Zeker op mijn Nokia 3310quote:
+1quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:32 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kijk wel of ik er bij kan zijn. Er zijn niet echt vaste dagen dat ik wel of niet kan
Kangoeroezit.quote:Op zondag 22 april 2012 11:35 schreef Vanyel het volgende:
Hoe draag je een kind met het gezicht naar voren en de knietjes hoger dan de billen? Ik stel me daar een soort acrobatische hoepelactiviteit bij voor met de knieën naar achteren gevouwen.
Weet je wat ook is voor mij...Ik rij niet zo vaak lange stukken in de auto, en zeker niet waar ik nog nooit ben geweest....Vind dat toch wel 'spannend/eng' ....Erg hequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef Takkembah het volgende:
Voor mij is het ook 1,5 uur in de auto, maar dat boeit me eigenlijk niet zoveel. Ben laatst ook bij Jeetjejom geweest (1 uur en nog wat ) en dat had ik er graag voor over.
Ik ben ook voor iets lekkers, laten we net zo'n enorme eetorgie houden als bij Webkim :pquote:Op maandag 23 april 2012 07:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Juud, superlief![]()
en lekkers ben ik altijd voor te porren
zwanger of niet
Ik ga vandaag even wat data opperen en bekijken. Ik denk dat richting eind mei? misschien het handigst is, dan is het vaak ook nét wat lekkerder weer (al kun je er in dit land nooit echt een peil op trekken) en ik denk met de animo dat een stukje tuin erbij (en voor de iets oudere kindjes ook nog het speelveld achter de tuin
) best fijn is!
Straks meer dus!
ik had er een van bykay die ik wel ok vond, maar nu wil een vriendin er een kopen en vraagt advies. Dat heb ik mbt rekbaar ook niet echt paraat.quote:Op maandag 23 april 2012 07:51 schreef Gerberaatje het volgende:
En Vanyel, ik durf het niet te zeggen.. ik heb totaal geen ervaring met een rekbare doek... ik heb muppet 1 keer in een MaM Eco doek gedragen en verder altijd in geweven...
Wat ziet dat er toch vreemd uit. Net of het kind elk moment naar voren kan kukelen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:30 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Kangoeroezit.
http://www.minimonkey.nl/dutch/tips-kangoeroezit/83/14/117/
Het lijkt me ook niet goed voor het ruggetje, naast dat het me ook echt helemaal niet lekker lijkt te zitten voor het kindje...quote:Op maandag 23 april 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ziet dat er toch vreemd uit. Net of het kind elk moment naar voren kan kukelen.
Haha, ja... last time i checkedquote:Op maandag 23 april 2012 11:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Fee, jij bent toch een meisjedus de doek kan prima...
Kan prima in de winter, een doek is bij een FWCC al snel 3 lagen over de baby heen...Als het echt echt koud is onder je jas en kun je je beeb altijd nog iets warmers aantrekkenquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, ja... last time i checked.
Ja ik vond deze ook nog wel 'acceptabel' voor een jongen, maar met een knalroze zou ik niet zo snel een jongetje gaan dragen hoor, ook al ben ik een meisje.
Maarre... dit is dus een zomerdoek. Maar is dat dan niet te koud voor de winter? Onder een jas lijkt me niet?
En hebben de hoppediz doeken nou punten?
Mocht het heel koud zijn dan is zo'n fleece overall van Hoppediz echt een aanraderquote:Op maandag 23 april 2012 11:16 schreef Fee-nix het volgende:
Thnx Gerberaatje!
Ik denk dat dat hem dan wordt.
Doen jullie eigenlijk wel eens een jas aan bij je kind als ie in de doek zit? Heb ik nog nooit gedaan. Maarja, ik heb ook die rekbare doek, die is erg warm en dan gaat ie ook nog bij mij onder een fleecevest. Maar een jasje lijkt me zo 'propperig' worden in een doek.
Wil hij Mss mijn mei Tai proberen?quote:Op maandag 23 april 2012 13:00 schreef Tinuviel het volgende:
Fee-nix, ik heb de Hopp Pune Turkoise zomerdoek en die heeft een middenmarkering. Zou dus dan best voor alle Hopp Pune's hetzelfde zijn, zo niet sowieso voor alle Hopp doeken.
Kunnen jullie even een linkje posten van die fleece overalls? Ik vroeg me ook al af, wat handiger is, een draagjas/ draagtrui of gewoon de baby warmer aankleden en dan pas in de doek en zelf in de jas gaan? Hangt dat nog af van de jas en de leeftijd van de baby? Wat vinden jullie prettiger?
Zou het leuk vinden als mijn man ook ging dragen, bij doeken wou die dat nooit, vond die te ingewikkeld. Misschien met een drager, dat hij het wel zou doen. Hoewel hij de Yamo eens had geprobeerd en die vond hij volgens mij ook niet zo geweldig!
Vragen kan altijd. Misschien een keertje nadat de baby er al even is in alle rust aan hem vragen en hem laten proberen als hij dat wil. Met een baby is het aan de ene kant ook weer makkelijker omdat die zich niet gaat verzetten en moeilijker omdat die niet meewerkt. Proberen kan natuurlijk altijdquote:Op maandag 23 april 2012 13:33 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Wil hij Mss mijn mei Tai proberen?
Mss kan je een oude jas van je schoonvader lenen?
Als je maar weinig dingen erin doet, zou je kunnen overwegen om een buiktas te kopen. Die zijn sowieso ook handig om een portemonnaie mee te nemen voor iets als koninginnedag, want je kunt ze onder je trui/jas verstoppen en hebt zo minder kans dat een zakkenroller je tas doorknipt of stiekem in de menigte je portemonaaie steelt. En dan verder alleen maar erin doen, wat Mrien erin doet.quote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef The_Tankgirl het volgende:
Hmmm, ik wil met Koninginnedag Larissa graag dragen, maar hoe doen jullie dat met de luiertas? Het liefst wil ik namelijk gaan rugdragen met mijn Manduca. Ik heb wel al vaker ermee gelopen, maar dan alleen korte stukjes (geen luiertas nodig gehad).
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:31 schreef Asyniur het volgende:
Mijn bondolino is inmiddels verkocht!
En de beloofde foto:
[ afbeelding ]
Als ik dat wilde had ik dat wel meteen gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:05 schreef PureEvil het volgende:
zet de foto dan ff online dml? zonder haar hoofd dan
quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Er is een rekbare draagdoek waarvan hier nogal eens wordt gezegd dat die sneller uitrekt dan de rest. Welke is dat ook alweer?
die oude draagdoeken van draagdoek.nl waren dat dacht ikquote:
Kloptquote:Op woensdag 25 april 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
[..]
die oude draagdoeken van draagdoek.nl waren dat dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |