http://barracudanls.blogspot.com/quote:BREAKING!
BREAKING * BREAKING * BREAKING * WEBMASTER KLOKKENLUIDERONLINE PLUNDERT KAS * CAMERAMAN KRIJGT GEEN GELD * GAAN ER BINNENKORT DODEN VALLEN? EN ZO JA, WIE ZIJN DAT DAN? * DIT IS NOG NIET EENS DE GIGA-PRIMEUR: ER IS MEER, ER IS ALTIJD MEER!
Fight fire with fire.quote:
Waar is het toch mis gegaan in het hoofd van kat? Als kind te vaak erop gevallen?quote:Nu we er dan toch zijn als het gaat over sex met kinderen en Politicians;
De volgende link gaat over het ‘Monarch Mind Control Program’ waarin kinderen als sexslaven worden ‘geprogrameerd’ om zodoende de hoogwaardigheidsbekleders van het Witte Huis sexueel te bevredigen. Het is een CIA programma.
Cathy O’Brien was zo’n slachtoffer die Gerald Ford van tijd tot tijd moest ‘helpen’ om aan zijn gerief te komen.
Ook ‘Uncle Ronnie’ (Ronald Reagan) en Dick Cheney (een absoluut sadistische mega-sex-monster.) die als hobby had zijn slachtoffers op te jagen en daarna sexueel af te tuigen.
Maar ook de Clintonnetjes (beiden), met name Hillary die absoluut off ging op de gemutileerde vagina van O’Brien.
(De clip staat nog steeds op YT waarin ze haar verminkte edele delen laat zien als bewijs wat voor gruwel haar is aangedaan.) Ik beschik ook over die clip en zal deze op verzoek plaatsen.
Bill stapte gewoon langs hun aktiviteiten heen wanneer deze de kamer binnenkwam na een zware dag van arbeid.
Is dat stuk dat je quote niet onderdeel van een boek van David Icke?quote:Op maandag 19 december 2011 10:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is het toch mis gegaan in het hoofd van kat? Als kind te vaak erop gevallen?
Weet ik niet. Ik ben niet zo thuis in die wondere wereld.quote:Op dinsdag 20 december 2011 07:57 schreef Snapcount2 het volgende:
Is dat stuk dat je quote niet onderdeel van een boek van David Icke?
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet alleen niet wat erger is, iets verzinnen en dat als waarheid plaatsen of een verzinsel van iemand anders overnemen en verkopen als de waarheid. Beide inderdaad eenquote:Op dinsdag 20 december 2011 08:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik ben niet zo thuis in die wondere wereld.
Maar dan is het ook in Icke's hoofd ernstig misgegaan. Het verzinnen en het voor de waarheid aannemen ... Allebei een grotewaard.
G0hhhhquote:David Cole is een Amerikaans Joodse onderzoeker. In de documentaire "The Truth behind the Gates of Auschwitz - David Cole interviews Dr Franciszek Piper" wordt het bezoek van Cole in 1992 aan Auschwitz getoond. Hij stelt kritische vragen aan de gids en aan Dr Franciszek Piper die leiden tot een controverse over de juistheid van de geschiedschrijving. In 1994 wordt David Cole in de populaire Phil Donahue Show zwaar bekritiseerd. De Jewish Defense League belooft een beloning uit voor informatie over de verblijfplaats van David Cole. Later distantieert David Cole zich in een brief van zijn vroegere stellingnamen over de Holocaust. Er wordt veel gespeculeerd over deze brief, omdat er sinds de publicatie geen spoor van David meer te bekennen is.
Deze blijft toch altijd mooi van toepassing:quote:
Wil overigens niet zeggen dat ik alles wat Kat de blaaskaak roept heel erg serieus neem, maar over de vermeende decimatie van de Joden bijvoorbeeld is heel erg veel terug te vinden. Machtig interessant om eens in te duiken, maar een ultra gevoelig, en voor de meerderheid niet bediscussieerbaar onderwerp. Je komt tot de conclusie dat de werkelijkheid mogelijk veel genuanceerder ligt dan de reguliere geschiedlezingen ons vertellen.quote:When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.-- Dresden James
Je mag er gewoon over discussiëren, alleen niet op FOK.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef Typisch het volgende:
Wat zou ik het toch fijn vinden als er geen straffen op stonden om hier over te discussiëren. Nu waag ik mij er niet aan, voor ik het weet staat er iemand voor de deur hier.
Niet als je het officiële verhaal in twijfel trekt, toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je mag er gewoon over discussiëren, alleen niet op FOK.
Dat ligt iets genuanceerder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet als je het officiële verhaal in twijfel trekt, toch?
quote:
http://www.nizkor.org/ftp(...)ess/daily.texan.1093quote:Dear Sirs,
In connection with an advertisement of David Cole (An open
letter to the daily Texan, February 19, 1993) in which he offers
the videotape named "David Cole - Interviews Dr Franciszek
Piper" I would like to inform your readers:
1. the sham interview with me there is the Neonazi
style monologue of young man who never seriously approached the great
tragedy of humanity named Auschwitz and Holocaust. In his
ingenuousness he decided to halt the part of the murderers
instead of their innocent victims - different every
honest man does. My answers on a few questions of Cole ( who
deceitfully introduced himself as a man who wanted to convince his
acquaintances in America that Auschwitz was really a place of
genocide) constitute a small proportion of this video tape.
2. In his advertisement he introduces me as a "Head of
Auschwitz Archives at the Auschwitz State Museum". This is
untruth. I am not and I have been neither a head of Auschwitz Archives
nor a director of Auschwitz Musum, as Cole maintains in
other propaganda leaflets. The purpose of such manipulation
with of facts is clear - to attract potential purchasers of his
"Interview" video tape.
3. Cole maintains that I first time admitted the allegedly
unknown fact the Nazis adapted the crematorium in question in
which the gas chamber were located for air-raid shelter, the fact
allegedly unknown even for Museum guides. It is un truth. See
enclosed copies of pages from the books which constitute the
fundamental reading for Auschwitz guides. In book by T-an Sehn
"Concentrat Camp Ogwiqcim-Brzezinka (Auschwitz-Birkenau)Warsaw 1957,
You may read on the page 152-"In May 1944 the old Crematorium
I in the base camp was adapted for use as an air raid shelter
The Fact is also confirmed in the book by Jean Claude Pressac
"Auschwitz: Technique and operation of the gas chambers,
published by The Beate Klarsfeld Foundation, New York 1989 (515
Madison Avenue). On the page 157 you may read: "With part of the
building converted to an air raid shelter, this is the state in which
the SS abandoned Krematorium I in January 1945" Repeating what
Pressac had written I told what was the nature of the
adaptation works carried out by the Nazis and what one had to do to
remove those changes in order to regain the previous appearance.
They are all "Pipers revelations. In spite of the fact that
such secondary restoration works had to be done there is an
undisputable reality that the gas chamber in question is housed in the same
building which has been existed from prewar times till now.
4. The fact that the Nazi murderers used gas chambers (in
Birkenau you can see the ruins of the other 5 gas chambers) for
mass annihilation of innocent men, women and children, mostly
Jews, has been proved by thousands of memoires and depositions of
eyewitnesses as well as by German official documents and plans.
It is obvious fact for everybody who wants to approach the
problem, to contact still living witnesses and to study historical
sources.
5. I have devoted 28 years of my life to save the memory of
the counless victims of the Nazi barbarity to warn people against
indifference to all forms of racial, religious and national
based hatered, which leads to injustice, suffering and killing
of innocent people. Because of it I take the fact my name is
used for disseminating such kind of lies and hiding of the obvious
truth as a lack of honesty and dignity.
yours,sincerely
DrFranciszek Piper
dat jaquote:Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Hij is echt van het 'if you're not with us, you are against us'.
Hij voert zijn persoonlijke (geestes)oorlogje en iedereen die het niet met hem eens is, wordt zonder pardon onder de vijanden geschaard. Trieste man.
Toch een stuk minder triest dan zo'n Demmink en al die mensen die hem onvoorwaardelijk op zijn positie laten zitten of dat hier op fok komen goedpraten.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:47 schreef Copycat het volgende:
Hij is echt van het 'if you're not with us, you are against us'.
Hij voert zijn persoonlijke (geestes)oorlogje en iedereen die het niet met hem eens is, wordt zonder pardon onder de vijanden geschaard. Trieste man.
Holocaust-zeuren wordt zeer professioneel aangepakt tegenwoordig, ze zitten er op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je mag er gewoon over discussiëren, alleen niet op FOK.
Laatst werd het in GC even toegestaan. Een topic hierover liep over meerdere pagina's, maar werd uiteindelijk toch compleet verwijderd.
Wat bedoel je met niet geheel worden toegelaten? Wel deel wordt niet toegelaten dan?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:11 schreef Gray het volgende:
Persoonlijk heb ik liever een open discussie over de Holocaust, alleen wordt dat vanuit de staat/maatschappij niet geheel toegelaten. Dan maar liever het zekere voor het onzekere.
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. Dat maakt een controversiële positie in een debat nogal lastig.quote:Op maandag 26 december 2011 08:08 schreef idefixo het volgende:
[..]
Wat bedoel je met niet geheel worden toegelaten? Wel deel wordt niet toegelaten dan?
Mijn opa (hij was geen jood) zat ik Engeland toen de oorlog uitbrak. Hij is in de Nederlandse duinen gedropt en verraden. Vervolgens heeft hij in allerlei concentratiekampen gezeten en is geeindigd in Mauthausen. Mijn oma wist jarenlang niet wat er met hem gebeurd was, ze is nooit meer over de gebeurtenissen heengekomen. Ze woonde in de Indische buurt in Amsterdam en heeft gezien hoe de joden in de vrachtwagens werden gezet, een oude oma's die niet meer kon lopen werd met stoel en al in de vrachtwagen gezet.quote:Op maandag 26 december 2011 08:21 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. Dat maakt een controversiële positie in een debat nogal lastig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |