu ben ik de draad kwijt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef MaJo het volgende:
Wie gaat er nou elke dag de index uitpluizen? En als dat de grap geweest zou zijn is dat nóg matiger dan geen grap, voor zover dat al mogelijk is
Ik ookquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.
Ik las dit met het melodietje van "Even naar Primeeeera" in mijn hoofdquote:Even naar de Etos
Ik zeg toch dat ik dat al gezien heb en dat dat er al voor 1 april stondquote:
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappelsquote:Op maandag 2 april 2012 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de uien is afgelopen.
Goed planquote:Even naar de Etos
"Ik wil graag een Staatslot, een pak sigaretten en een Predictor". Nee, klinkt niet echt.quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookNiets meer over gehoord.
[..]
Ik las dit met het melodietje van "Even naar Primeeeera" in mijn hoofdEn ik ren niet meteen naar de drogist, eerst maar eens een paar dagen afwachten
Eerder een staatslot, condooms en een predictorquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
"Ik wil graag een Staatslot, een pak sigaretten en een Predictor". Nee, klinkt niet echt.
Kloptquote:
Die condooms maken nu niks meer uitquote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
Eerder een staatslot, condooms en een predictor
Volgens mij verkopen ze zowel geen predictors als condooms bij de Primera. Dat was het meer eigenlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerder een staatslot, condooms en een predictor
Waaruit blijkt dat de grote faalhaas hier dus Iamredleader isquote:
En ook dat natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die condooms maken nu niks meer uit
Euh.... wie hapt er nou?quote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef MaJo het volgende:
Waaruit blijkt dat de grote faalhaas hier dus Iamredleader is
Dat snap ik maar die condooms maakte het juist wat absurderquote:Op maandag 2 april 2012 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze zowel geen predictors als condooms bij de Primera. Dat was het meer eigenlijk.
En die peuken heb je nodig als je in spanning afwacht
Dat zijn uienquote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappels
[..]
Goed plan
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ikquote:
Ook waar.quote:Op maandag 2 april 2012 14:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat snap ik maar die condooms maakte het juist wat absurder
Nog een faal van redquote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ik
Ik doe helemaal nergens alsof...quote:Op maandag 2 april 2012 14:25 schreef MaJo het volgende:
Jij doet alsof dat de grap was en ik corrigeer je. Dus jij faalt en niet ik
Ik start de pool vast op.quote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overigens de laatste dagen wel vet prikkelbaar dus misschien toch maar eens een test doen![]()
Prima, MaJo, jij je zin:quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van wat leek op een grote stapel aardappels
Dit helpt ook:quote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
Ik ben overigens de laatste dagen wel vet prikkelbaar dus misschien toch maar eens een test doen![]()
Ligt dat aan de stad of aan het feit dat het bejaarden zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef ß het volgende:
Ik lees net op facebook dat een bejaarde door de voorgevel van de coop is gereden in de stad waar ik vandaan kom. Minder dan een maand geleden reed al een andere bejaarde een chinees restaurant binnen.
Hap hapquote:Op maandag 2 april 2012 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik doe helemaal nergens alsof...
Ik hoop het tweede.quote:Op maandag 2 april 2012 14:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ligt dat aan de stad of aan het feit dat het bejaarden zijn?
Het lijkt mij geen overbodig luxequote:Op maandag 2 april 2012 14:31 schreef MaJo het volgende:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Geen idee, maar zag vanochtend wel een foto van een grote stapel aardappels
quote:
Zo:quote:Op maandag 2 april 2012 14:36 schreef MaJo het volgende:
Hap hapIk zit jou ook een beetje uit te dagen
Ik ga voor:
[ ] Zwanger
[X] Niet zwanger
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef Etcetera het volgende:
Hoofdpijnik ga misschien toch nog even de Dom in Keulen bekijken, we gaan vroeg weg - dat is tenminste de bedoeling
:
Lech?quote:
Nee. Ook geen reden tot bezorgdheid (ik kan je details geven maar laat ik het hier maar ibj latenquote:
Ligt aan de details natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee. Ook geen reden tot bezorgdheid (ik kan je details geven maar laat ik het hier maar ibj laten)
Menstruatie-detailsquote:
Je bedoelt 'tak', 'da' is ja in het Russisch. En da in het Pools betekent weer kan in het Nederlandsquote:
Moet je bij B.Ertha zijn, die wees je eropquote:Op maandag 2 april 2012 14:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+de+Dam+in+Amsterdam
En nu jij![]()
Moeten de heren vriendjes hun verlengstukken eens bij zich houdenquote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
MadMaster had helemaal gelijk: het wordt hier steeds meer een verlengstuk van OUD
Ah, dat schijnt inderdaad een duidelijk signaal te zijn dat we geen pool mbt jou hoeven te starten.quote:
Ja, I know maar ik was te lui om het op te zoeken. Ik dacht trouwens dat "tak" uit een andere taal kwam.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef MaJo het volgende:
Je bedoelt 'tak', 'da' is ja in het Russisch. En da in het Pools betekent weer kan in het NederlandsEdit: verkeerde quote maar je snapt me denk ik wel
Tack in het Zweeds betekent bedanktquote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, I know maar ik was te lui om het op te zoeken. Ik dacht trouwens dat "tak" uit een andere taal kwam.
Hoeft niet hoor, zat meiden die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschapquote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah, dat schijnt inderdaad een duidelijk signaal te zijn dat we geen pool mbt jou hoeven te starten.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat bij mij niet geldtquote:Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef MaJo het volgende:
Hoeft niet hoor, zat meiden die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschap
Famous last wordsquote:Op maandag 2 april 2012 15:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga er maar gewoon vanuit dat dat bij mij niet geldt
En bedankt.quote:Op maandag 2 april 2012 15:00 schreef MaJo het volgende:
niet hoor, zat meiden die gewoon ongesteld worden tijdens de zwangerschap
Meestal niet natuurlijk maar het gebeurt nogal eens dat vrouwen er daarom pas na een paar maanden achterkomen dat ze zwanger zijn. Vooral als je de pil gebruikt, dan krijg je onttrekkingsbloedingen. Zo, weer wat geleerdquote:
Ik leer elke dag meer.quote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal niet natuurlijk maar het gebeurt nogal eens dat vrouwen er daarom pas na een paar maanden achterkomen dat ze zwanger zijn. Vooral als je de pil gebruikt, dan krijg je onttrekkingsbloedingen. Zo, weer wat geleerd
Ik hoor voorlopig ook niet bij de poolquote:Op maandag 2 april 2012 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Meestal niet natuurlijk maar het gebeurt nogal eens dat vrouwen er daarom pas na een paar maanden achterkomen dat ze zwanger zijn. Vooral als je de pil gebruikt, dan krijg je onttrekkingsbloedingen. Zo, weer wat geleerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoor voorlopig ook niet bij de poolDe kans dat ik zwanger word is kleiner dan bij de pil en mocht het toch gebeuren, dan wordt het nooit levensvatbaar door spiraaltje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op maandag 2 april 2012 15:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik hoor voorlopig ook niet bij de poolDe kans dat ik zwanger word is kleiner dan bij de pil en mocht het toch gebeuren, dan wordt het nooit levensvatbaar door spiraaltje.
Een vriendin van me is zwanger geworden door het spiraaltje en heeft gewoon een gezond kind gekregen. Heb het wel vaker gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom je erbij dat het het kind beschadigt dan?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik poog niet zwanger te worden, gebruik gewoon de Nuva-ring dus áls ik al zwanger zou zijn (en die kans acht ik dus klein) dan is dat ondanks de anti-conceptie die ik gebruik. Dus oordeel pas als je alle feiten weetquote:Op maandag 2 april 2012 15:17 schreef Wiebelkont het volgende:
Is het niet beter de alcohol te laten staan als je poogt slash toelaat zwanger te worden?
Staat leuk bij de drogist: Doe maar een zwangerschapstest en iets tegen een kater...
Die kans is heel groot, je beschadigt de vruchtwaterzak en/of de cellen ermee. Om dat te voorkomen, kunnen ze het spiraaltje laten zitten. De foetus kan dan nog verstrengeld raken en dan sterft het alsnog. Als de zak zich ontwikkelt buiten het spiraaltje om, kunnen ze het veilig weghalen als de cellen wat minder kwetsbaar zijn (lees: als je wat verder bent).quote:Op maandag 2 april 2012 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een vriendin van me is zwanger geworden door het spiraaltje en heeft gewoon een gezond kind gekregen. Heb het wel vaker gehoordHoe kom je erbij dat het het kind beschadigt dan?
Nee weet ik eigenlijk niet, zal het de volgende keer eens vragenquote:Op maandag 2 april 2012 15:23 schreef B.ertha het volgende:
Weet je wanneer / of het spiraaltje er bij haar uit is gehaald?
Maar je was al prikkelbaar zei je dus het zal niet aan die opmerking liggen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:32 schreef MaJo het volgende:
En nu ben ik chagrijnig door de verwijtende aannames van wiebel![]()
Ik word nog wel vestandig...quote:
Dat ik prikkelbaar ben dat klopt ja, zal wel door de slechte nacht komen (tot 3 uur wakker gelegen en om 7 uur ging de wekker). Waar het me om gaat is dat wiebel suggereert dat ik drink terwijl ik poog/het toelaat om zwanger te worden: oftewel zonder anticonceptie te vrijen en eventueel zwanger te worden. En dat slaat dus helemaal nergens opquote:Op maandag 2 april 2012 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je was al prikkelbaar zei je dus het zal niet aan die opmerking liggen.
Daarbij lijkt het me een klok/klepelopmerking want dat bier was van het weekend.
Daar sta jij ook los vanquote:
quote:
Dat zuigtquote:Op maandag 2 april 2012 15:35 schreef MaJo het volgende:
zal wel door de slechte nacht komen (tot 3 uur wakker gelegen en om 7 uur ging de wekker).
Jij krijgt de discussie zeker in stereo mee?quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
't Is wel lastig om me er niet mee te bemoeien.
Wiebel zit op z'n werk.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij krijgt de discussie zeker in stereo mee?
Je hebt een banaanvraag voor jezelf ingediend?quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wiebel zit op z'n werk.
Man, ik heb nog nooit zo vaak posts zitten tikken en deleten als nu. Maar: IK GA ME ER NIET MEE BEMOEIEN!
Ik denk dat Wiebel dat zo voor me gaat doen, want ik moet eigenlijk leren.quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hebt een banaanvraag voor jezelf ingediend?
Misschien kan dat wel via Twitter. Etc?quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat Wiebel dat zo voor me gaat doen, want ik moet eigenlijk leren.
Je kunt als stel toch ook gewoon ieder een eigen mening hebbenquote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef Soempie het volgende:
't Is wel lastig om me er niet mee te bemoeien.
En ik maar hopen dat de 'als' je niet zou zijn ontgaan in mijn vragende stelling.quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik poog niet zwanger te worden, gebruik gewoon de Nuva-ring dus áls ik al zwanger zou zijn (en die kans acht ik dus klein) dan is dat ondanks de anti-conceptie die ik gebruik. Dus oordeel pas als je alle feiten weet
is natuurlijk op meerdere manieren te interpreteren.quote:En ik ben nog steeds misselijk trouwensWat de kans dat het kwam door de drank kleiner maakt en de kans dat ik zwanger ben groter
![]()
Zeker. Maar dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je kunt als stel toch ook gewoon ieder een eigen mening hebbenDus als je hem wil verdedigen ga je gang, als je hem de les wil lezen mag dat ook
Zoiets heet een router met filtering en een SPI firewall!quote:Op maandag 2 april 2012 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien kan dat wel via Twitter. Etc?
Rare banaanvraag hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zoiets heet een router met filtering en een SPI firewall!
Wat heb je Sven via een PM gestuurd?quote:
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef iamredleader het volgende:
MadMaster had helemaal gelijk: het wordt hier steeds meer een verlengstuk van OUD
Ik denk dat MaJo nu kookt vanbinnen.quote:
Wacht maar tot ik begin te rammelenquote:Op maandag 2 april 2012 15:50 schreef iamredleader het volgende:
Ik herhaal hem nog maar een keer:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duh, alcohol heeft een lager kookpunt, daarom ben je zo snel over de zeik als je een kater hebt.quote:
Dat ze maar op mogen schieten.quote:Op maandag 2 april 2012 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zit te wachten tot de rest van de cursisten hun virtuele server af hebben.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Wiebelkont het volgende:
Duh, alcohol heeft een lager kookpunt, daarom ben je zo snel over de zeik als je een kater hebt.
Terwijl het me toch duidelijk lijkt.quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Duh, alcohol heeft een lager kookpunt, daarom ben je zo snel over de zeik als je een kater hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |