Zijn ze ook, vind ik.quote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef TBakkert het volgende:
grappig dat je Cruijff noemt, hij heeft juist gezegd dat AZ zoiezo de winnaar van dit seizoen is.
ook al pakken ze geen prijzen.
Narsingh en Gouweleeuw ophalen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Sinds we toch kampioen worden, kunnen we ons alvast wel richten op eventueel gerichte aankopen voor volgend jaar. Iemand al ideeen?
hoezo? krijgen we 10 landskampioenschappen voor de prijs van 1?quote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand de 4e ster alvast in de OP shoppen. We hebben die binnenkort nodig
En deze in de OP graag:quote:
Ik heb zowiezo wel eens gezien, maar jij maakt het helemaal bontquote:Op maandag 2 april 2012 00:38 schreef TBakkert het volgende:
grappig dat je Cruijff noemt, hij heeft juist gezegd dat AZ zoiezo de winnaar van dit seizoen is.
ook al pakken ze geen prijzen.
komt waarschijnlijk, omdat hij moeilijk om gaat met kritiek.quote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Ethanolic het volgende:
Viel me trouwens op dat Janssen echt een stuk fitter is dan voorheen.
Dit is by far zijn beste wedstrijd voor Ajax ooit.quote:Op maandag 2 april 2012 01:07 schreef Ethanolic het volgende:
Viel me trouwens op dat Janssen echt een stuk fitter is dan voorheen.
Als je 2x achter elkaar wint krijg je er 10 omdat: uitdoelpuntquote:Op maandag 2 april 2012 00:57 schreef spiedermann het volgende:
[..]
hoezo? krijgen we 10 landskampioenschappen voor de prijs van 1?
quote:Op maandag 2 april 2012 01:49 schreef TheThirdMark het volgende:
Ajax wordt landskampioen!!!
Oh wacht, 1 April
quote:
Ik denk 1-5.quote:Op maandag 2 april 2012 01:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Wat verwachten jullie van de wedstrijd tegen Heerenveen? Heb er wel vertrouwen in, maak me alleen zorgen om het duel tussen narsingh en blind. Blind heeft wel bewezen het moeilijk te hebben tegen echte rechtsbuitens en als er een iemand een echte rechtsbuiten is, is het narsingh wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |