Zet dan Gertje-Plongers in de topictitel,quote:Op maandag 23 april 2012 21:39 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik schaam me ervoor dat dit topic mijn naam draagt.
Maar dat is eenvoudig op te lossen
Maar ik vind 'dinges' zo lelijk staan.quote:Op maandag 23 april 2012 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
maar hij hoeft niet terug te komenwant hij is niet weg.
"Dinges je weet het, maar hoe heet het? Dat is dinges!"quote:Op maandag 23 april 2012 22:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar ik vind 'dinges' zo lelijk staan.
Nu schaam ík me, zo'n suf woord zou ik namelijk nooit gebruiken, al bieden ze me 1000 euro aan.
Ah, Bosbeetle is dus terug!quote:Op maandag 23 april 2012 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
"Dinges je weet het, maar hoe heet het? Dat is dinges!"
Frank Masmeijer
Ondanks dat ik niet meer in de topictitel sta wil ik hier toch blijven posten,quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:20 schreef allesbeterweter het volgende:
Kijkend door een raam ,kun je veel dingen zien maar geen naam.(Bosbeetle).
Hey Grayquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef Gray het volgende:
Tegen alle verwachtingen in,
loopt het topic van Plongers
al voor vier delen.
Geen gezeik, gezeur,
gemiep, getreur.
Vrij van venijn
En een primeur.
Want al knalt het topic
gevuld door goede gebaren
Ik dacht altijd
dat naamtopics verboden waren?!?!?!!!?!
Jazeker Lavenderr,quote:
Gertje, niet vies van een gemeenplaats of vierquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Jazeker Lavenderr,
al een aantal delen;
ook ik wil graag
mijn rijmsels delen!
Naast dat ik een
amateur-dichter ben...
...ben ik bovenal
een Plongers-fan!
Tja, dan moet je maar een auto kopen,quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:06 schreef Sneezeechu het volgende:
Mijn prins zit niet op een paard maar op een schildpad, daarom duurt het zo lang voordat hij bij me is.
Vrienden blijven kost meer moeite dan geluk. En maakt alleen mijn leven stukquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Tja, dan moet je maar een auto kopen,
dan kun je naar hem toe rijden en hoef je niet te lopen.
Doe mij dan maar een fiets,quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:12 schreef Sneezeechu het volgende:
Vrienden blijven kost meer moeite dan geluk. En maakt alleen mijn leven stuk
Aan jou de keuze: alles of niets, zoals kiezen tussen een auto en een fiets
Gertje in de politiek,quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:53 schreef allesbeterweter het volgende:
Gertje is voor het even,misschien wel een politieke ambitie aan het nastreven!!!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een fiets,
want een rijbewijs heb ik niet, dus aan een auto heb ik niets.
Wat een goede tip!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik zag in het Micha-Kat-topic in BNW dat yyyentle graag Barracuda leest.
Dat is ook een van mijn favoriete blogs, wat een feest!
Zoals het schrijven van gedichtjes,quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef allesbeterweter het volgende:
Je moet toch iets lezen (doen)in je vrije-tijd...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |