Daar ben je te lui voor.quote:Op zondag 1 april 2012 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Niemand? Dan ga ik er maar zelf een verzinnen
Kloptquote:
En nu willen we je de rest van de dag niet meer horen zeikenquote:
Die ga ik zeker even kijken. Het laatste stuk dan. Ik denk dat je in een Belgische kroeg moet zijn om het echt mee te makenquote:
Dat klopt. Dan krijg je echt de sfeer mee. 1e Ronde zonder de Muur. Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ga ik zeker even kijken. Het laatste stuk dan. Ik denk dat je in een Belgische kroeg moet zijn om het echt mee te maken
Thanks ik voel mij al een stukje beterquote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
En nu willen we je de rest van de dag niet meer horen zeiken
http://tweakers.net/nieuw(...)1-april-grappen.html
quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan krijg je echt de sfeer mee. 1e Ronde zonder de Muur. Ben benieuwd.
Broertje en buurmeisje haar vriendinquote:
Gezellig tochquote:Op zondag 1 april 2012 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Broertje en buurmeisje haar vriendin
Maar wie weet kan ik nog een beetje vissen bij haar over of ze het gezellig vond van de week
15quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe oud was je buurmeisje ook weer kree?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Hou je op als ik vraag hoe het komt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry maar zelfs geen glimlach kree.
Ik heb een kuthumeur vandaag.
Nou en ik maar m'n best doenquote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry maar zelfs geen glimlach kree.
Ik heb een kuthumeur vandaag.
Misschien als jij met een oplossing aan komt.quote:
.. Hoe komt het?quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als jij met een oplossing aan komt.
Vertel het aan haar misschien kan zij er wel om lachen. Weet je gelijk of ze jou wel of niet ziet zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou en ik maar m'n best doen
Vond hem zelf wel grappig
Kort samen gevat ik voel mij eenzaam en baal dat het niet lukt om aansluiting te vinden bij andere mensen.quote:
Middag. Met wie?quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb nauwelijks geslapen wegens een spontane fok meet. Helaas wat laten dan gehoopt.. Tja the middle of nowhere
Ga naar fok meets ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kort samen gevat ik voel mij eenzaam en baal dat het niet lukt om aansluiting te vinden bij andere mensen.
Hoi lotquote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb nauwelijks geslapen wegens een spontane fok meet. Helaas wat laten dan gehoopt.. Tja the middle of nowhere
Sex???quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Dat ga ik ook meestal wel. En andere dingen ook wel. Oppervlakkig contact heb ik wel. Maar diepgaander nooit en dat is wel moeilijk soms. Zoals nu is dus.quote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga naar fok meets ofzo.
Andere oplossing weet ik ook niet
Was nou niet echt van plan om haar dat verhaal te vertellenquote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel het aan haar misschien kan zij er wel om lachen. Weet je gelijk of ze jou wel of niet ziet zitten.
Heeft twi je eindelijk gehosselt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Nee, niet echt behoefte aan om naar mijn ouders te gaan op dit moment.quote:Op zondag 1 april 2012 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Was nou niet echt van plan om haar dat verhaal te vertellen
Oh als je in de buurt woonde dan had ik je wel uitgenodigd voor een bakkie.
Kun je niet naar familie ofzo?
Tis al half 3.quote:Op zondag 1 april 2012 14:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nu?! Vind ik wel wat vroeg hoor.. Ik ken je nog helemaal niet
Je bent gehosseld?quote:
Dus geen Poolse vriendingquote:Op zondag 1 april 2012 14:31 schreef kree het volgende:
Ah de pool hier beneden heeft z'n vriendin op bezoek.
Nu gaat het verder in engels hihi
Ik heb gisteravond de sla door elkaar gehosseldquote:Op zondag 1 april 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij zelf eens hard aan het hosselen.
Ti's echt erg hoor ik kan het letterlijk verstaan.quote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen Poolse vriendingof ze willen dat je mee luistert Kree
Hard op de muur bonken en Kurva schreeuwenquote:Op zondag 1 april 2012 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ti's echt erg hoor ik kan het letterlijk verstaan.
Wil niet afluisteren maar hoor het gewoon.
Het gaat over bigfoot nu :p
Dat is een begin.quote:Op zondag 1 april 2012 14:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de sla door elkaar gehosseld![]()
Tevens hoi
Ja, doe er maar weer pseudo-lollig over.quote:Op zondag 1 april 2012 14:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de sla door elkaar gehosseld![]()
Tevens hoi
JA, DOE MAAR WEER LOLLIG!quote:Op zondag 1 april 2012 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, doe er maar weer pseudo-lollig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Nee want het is een aardige gast.quote:Op zondag 1 april 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hard op de muur bonken en Kurva schreeuwen
Wat wil je dan? Dat ik in een hoekje ga zitten huilen omdat het niet lukt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, doe er maar weer pseudo-lollig over.
Is het een noordpool of een zuidpool?quote:Op zondag 1 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want het is een aardige gast.
Maar goed dat ie dat niet naar mij riep van de week toen mijn reste in zijn douche naar boven kwamen.
Nouja opzich wel een grappige manier om je buur te leren kennen
Dat doe ik al, ga verdomme weg uit mijn hoekjequote:Op zondag 1 april 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik in een hoekje ga zitten huilen omdat het niet lukt?
1. Het maakt mij een fuck uit wat je wel of niet doet.quote:Op zondag 1 april 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik in een hoekje ga zitten huilen omdat het niet lukt?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Het maakt mij een fuck uit wat je wel of niet doet.
2. Voor je eigen bestwil: doe er wat aan i.p.v. te gaan janken of de lolbroek uit proberen te hangen.
Ik kan er alleen een goed oordeel over vellen als ze gedragen worden dus C_A trek ze aan een maak een fotoquote:
Ze zien er veel te warm uit voor de zomer?quote:
Dat probeer ik ook, alleen faal ik jammerlijk. Dan lijkt het me het beste om net te doen alsof dat grappig is, dan valt er in elk geval iets te lachen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Halcon het volgende:
2. Voor je eigen bestwil: doe er wat aan i.p.v. te gaan janken of de lolbroek uit proberen te hangen.
Kun je niet lezen?quote:Op zondag 1 april 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
MWAAAAH mamaaaaa
'Benzin doet niet zoals ik wil dat hij doet.''
Bij nader inzien weet niet of ie wel een pool is.quote:Op zondag 1 april 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het een noordpool of een zuidpool?
[..]
Vraag het hem. Are you a noordpool or a Zuidpool?quote:Op zondag 1 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet niet of ie wel een pool is.
Hij heet Cesar namelijk en dat klinkt niet echt Pools
Ben nog in de stadquote:Op zondag 1 april 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan er alleen een goed oordeel over vellen als ze gedragen worden dus C_A trek ze aan een maak een foto
Van welke kneus is dit account nu weer?quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" *snik* *Snik*
Beter laat dan nooit toch.quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof, daar hebben we lang op moeten wachten.
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van welke kneus is dit account nu weer?
Ja. Kei grappig wel.quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
AdBlock toont je nu katten in plaats van advertenties!Wat irritant
jajaja hij staat uit op fok.
Ga nog wel een bakkie doen tis een aardige gast.quote:Op zondag 1 april 2012 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag het hem. Are you a noordpool or a Zuidpool?en dan graag zijn reactie
Alles wat goed is komt langzaam. Of was 't anders?quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Tof, daar hebben we lang op moeten wachten.
Dat vraag ik mij bij wel meer mensen af.quote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van welke kneus is dit account nu weer?
Hoeft ook niet meteenquote:
Gast.quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ga nu maar weer iemand anders vervelen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gast.Ben je altijd zo schijtlollig of alleen op internet?
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga nu maar weer iemand anders vervelen.
Langzaam komen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Alles wat goed is komt langzaam. Of was 't anders?
Oh dat is altijd wel leuk. Tof dat je zo leuke buren hebt. Ik ken mijn buren totaal nietquote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ga nog wel een bakkie doen tis een aardige gast.
En vindt het altijd wel leuk om te vragen over waar ie vandaan komt en hoe het in zijn land gaat bla bla
In before Ik wil je wel langzaam laten komenquote:
Dat kanquote:Op zondag 1 april 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo mooi.
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
Bij haar erIn?quote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before Ik wil je wel langzaam laten komen
Ohja, dan zijn ze wel schattig.quote:Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan
Volgens mij erg leuk onder een wit rokje of witte broek
Nou doe er wat aan dan haha.quote:Op zondag 1 april 2012 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is altijd wel leuk. Tof dat je zo leuke buren hebt. Ik ken mijn buren totaal niet
Jaquote:
Meeste mensen zijn nogal op zichzelf in mijn flat en zelden thuisquote:Op zondag 1 april 2012 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou doe er wat aan dan haha.
Weet wel hoe het gaat hoor ik had er ook geen zin in.
Nouja buurmeisje kon ik natuurlijk al een beetje.
Die pool onder me niet maar nu heb ik iig een keer met hem gepraat door mijn rommel in zijn douche haha.
Ja kan raar lopen af en toe
Dat is een beetje de stemming hier bij sommige, de tears of a clown.quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Het maakt mij een fuck uit wat je wel of niet doet.
Ook niet met een hoesje in je poesje?quote:
Twiquote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Alles wat goed is komt langzaam. Of was 't anders?
Das een smoes omdat je er zelf eigenlijk geen zin in hebt.quote:Op zondag 1 april 2012 14:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jain Myr komen
[..]
Meeste mensen zijn nogal op zichzelf in mijn flat en zelden thuis
Ik doe gewoon niet aan seks.quote:Op zondag 1 april 2012 14:58 schreef STING het volgende:
[..]
Really? Dus altijd met condoom om of voor het zingen de kerk uit?
Hey DG. Ik ga zo in pak achter mn pc zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 14:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een beetje de stemming hier bij sommige, de tears of a clown.
Klopt wel eigenlijk. Zeker maar het is gewoon zo moeilijkquote:Op zondag 1 april 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Das een smoes omdat je er zelf eigenlijk geen zin in hebt.
Maar aan de andere kant zou je wel meer contact willen.
Bedoel het trouwens aardig want ik ben wel een beetje hetzelfde
Yep we zoeken niet naar seks.quote:
Nee hoor creëer een situatie waardoor je wel met ze moet pratenquote:Op zondag 1 april 2012 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt wel eigenlijk. Zeker maar het is gewoon zo moeilijk
Die zoekt nietsquote:Op zondag 1 april 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Yep we zoeken niet naar seks.
Maar meer naar liefde.
Oh behalve heloef
Ik zoek alleen nog maar meer seks en meer liefde.quote:Op zondag 1 april 2012 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Maar meer naar liefde.
Oh behalve heloef
Ja, liever nooit seks dan nooit liefdequote:Op zondag 1 april 2012 15:05 schreef kree het volgende:
Maar meer naar liefde.
Met mijn buren? Mmm laat maar. Andere situatie welquote:Op zondag 1 april 2012 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor creëer een situatie waardoor je wel met ze moet praten
Gewoon doen Mss zijn ze wel heel leukquote:Op zondag 1 april 2012 15:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met mijn buren? Mmm laat maar. Andere situatie wel
De vrouwen die ik mijn flat zie zijn niet geefbaar en of singlequote:
Zeg ook niet dat het gelijk een meid moet zijn die leuk is.quote:Op zondag 1 april 2012 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De vrouwen die ik mijn flat zie zijn niet geefbaar en of single
Ik dus niet. Hier op fok word ik regelmatig afgezeken. Maar meer mensen ontmoeten is inderdaad een goed idee.quote:Op zondag 1 april 2012 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het gelijk een meid moet zijn die leuk is.
Maar je zal er nog van opkijken hoeveel nieuwe meiden je kunt ontmoeten als je eerst gewoon leuk praat met gasten.
Daar zit wel een beetje je probleem denk.
Je moet gewoon meer contact maken met mensen en dan gaat het via via.
En wie weet zit er dan toch een leuke meid bij.
Mijn ervaring is dat iedereen je wil helpen.
En zeker als je tegen semie onbekenden zegt waar je mee zit
Dit is zelfs te autistisch voor mij om te zeggenquote:Op zondag 1 april 2012 15:23 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso als je in een flat woont heb je al letterlijk en figuurlijk mensen om je heen?
Meer in de zin van, het bied al wat mogelijkheden. Ik zelf woon in een blokje van 3, wel beide kanten op huizen maar dorp van zeg 300-400 inwoners. Van waar ik woon hoef ik dus niet bepaald veel te verwachten.quote:Op zondag 1 april 2012 15:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is zelfs te autistisch voor mij om te zeggen
Oh die manier wel maar zelfs gedag zeggen kan er vaak niet vanaf. Oke ik zeg dat vaak ook niet. Maar de meeste mensen zijn nogal op zichzelf in mijn flat. Bovendien staan er iig 3 of 4 flats leegquote:Op zondag 1 april 2012 15:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meer in de zin van, het bied al wat mogelijkheden. Ik zelf woon in een blokje van 3, wel beide kanten op huizen maar dorp van zeg 300-400 inwoners. Van waar ik woon hoef ik dus niet bepaald veel te verwachten.
In een flat heb je vaak trappenhuis en galerij waar dagelijks mensen langs elkaar heen lopen wat qua contact dan meer bied dan ik heb. Dat bedoel ik meer
Wel handjes aan het stuur houden hoorquote:Op zondag 1 april 2012 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
Effe zwaaien naar Myr
Rij zo langshihi
1 aprilquote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een date volgende week dinsdag!
Ik snap het.quote:Op zondag 1 april 2012 15:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh die manier wel maar zelfs gedag zeggen kan er vaak niet vanaf. Oke ik zeg dat vaak ook niet. Maar de meeste mensen zijn nogal op zichzelf in mijn flat. Bovendien staan er iig 3 of 4 flats leeg
quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed zoquote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mmm dat soort dingen blijven moeilijk voor mijquote:Op zondag 1 april 2012 16:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik snap het.
Maar noem ik effe een voorbeeld over hoe je gewoon heel spontaan in een praatje terecht komt met mensen.
Stond met een lege accu (auto).
Ok heb 5 mensen aangehouden die het druk hadden en vraag maar daar en daar bla bla.
Had de hoop al opgegeven en toen kwam er een busje aan met wat jongere gasten. Gevraagd of ze wilde helpen. Geen probleem joh we duwen hem wel effe aan. Haha nou ik kon weer verder. Ze nog hartelijk bedankt natuurlijk.
Maar wat ik er dus mee wil zeggen is dat als je gewoon nooit iemand aanspreekt dat je ook nooit contact gaat krijgen.
Maar dit zal je zelf wel doorhebben hoor.
Maar kijk wat voor mij helpt is als ik in een situatie zit waardoor ik wel mensen moet aanspreken en dan gaat het me makkelijker af alsdat ik eigenlijk van me zelf dacht
Het is ook niet makkelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 16:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed zo
[..]
Mmm dat soort dingen blijven moeilijk voor mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 1 april 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Wat is die man van je... bankier?quote:Op zondag 1 april 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaze zijn al duur zat
Straks even voetbalschoenen online kopen
Ik probeer het ookquote:Op zondag 1 april 2012 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Het is ook niet makkelijk.
Maar joh gewoon proberen om in ieder geval maar iets te zeggen.
En 5 keer gebeurd er niks en de zesde keer heb je Mss een leuk praatje
Nou koffie op ga zo weer eens terug
Wat voor schepen?quote:Op zondag 1 april 2012 17:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hij is Service technicus Brandblussystemen aan boord van schepen
geen idee, denk hetquote:
Ookquote:
Grappig, tis wel leuk op die schepen werken.quote:Op zondag 1 april 2012 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee, denk het
[..]
Ook
Maar ook containerschepen enzo
http://www.inglasco.nl/index.php
Als ik je nog een keer zo onnozel zie posten zwaait er ook wat.quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef DigitalGirl het volgende:
kree als we nog een keer het woord buurmeisje horen dan zwaait er wat
Ik geloof, ondanks de datum!quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Vertel eens wat meer over je buurmeisje.quote:Op zondag 1 april 2012 18:14 schreef kree het volgende:
[..]
Grappig, tis wel leuk op die schepen werken.
En wat een volkje ook wat daar opzit zeg hahaha (heb ik het over de visserij)
Wel leuk toeval, mijn buurmeisje haar vader werkt op een schip waar ik wel eens een paar keer geweest ben.
SCH302, ja die ene die afgefikt is dus
Maar weer opgebouwd nu
quote:Op zondag 1 april 2012 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe is het met het buurmeisje eigenlijk???
Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe het ging toen ze samen koffie dronken.quote:Op zondag 1 april 2012 18:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je buurmeisje.
Wat is het voor type?
Nou vertellen ze is gewoon leuk en spontaan.quote:Op zondag 1 april 2012 18:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe het ging toen ze samen koffie dronken.
Of er geen gekke stiltes enz waren.
Waar is zondag anders voor?quote:
Neejquote:
Ok tof!quote:Op zondag 1 april 2012 18:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou vertellen ze is gewoon leuk en spontaan.
Geen rare stiltes maar het was dan ook niet echt een "versier" gesprek.
Gewoon elkaar meer wat beter leren kennen.
Nouja daardoor hoorde ik dat verhaal dat haar vader op zo'n schip werkt.
Ik nog effe mn mauretanie avonturen verteld op een russisch schip.
Blabla gewoon gezellig niks meer en niks minder
quote:Op zondag 1 april 2012 17:37 schreef Myraela het volgende:
Stomme facebook spelletjes waarvoor andere mensen moeten klikken. Ik heb nu al 4 account gemaakt zodat ik zelf kan klikken, maar nu heb ik 6 verschillende mensen nodig.Faalspel, zoek het lekker uit.
Je hebt nog tijd om een echte date te regelenquote:
ok....quote:Op zondag 1 april 2012 18:37 schreef kree het volgende:
[..]
Neej
Maar komt wel joh, ze is nu weg, hoorde haar vandaag nog een beetje rommelen maar toen moest ik zelf er ook vandoor.
Kom haar vast nog wel tegen in de loop van de week.
Heb ook het idee dat ik het niet zo hoef te pushen.
Ti's natuurlijk ook geen meid die je sporadisch 1 keer ziet in een kroeg.
quote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef twi het volgende:
[..]
Want ik geloooooooooooof in jouuuuuuuuuuu.
Ik kom deze week weer alleen dezelfde personen tegen. Gaat hem dus niet worden.quote:Op zondag 1 april 2012 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt nog tijd om een echte date te regelen
En daar zit niemand bij die je wil daten?quote:Op zondag 1 april 2012 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kom deze week weer alleen dezelfde personen tegen. Gaat hem dus niet worden.
Nee, niet echt.quote:Op zondag 1 april 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En daar zit niemand bij die je wil daten?
hihi... ok effe proberen... morgenochtendquote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef Myraela het volgende:
Van die code weet ik niet ca, ik heb hem pas 1 keer gebruikt. Maar volgens mij kan het bij elke bestelling.
Jammer dan geen datequote:Op zondag 1 april 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Wel lieve, aardige meisjes en dergelijke. Maar er is er geen 1 waarmee ik echt een klik voel.
Gefeliciteerd doe je goedquote:Op zondag 1 april 2012 19:08 schreef marbasnarf het volgende:
hello!!
ik mag over 2 weken op examen, heb toestemming... blij blij!!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
tnx, ben zo blij en opgelucht..!!quote:
Goed bezigquote:Op zondag 1 april 2012 19:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
[..]
tnx, ben zo blij en opgelucht..!!
klasje bestond uit 20 man ofzo, 6 mochten zoiezo niet door op examen en geloof dat bijna iedereen al een half jaar stage erop heeft zitten... had ook gekund dat ze hadden geadviseerd om eerst een half jaar stage te lopen, maar blijkbaar ging het goed genoeg om ingeschreven te mogen worden!!
wel flink aantal lessen wat ik voor moet bereiden, maar heb 2 weken de tijd dus komt goed!
quote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Want ben je dan een soort van dog whisperer?
nee, dat kan ik (hopelijk) pas over 3 jaar zeggen....quote:Op zondag 1 april 2012 19:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Want ben je dan een soort van dog whisperer?
Trollen komen pas buiten als het donker is....quote:Op zondag 1 april 2012 19:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is het opeens rustig hier, waar is cher?
Ik zit gewoon 24/7 binnen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trollen komen pas buiten als het donker is....
quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trollen zijn toch altijd buiten. Onder bruggen enzulks.quote:Op zondag 1 april 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
en onder mn bed... weet t zeker!quote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trollen zijn toch altijd buiten. Onder bruggen enzulks.
Je verpest m'n grapquote:Op zondag 1 april 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trollen zijn toch altijd buiten. Onder bruggen enzulks.
Nu je hier toch bent kun je in de toekomst wat minder over poepen, plassen en ongesteld praten???quote:
Nee, dat is Faxie.quote:
Sorry broeder. Ik ga nu stoppen met je cockblocken.quote:
doe maar niet, dan moet ik ineens dealen met een trol EN een vent in mn kamer...quote:
cher...quote:Op zondag 1 april 2012 19:49 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is het opeens rustig hier, waar is cher?
want... je krijgt er een booner van en vind dat genant met de webcam aan....?quote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent kun je in de toekomst wat minder over poepen, plassen en ongesteld praten???
zin in kast opruimen... als je opruimwoede niet gestilt is daarna, mag je best aan mn zijkamer beginnen, denk dat je je helemaal uit kunt even daarquote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
cher...
Ik kijk AIEn straks ga ik me kast opruimen... opeens zin in
Dat waren Loka en C_A volgens mijquote:Op zondag 1 april 2012 19:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent kun je in de toekomst wat minder over poepen, plassen en ongesteld praten???
AI?quote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
cher...
Ik kijk AIEn straks ga ik me kast opruimen... opeens zin in
Nee, sommige dingen mag je best voor jezelf houden.quote:Op zondag 1 april 2012 19:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want... je krijgt er een booner van en vind dat genant met de webcam aan....?
Hm misschien moet je Rokje dan eens vragenquote:Op zondag 1 april 2012 19:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
doe maar niet, dan moet ik ineens dealen met een trol EN een vent in mn kamer...
als jij pijn in je oogjes krijgt en zenuwachtig begint te giechelen bij deze woorden, klik je toch even je topic weg, ga je even ergens anders zitten klagen..?quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
AI?
[..]
Nee, sommige dingen mag je best voor jezelf houden.
quote:Op zondag 1 april 2012 19:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zin in kast opruimen... als je opruimwoede niet gestilt is daarna, mag je best aan mn zijkamer beginnen, denk dat je je helemaal uit kunt even daar
American Idolquote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
AI?
[..]
Nee, sommige dingen mag je best voor jezelf houden.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm misschien moet je Rokje dan eens vragen
oooh jij ook al... mn mama wil ook alles weggooien... t probleem is meer ak door alle zooi (verhuisdozen, vloerkleed, rolgordijn... ) niet eens ruimte heb voor ene kast om het allemaal netjes in op te bergen... beetje structuurloosquote:Op zondag 1 april 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Hahahaha ik wil je best helpen... maar als ik ga opruimen... gooi ik altijd veel weg
Je moet beginnen met opruimenquote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh jij ook al... mn mama wil ook alles weggooien... t probleem is meer ak door alle zooi (verhuisdozen, vloerkleed, rolgordijn... ) niet eens ruimte heb voor ene kast om het allemaal netjes in op te bergen... beetje structuurloos
en alles in mn gang / slaapkamer zetten past niet...
moet die kamer trouwens ook nog behangen en vloer erin leggen...
weet echt niet waar te beginnen
Mensen die hot girl-on-girl action niet kunnen waarderen.quote:
maar dan moet ik dus een maand (minimaal) tussen de dozen slapen... ?? was blij dak ein-de-lijk mn slaapkamer beetje op orde hadquote:Op zondag 1 april 2012 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moet beginnen met opruimen
Gewoon wat dozen scoren bij de Bas en Plus. Alles sorteren en even tijdelijk in je slaapkamer stapelen.
Dan laminaat leggen
Niets mis meequote:
erbij zetten dat t geen grapje is...?quote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Als ik nu een 'we moeten praten'-smsje zou versturen, zou het dan als 1 april grap opgevat worden? Heb niet zo'n zin het uit te stellen tot morgen, wil er vanaf maar misschien geen handige timing.
Even erbij zetten dat het 'serieus' is en zeker geen 1 april grap.quote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Als ik nu een 'we moeten praten'-smsje zou versturen, zou het dan als 1 april grap opgevat worden? Heb niet zo'n zin het uit te stellen tot morgen, wil er vanaf maar misschien geen handige timing.
Gewoon sturen je krijgt vanzelf een reactiequote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef moneyfornothing het volgende:
Zou dat helpen? Vorig jaar heb ik hem wijsgemaakt dat ik zwanger was, dus ik denk dat hij op zijn hoede is. Heb eigenlijk ook heel geen zin in een gesprek, maar een sms/mailtje is zo laf.quote:Op zondag 1 april 2012 20:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
erbij zetten dat t geen grapje is...?
of gewoon langsgaan en het gesprek beginnen..?
zou zeker geen rot nieuws via de sms / mail geven... das rot en misschien vat hij t nog verkeerd op ook. Gewoon wel face2face doen... desnoods morgen als je er nu echt geen zin in hebt..?quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou dat helpen? Vorig jaar heb ik hem wijsgemaakt dat ik zwanger was, dus ik denk dat hij op zijn hoede is. Heb eigenlijk ook heel geen zin in een gesprek, maar een sms/mailtje is zo laf.
Wat is er aan het handje/quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou dat helpen? Vorig jaar heb ik hem wijsgemaakt dat ik zwanger was, dus ik denk dat hij op zijn hoede is. Heb eigenlijk ook heel geen zin in een gesprek, maar een sms/mailtje is zo laf.
Dan is het misschien het slimste om even te wachten tot morgen. Is het niet sowieso beter om het persoonlijk mede te delen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
wil net zeggen... ik krijg meteen rode vlekken in mn nek van de stressquote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het misschien het slimste om even te wachten tot morgen. Is het niet sowieso beter om het persoonlijk mede te delen?
Als ik een sms-je krijg met: "We moeten praten", krijg ik al allergische reactie.
Inderdaad die onzekerheidquote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil net zeggen... ik krijg meteen rode vlekken in mn nek van de stress
Eerdere ervaringen die niet bepaald lekker afliepen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wil net zeggen... ik krijg meteen rode vlekken in mn nek van de stress
Ik ook. Rode waas voor mijn ogen en gigantische vernietigingsdrang, waarbij ik alles al sloop wat er wellicht nog te redden viel.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een sms-je krijg met: "We moeten praten", krijg ik al allergische reactie.
Hmm ja, ik weet niet of hij al thuis is dus kan niet zomaar langs gaan. Moet ik dan bellen/smsen met de reden erbij? Heb ik wel kans dat hij me niet eens meer wil spreken dus kom ik daar wel mooi onderuit, maar op zich wel lullig.quote:Op zondag 1 april 2012 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het misschien het slimste om even te wachten tot morgen. Is het niet sowieso beter om het persoonlijk mede te delen?
ja, meteen doom-scenario voor me... boos/verdrietig voor niets misschien... niet fijn... gewoon persoonlijk kun je je direct vragen stellen en kijken of je t goed begrijpt enzoquote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook. Rode waas voor mijn ogen en gigantische vernietigingsdrang, waarbij ik alles al sloop wat er wellicht nog te redden viel.
NoJoke. :")
dat je even langs wil komen om iets te bespreken, dat hij zich van te voren geen zorgen moet maken, dat je er zo aankomt met je verhaalquote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet niet of hij al thuis is dus kan niet zomaar langs gaan. Moet ik dan bellen/smsen met de reden erbij? Heb ik wel kans dat hij me niet eens meer wil spreken dus kom ik daar wel mooi onderuit, maar op zich wel lullig.
Ik welquote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n sms of mailtje gehad.
Goede strategie wel. Zulk soort gesprekken zijn toch meestal het begin van het einde.quote:Op zondag 1 april 2012 20:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook. Rode waas voor mijn ogen en gigantische vernietigingsdrang, waarbij ik alles al sloop wat er wellicht nog te redden viel.
NoJoke. :")
Dat hangt ook van de persoon af. Niet iedereen kan even goed met dit soort dingen omgaan.quote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet niet of hij al thuis is dus kan niet zomaar langs gaan. Moet ik dan bellen/smsen met de reden erbij? Heb ik wel kans dat hij me niet eens meer wil spreken dus kom ik daar wel mooi onderuit, maar op zich wel lullig.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm ja misschien doe ik dat wel. Dat laatste zou op zich wel makkelijk zijn, zet nog liever mijn eigen dood in scene dan dat ik zulke gesprekken moet voeren. Maar we hebben teveel dezelfde vrienden kennissen om dat te laten werken.quote:Op zondag 1 april 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goede strategie wel. Zulk soort gesprekken zijn toch meestal het begin van het einde.
Een gelijmde vaas is niet meer zo mooi als een hele vaas.
[..]
Dat hangt ook van de persoon af. Niet iedereen kan even goed met dit soort dingen omgaan.
Bellen en vragen of hij thuis is, is misschien het beste. Wellicht is het beter niet direct de reden te vermelden, als je bang bent dat hij niet meer met je wil praten.
Ja, dat is kut.quote:Op zondag 1 april 2012 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hm ja misschien doe ik dat wel. Dat laatste zou op zich wel makkelijk zijn, zet nog liever mijn eigen dood in scene dan dat ik zulke gesprekken moet voeren. Maar we hebben teveel dezelfde vrienden kennissen om dat te laten werken.
Waar ga je de spullen laten als je laminaat in het kleien kamertje heb gelegd?quote:Op zondag 1 april 2012 20:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dan moet ik dus een maand (minimaal) tussen de dozen slapen... ?? was blij dak ein-de-lijk mn slaapkamer beetje op orde had
mja, probeer ook elke week een paar dozen uit te zoeken en te sorteren wat bij elkaar moet (hondenspullen bij elkaar, administratie bij elkaar enzo) maar er lijkt geen einde aaan te komen
edit: zoiezo moet ik komende week t ketelhok ff laminaat leggen, dan kan ik daar ook het een en ander kwijt (+ project ketelhok afgerond)
DG, je moet jezelf klonen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Wist niet dat mfn zo verliefd op me was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is ook zo, ik ga wel even verzinnen hoe ik het ga formuleren en dan bel ik maar gewoon denk ik.quote:Op zondag 1 april 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is kut.![]()
Wat het ook is, veel sterkte. Uiteindelijk moet je toch door de zure appel heen bijten.
Dat is wel het beste, ben je er zsm vanaf.. sterkte chickquote:Op zondag 1 april 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Is ook zo, ik ga wel even verzinnen hoe ik het ga formuleren en dan bel ik maar gewoon denk ik.
herkenbaar ja zo zit ik hier nu ook, maar dan alles in plastic tassen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh jij ook al... mn mama wil ook alles weggooien... t probleem is meer ak door alle zooi (verhuisdozen, vloerkleed, rolgordijn... ) niet eens ruimte heb voor ene kast om het allemaal netjes in op te bergen... beetje structuurloos
en alles in mn gang / slaapkamer zetten past niet...
moet die kamer trouwens ook nog behangen en vloer erin leggen...
weet echt niet waar te beginnen
Dankje.quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is wel het beste, ben je er zsm vanaf.. sterkte chick
Ik word nieuwsgierig zoquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dankje.
Net gebeld, ik ga er maar meteen heen want hij pakte het niet zo goed op en anders komt hij hierheen en dat lijkt me niet zo handig. Denk dat ik vrij snel wel weer terug ben en dan laat ik het allemaal wel weten.
Vind het ook zoiets om alles eerst op een forum te gooien voordat ik het met de persoon in kwestie heb besproken, dus vandaar de wazigheid even.
Sterktequote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dankje.
Net gebeld, ik ga er maar meteen heen want hij pakte het niet zo goed op en anders komt hij hierheen en dat lijkt me niet zo handig. Denk dat ik vrij snel wel weer terug ben en dan laat ik het allemaal wel weten.
Vind het ook zoiets om alles eerst op een forum te gooien voordat ik het met de persoon in kwestie heb besproken, dus vandaar de wazigheid even.
Nu komt het wel een beetje over alsof ik een sensatiezoeker ben, maar als je terug bent ben ik wel een beetje benieuwdquote:Op zondag 1 april 2012 20:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dankje.
Jij komt hier alleen maar sensatie zoeken he?quote:Op zondag 1 april 2012 20:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu komt het wel een beetje over alsof ik een sensatiezoeker ben, maar als je terug bent ben ik wel een beetje benieuwd
Succes!
quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij komt hier alleen maar sensatie zoeken he?En anders maak ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzin, dat hangt van de situatie af.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Degene die het uitmaakt hoef je geen sterkte te wensen.
Ik ben het met DG eens.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee, want die vindt het natuurlijk helemaal niet vervelend.quote:Op zondag 1 april 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Hangt van de reden af denk ik.quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het met DG eens.
Als het vriendje van MFN hier kwam met de andere kant van het verhaal zouden we MFN allemaal een kuthoer vinden. Maar omdat we haar kennen lullen we makkelijk mee.
Het zou een rare vorm van humor zijn iig.quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
Ben ik achterdochtig dat ik denk dat mfn om 0:01 gaat posten dat het een 1-aprilgrap was
Waarom ben je altijd zo negatief over mensenquote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef debeterebob het volgende:
Ben ik achterdochtig dat ik denk dat mfn om 0:01 gaat posten dat het een 1-aprilgrap was
Ik zou het ook bijzonder flauw vinden zoiets als 1 aprilgrap te gebruiken jaquote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Het zou een rare vorm van humor zijn iig.
ze hadden toch ook samenwoonplannen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben het met DG eens.
Als het vriendje van MFN hier kwam met de andere kant van het verhaal zouden we MFN allemaal een kuthoer vinden. Maar omdat we haar kennen lullen we makkelijk mee.
Op facebook ook al iemand die een relatie 'beeindigde'quote:Op zondag 1 april 2012 21:00 schreef STING het volgende:
[..]
Het zou een rare vorm van humor zijn iig.
Is dat zo?quote:Op zondag 1 april 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo negatief over mensen
Inderdaad har die harquote:Op zondag 1 april 2012 21:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op facebook ook al iemand die een relatie 'beeindigde'
Op fok kan je over algemeen veel meer maken dan op facebook. Als je daar gaat liken als een relatie uit is krijg je 20 hars over je heenquote:Op zondag 1 april 2012 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad har die har
Maar er is een verschil tussen voor de grap je status aanpassen en hier een heel serieus verhaal neerzetten erover
*vind ik leuk*quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op fok kan je over algemeen veel meer maken dan op facebook. Als je daar gaat liken als een relatie uit is krijg je 20 hars over je heenEn bij een rijbewijs dat is afgepakt ook al snel 5
Liken dat iemand zijn rijbewijs kwijt is, omdat hij bezopen is gaan rijden, gelijk 20 reacties met dat politie klootzakken zijn enzo.quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op fok kan je over algemeen veel meer maken dan op facebook. Als je daar gaat liken als een relatie uit is krijg je 20 hars over je heenEn bij een rijbewijs dat is afgepakt ook al snel 5
en daar zou je iets om geven omdat? facebookvrienden die kritisch zijn op je acties.quote:Op zondag 1 april 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat er om dat op facebook iedereen veel te serieus is. En het is niet zo grappig meer als mensen je er in het echt om gaan aansprekenquote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef dawg het volgende:
[..]
en daar zou je iets om geven omdat? facebookvrienden die kritisch zijn op je acties.daar zou je om moeten gniffelen.
dat komt omdat ze teveel op facebook zitten, daardoor zulke dingen nooit meemaken in het echte leven, dus het dan maar proberen belachelijk (of weet ik wat) te maken om zich beter te voelen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het gaat er om dat op facebook iedereen veel te serieus is. En het is niet zo grappig meer als mensen je er in het echt om gaan aanspreken
Ik zelf krijg nauwelijks likes als ik al wat post
quote:Op zondag 1 april 2012 21:29 schreef dawg het volgende:
....zo'n spannend bruisend leven als jij hebben.
Dudequote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie mfn nu al gniffelen achter de laptoppie![]()
Fixed it.quote:Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
Ik zie mfn nu al soppend achter de laptoppie![]()
linkje?quote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fixed it.
Net Mur.rar naar haar gestuurd.
Intens balend van huiswerk. Moet lesontwerp maken volgens een bepaald model.quote:
quote:
quote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fixed it.
Net Mur.rarJijHebtGeenRokje.rar naar haar gestuurd.
naar mfn? dat is wel lichtelijk erotiserend, die gedachtequote:
Ik zit al 3 dagen achter mijn scherm te trillen en te huilen omdat je er niet bent.quote:
pas maar op, ik heb zo'n vermoeden dat joysa weleens jaloers zou kunnen worden.quote:Op zondag 1 april 2012 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Fixed it.
Net Mur.rar naar haar gestuurd.
Vreemd, je zou zeggen dat je voor het voorbereiden van een les, deugdelijke theorie zou krijgen?quote:Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Intens balend van huiswerk. Moet lesontwerp maken volgens een bepaald model.
Degenen die dit lesontwerp model bedacht heeft, is niet goed bij zijn hoofd.![]()
Dit kost zoveel tijd dat je geen tijd meer hebt je les voor te bereiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |