Je spreekt jezelf aardig tegen young grasshopperquote:Op maandag 2 april 2012 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is geen wedstrijd waar het 't gezelligst gaat worden.
Ik bedoel, wij zijn met voornamelijk brabanders en limburgers, we hebben sowieso gewonnen.
Grapje he.quote:Op maandag 2 april 2012 13:11 schreef Steve het volgende:
Qua hotelopties he, was Campanile Rotterrdam oost ook een optie?
Ik zie het! Even met Greys DM'enquote:Op maandag 2 april 2012 13:12 schreef Steve het volgende:
Kruidvat hotelvouchers, voor 13 euro. En Campanile staat er ook bij.
Nee precies, dan zal het ze teveel geld kosten. En de beschikbaarheid gaat per deel van de week (ma-do en vrij-zo) als ik het goed lees, dus dan heb je alweer minder kans.quote:Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Steve het volgende:
Mja, dat is wel een nadeel idd, je weet niet of er een kamer beschikbaar is.
Denk ook niet dat een hotel er veel kamers voor vrij zal houden...
Hoezo wij? Ik heb nergens last van.quote:Op maandag 2 april 2012 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Meteen weer gedoe. De luiaard in me zegt "laat toch zitten
" en de gierigaard in me zegt "da's echt goedkoop
" en de angsthaas in me zegt "ieks bellen
!"
.
Wij hebben ingewikkelde persoonlijkheden.
Ahja op die fietsenquote:Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij is al mijn verschillende facetten. Schizofreen enzo.
2 persoons kamer voor jou dus?quote:Op maandag 2 april 2012 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij is al mijn verschillende facetten. Schizofreen enzo.
Hoeveel gaat een nachtelijke 2 persoons taxi naar jullie nieuwe hotel kosten?quote:
Alexanderquote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een kwartiertje met de taxi, dus niet zo veel. En er is in de buurt (5 minuten lopen dacht ik) een station waar een sprinter langs komt.
Hoe ver gaat die taxi omrijden in hemelsnaamquote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef JJdJ1984 het volgende:
Campanille Rotterdam? Die in de Alexanderpolder? Mwah denk dat je dat dan zeker 30 euro aan taxikosten gaat kosten
Misschien wat ruim gegokt maar ik was ooit van Blaak naar vlakbijdathotelwantdaarwoonikquote:Op maandag 2 april 2012 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe ver gaat die taxi omrijden in hemelsnaam![]()
.
Nou misschien was het de beschonken toestand. Ik begin me ineens weer te herrineren hoe dat kwam. Was 18 euro? Ik gaf alleen 12 euro fooi omdat ik geen zin had om te wachten en me bed in wilde. Zoietsquote:Op maandag 2 april 2012 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me écht niet voorstellen dat je voor 7 kilometer 30 euro taxigeld betaalt.
dat is wel veel idd, maar tussen de 1,50 en 2 euro per kilometer en dan nog instaptarief... zal wel 15 zijn, en dan terug ook nog 15?quote:Op maandag 2 april 2012 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan me écht niet voorstellen dat je voor 7 kilometer 30 euro taxigeld betaalt.
quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nou misschien was het de beschonken toestand. Ik begin me ineens weer te herrineren hoe dat kwam. Was 18 euro? Ik gaf alleen 12 euro fooi omdat ik geen zin had om te wachten en me bed in wilde. ZoietsOfzo
Heen kunnen we vast wel met het OV, da's sowieso goedkoper. en 15 met 2 of 3 delen is heel goed te doen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is wel veel idd, maar tussen de 1,50 en 2 euro per kilometer en dan nog instaptarief... zal wel 15 zijn, en dan terug ook nog 15?
Hoezeequote:Op maandag 2 april 2012 14:44 schreef tombolafan het volgende:
Oh wij zijn met 5 personen in het andere hotel toch? Dan kunnen we met 1 auto terug, ik rij wel, drink toch niet
Dus je hebt geen ¤ 17,- extra over voor ons ubergezellige clubje?quote:
OV is prima te doen iddquote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heen kunnen we vast wel met het OV, da's sowieso goedkoper. en 15 met 2 of 3 delen is heel goed te doen.
Gewoon niet, om uit religieuze overtuiging mn klapperstokken te beschermenquote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef Muis006 het volgende:
Maar waarom drink jij niet Tombo?
Gewoon niet of religieuze overtuiging ofzo?
Of om je eierstokken te beschermen?
Weet ik niet, ik neem het gewoon in overweging.quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus je hebt geen ¤ 17,- extra over voor ons ubergezellige clubje?![]()
![]()
quote:Op maandag 2 april 2012 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gewoon niet, om uit religieuze overtuiging mn klapperstokken te beschermen
Dat.quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus je hebt geen ¤ 17,- extra over voor ons ubergezellige clubje?![]()
![]()
Ontbijtbuffet.quote:Op maandag 2 april 2012 14:47 schreef tombolafan het volgende:
En er zit geen ontbijt bij die bon heGeen idee of jullie wel ontbijt bij dat hostel hebben?
Een schoft is hetquote:Op maandag 2 april 2012 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.![]()
Eerst laat hij de gezelligste taxi van Nederland in de steek en nu ook nog het gezelligste hotel.
Score!quote:Op maandag 2 april 2012 14:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Genoeg op m'n schuldgevoel gespeeld, dank u wel.
Jij krijgt een zuur kind met de misterquote:Op maandag 2 april 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tombo heeft kokosnoten, ik heb limoenen
Het zit niet in de planningquote:Op maandag 2 april 2012 14:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jij krijgt een zuur kind met de mister![]()
(mits dat in de planning zit natuurlijk)
Stelletje valse wijven zijn we he? Ik dacht dat je dat al wist.quote:Op maandag 2 april 2012 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel alsof ik belachelijk gemaakt word, omdat ik een aanbieding in overweging neem. Zal ongetwijfeld ingebeeld zijn, maar toch. Ben er even weg van.
Taxi?quote:Op maandag 2 april 2012 14:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat een nachtelijke 2 persoons taxi naar jullie nieuwe hotel kosten?![]()
En hoe komt Steve de volgende ochtend weer bij zijn taxi naar het Beloofde Land?
Ow, daar was ik zomaar vanuit gegaan!quote:Op maandag 2 april 2012 14:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Taxi?.
Ik weet nog niet hoe mijn schema eruit gaat zien dan en of ik direct naar Budel ga weer..
Huissleutel is ook wel handigquote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, daar was ik zomaar vanuit gegaan!![]()
Boeit verder ook niet hoor, als jij andere plannen hebt dan ist ook prima.Het is nog ruim een maand, ik voorspel voor die tijd ruim 20 PMs om alles precies ende exact af te spreken.
![]()
Ik heb een auto, rijbewijs en de autosleutel, ik kom wel thuis.
Mja, het was de combinatie van smileys, opmerkingen van anderen enzo die me gewoon echt in het verkeerde keelgat schoten. Maar zoals ik al zei, dat heb ik me vast zelf zo ingebeeld. Ik krijg er een beetje het gevoel van alsof het al belachelijk is dat ik überhaupt naar een aanbieding kijk.quote:Op maandag 2 april 2012 15:04 schreef tombolafan het volgende:
Pfff, ik maak je niet belachelijk, ik zet op een rijtje waar je wel rekening mee moet houden als je toch over wilt stappen, want inmiddels zijn we hier allemaal redelijk gewend aan je panikeer-acties als het om plannen gaat
Er is nog helemaal geen sprake van annuleren. Er is nog helemaal nergens sprake van aangezien er nog geen andere plannen gemaakt zijn.quote:En ik zou als ik jou was eerst eens aan Takaiki vragen of er uberhaupt wel geannuleerd kan worden , anders heb je zelfs dubbele kosten
Dat sowieso niet. Steve begon erover en ik reageerde ook meteen en ik heb er met Greys over geDM'd.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, het was de combinatie van smileys, opmerkingen van anderen enzo die me gewoon echt in het verkeerde keelgat schoten. Maar zoals ik al zei, dat heb ik me vast zelf zo ingebeeld. Ik krijg er een beetje het gevoel van alsof het al belachelijk is dat ik überhaupt naar een aanbieding kijk.
[..]
Er is nog helemaal geen sprake van annuleren. Er is nog helemaal nergens sprake van aangezien er nog geen andere plannen gemaakt zijn.
Ze vecht wel veel ja.....quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus jij bent de vale rooie!
The plot thickens...
Zit je in Leiden ofzo?quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, het was de combinatie van smileys, opmerkingen van anderen enzo die me gewoon echt in het verkeerde keelgat schoten. Maar zoals ik al zei, dat heb ik me vast zelf zo ingebeeld. Ik krijg er een beetje het gevoel van alsof het al belachelijk is dat ik überhaupt naar een aanbieding kijk.
quote:Op maandag 2 april 2012 15:19 schreef Greys het volgende:
Even ten overvloede:
Dat geldt niet voor mezelf, ik blijf bij Airport
quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dus jij bent de vale rooie!
The plot thickens...
Ik ben geen mannetjequote:
quote:Op maandag 2 april 2012 15:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik kon het niet laten, even gekeken of 'onze' kamers nog als te reserveren op de site stonden. En ze stonden er niet meer![/blije neuroot]
Nou dat is nooit zeker.quote:Op maandag 2 april 2012 17:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ah, ok! Gezien ik met jou in het hotel zit heb ik dus niks te vrezen
Huphupquote:Op maandag 2 april 2012 17:34 schreef PatriQue89 het volgende:
En nu op naar het werk, het hotel moet ook betaald worden uiteraard
Duhquote:Op dinsdag 3 april 2012 19:28 schreef Greys het volgende:
Whoehoeeeeeeeeeeee
Word je al zenuwachtig Muis?
Voorpret-zenuwachtig, that is?
Mijn psychische intolerantie speelt acuut op.quote:Op maandag 2 april 2012 17:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Nu wil Cat alleen niet meer denk ik, die hangt nu kotsend boven de pot bij de aanblik van al die kaas.
Wie ikquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:16 schreef Muis006 het volgende:
Slik je al vitamine b zodat je haar sneller groeit?
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:15 schreef indaha het volgende:
Owik moet nog een oranje boa gaan kopen anders kom ik er niet in
![]()
En alle songfestivalliedjes uit het hoofd leren en Rotterdams oefenen , help waar haal ik de tijd vandaan
Taaaaaaaaaarutquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
PANIEK!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Taaaaaaaaaarut
quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
Jason Mraz komt naar Nederland
WHOHOOOOOOOOOOOOOOOO
EDIT: oh woops, sorry, niet de SC![]()
Wie is hetquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
WHOHOOOOOOOOOOOOOOOO
EDIT: oh woops, sorry, niet de SC![]()
Zie je me lopenquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zijn er trouwens nog meer liefhebbers voor zo'n kek rood-wit-blauw jurkje?
Gezien de bezorgkosten is het wel praktisch om gezamenlijk te bestellen.
Ja!quote:
Die hebben ze vast niet mijn maat!quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zijn er trouwens nog meer liefhebbers voor zo'n kek rood-wit-blauw jurkje?
Gezien de bezorgkosten is het wel praktisch om gezamenlijk te bestellen.
quote:
Jullie zijn gemeenquote:
Doe je de nieuwe hoodie van je beeb erover aanquote:Op woensdag 4 april 2012 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn gemeen
Maar dat gaat écht niet hoor; straks word ik nog hetero of zo
Zie het als een tuniekje.quote:
Ja, daar ga ik dan prijzen mee winnenquote:Op woensdag 4 april 2012 00:19 schreef Takaiki het volgende:
Doe je de nieuwe hoodie van je beeb erover aan
Ja, maar jij hebt maar één oog, dus jij ziet ´m maar half en dan kan dat. Da´s een gave; wij kunnen dat nietquote:Op woensdag 4 april 2012 08:48 schreef Cat22 het volgende:
Zie het als een tuniekje.Dat doe ik namelijk ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt maar één oog, dus jij ziet ´m maar half en dan kan dat. Da´s een gave; wij kunnen dat nietNOEM JE MIJ NU DIK????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Dana Nationalquote:Op woensdag 4 april 2012 10:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, jurkje + ElisaB = heel erg oud Hollandse travestietenlook, dus dat gaan we maar niet doen?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 10:14 schreef Cat22 het volgende:
NOEM JE MIJ NU DIK????![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DEED IK DATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan mij ook niet alleen laten met een toetsenbord
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Ik ben ook niet van de jurkies, ik voel me daar gewoon niet lekker in en dan zit ik de hele avond te kijken of het er wel uitziet en dat wil ik niet want ik moet me concentreren op de leuke dingen en genieten van de You and Meet
![]()
![]()
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Haa pee kaa wee, ik wil wel![]()
Maar dan moet ik even van Gbee weten welke maat zij heeftdan ken ik bepalen welke maat ik moet.
![]()
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
Maar dan moet ik even van Gbee weten welke maat zij heeftdan ken ik bepalen welke maat ik moet.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
Ik ga niet in jurk.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jammer!quote:
Doe wat je niet durft.
Kewl!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:01 schreef Muis006 het volgende:
![]()
![]()
Het wordt een compleet jurrekiesfestijn.![]()
![]()
HPKW, check dan ook meteen of jullie pompoms erbij willen. Mijn ervaring is dat het de feestvreugde ONTZETTEND verhoogt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Hahaha, geweldig!quote:Op woensdag 4 april 2012 11:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kewl!![]()
![]()
Het wordt een compleet jurrekiesfestijn.![]()
![]()
HPKW, check dan ook meteen of jullie pompoms erbij willen. Mijn ervaring is dat het de feestvreugde ONTZETTEND verhoogt.
Ik heb zelf al een oranje boa, dus pompons worden misschien wel iets te veel van het goede.
Doe wat je niet durft.
Niet.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hahaha, geweldig!
Ik heb zelf al een oranje boa, dus pompons worden misschien wel iets te veel van het goede.![]()
Boa en pompoms kunnen prima samen en zijn zeer classy. [/ervaring]![]()
Zal ik mijn Brand bier dienblad cq (mist)hoorn ook meenemen?
Jamaar, je weet inmiddels hoe mijn goddelijke figuur eruitziet he?quote:Op woensdag 4 april 2012 10:52 schreef indaha het volgende:
Ik ben ook niet van de jurkies, ik voel me daar gewoon niet lekker in en dan zit ik de hele avond te kijken of het er wel uitziet en dat wil ik niet want ik moet me concentreren op de leuke dingen en genieten van de You and Meet
![]()
![]()
![]()
Dat die slanke nymfen ervoor kiezen hun tuniekje (voor het gemak in het algemeen aangeduid als jurrekie) aan te doen zonder een broek eronder is hun keuze.
Ik vind het maar raar.Want ze zijn duidelijk gemaakt om er een legging of spijkerbroek onder te doen en dan staat het fantastisch.
![]()
Ik zeg: DOEN!![]()
Dat meisje dat je op al die sites ziet die ze verkopen heeft m ook gewoon als jurrekie aanquote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, je weet inmiddels hoe mijn goddelijke figuur eruitziet he?![]()
Dat die slanke nymfen ervoor kiezen hun tuniekje (voor het gemak in het algemeen aangeduid als jurrekie) aan te doen zonder een broek eronder is hun keuze.
Ik vind het maar raar.Want ze zijn duidelijk gemaakt om er een legging of spijkerbroek onder te doen en dan staat het fantastisch.
![]()
I'M SO CONFUSED![]()
![]()
Ik wil ook wel! S of M denk ik
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Zwarte legging dan.quote:Op woensdag 4 april 2012 12:04 schreef Muis006 het volgende:
Maar hell will freeze over voordat ik een witte legging aan doe heur.![]()
Ben je meteen een mooie vlaggenstok.
Geen Bavaria meer?quote:
Joan's liedje op de radio horen maakt een werkdag ineens een stuk leuker
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je doet toch wel je hoge hakken aan hea?quote:
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
quote:![]()
![]()
Maar jouw haar kan het hebben.
En ik deed nog zo mijn best om het Dik woord te vermijden.quote:Weer een faal.
Nu breng je me aan het twijfelenquote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
, maar ik weet ook niet welke maat ,ik denk dat ik ongeveer hetzelfde goddelijke figuur als jou heb
maar dan ben ik iets kleiner en dus proppiger
Een grotigheidje dan?quote:
War wij de jurrekies tuniekjes hebben besteld was L de grootste maat. Volgens mij past die jou ook wel.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Nu breng je me aan het twijfelen, maar ik weet ook niet welke maat ,ik denk dat ik ongeveer hetzelfde goddelijke figuur als jou heb
maar dan ben ik iets kleiner en dus proppiger
Ik ben het weekend na Pasen bij jou in de buurt, dan kan ik anders even langskomen ermee, kun je passen.
*leest*quote:
*leest nog eens*
Ja, ik weet het zeker, jij noemt me dik.
Begrijpend lezen: Vquote:Op woensdag 4 april 2012 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*leest*
*leest nog eens*
Ja, ik weet het zeker, jij noemt me dik.![]()
Nog niet eens een G.quote:![]()
Al zou dat wel een catch22 situatie zijn.
Je moest 2x lezen, vandaar.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog niet eens een G.![]()
Al zou dat wel een catch22 situatie zijn.![]()
Ik zag het maar half.quote:
Ik heb wel een medische verklaring dat ik functioneel eenogig ben. Telt die ook?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee daar trap ik niet in
Tenzij medisch bewijs dat je hemianopsie hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat kan, maar hoe lang is dat jurrekjetuniekje bij jou en ik sluit me aan bij Muis geen leggingquote:Op woensdag 4 april 2012 16:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
War wij de jurrekies tuniekjes hebben besteld was L de grootste maat. Volgens mij past die jou ook wel.Ik ben het weekend na Pasen bij jou in de buurt, dan kan ik anders even langskomen ermee, kun je passen.
als ik na lang beraad dat tuniekie aan doe dan gaat daar een nette spijkerbroek onder
![]()
Maar ik durf het op zich wel te gokken met L hoor, anders plant ik mijn boa strategisch over mijn uitstulpende onderdelen
Hmmm.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb wel een medische verklaring dat ik functioneel eenogig ben. Telt die ook?
Ik zie (haha) het door de vingers.![]()
Bij mij komt het jurrekie tuniekje net onder den bipsebaps (moet daar wat heuvelen overwinnen, zeg maar.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan, maar hoe lang is dat jurrekjetuniekje bij jou en ik sluit me aan bij Muis geen leggingals ik na lang beraad dat tuniekie aan doe dan gaat daar een nette spijkerbroek onder
![]()
Maar ik durf het op zich wel te gokken met L hoor, anders plant ik mijn boa strategisch over mijn uitstulpende onderdelen). Met een nette spijkerbroek zal dat prima lukken bij jou en zoveel ongeoorloofde uitstulpingen zullen er vast niet zijn.
![]()
Doejjeookpompomsmeebestellen? *O*Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Hihihi, vingergrapje, jij boefje.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm.
Ik zie (haha) het door de vingers.
Is dat niet too much , ach who cares, waar moet ik dat hele zooitje bestellen ?quote:Op woensdag 4 april 2012 16:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bij mij komt het jurrekie tuniekje net onder den bipsebaps (moet daar wat heuvelen overwinnen, zeg maar.). Met een nette spijkerbroek zal dat prima lukken bij jou en zoveel ongeoorloofde uitstulpingen zullen er vast niet zijn.
![]()
Doejjeookpompomsmeebestellen? *O*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
quote:Op woensdag 4 april 2012 16:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Is dat niet too much , ach who cares, waar moet ik dat hele zooitje bestellen ?HenkPietKlaasWimPieterBastiaaninsertrandommannennaam wilde volgens mij voor haar en andere belangstellenden bestellen. Dat scheelt weer in de verzendkosten. En anders zou ik straks thuis (jaja, ben druk aan het werk nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) de site even voor je moeten opzoeken.
Ja maar dan komt het bij Henkendieanderenamen aan en ken ik pas sien hoe het uitziet op de dag selluf en als het dannie uitziet loopt ik peentjes te zwete en dan schrikt iedereen zich de touwtieffusquote:Op woensdag 4 april 2012 16:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
HenkPietKlaasWimPieterBastiaaninsertrandommannennaam wilde volgens mij voor haar en andere belangstellenden bestellen. Dat scheelt weer in de verzendkosten. En anders zou ik straks thuis (jaja, ben druk aan het werk nu) de site even voor je moeten opzoeken.
Hm daar zat ik ook aan te denkenquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dan komt het bij Henkendieanderenamen aan en ken ik pas sien hoe het uitziet op de dag selluf en als het dannie uitziet loopt ik peentjes te zwete en dan schrikt iedereen zich de touwtieffusik wil hem wel eerder al passen dan op de dag zelf, maar als Henk hem hierheen moet sturen kost dat weer 6.95 ofzo.
Dus ik denk dat ik alleen bestel![]()
![]()
Ik heb ook een goddelijk (quote:Op woensdag 4 april 2012 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
) figuur, maar ik deed er in Düsseldorf ook een broekie onder hoor
Anders kan je heel de dag niet bukken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik wil mijn versie best even bij je langsbrengen hoor.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dan komt het bij Henkendieanderenamen aan en ken ik pas sien hoe het uitziet op de dag selluf en als het dannie uitziet loopt ik peentjes te zwete en dan schrikt iedereen zich de touwtieffusIk had namelijk precies hetzelfde.
Gezien de tijd kon ik al niet meer meebestellen, maar ook al had dat gekund, dan had ik het idd liever vooraf zelf gepast.
Doe me het linkje maar dan bestel ik het gewoon zelf en je mag ook zonder jurriekie wel langskomen hoorquote:Op woensdag 4 april 2012 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil mijn versie best even bij je langsbrengen hoor.Ik had namelijk precies hetzelfde.
Gezien de tijd kon ik al niet meer meebestellen, maar ook al had dat gekund, dan had ik het idd liever vooraf zelf gepast.
Ja maar jij hebt tenminste lange benen (en ik van die korte stompjesquote:Op woensdag 4 april 2012 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een goddelijk () figuur, maar ik deed er in Düsseldorf ook een broekie onder hoor
Anders kan je heel de dag niet bukken), waarschijnlijk komt het jurkje bij mij zedig over de knieen , maar ik hijs het wel omhoog
quote:Op woensdag 4 april 2012 18:53 schreef indaha het volgende:
[..]
Doe me het linkje maar dan bestel ik het gewoon zelf en je mag ook zonder jurriekie wel langskomen hoor![]()
Gryes? Was dit het nou?Linkje
Deze in ieder geval niet.
OMG met een landingsbaan van ledlampjes, hoe komen ze erbij .
Kan ik niet als die oranje koe gaan, incognito
[ Bericht 32% gewijzigd door indaha op 04-04-2012 19:22:54 ]Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag![]()
Ja nu je het hier gepost hebt raden we nooooooit dat jij het bent.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:16 schreef indaha het volgende:
OMG met een landingsbaan van ledlampjes, hoe komen ze erbij .
Kan ik niet als die oranje koe gaan, incognito![]()
![]()
Je bent me net voor.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu je het hier gepost hebt raden we nooooooit dat jij het bent.
Afleidingsmanoevre , iedereen gaat nu een koe zoekenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja nu je het hier gepost hebt raden we nooooooit dat jij het bent.en intussen zit ik rustig in een hoekje met mijn jurrekie
Dan zou ik de vlaai onder je jurrekie verstoppen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Afleidingsmanoevre , iedereen gaat nu een koe zoekenen intussen zit ik rustig in een hoekje met mijn jurrekie
Nah dat gaat zwetenquote:Op woensdag 4 april 2012 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zou ik de vlaai onder je jurrekie verstoppen.en dat vinden ze vast niet lekker
Kan ook meegebracht worden als jij dat graag wilquote:
Ja, en je moet toch bukken hé, want wat moet je anders de hele dagquote:Op woensdag 4 april 2012 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ook een goddelijk () figuur, maar ik deed er in Düsseldorf ook een broekie onder hoor
Anders kan je heel de dag niet bukken
Bestel er gelijk een leuke broek bij indaha; ben je in een keer klaar
Ja, nou, nee, zie je....quote:Op woensdag 4 april 2012 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, en je moet toch bukken hé, want wat moet je anders de hele dag
Als je niet KUNT bukken, zal je zien dat je dat uitgerekend WILT!
OMFGquote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef ElisaB het volgende:
Das meer iets voor jou..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:07 schreef ElisaB het volgende:
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
Ik heb vandaag ook geprobeerd een Holland-rood/wit/blauw-oranje-blouse te bestellenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Nou, ik doe een gok: jijquote:Op woensdag 4 april 2012 22:11 schreef JJdJ1984 het volgende:
Wie durft: http://feestenkleding.nl/morphsuit-second-skin-oranje.html
Past nietquote:Das geen gezicht
Ik ga ook nog even denken over wat ik aan doe.
Dat roodwitblauw jurkie heb ik tenslotte al twee keer aan gehad nu
Doe eens gek en kom zonder jurkjequote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
Dat roodwitblauw jurkie heb ik tenslotte al twee keer aan gehad nu
Ik vind deze leuk voor jou
Ah we hebben een vrijwilligerquote:Op woensdag 4 april 2012 22:13 schreef Greys het volgende:
Dat roodwitblauw jurkie heb ik tenslotte al twee keer aan gehad nuOp vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Nee jullie kunnen dat hebbenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja und? Wij lopen niet voor lul of zo
alhoewel, dat gaat te verquote:Op woensdag 4 april 2012 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe eens gek en kom zonder jurkje
Ik vind deze leuk voor jou
Ja, dat zal je altijd zienquote:Op woensdag 4 april 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, nou, nee, zie je....
Als je niet KUNT bukken, zal je zien dat je dat uitgerekend WILT!
Broekie eronder dus
Dit zijn toch die jurkjes die die meiden van Ik Hou van Holland ook aan hebben?
Maar nee, daarin kan ik weer niet met enig fatsoen met Elies op de bar gaan liggen
http://feestenkleding.nl/(...)uitvoering-rood.html doe dit maar danquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Maar nee, daarin kan ik weer niet met enig fatsoen met Elies op de bar gaan liggen
Oooh die IHVH jurkjes zijn wel leuk![]()
Maar ik kom denk ik gewoon in broek en oranje shirtje ofzo
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Nee, dan zouden we wel erg opvallenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
En groot gelijk heb je.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Oooh die IHVH jurkjes zijn wel leuk![]()
Maar ik kom denk ik gewoon in broek en oranje shirtje ofzo
Weet Re al welk jurkje hij aan doet?
Nee hij moet nog iets bestellen..quote:Op woensdag 4 april 2012 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je.
Weet Re al welk jurkje hij aan doet?Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ik vind die ihvh jurkjes leuk idd!
Maar ik kijk nog wel
Wat doe jij eiks aan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Dirkh het volgende:
-- Tombo schuift weer plaatsje op lijst omhoog. --Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
*is blij dat ze straks niet zo op gaat vallen*
Misschien is dat Morphsuit ding van hierboven wel wat voor Dirkquote:
Doe iets waterafstotendsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:55 schreef Dirkh het volgende:
Latex lijkt me voor die vond wel verstandig
was ik naar beneden gezakt dan?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:50 schreef Dirkh het volgende:
-- Tombo schuift weer plaatsje op lijst omhoog. --
Ik stond al onderaan bedoel je?quote:
Jij wilde bovenaan de Dirk-ladder beginnen?quote:![]()
Enig idee hoe lang ik al bezig ben daar om te klimmen?
En dan wilde je me gewoon even voorbij komen sprinten?
ja duhquote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilde bovenaan de Dirk-ladder beginnen?![]()
En dan wilde je me gewoon even voorbij komen sprinten?
Je staat al jaren boven aan.... ergens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij wilde bovenaan de Dirk-ladder beginnen?![]()
En dan wilde je me gewoon even voorbij komen sprinten?![]()
* IHVH-jurkje annuleert *J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
NOESSSSSSSSSSSSSS, je moest naast mij komen, bovenaanquote:
Dat heeft mij ook heel wat ihvh jurkjes gekost om daar te komen
Bij Linda de Mol, de jurkjes ophalen?Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Was jij het toch, daar in dat oranje pak bij die pilaarquote:
Sjeisz manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Dan was je gok ik de drankvoorraad aan het testen voor de 24eOp vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Er was heul geen bingoquote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
Er was stiekem weer een bingo en je had me niet ingeseind?Een of andere zeikvergadering (volgens een van de deelnemers), maar de koffie was er niet minder om
Noemen ze dat koffie tegenwoordig
Ik deed een porretje, maar ja; Vodafone hequote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Dirkh het volgende:
Oh, je bent al thuis? Niet ff een whatsapp met: He ik ben thuis het was lekker!
*vind ik leuk*quote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, je bent al thuis? Niet ff een whatsapp met: He ik ben thuis het was lekker!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zo, mijn rooster is bekend voor die dag. Ik ben de 24ste zelf de hele dag vrij
Vrijdag om 09.30 college.. maar die skip ik...
Ich bin dabei![]()
![]()
Hatsee!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ich bin dabei
tvpquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
WHOHOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ich bin dabei
En La Muis heeft naamstickerts geregeld!
Like a BAWWWSSSSquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOHOOOOOOOOOOOOO
En La Muis heeft naamstickerts geregeld!
Eckte namen, of fok!namen?![]()
Allebeiquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Like a BAWWWSSSS
Eckte namen, of fok!namen?![]()
Dan krijgen we niet na een hele toffe avond de volgende dag op FOK! "oh, wie was jij dan???"
Hahahaha, even snel een nieuwe naam verzinnen dan.
* HenkPietKlaasWim houdt er van om verwarring te veroorzaken.
Doe wat je niet durft.
Tssss!quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ich bin dabei | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Misschien moet ik hier vanaf nu onder mijn Kloon posten!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei![]()
Dan krijgen we niet na een hele toffe avond de volgende dag op FOK! "oh, wie was jij dan???"![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hahahaha, even snel een nieuwe naam verzinnen dan.
* HenkPietKlaasWim houdt er van om verwarring te veroorzaken.![]()
Kekke oranje, veur t vaderlandtquote:Op vrijdag 6 april 2012 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
WHOHOOOOOOOOOOOOO
En La Muis heeft naamstickerts geregeld!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Niets, je doet het heul goed, overal de t aan vast plakken!![]()
![]()
Yeah baby!quote:Op zondag 8 april 2012 09:11 schreef Fred_B het volgende:
Over 7 weken heeft Joan nu net het ESF gewonnenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Vandaag bij m'n moeder liedjes gedownload voor een surrogaat Super-ESFcd Tha_Erik style, voor in de Catmobiel de 24e...en als we het nog niet zat zijn ook de 25e!
Ik zit weer eens een avondje oude inzendingen te luisteren... heerlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Op woensdag 11 april 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn naam mag trouwens wel van de lijst af.![]()
![]()
![]()
waaromquote:Op woensdag 11 april 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn naam mag trouwens wel van de lijst af.?
![]()
Je bent geen mod hierquote:Op woensdag 11 april 2012 00:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mijn naam mag trouwens wel van de lijst af..
Hoogachtend,
Erik.![]()
En dáárom heeft ie het ook niet zelf veranderd, maar heb ik dat gedaanquote:![]()
Ik was alleen gisteravond vergeten die tellert te fixenDus dat heb ik net gedaan.
Cosmo is op zijn verzoek van de lijst, heeft ie een prima reden voor, en als hij er weer op wil ben ik de eerste die hem er weer op zet
Maar ik bedoelde het meer dat wij wel bepalen of ie wel of niet komtquote:Op woensdag 11 april 2012 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
En dáárom heeft ie het ook niet zelf veranderd, maar heb ik dat gedaan![]()
Ik was alleen gisteravond vergeten die tellert te fixenDus dat heb ik net gedaan.
.
quote:Cosmo is op zijn verzoek van de lijst, heeft ie een prima reden voor, en als hij er weer op wil ben ik de eerste die hem er weer op zet. Wel jammer.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:25 schreef Takaiki het volgende:
Vandaag bij m'n moeder liedjes gedownload voor een surrogaat Super-ESFcd Tha_Erik style, voor in de Catmobiel de 24e...en als we het nog niet zat zijn ook de 25e!![]()
![]()
![]()
Cosmo.
Prepremeet in mijn huis dan! Daar moet nog een verfje links en rechts en de trap moet opnieuw bekleed.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Vrijwilligers gezocht voor eco project in Frankrijk
Pre-meet; wie gaat er mee![]()
Zeer therapeutisch.
Vooronderzoek gedaan vandaag:
De saté is bijzonder goed te eten!Doe wat je niet durft.
En je vraagt niet of wij ook ff willen komen. Nee, want stel je voor dat het gezellig wordtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vooronderzoek gedaan vandaag:
De saté is bijzonder goed te eten!
Zeg Elies... zullen we zaterdag een satéétje gaan eten?
Vragen we Maes ook! En neem je vrouw mee
Ja. Buh en zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En je vraagt niet of wij ook ff willen komen. Nee, want stel je voor dat het gezellig wordt![]()
En een paar gaten in de muur moeten nog dichtquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prepremeet in mijn huis dan! Daar moet nog een verfje links en rechts en de trap moet opnieuw bekleed.![]()
Zeer therapeutisch.![]()
Jah, we hebben het huis vol kinderen, dus dat gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
Zeg Elies... zullen we zaterdag een satéétje gaan eten?
Vragen we Maes ook! En neem je vrouw mee
Elke donderdagavond!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij was op donderdagavond last minute wel effe snel komen rijden?![]()
Behalve deze dan, ik zit met een pas geopereerd patiëntje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, ook nog.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef Takaiki het volgende:
[..]
En een paar gaten in de muur moeten nog dicht![]()
![]()
![]()
Of zal ik er een lijstje omheen laten doen? Het geeft de gang wel karakter.
Elies, het hele weekend kinders? Vrijdag ook?
Anders doen we volgende week een avondje, als je wilt![]()
Sorry Muis, voor slightly offtopic
Ik wil het ook wel plamuren hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ook nog.![]()
![]()
Of zal ik er een lijstje omheen laten doen? Het geeft de gang wel karakter.
Dan ga ik mijn band plakken.quote:![]()
Hebben mijn medepassagiers en chauffeusse nog requests voor wat er op de verzamelcd's moet komen?
Ja d'oh! Alles uit de tijd toen het ESF nog goede nummers had.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Takaiki het volgende:
Hebben mijn medepassagiers en chauffeusse nog requests voor wat er op de verzamelcd's moet komen?
HPKW heeft nog even aan Peter gevraagd wat er nou ongeveer aan songfestivalnummers al in hun muziekdinges zitten en dat was vooral 'hele ouwe meuk'
Precies goed, dus
Nee.quote:
Hatsee!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
HPKW heeft nog even aan Peter gevraagd wat er nou ongeveer aan songfestivalnummers al in hun muziekdinges zitten en dat was vooral 'hele ouwe meuk'
Precies goed, dus![]()
![]()
![]()
En wel teruggegaan naar de stad voor kleding en zulksquote:
Hij omschreef het als nummers waarvan je meteen dacht 'oh jaaaaaaaaaaaaaaaa'.
Dat gaat Steve zooo leuk vinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef Greys het volgende:
Hij omschreef het als nummers waarvan je meteen dacht 'oh jaaaaaaaaaaaaaaaa'.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties Forumhop: Hop naar: