abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109812366
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:55 schreef Staal het volgende:

[..]

Vrees dat je voor sommige dingen je excuses niet kunt aanbieden i.v.m. te erg.
Het is echt te hopen voor je dat je geen represailles krijgt.
En dat laatste betekend?
pi_109812478
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

En dat laatste betekend?
Dat je haar familieeer hebt beschadigd en dat ze weet ik veel wat met jou doen
pi_109812517
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef stevenmac26 het volgende:
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef Tinos85 het volgende:
Mooie actie :D
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:02 schreef Tinos85 het volgende:
22 juni Rape Gangbang met Naomi
  maandag 2 april 2012 @ 17:59:36 #184
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_109812518
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Gulmez het volgende:

[..]

En dat laatste betekend?
Nou jij reageert heel laconiek van ik ga verder met mijn leven en laat het achter me.
Die gangbangs is niks voor mij, dus ik kan me wat dat betreft niet inleven in het meisje.

Maar hoe het ook zij, als iemand mijn leven zo overhoop denkt te halen komt die persoon er niet mee weg. Dan kun je represailles verwachten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  maandag 2 april 2012 @ 17:59:47 #185
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109812528
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat je haar familieeer hebt beschadigd en dat ze weet ik veel wat met jou doen
Dat jou status straks veranderd wordt in "opgebaard"
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109812539
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef vosss het volgende:
Het wordt pas echt lachen als de pa van TS een fervent gangbanger blijkt te zijn en op 22 juni zogenaamd moet "overwerken".

B-)
ik moest er net aan denken _O-
pi_109812693
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:59 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat jou status straks veranderd wordt in "opgebaard"
Zo is ze helemaal niet, ze is raar op seksueel gebied en drugs, maar feitelijk is het een heel gevoelig meisje, daarom dachten mijn ouders dat ze misschien seksueel misbruikt is vroeger, aangezien ze dus geen ''grens'' meer zag, maar buiten alles om, was het wel een schatje, hoe raar dat ook nu klinkt

En ik heb heel veel in haar geïnversteerd,.en haar overal meegeholpen!
Dus ja, wat ik heb gedaan is misschien triest, alleen ik heb gezorgd dat ze geen drugs gebruikte, ik heb echt haar geholpen in het leven, dus om mij nu als een grote zat te bestempelen gaat echt te ver..

Even iets eten, zo terug.
  maandag 2 april 2012 @ 18:06:32 #188
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109812798
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zo is ze helemaal niet, ze is raar op seksueel gebied en drugs, maar feitelijk is het een heel gevoelig meisje, daarom dachten mijn ouders dat ze misschien seksueel misbruikt is vroeger, aangezien ze dus geen ''grens'' meer zag, maar buiten alles om, was het wel een schatje, hoe raar dat ook nu klinkt.
Als zij een typische buitenlander is, dan krijgt ze thuis de volle lading..... en daarna ben jij aan de beurt...

Zeg niet dat het gebeurd, maar die kans zit er wel in idd.

Ik heb je gezegd, NIETS DOEN! Ik heb het je allemaal zo duidelijk uitgelegd jongen. De enige die verantwoordelijk voor je daden is ben jij zelf. Niemand anders. Het enige wat je nu kan doen, is accepteren dat je dit gedaan hebt, het loslaten en ervan leren om het niet weer te doen. Om vervolgens wel alle consequenties met betrekking tot jou eigen handelingen te accepteren.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_109812867
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:03 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Zo is ze helemaal niet, ze is raar op seksueel gebied en drugs, maar feitelijk is het een heel gevoelig meisje, daarom dachten mijn ouders dat ze misschien seksueel misbruikt is vroeger, aangezien ze dus geen ''grens'' meer zag, maar buiten alles om, was het wel een schatje, hoe raar dat ook nu klinkt

En ik heb heel veel in haar geïnversteerd,.en haar overal meegeholpen!
Dus ja, wat ik heb gedaan is misschien triest, alleen ik heb gezorgd dat ze geen drugs gebruikte, ik heb echt haar geholpen in het leven, dus om mij nu als een grote zat te bestempelen gaat echt te ver..

Even iets eten, zo terug.
Denk je dat ze zich nu niet laat uitwonen in de toekomst?
Inderdaad, ze doet het sowieso wel, of jij wil en haar ouders het nu willen of niet, sukkel
  maandag 2 april 2012 @ 18:10:41 #190
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109812944
Om niet helemaal jou met de grond gelijk te maken...

Ik heb er ook aan gedacht, om de ouders van me ex een bericht te sturen, hoe ze in hemelsnaam het konden accepteren dat ze zich zo snel weer op de achterbank van de auto laat naaien door een nieuwe jongen waar ze een relatie mee hoopt te krijgen.....
Hoe achterbaks en achter de ellebogen ze zijn terwijl ze van de kerk zijn, en dit maar weer blijkt hoe bepaalde mensen leven.

Maar dat doe ik niet, de frustraties hiervan zitten in mij, en het is niet aan mij om dit naar de buitenwereld te richten. Zoiets richt je aan jezelf, en ga je bij jezelf na: "hoe kan het dat ik hier zo'n groot probleem van maak en dit mijn leven op dit moment beinvloed".

Dus, heb ik NIETS gedaan.
YouTube
  maandag 2 april 2012 @ 18:15:02 #191
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109813120
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Om niet helemaal jou met de grond gelijk te maken...

Ik heb er ook aan gedacht, om de ouders van me ex een bericht te sturen, hoe ze in hemelsnaam het konden accepteren dat ze zich zo snel weer op de achterbank van de auto laat naaien door een nieuwe jongen waar ze een relatie mee hoopt te krijgen.....
Hoe achterbaks en achter de ellebogen ze zijn terwijl ze van de kerk zijn, en dit maar weer blijkt hoe bepaalde mensen leven.

Maar dat doe ik niet, de frustraties hiervan zitten in mij, en het is niet aan mij om dit naar de buitenwereld te richten. Zoiets richt je aan jezelf, en ga je bij jezelf na: "hoe kan het dat ik hier zo'n groot probleem van maak en dit mijn leven op dit moment beinvloed".

Dus, heb ik NIETS gedaan.
Heel verstandig *O* Wees even vent en als je zulke gevoelens hebt ga dan even naar de sportschool en leef je uit op een boksbal.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109813156
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:15 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heel verstandig *O* Wees even vent en als je zulke gevoelens hebt ga dan even naar de sportschool en leef je uit op een boksbal.
Hadden ze dat maar in de sportschool.
pi_109813188
Tis wat...

Ik hoop dat vrouwen die seksueel gehavend zijn zich niet belemmerd voelen door psycho's als TS.
Rustig aan.
pi_109813250
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef mime_negert het volgende:
Een woord: bazenactie! _O_ _O_ _O_
I feel kinda Locrian today
pi_109813264
Of dat meisje is psychisch in de war, of ze geniet gewoon op haar manier van het leven. Ik vind het heel sneu dat je haar ouders/familie er bij betrokken hebt omdat jij niet meer samen met haar van het leven kan genieten. Is gewoonweg jaloezie.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 2 april 2012 @ 18:20:26 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109813340
quote:
9s.gif Op maandag 2 april 2012 18:16 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Hadden ze dat maar in de sportschool.
Mijn sportschool heeft er 2 :7
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109813405
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn sportschool heeft er 2 :7
;(
pi_109813514
Graag een link naar die advertentie.
Kan ik me nog inschrijven? Het ze een bietje grijpgrage memm'n ?
U MAD?
pi_109813583
Zie dit als een manier om het af te sluiten voor jezelf, tenslotte kan je het toch niet meer ongedaan maken.
Je hebt uiting kunnen geven aan je gevoelens en hoe je denkt erover, nu verder gaan met je leven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 2 april 2012 @ 18:28:50 #200
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109813626
Zo'n vrouw moet je ook niet eens willen.

Wil je stabiliteit, of wil je een heel leven vol onzekere uitspattingen?
YouTube
pi_109813628
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:06 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Als zij een typische buitenlander is, dan krijgt ze thuis de volle lading..... en daarna ben jij aan de beurt...

Zeg niet dat het gebeurd, maar die kans zit er wel in idd.

Ik heb je gezegd, NIETS DOEN! Ik heb het je allemaal zo duidelijk uitgelegd jongen. De enige die verantwoordelijk voor je daden is ben jij zelf. Niemand anders. Het enige wat je nu kan doen, is accepteren dat je dit gedaan hebt, het loslaten en ervan leren om het niet weer te doen. Om vervolgens wel alle consequenties met betrekking tot jou eigen handelingen te accepteren.
Het is een volledig Nederlands meisje, maar voor de rest heb je zeker gelijk!
pi_109813677
Wat een kutgozer ben je, wtf man. Dit stuur je toch niet zomaar naar haar ouders en je hebt notabene geen relatie meer met d'r :{
XO till we overdose
pi_109813692
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
Graag een link naar die advertentie.
Kan ik me nog inschrijven? Het ze een bietje grijpgrage memm'n ?
een bietje? :') zoo praatte mijn vriendin ook, bende gij ook officieel net zoals mijn ex ook een brabander? :P
Deusig zij ze ook wel is, nog steeds geen idee wat het betekend :P
pi_109813747
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 18:27 schreef Beach het volgende:
Zie dit als een manier om het af te sluiten voor jezelf, tenslotte kan je het toch niet meer ongedaan maken.
Je hebt uiting kunnen geven aan je gevoelens en hoe je denkt erover, nu verder gaan met je leven.
Bedankt, en voor de rest wil ik er even geen energie meer insteken, en laat ik dit topic ook links liggen.
pi_109813803
Het enige wat je tegen d'r kan zeggen is houdoe :')
XO till we overdose
  maandag 2 april 2012 @ 18:39:19 #206
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109814044
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 2 april 2012 @ 18:43:11 #207
236046 NotYou
tigerblood
pi_109814184
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:30 schreef ovoxo het volgende:
Wat een kutgozer ben je, wtf man. Dit stuur je toch niet zomaar naar haar ouders en je hebt notabene geen relatie meer met d'r :{
Potentieel gangbangsletje geidentificeerd! >:)
Je suis Charlie Sheen
  maandag 2 april 2012 @ 18:49:24 #208
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109814405
vrouwen zijn heel bang om uitgemaakt te worden voor slet it seems.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 2 april 2012 @ 18:50:13 #209
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_109814430
-nevermind-
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_109814736
Ik snap sommige reactie's niet echt..

Wat ik deed is fout, dat weet ik..
Maar denk je is in, je vriendin/vriend waarvan je zo ontzettend veel houd, en voor hebt gedaan, die opeens dit in haar hoofd krijgt, EEN week na je relatie..
Ik denk dat de meeste mensen hier, ook dan opeens dingen doen wat later dom blijkt te zijn, op zo'n moment, en als het ZO dicht bij je staat, dan doe je dingen uit paniek..

Ze kan wel meerderjarig zijn, alleen het is echt nog gewoon een kind die thuis woont, en dat moet zeker niet onderschat worden, en als ze het nou echt deed? het is een meisje zoals ik al zei die sturing nodig heeft, en als je haar laat gaan? Wat komt er dan ooit terecht van haar, als ze op zo'n jonge leeftijd al dit soort plannen heeft..

De meeste snappen het niet, omdat ze te ver ervan af staan, om te weten wat je op zo'n moment zou doen..
En ik heb al gezegd dat het fout is, en ik heb zelfs geprobeerd mijn facebook te verwijderen, om proberen de mails ongedaan te krijgen, maar zonder resultaat.

Ik heb er genoeg last van dat ik dit heb gedaan, wees daar maar niet bang over, alleen ik ga zoals ik net al zij dit topic even links laten, aangezien de meeste mensen mij toch niet echt snappen. en dat hoeven jullie ook niet, maar het feit dat ik laf en dom ben geweest, is me duidelijk en dat was ik me al, voor dit topic duidelijk
pi_109815018
Als je de familie erbuiten liet was er niks mis.
We're slowly approaching inevitable death.
  maandag 2 april 2012 @ 19:11:44 #212
236046 NotYou
tigerblood
pi_109815330
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 18:57 schreef Gulmez het volgende:

Maar denk je is in, je vriendin/vriend waarvan je zo ontzettend veel houd, en voor hebt gedaan, die opeens dit in haar hoofd krijgt, EEN week na je relatie..
Ik denk dat de meeste mensen hier, ook dan opeens dingen doen wat later dom blijkt te zijn, op zo'n moment, en als het ZO dicht bij je staat, dan doe je dingen uit paniek..

Ze kan wel meerderjarig zijn, alleen het is echt nog gewoon een kind die thuis woont, en dat moet zeker niet onderschat worden, en als ze het nou echt deed? het is een meisje zoals ik al zei die sturing nodig heeft, en als je haar laat gaan? Wat komt er dan ooit terecht van haar, als ze op zo'n jonge leeftijd al dit soort plannen heeft..

De meeste snappen het niet, omdat ze te ver ervan af staan, om te weten wat je op zo'n moment zou doen..
En ik heb al gezegd dat het fout is, en ik heb zelfs geprobeerd mijn facebook te verwijderen, om proberen de mails ongedaan te krijgen, maar zonder resultaat.

Ik heb er genoeg last van dat ik dit heb gedaan, wees daar maar niet bang over, alleen ik ga zoals ik net al zij dit topic even links laten, aangezien de meeste mensen mij toch niet echt snappen. en dat hoeven jullie ook niet, maar het feit dat ik laf en dom ben geweest, is me duidelijk en dat was ik me al, voor dit topic duidelijk
Dan mag ik hopen dat jij zelf ook nog een kind bent en geen surrogaatpappa. :X
Je suis Charlie Sheen
pi_109815396
quote:

Snap je ook de andere kant? Mijn ex heeft ook zo'n soort trucje uitgehaald en je wil niet weten hoe ontzettend pijnlijk dat is.
compact en kleverig.
  maandag 2 april 2012 @ 19:13:41 #214
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_109815422
TS is gewoon een kneus.

Meisje zegt thuis dat TS die advertentie heeft gemaakt om haar zwart te maken. Omdat TS er niet mee om kan gaan dat zij hem gedumpt heeft.
pi_109815434
quote:

Weetje, als dat meisje uitgewoond wilt worden dan moet dat verdomme gewoon kunnen.
Rustig aan.
pi_109815459
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Snap je ook de andere kant? Mijn ex heeft ook zo'n soort trucje uitgehaald en je wil niet weten hoe ontzettend pijnlijk dat is.
Hoe werd jij zwart gemaakt? Of wil je dat niet delen?
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')