Wat dacht je van gewoon een keer mee uit vragen?quote:Wat kan ik er tegen doen?
quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dacht je van gewoon een keer mee uit vragen?
quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Vragen stellen, complimentjes geven.. En als geinteresseerd lijkt mee uit vragen.quote:
Inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Oppervlakkig.quote:Op zondag 1 april 2012 23:00 schreef Arriviste het volgende:
Wat moet ik me bij 'houterig' voorstellen?
Waar zit je op te wachten dan, een teken van boven?quote:Op maandag 2 april 2012 09:26 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Oppervlakkig.
Punt is juist dat ik nooit naar een geschikt punt kom om uit te vragen.
quote:Op maandag 2 april 2012 08:41 schreef Hallmark het volgende:
Dus op een gegeven moment zeg je; je zag er goed uit vandaag, maar ik zou volgende keer een sjaaltje omdoen. Dan krijg je wat extra kleur.
Alvast succes met de friendzone!quote:Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Lidlchips het volgende:
Aan dit soort dingen heb ik niet veel. Ik wil een bepaald emotioneel niveau bereiken zodat gesprekken over gevoelens gaan. Dan vraag ik die persoon pas uit. Mensen van wie ik niets weet vertrouw ik al automatisch niet.
Een emotioneel niveau bereik je pas, als er een klik is. Dat doe je door iemand prettig te laten voelen. Maak grapjes, laat iemand lachen. Wees een beetje een stoere kerel. Maar tegelijk moet je ook onderzoeken hoe iemand in het leven staat. Dus vragen moeten gaan over gevoel.quote:Op maandag 2 april 2012 13:28 schreef Lidlchips het volgende:
Aan dit soort dingen heb ik niet veel. Ik wil een bepaald emotioneel niveau bereiken zodat gesprekken over gevoelens gaan. Dan vraag ik die persoon pas uit. Mensen van wie ik niets weet vertrouw ik al automatisch niet.
quote:
quote:Op maandag 2 april 2012 13:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit het 'Casanova in 3 weken' handboek
Gaan jullie alleen maar kankeren op mijn reactie, of komt er ook nog wat zinnigs waar TS iets mee kan?quote:Op maandag 2 april 2012 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]Ik deed de facepalm bijna letterlijk.
Het enige wat ie zegt is "ik spreek een meisje, maar ik vraag haar nooit uit "quote:Op maandag 2 april 2012 16:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
mensen donder aub eens op met dat gelul over vragen stellen over onderwerpen. Dat gaat ts toch niet helpen?dat is nu juist dat houterige gelul.
diepgang?quote:Op maandag 2 april 2012 16:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het enige wat ie zegt is "ik spreek een meisje, maar ik vraag haar nooit uit "
als je vraagt hoe dat komt is dat "omdat hij diepgang wil eerst"
tja hoe krijg je die diepgang door een gesprek aan te gaan. En dat leer je enkel door vallen en opstaan. Een script klaarleggen kan niet, maar ze geven hier wel pointers aan.
Anders moet TS maar duidelijker zijn.
Wat als je geen gevoel voor humor hebt zoals ik. Ik krijg niemand aan het lachen. Als ik een grap vertel slaag ik erin om hem zo te vertellen dat hij niet grappig is. Humor = onnatuurlijk voor mij, tegen mijn persoonlijkheid in.quote:Op maandag 2 april 2012 14:20 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Een emotioneel niveau bereik je pas, als er een klik is. Dat doe je door iemand prettig te laten voelen. Maak grapjes, laat iemand lachen. Wees een beetje een stoere kerel. Maar tegelijk moet je ook onderzoeken hoe iemand in het leven staat. Dus vragen moeten gaan over gevoel.
Bijv. eerst vraag je "wat heb je dit weekend gedaan", en dan zegt ze: "gaan stappen met een groep". Jouw vraag moet dan gaan over wie haar beste vriendin is, en of dat altijd zo is geweest.
Maar eerst een beetje spanning creeeren. Die spanning is onmisbaar, anders kom je in de friendzone.
Hoe doe ik dat exact. Ik ben een uiterst serieus persoon. Ik heb 0.0% speelsheid in me.quote:Op maandag 2 april 2012 16:52 schreef Henk1056 het volgende:
Zorg dat je een speelse mindset hebt. Stel eens een vraag over een onderwerp waarin je geïnteresseerd bent en waarvan je denkt dat zij het mogelijk ook interessant vindt. Zorg daarnaast dat je niet te wanhopig overkomt (dit betekent niet dat je niet mag laten merken dat je iemand leuk vindt). De rest moet toch n beetje vanzelf/van twee kanten komen. Zo niet, dan is ze niet geïnteresseerd in je.
diepgang .. emotioneel niveau.. Tja ik weet ook niet helemaal wat hij daarmee bedoelt. Maar het duurt vast te lang voor de gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
diepgang?
TS zal gewoon een andere manier moeten vinden of gewoon vragen wat ie wil. Niet dat ik dat een succes wie worden, maar ik weet ook niet alles.
quote:Op maandag 2 april 2012 08:41 schreef Hallmark het volgende:
Je moet een beetje pesten, en op het goede moment overschakelen naar aardig zijn.
Dus op een gegeven moment zeg je; je zag er goed uit vandaag, maar ik zou volgende keer een sjaaltje omdoen. Dan krijg je wat extra kleur.
Whatever.... maakt niet uit, je moet een beetje geintjes maken, een beetje teasen.
Dan moet je een vrouw zien te vinden die het niet zo belangrijk vindt dat jij haar aan het lachen maakt. Of dat je haar aan het lachen krijgt maar niet door middel van grappen of dat je express grappig doetquote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Wat als je geen gevoel voor humor hebt zoals ik. Ik krijg niemand aan het lachen. Als ik een grap vertel slaag ik erin om hem zo te vertellen dat hij niet grappig is. Humor = onnatuurlijk voor mij, tegen mijn persoonlijkheid in.
Als ik dan eens wat grappigs zeg dan was dat niet de bedoeling en ondermijnt dat hetgeen ik bedoelde te zeggen.
Met andere woorden opgeven. Dat soort vrouwen zijn er niet. Als je als man niet interessant bent is het over. En hoe maak je iemand in godsnaam aan het lachen zonder grappig te zijn?quote:Op maandag 2 april 2012 17:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je een vrouw zien te vinden die het niet zo belangrijk vindt dat jij haar aan het lachen maakt. Of dat je haar aan het lachen krijgt maar niet door middel van grappen of dat je express grappig doet
Gewoon door hoe je bent. je karakter.. en dan niet het directe uitlachen ofzo natuurlijk.quote:Op maandag 2 april 2012 17:18 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Met andere woorden opgeven. Dat soort vrouwen zijn er niet. Als je als man niet interessant bent is het over. En hoe maak je iemand in godsnaam aan het lachen zonder grappig te zijn?
Tsja, dan zal ik wel gewoon geen grappig karakter hebben vermoed ik.quote:Op maandag 2 april 2012 17:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon door hoe je bent. je karakter.. en dan niet het directe uitlachen ofzo natuurlijk.
Tja weet ik veel. Vaak vinden mensen mij grappig terwijl ik dat niet eens probeer te zijn. Omdat je een (voor hen) onverwachtse opmerking maakt ofzo.
Er zijn kaar weinig mannen die me aan t lachen kunnen maken als ze een mop vertellen of echt jun best ervoor doen.
quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
[..]
Hoe doe ik dat exact. Ik ben een uiterst serieus persoon. Ik heb 0.0% speelsheid in me.
Dat zal er ook zeker wel mee te maken hebbe. Maar ook dan zal het mogelijk zijn om een meisje te vinden. Je pool zal wss wel wat kleiner zijn, maarja zolang er maar eentje hapt.quote:Op maandag 2 april 2012 17:26 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Tsja, dan zal ik wel gewoon geen grappig karakter hebben vermoed ik.
Wellicht heeft het te maken met het feit dat ik Asperger syndroom heb. Ik moet daardoor voortdurend letten op wat ik zeg omdat ik door gebrek aan sociale vaardigheden anders iets sociaal ongepasts zeg, en meestal vat men dat niet positief op, eerder ziet men het als raar. En raar is slecht.
Daar gaat het niet om. Het gaat niet om humor, het gaat om spanning. Je zorgt dat ze lacht, omdat ze als het ware de spanning weg lacht. Het is niet eens echt grappig, of zo.quote:Op maandag 2 april 2012 17:07 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Wat als je geen gevoel voor humor hebt zoals ik. Ik krijg niemand aan het lachen. Als ik een grap vertel slaag ik erin om hem zo te vertellen dat hij niet grappig is. Humor = onnatuurlijk voor mij, tegen mijn persoonlijkheid in.
OK, dit had ik niet gelezen. Het is een subtiel spelletje, en in het begin maak je fouten. Het is het beste als je met vrienden gaat stappen. Dan kun je een beetje afkijken hoe zij met meisjes praten.quote:Op maandag 2 april 2012 17:26 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Wellicht heeft het te maken met het feit dat ik Asperger syndroom heb.
Kijk hier kan ik al wat meer mee. Ik zal het eens proberen!quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat niet om humor, het gaat om spanning. Je zorgt dat ze lacht, omdat ze als het ware de spanning weg lacht. Het is niet eens echt grappig, of zo.
Het gaat er om dat je spanning maakt door woordspel, door opmerkingen. Dat je laat zien, dat je niet snel van je stuk bent, en dat je schijt hebt aan andere mensen hun mening. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar het gaat niet om grapjes. Je wisselt aardig af met prikken.
Bijv.:
Jij: Hey, hoe was je weekend? (aardig)
Zij: Leuk, ik heb dit en dat gedaan.
Jij: OK, wat vond je het leukste? (aardig)
Zij: Zus en zo.
Jij: Je hebt je natuurlijk helemaal gek gezopen? (prikken)
Zij: *verdedigen*
Jij: Ben je je nou aan het verdedigen? (prikken)
Wat ik ook grappig vind, is mensen op het verkeerde been zetten. Bijv. als ze vertelt dat ze yoga doet, dan kun je daar eerst een beetje raar over doen, zo van "dat is toch voor oude vrouwen", enz. Als ze uit goed hout is gesneden, dan laat ze zich niet kennen, natuurlijk. Maar de meesten gaan zichzelf verdedigenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:27 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Kijk hier kan ik al wat meer mee. Ik zal het eens proberen!
Doe ik zo vaak, maar het loopt nergens op uit helaas.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat niet om humor, het gaat om spanning. Je zorgt dat ze lacht, omdat ze als het ware de spanning weg lacht. Het is niet eens echt grappig, of zo.
Het gaat er om dat je spanning maakt door woordspel, door opmerkingen. Dat je laat zien, dat je niet snel van je stuk bent, en dat je schijt hebt aan andere mensen hun mening. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar het gaat niet om grapjes. Je wisselt aardig af met prikken.
Bijv.:
Ik probeer vaak genoeg vrouwen te prikken en dan gaan ze zich verdedigen, dan prik ik weer, bellen ze de politie. Vrouwen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Bijv.:
Dat komt doordat het gesprek uit je hersenen komt en niet uit je hart, om het zo maar even te zeggen. Je moet het zelf ook léuk vinden! En verder moet je zelf het gesprek niet maken, hoogstens laten lopen door te laten weten dat je luistert. Vrouwen vinden het helemaal niet leuk om naar mannen te luisteren, die vinden het leuk om zelf heel veel te kunnen vertellen aan iemand.quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:37 schreef Marx1990 het volgende:
[..]
Doe ik zo vaak, maar het loopt nergens op uit helaas.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 08:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Bijv.:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |