ja maar......quote:Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit al 3 dagen achter mijn scherm te trillen en te huilen omdat je er niet bent.![]()
Ze is niet de enige, ik heb al 12 boze DM's binnen waarom ze geen .rar hebben gekregen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:45 schreef dawg het volgende:
[..]
pas maar op, ik heb zo'n vermoeden dat joysa weleens jaloers zou kunnen worden.
Mij nooit gelukt...quote:Op zondag 1 april 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zooooo, naamtopic voor kaneel dit keer
Nee, ze gooien week in, week uit zoveel theorie naar je in de hoop dat er iets blijft plakken. Althans, dat hoop ik. Anders is er echt geen lijn in te ontdekken.quote:Op zondag 1 april 2012 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vreemd, je zou zeggen dat je voor het voorbereiden van een les, deugdelijke theorie zou krijgen?
Gelukkig kan ik nu even wat minuutjes van je genieten.quote:
Leuk, heb ik al zeker een week niet gehad dacht ik.quote:Op zondag 1 april 2012 21:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zooooo, naamtopic voor kaneel dit keer
idd, ik ben er wel ffiesquote:Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze gooien week in, week uit zoveel theorie naar je in de hoop dat er iets blijft plakken. Althans, dat hoop ik. Anders is er echt geen lijn in te ontdekken.
[..]
Gelukkig kan ik nu even wat minuutjes van je genieten.
[..]
Leuk, heb ik al zeker een week niet gehad dacht ik.
Ow, die heb ik dan gemist. Ik krijg trouwens nooit een naamtopic, dacht dat jij ook alweer een tijd niks gehad had.quote:Op zondag 1 april 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze gooien week in, week uit zoveel theorie naar je in de hoop dat er iets blijft plakken. Althans, dat hoop ik. Anders is er echt geen lijn in te ontdekken.
[..]
Gelukkig kan ik nu even wat minuutjes van je genieten.
[..]
Leuk, heb ik al zeker een week niet gehad dacht ik.
Misschien al weer langer geleden. Drommel opende er een dat ik stout was.quote:Op zondag 1 april 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, die heb ik dan gemist. Ik krijg trouwens nooit een naamtopic, dacht dat jij ook alweer een tijd niks gehad had.
Hoe is het met je?quote:
mwahhh, naar de kleaute en overal spierpijnquote:Op zondag 1 april 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien al weer langer geleden. Drommel opende er een dat ik stout was.
[..]
Hoe is het met je?
Moe, naar de kloten, spierpijn (door vermoeidheid, dat wel).quote:Op zondag 1 april 2012 21:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mwahhh, naar de kleaute en overal spierpijnmaar verder wel ok hoor
met jou dan?
quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moe, naar de kloten, spierpijn (door vermoeidheid, dat wel).
Ik was bij een kennis op bezoek. Filmpje gekeken + biertje. Was gezellig. Voor de rest niet zoveel gedaan behalve wat huishoudelijke klusjes en zo.quote:Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nou.. en wat heeft de rest gedaan dit weekend hmmm???
quote:
Werk.quote:Op zondag 1 april 2012 22:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
nou.. en wat heeft de rest gedaan dit weekend hmmm???
lekkah lekkahquote:Op zondag 1 april 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was bij een kennis op bezoek. Filmpje gekeken + biertje. Was gezellig. Voor de rest niet zoveel gedaan behalve wat huishoudelijke klusjes en zo.
ik ook, zaterdag iigquote:Op zondag 1 april 2012 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Werk.![]()
Maar goed, het is weer bedtijd voor alle kaneelstokjes. Tot ziens.
Vrijdag, zaterdag en zondag werk.quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ook, zaterdag iig
vrijdag was ik vrij
hmmm nu altrusten kaneeltjon
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag werk.![]()
Morgen weer hele dag college. Vroeg op ditdat.![]()
Hier nog een leuke liedje.
quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
waar is die lekkere paprika eigenlijk?
Obvious troll is obvious.quote:Op zondag 1 april 2012 22:10 schreef DigitalGirl het volgende:
Post dan iets van waarde...
"Human beings in a mob
What's a mob to a king?
What's a king to a god?
What's a god to a non-believer?
Who don't believe in anything?"
mijn hart maakte even zulks een sprongetje, weet je welquote:
ik praat altijd tegen mezelfquote:Op zondag 1 april 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
If you talk to god, you're religious, if god talks to you, you're psychotic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en het is:
"do you believe in a god that satisfies, do you believe in a god that opens eyes, do you believe in a god that tells you lies or do you believe in me" u_u
Vet nummer.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]... http://rapgenius.com/Kany(...)d-lyrics#note-356508 zodat ook jij het begrijpt.
![]()
![]()
![]()
goeie ouwe tijd was dat, ik mis hetquote:
ik had deze cd lolololol
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
die kwoot ken ik uit een housig nummer, volgens mij techno, maar welke?quote:Op zondag 1 april 2012 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en het is:
"do you believe in a god that satisfies, do you believe in a god that opens eyes, do you believe in a god that tells you lies or do you believe in me" u_u
Hoest met rokjen?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Je mag geen plaatjes stelenquote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd was dat, ik mis het
ik had deze cd lolololol
[ afbeelding ]
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Gigi d'Agostinoquote:Op zondag 1 april 2012 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
goeie ouwe tijd was dat, ik mis het
ik had deze cd lolololol
[ afbeelding ]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
die kwoot ken ik uit een housig nummer, volgens mij techno, maar welke?
Hoest met rokjen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Marco V. - Goddquote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoest met rokjen?ik leen hem alleen ffquote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je mag geen plaatjes stelen
[ afbeelding ]!!!
hmm omnomnom
Typisch dat hier trance overheerst bij de white boys in dit topic.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
vind ik ookquote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Typisch dat hier trance overheerst bij de white boys in dit topic.
Een stuk of 100quote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoest met rokjen?![]()
![]()
groten dank.quote:
Marco iets van 5 keer live gezien.
Nu ligt er een plan voor Berlijn (Bergheim)...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
oh.. ja.. het gaat wel goed met mij E_M.. beetje veel spierpijn, maar verder ok ja
Buiten dat ik me niet aangesproken voel, waarom is dat zo typisch? Vanwege Sensation white?quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Typisch dat hier trance overheerst bij de white boys in dit topic.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
apenmuziek luister ik niet.quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Typisch dat hier trance overheerst bij de white boys in dit topic.
Nu Johnny Cash
¿wild gedaan?quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
oh.. ja.. het gaat wel goed met mij E_M.. beetje veel spierpijn, maar verder ok jaThe only limit is your own imagination
quote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
apenmuziek luister ik niet.
Nu Johnny Cash![]()
![]()
te wild gewerkt jaquote:![]()
behalve vrijdag, toen ben ik lekker losgegaan
Velvet Acid Christ momenteel.... jaja ben al bij de 'V' in m'n lijst
Nu nog een paar andere mappen....zit nu in map 2008![]()
![]()
hey bob, alles flex?quote:
Ja, zelfs letterlijk. Bogota
naaisquote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Faxie het volgende:
Velvet Acid Christ momenteel.... jaja ben al bij de 'V' in m'n lijst
Nu nog een paar andere mappen....zit nu in map 2008![]()
The Dark Inside Me
ik ben trots op je.quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
te wild gewerkt ja![]()
behalve vrijdag, toen ben ik lekker losgegaan
Vrijdag stonden een Duitse en Brazilliaanse uitgebreid te bekken
nee heb geen filmpje...The only limit is your own imagination
dank uquote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben trots op je.
Vrijdag stonden een Duitse en Brazilliaanse uitgebreid te bekken
nee heb geen filmpje...![]()
waren ze mooi? dan vorm ik wel een MI
Welnee.quote:Op zondag 1 april 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zie jij iedereen die zwart is als een aap?
De muziek, baby.The only limit is your own imagination
niet lelijk, maar niet mijn types.quote:Op zondag 1 april 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank u![]()
waren ze mooi? dan vorm ik wel een MIThe only limit is your own imagination
trance? of doelde je op hiphop/ r&bquote:
ik vind die oude trance van een x aantal jaar geleden echt fijn somehow, terwijl ik verder helemaal niet echt van dat genre ben
ik doe niet zo aan types..quote:
"i set my standards pretty low so i'm never disappointed"
r&b, echt om te kotsen.quote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
trance? of doelde je op hiphop/ r&b
ik vind die oude trance van een x aantal jaar geleden echt fijn somehow, terwijl ik verder helemaal niet echt van dat genre ben
Tiestos Latin America cd is echt genietenThe only limit is your own imagination
ik hou er ook niet van, op een handjevol nummers na dan, maar die hebben dan ook een bepaalde emotionele waarde voor me zeg maarquote:Op zondag 1 april 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
r&b, echt om te kotsen.
Tiestos Latin America cd is echt genieten
ik zal straks eens ff checken
quote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik doe niet zo aan types..
"i set my standards pretty low so i'm never disappointed"
Mijn huidige standaards zijn erg hoog. Ik vrees dat ik volgende week in NL hetzelfde heb als mn Duitse maat die hier was; "being in Germany again feels like falling from 5 meters on cold granite"
hey maar joysa, schatjuh
heeft snarf die weddenschap niet volgehouden ofzo? de week is toch al voorbij?
hehehequote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn huidige standaards zijn erg hoog. Ik vrees dat ik volgende week in NL hetzelfde heb als mn Duitse maat die hier was; "being in Germany again feels like falling from 5 meters on cold granite"![]()
nja, als ze er maar enigszins leuk uitzien, knuffelbaar zijn en gewoon een fijn karakter hebben, dan ben ik al gauw tevreden iig
Ik hou zo van deze UIquote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
hey maar joysa, schatjuh
heeft snarf die weddenschap niet volgehouden ofzo? de week is toch al voorbij?
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
ondanks mijn clown'fobie' vind ik m toch ook wel tof eigenlijk in principequote:
Laten we nu niet te snel over het racisme van El_Matador stappen.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
- goed verzorgd uiterlijkquote:Op zondag 1 april 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hehehe![]()
nja, als ze er maar enigszins leuk uitzien, knuffelbaar zijn en gewoon een fijn karakter hebben, dan ben ik al gauw tevreden iig
- sexy (jurkjes, strakke broeken en hakken)
- lief
- goed kunnen dansen
voor minder doe ik het niet meer
ga eens op een dansvloer in de VS kijken. puur apengedrag.quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Laten we nu niet te snel over het racisme van El_Matador stappen.The only limit is your own imagination
Ik heb het idee dat het niet over de huidskleur van de mensen ging.quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Laten we nu niet te snel over het racisme van El_Matador stappen.
Meer over de muziekstijl en de dansmoves.![]()
![]()
0.40quote:Op zondag 1 april 2012 22:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Laten we nu niet te snel over het racisme van El_Matador stappen.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
dat mag uiteraard, iedereen z'n/haar eigen standaardquote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- goed verzorgd uiterlijk
- sexy (jurkjes, strakke broeken en hakken)
- lief
- goed kunnen dansen
voor minder doe ik het niet meer
dat eerste vidn ik sowieso belangrijk ja
en in de zomer vind ik het helemaal niet erg als ze een rokje/jurkje aan hebben
Duitse vrouwen zijn een stuk minder omhooggevallen dan Nederlandse vind ik.quote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn huidige standaards zijn erg hoog. Ik vrees dat ik volgende week in NL hetzelfde heb als mn Duitse maat die hier was; "being in Germany again feels like falling from 5 meters on cold granite"![]()
Dat is niet wat je zei, je zei ik luister niet naar apenmuziek. Daarbij ging het met geen woord over de dansvloer.quote:Op zondag 1 april 2012 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ga eens op een dansvloer in de VS kijken. puur apengedrag.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Just you & I defying graaaaaaavityquote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn een stuk minder omhooggevallen dan Nederlandse vind ik.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
& een stuk lelijker !quote:Op zondag 1 april 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn een stuk minder omhooggevallen dan Nederlandse vind ik.![]()
Ben jij een neger?quote:Op zondag 1 april 2012 22:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is niet wat je zei, je zei ik luister niet naar apenmuziek. Daarbij ging het met geen woord over de dansvloer.![]()
![]()
In Colombia kan zelfs tijn op een mooie vrouw afstappen en ze praat met hem.
Denigrerend dit!quote:Op zondag 1 april 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:
In Colombia kan zelfs tijn op een mooie vrouw afstappen en ze praat met hem.![]()
Want jij bent daar het levende voorbeeld van.quote:Op zondag 1 april 2012 22:45 schreef El_Matador het volgende:
In Colombia kan zelfs tijn op een mooie vrouw afstappen en ze praat met hem.![]()
![]()
true that.quote:
En ik kan het weten. 3 jaar in Duitsland gewoond.The only limit is your own imagination
Hoest met mooie Cher?The only limit is your own imagination
El_Matador is er heel trots op dat hij al die jongen Braziliaanse meisjes neukt, als westerling is dat ook een hele uitdaging. Met recht ook iets om met trots te vertellen hier.quote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Want jij bent daar het levende voorbeeld van.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
van die mooie vrouw?quote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Want jij bent daar het levende voorbeeld van.
Ja lekker en met jou ?quote:Een hele uitdaging. Helaasch neuken de dikke westerse papzakken die meisjes ook want je bent blank en een Europeaan. Voel je dus niet een baas, Matador.quote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
El_Matador is er heel trots op dat hij al die jongen Braziliaanse meisjes neukt, als westerling is dat ook een hele uitdaging. Met recht ook iets om met trots te vertellen hier.![]()
Ken wel paar Nederlanders lui die Duitse vriendinnen hebben, zijn wel de leukste mensen dr af. Maar is ook het type dat Nederlands spreekt en zo.![]()
voor paspoorthoertjes hoef je hier niet te zijn.quote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
El_Matador is er heel trots op dat hij al die jongen Braziliaanse meisjes neukt, als westerling is dat ook een hele uitdaging. Met recht ook iets om met trots te vertellen hier.
Europa zakt in het moeras en hier groeit men.
ik groei sowieso niet meerquote:Op zondag 1 april 2012 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
voor paspoorthoertjes hoef je hier niet te zijn.
Europa zakt in het moeras en hier groeit men.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Blijf dat jezelf wijsmaken.quote:Op zondag 1 april 2012 22:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
voor paspoorthoertjes hoef je hier niet te zijn.
Europa zakt in het moeras en hier groeit men.![]()
![]()
![]()
ik ben een baas, lieverd. daar heb ik echt geen papzakken en golddiggers voor nodig.quote:Op zondag 1 april 2012 22:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja lekker en met jou ?
[..]
Een hele uitdaging. Helaasch neuken de dikke westerse papzakken die meisjes ook want je bent blank en een Europeaan. Voel je dus niet een baas, Matador.The only limit is your own imagination
ben je er geweest?quote:The only limit is your own imagination
hahaquote:Op zondag 1 april 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik ben een baas, lieverd. daar heb ik echt geen papzakken en golddiggers voor nodig.![]()
![]()
perro, hoe staan de zaken?quote:The only limit is your own imagination
dachtikal.quote:
Speel lekker verder met de andere aapjes.
Je begrijpt niet dat je een stompzinnige drogreden gebruikte?quote:Op zondag 1 april 2012 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dachtikal.
Speel lekker verder met de andere aapjes.Drama means nothing, it's part of the game.![]()
brak zondagje, morgen naar NL.quote:
Al schot in je Mexicoplannen? De Colombiaanse kust is ook een aanrader voor je. vergelijkbaar klimaat.The only limit is your own imagination
ik bedrijf slechts teder de liefde met mooie damesquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
dus niet. jij vormt een mening zonder ergens te zijn geweest.quote:Op zondag 1 april 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat je een stompzinnige drogreden gebruikte?
Wie is hier nu stompzinnig?
quote:Op zondag 1 april 2012 23:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik bedrijf slechts teder de liefde met mooie damesoh helaas ik ook niet dit weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je wel eens in Noord-Korea geweest?quote:Op zondag 1 april 2012 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
dus niet. jij vormt een mening zonder ergens te zijn geweest.
Wie is hier nu stompzinnig?Drama means nothing, it's part of the game.![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh helaas ik ook niet dit weekendlekker heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga iig iemand bellen van de week om iig te knuffelen, want daar heb ik behoefte aan
ze was wel 8 jaar ouder dan ikquote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
lekker heur![]()
ik ga iig iemand bellen van de week om iig te knuffelen, want daar heb ik behoefte aanmaar goed
jeckan mij ook bellen natuurlijk![]()
![]()
jij wil toch alleen maar op mijn klokje kijken danquote:Op zondag 1 april 2012 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ze was wel 8 jaar ouder dan ikmaar goed
jeckan mij ook bellen natuurlijk
mja, niks mis met 8 jaar ouder
Haha nice.quote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Noord-Korea geweest?Heaven is a place on earth with you![]()
ik kan me voorstellen dat het aantal paspoorthoeren er hoger ligt dan hier.quote:Op zondag 1 april 2012 23:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Noord-Korea geweest?
Latinos hebben een geweldig continent. Waarom zouden ze wegwillen?
Maar houd die zielige verkrampte beperkte mening gewoon lekker vast.
nee hoor ik kijk dan alleen diep in je ogen en andere plekjes van je lichaamquote:Op zondag 1 april 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij wil toch alleen maar op mijn klokje kijken dan
mja, niks mis met 8 jaar ouder![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 23:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat het aantal paspoorthoeren er hoger ligt dan hier.
Latinos hebben een geweldig continent. Waarom zouden ze wegwillen?
Maar houd die zielige verkrampte beperkte mening gewoon lekker vast.
Heaven is a place on earth with you![]()
dat laatste vond ik maar engquote:Op zondag 1 april 2012 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee hoor ik kijk dan alleen diep in je ogen en andere plekjes van je lichaam
anyway, de zondag ging veel te snel voorbij
niks engs aanquote:Op zondag 1 april 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat laatste vond ik maar eng
anyway, de zondag ging veel te snel voorbij
maak ik je boos als ik zeg dat ik 2 weken vrij heb?![]()
![]()
de eeuwig eenzame feministe komt ook weer langs.quote:
Veel sterkte met een Nederlands doetje scoren.The only limit is your own imagination
boleurgesteldquote:Op zondag 1 april 2012 23:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
niks engs aan
maak ik je boos als ik zeg dat ik 2 weken vrij heb?
me jellyWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
twiquote:Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef twi het volgende:
Lok 'm nou niet terug naar Europa, voor je 't weet hosselt 'ie alle meiskes.
Haha sukkelquote:Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
de eeuwig eenzame feministe komt ook weer langs.
Veel sterkte met een Nederlands doetje scoren.
Heaven is a place on earth with you![]()
Doubt it.quote:Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef twi het volgende:
Lok 'm nou niet terug naar Europa, voor je 't weet hosselt 'ie alle meiskes.Heaven is a place on earth with you![]()
weet ik niet, morgen?quote:ik zwicht alleen voor jouw charmes en je muzieksmaak jeweetzellufquote:Op zondag 1 april 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
RokjeZwicht jij ook voor het fantastische karakter van El_Matador?
achter het station?quote:Op zondag 1 april 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
weet ik niet, morgen?
[..]
ik zwicht alleen voor jouw charmes en je muzieksmaak jeweetzelluf![]()
![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 23:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik zwicht alleen voor jouw charmes en je muzieksmaak jeweetzellufSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aight, zie je daarquote:quote:Op zondag 1 april 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*klik*
stellen mag altijd, ik zal kijken of ik er antwoord op wil/ga gevenquote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef Plastic_zak het volgende:
rokje mag ik je een persoonlijke vraag stellen
(vast wel tho)What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
dmquote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
stellen mag altijd, ik zal kijken of ik er antwoord op wil/ga geven
(vast wel tho)![]()
Cher- ik heb een gedichtje voor je geschreven.
Om toch mijn waardering voor je te kunnen uitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aziatisch? ohhh is het chlam cham?
mohhhquote:dat is wel tof dan.. ga ik vanuit iig
Best vaag dit normaal heb ik zoveel pijn in mijn lijfje en nou heb ik nergens last van dus... dat zegt genoegquote:Op zondag 1 april 2012 23:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mohhhdat is wel tof dan.. ga ik vanuit iig
Nee mijn geheimpjequote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: