Nou, het beste. The Wire en Six Feet Under waardeer ik minstens zo hoog, eigenlijk hoger. Wel is de West Wing de allerbeste serie over politiek en imo het beste werk van Aaron Sorkin. Het is geraffineerd, scherpzinnig, belerend, humorvol, bij tijd en wijlen patriottischer dan de GOP maar wél met klasse. Maar dat geldt alleen voor de eerste 4 seizoenen, toen Sorkin nog het script schreef. Vanaf seizoen 5 is het imo een middelmatige serie, en dat doet af aan de uiteindelijke waardering. Als het bij 4 seizoenen was gebleven...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:53 schreef darktower het volgende:
West Wing is het beste wat er bestaat. Dat je dat nog niet gezien hebt.... au au au
Dat, met de laatste aflevering als dieptepunt wmbquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gister begonnen aan aflevering 1 en net aflevering 10 aangezet, wel lekkere wegkijkserie maar geen topper
Jep, volgend jaar juni weer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
En de 10e aflevering ook weer afgekeken.
Komt er nog een seizoen 2?
Ach, kan het ook weer ergens op het lijstje voor series in 2013. GoT staat sowieso torenhoog bovenaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jep, volgend jaar juni weer.
Mooie afsluiter, al vond ik Maggie/Jim wederom slaapverwekkend. Gelukkig maakt Don veel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En de verhaallijn rondom Charlie vond ik nog een van de betereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hele gedoe rondom Maggie/Jim/Don enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is echt tot een ergernis opwekkend hoogtepunt gekomen. Die verhaallijn was al verschrikkelijk en het is alleen nog maar erger geworden.
Maar het grootste dieptepunt vond ik nog wel Mackenzie. Eerst al dat slaan met die kussens, maar goed dat is haar nog vergeven. Het is vooral dat gezeik over het bericht, waar ze steeds maar op doorging. Met als absolute dieptepunt wel het moment dat ze in de uitzending (als Will off-screen is) bij Will gaat lopen zeuren over dat bericht. Dat is toch volkomen ongeloofwaardig voor zo'n topproducente die ze zou moeten zijn? De presentator afleiden net voor het belangrijkste moment van de uitzending en door blijven jengelen tot drie seconden voordat Will weer on air was![]()
Ik blijf het nog steeds een erg leuke serie vinden. Maar ik hoop echt dat het volgende seizoen zich meer focust op het nieuwsgedeelte.
Overigens vind ik The West Wing ook een hele goede serie, maar valt dat echt in het niets bij The Wire en The Shield. Dat waren tenminste series die van begin tot eind ijzersterk bleven. The Shield werd per seizoen zelfs beter.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dat jullie het volgehouden hebben joh!
Ik kijk echt niet meer. Ben nu uit pure armoede (alles al gezien) maar aan Walking Dead begonnen. Zelfde soort fluf als Falling Skies enzo, maar wel vermakelijk. Moet toch wat.
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)![]()
Je kan overigens alle afleveringen, op de laatste na, van seizoen 2 overslaan.. dat is namelijk van het niveau GTST.![]()
Zo, tot het einde uitgezeten maar seizoen 2 gaat het niet worden voor mij want blijkbaar wordt een van de relatiedriehoeken een relatievierkant met (Sloan) bij in dat seizoen, joepie.
HBO-onwaardig, je vraagt je af wie die verhaallijnen heeft goedgekeurd. Als ik zo een beetje rondstruin op internet lijkt het er ook niet op dat Sorkin zich iets van de kritiek gaat aantrekken.![]()
gewoon omdat het kan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
vorige week begonnen en nu alles gekeken. Het heeft wel iets verslavends, de nieuwsstukjes zijn goed gedaan maar, zoals iedereen hier al aangeeft, zijn de relatieproblemen wel eerder irritant dan dat het iets toevoegt. Lijken wel kleine kinderen terwijl je op zo een nieuwsredactie wat meer volwassenheid zou verwachten. En dan niet1x, nee ze maken zichzelf wel 10x in 10 afleveringen belachelijk. Zonde.
Hopelijk is het 2de seizoen iets serieuzer want buiten dat relatie gezeik is het prima te doen![]()
Als je dan denkt aan het hele Anthony Weiner verhaal in de serie, is het nog best toepasselijkquote:Op donderdag 13 september 2012 17:17 schreef rgras het volgende:
In het echt is Maggie blijkbaar ook een kluns: http://www.powned.tv/nieu(...)t_zichzelf_topl.html
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Slimme marketing.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nog steeds niet aan begonnen, door slechte reacties
Wel vorige week weer eens A Few Good Men gezien
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Ik toevallig ook. Gaaf om zoveel Sorkin-trekjes daarin te herkennen. En dan te bedenken dat het zijn eerste screenplay was.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ga wel weer aan WW beginnen, is de 720p al beschikbaar?Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Forum Opties Forumhop: Hop naar: