abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116093891
Ik vind 't een mooie serie en kan 't iedereen aanraden, maar ik vind inderdaad ook wel dat de 'romantiek'-stukjes bij lange na niet opwegen tegen de nieuws-stukjes. Voor die nieuws-stukjes ga ik altijd even goed zitten.

Wat me ook stoorde in de laatste aflevering dat Maggie opeens ape-shit ging tegen die Sex in the City-bus en dat TOEVALLIG uiteraard Jim daar zat.

Kom op man, wat matig.
Maar de nieuws-stukjes blijven geweldig.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:46:21 #177
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_116100685
Oke, ik heb het opgegeven. Midden in aflevering 10 besloot ik de stekker er uit te halen. Ik vind The Newsroom gewoon té slecht om nog verder te kijken. Sorry Aaron... :(

Ben intussen wel voor de 3e keer begonnen aan The West Wing. Eerste vier afleveringen van seizoen 1 alweer achter de rug. Wat is dat toch 100x beter dan The Newsroom... heerlijk... nog 6 seizoen en iets van 20 afleveringen te gaan. ;)

Ik kan iedereen Boss en Political Animals aanraden. Wel goed.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_116101171
Midden in afl. 10? Twintig minuten voor het einde :D ? Ben de andere twee series aan het kijken, Boss is tamelijk compromisloos, Political Animals is wat gezelliger. West Wing moet ik ooit nog eens gaan kijken.
(overigens, leuk boss-speeltje voor facebook http://www.priceforpower.com/ :P )
anonieme razernist
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:53:44 #179
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_116116449
West Wing is het beste wat er bestaat. Dat je dat nog niet gezien hebt.... au au au
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:08:51 #180
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_116117144
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 18:53 schreef darktower het volgende:
West Wing is het beste wat er bestaat. Dat je dat nog niet gezien hebt.... au au au
Nou, het beste. The Wire en Six Feet Under waardeer ik minstens zo hoog, eigenlijk hoger. Wel is de West Wing de allerbeste serie over politiek en imo het beste werk van Aaron Sorkin. Het is geraffineerd, scherpzinnig, belerend, humorvol, bij tijd en wijlen patriottischer dan de GOP maar wél met klasse. Maar dat geldt alleen voor de eerste 4 seizoenen, toen Sorkin nog het script schreef. Vanaf seizoen 5 is het imo een middelmatige serie, en dat doet af aan de uiteindelijke waardering. Als het bij 4 seizoenen was gebleven...
pi_116131778
Gister begonnen aan aflevering 1 en net aflevering 10 aangezet, wel lekkere wegkijkserie maar geen topper
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:06:24 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_116132752
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister begonnen aan aflevering 1 en net aflevering 10 aangezet, wel lekkere wegkijkserie maar geen topper
Dat, met de laatste aflevering als dieptepunt wmb (8>
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_116133864
En de 10e aflevering ook weer afgekeken.

Komt er nog een seizoen 2?
  woensdag 29 augustus 2012 @ 00:47:29 #184
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_116134052
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de 10e aflevering ook weer afgekeken.

Komt er nog een seizoen 2?
Jep, volgend jaar juni weer.

Mooie afsluiter, al vond ik Maggie/Jim wederom slaapverwekkend. Gelukkig maakt Don veel goed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_116134285
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 00:47 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Jep, volgend jaar juni weer.

Mooie afsluiter, al vond ik Maggie/Jim wederom slaapverwekkend. Gelukkig maakt Don veel goed.
Ach, kan het ook weer ergens op het lijstje voor series in 2013. GoT staat sowieso torenhoog bovenaan O+
  woensdag 29 augustus 2012 @ 01:08:51 #186
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116134545
Net de laatste aflevering gekeken en ik denk dat ik het misschien wel de slechtste aflevering van het hele seizoen vond. Oke het nieuws gedeelte was weliswaar wel erg sterk, maar had zo'n klein aandeel in de aflevering dat er weinig goeds overbleef.

Verder was het gedoe met Leona, Reese, Charlie en Will wel oke, al was
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. En de verhaallijn rondom Charlie vond ik nog een van de betere
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hele gedoe rondom Maggie/Jim/Don en
SPOILER
is echt tot een ergernis opwekkend hoogtepunt gekomen. Die verhaallijn was al verschrikkelijk en het is alleen nog maar erger geworden.

Maar het grootste dieptepunt vond ik nog wel Mackenzie. Eerst al dat slaan met die kussens, maar goed dat is haar nog vergeven. Het is vooral dat gezeik over het bericht, waar ze steeds maar op doorging. Met als absolute dieptepunt wel het moment dat ze in de uitzending (als Will off-screen is) bij Will gaat lopen zeuren over dat bericht. Dat is toch volkomen ongeloofwaardig voor zo'n topproducente die ze zou moeten zijn? De presentator afleiden net voor het belangrijkste moment van de uitzending en door blijven jengelen tot drie seconden voordat Will weer on air was :{

Ik blijf het nog steeds een erg leuke serie vinden. Maar ik hoop echt dat het volgende seizoen zich meer focust op het nieuwsgedeelte.

Overigens vind ik The West Wing ook een hele goede serie, maar valt dat echt in het niets bij The Wire en The Shield. Dat waren tenminste series die van begin tot eind ijzersterk bleven. The Shield werd per seizoen zelfs beter.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_116136645
Heb het hele seizoen gezien, maar vind het erg matig. Lijkt wel een soap af en toe.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 08:25:15 #188
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_116137484
Dat jullie het volgehouden hebben joh! ;)
Ik kijk echt niet meer. Ben nu uit pure armoede (alles al gezien) maar aan Walking Dead begonnen. Zelfde soort fluf als Falling Skies enzo, maar wel vermakelijk. Moet toch wat. ;)
pi_116138034
Je kan overigens alle afleveringen, op de laatste na, van seizoen 2 overslaan.. dat is namelijk van het niveau GTST.
pi_116154378
Zo, tot het einde uitgezeten maar seizoen 2 gaat het niet worden voor mij want blijkbaar wordt een van de relatiedriehoeken een relatievierkant met (Sloan) bij in dat seizoen, joepie *O* .

HBO-onwaardig, je vraagt je af wie die verhaallijnen heeft goedgekeurd. Als ik zo een beetje rondstruin op internet lijkt het er ook niet op dat Sorkin zich iets van de kritiek gaat aantrekken.
pi_116154478
gewoon omdat het kan:

SPOILER
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_116335168
Mackenzie O+
Sloan O+

Wat een stel bloedmooie vrouwen O+
pi_116346345
vorige week begonnen en nu alles gekeken. Het heeft wel iets verslavends, de nieuwsstukjes zijn goed gedaan maar, zoals iedereen hier al aangeeft, zijn de relatieproblemen wel eerder irritant dan dat het iets toevoegt. Lijken wel kleine kinderen terwijl je op zo een nieuwsredactie wat meer volwassenheid zou verwachten. En dan niet1x, nee ze maken zichzelf wel 10x in 10 afleveringen belachelijk. Zonde.

Hopelijk is het 2de seizoen iets serieuzer want buiten dat relatie gezeik is het prima te doen
pi_116746701
In het echt is Maggie blijkbaar ook een kluns: http://www.powned.tv/nieu(...)t_zichzelf_topl.html

_O-
  donderdag 13 september 2012 @ 18:05:11 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_116748138
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:17 schreef rgras het volgende:
In het echt is Maggie blijkbaar ook een kluns: http://www.powned.tv/nieu(...)t_zichzelf_topl.html

_O-
Als je dan denkt aan het hele Anthony Weiner verhaal in de serie, is het nog best toepasselijk :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_116748169
Slimme marketing.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116884863
misschien wilde ze het alleen naar de hele afdeling mailen
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:00:24 #198
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117060858
nog steeds niet aan begonnen, door slechte reacties

Wel vorige week weer eens A Few Good Men gezien :9
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin vrijdag 21 september 2012 @ 13:19:54 #199
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_117061695
Ik toevallig ook. Gaaf om zoveel Sorkin-trekjes daarin te herkennen. En dan te bedenken dat het zijn eerste screenplay was. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 21 september 2012 @ 13:24:03 #200
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_117061876
Ga wel weer aan WW beginnen, is de 720p al beschikbaar?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')