Ik ben ook voor iets lekkers, laten we net zo'n enorme eetorgie houden als bij Webkim :pquote:Op maandag 23 april 2012 07:50 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh Juud, superlief![]()
en lekkers ben ik altijd voor te porren
zwanger of niet
Ik ga vandaag even wat data opperen en bekijken. Ik denk dat richting eind mei? misschien het handigst is, dan is het vaak ook nét wat lekkerder weer (al kun je er in dit land nooit echt een peil op trekken) en ik denk met de animo dat een stukje tuin erbij (en voor de iets oudere kindjes ook nog het speelveld achter de tuin
) best fijn is!
Straks meer dus!
ik had er een van bykay die ik wel ok vond, maar nu wil een vriendin er een kopen en vraagt advies. Dat heb ik mbt rekbaar ook niet echt paraat.quote:Op maandag 23 april 2012 07:51 schreef Gerberaatje het volgende:
En Vanyel, ik durf het niet te zeggen.. ik heb totaal geen ervaring met een rekbare doek... ik heb muppet 1 keer in een MaM Eco doek gedragen en verder altijd in geweven...
Wat ziet dat er toch vreemd uit. Net of het kind elk moment naar voren kan kukelen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:30 schreef IslaBonita het volgende:
[..]
Kangoeroezit.
http://www.minimonkey.nl/dutch/tips-kangoeroezit/83/14/117/
Het lijkt me ook niet goed voor het ruggetje, naast dat het me ook echt helemaal niet lekker lijkt te zitten voor het kindje...quote:Op maandag 23 april 2012 08:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat ziet dat er toch vreemd uit. Net of het kind elk moment naar voren kan kukelen.
Haha, ja... last time i checkedquote:Op maandag 23 april 2012 11:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Fee, jij bent toch een meisjedus de doek kan prima...
Kan prima in de winter, een doek is bij een FWCC al snel 3 lagen over de baby heen...Als het echt echt koud is onder je jas en kun je je beeb altijd nog iets warmers aantrekkenquote:Op maandag 23 april 2012 11:05 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha, ja... last time i checked.
Ja ik vond deze ook nog wel 'acceptabel' voor een jongen, maar met een knalroze zou ik niet zo snel een jongetje gaan dragen hoor, ook al ben ik een meisje.
Maarre... dit is dus een zomerdoek. Maar is dat dan niet te koud voor de winter? Onder een jas lijkt me niet?
En hebben de hoppediz doeken nou punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |