Daar ben je te lui voor.quote:Op zondag 1 april 2012 13:25 schreef tijnbrein het volgende:
Niemand? Dan ga ik er maar zelf een verzinnen
Kloptquote:
En nu willen we je de rest van de dag niet meer horen zeikenquote:
Die ga ik zeker even kijken. Het laatste stuk dan. Ik denk dat je in een Belgische kroeg moet zijn om het echt mee te makenquote:
Dat klopt. Dan krijg je echt de sfeer mee. 1e Ronde zonder de Muur. Ben benieuwd.quote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die ga ik zeker even kijken. Het laatste stuk dan. Ik denk dat je in een Belgische kroeg moet zijn om het echt mee te maken
Thanks ik voel mij al een stukje beterquote:Op zondag 1 april 2012 13:28 schreef STING het volgende:
[..]
En nu willen we je de rest van de dag niet meer horen zeiken
http://tweakers.net/nieuw(...)1-april-grappen.html
quote:Op zondag 1 april 2012 13:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan krijg je echt de sfeer mee. 1e Ronde zonder de Muur. Ben benieuwd.
Broertje en buurmeisje haar vriendinquote:
Gezellig tochquote:Op zondag 1 april 2012 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
Broertje en buurmeisje haar vriendin
Maar wie weet kan ik nog een beetje vissen bij haar over of ze het gezellig vond van de week
15quote:Op zondag 1 april 2012 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe oud was je buurmeisje ook weer kree?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Hou je op als ik vraag hoe het komt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry maar zelfs geen glimlach kree.
Ik heb een kuthumeur vandaag.
Nou en ik maar m'n best doenquote:Op zondag 1 april 2012 14:07 schreef tijnbrein het volgende:
Sorry maar zelfs geen glimlach kree.
Ik heb een kuthumeur vandaag.
Misschien als jij met een oplossing aan komt.quote:
.. Hoe komt het?quote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als jij met een oplossing aan komt.
Vertel het aan haar misschien kan zij er wel om lachen. Weet je gelijk of ze jou wel of niet ziet zitten.quote:Op zondag 1 april 2012 14:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou en ik maar m'n best doen
Vond hem zelf wel grappig
Kort samen gevat ik voel mij eenzaam en baal dat het niet lukt om aansluiting te vinden bij andere mensen.quote:
Middag. Met wie?quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb nauwelijks geslapen wegens een spontane fok meet. Helaas wat laten dan gehoopt.. Tja the middle of nowhere
Ga naar fok meets ofzo.quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kort samen gevat ik voel mij eenzaam en baal dat het niet lukt om aansluiting te vinden bij andere mensen.
Hoi lotquote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb nauwelijks geslapen wegens een spontane fok meet. Helaas wat laten dan gehoopt.. Tja the middle of nowhere
Sex???quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Dat ga ik ook meestal wel. En andere dingen ook wel. Oppervlakkig contact heb ik wel. Maar diepgaander nooit en dat is wel moeilijk soms. Zoals nu is dus.quote:Op zondag 1 april 2012 14:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ga naar fok meets ofzo.
Andere oplossing weet ik ook niet
Was nou niet echt van plan om haar dat verhaal te vertellenquote:Op zondag 1 april 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel het aan haar misschien kan zij er wel om lachen. Weet je gelijk of ze jou wel of niet ziet zitten.
Heeft twi je eindelijk gehosselt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:11 schreef Lot88 het volgende:
Nee, niet echt behoefte aan om naar mijn ouders te gaan op dit moment.quote:Op zondag 1 april 2012 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
Was nou niet echt van plan om haar dat verhaal te vertellen
Oh als je in de buurt woonde dan had ik je wel uitgenodigd voor een bakkie.
Kun je niet naar familie ofzo?
Tis al half 3.quote:Op zondag 1 april 2012 14:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nu?! Vind ik wel wat vroeg hoor.. Ik ken je nog helemaal niet
Je bent gehosseld?quote:
Dus geen Poolse vriendingquote:Op zondag 1 april 2012 14:31 schreef kree het volgende:
Ah de pool hier beneden heeft z'n vriendin op bezoek.
Nu gaat het verder in engels hihi
Ik heb gisteravond de sla door elkaar gehosseldquote:Op zondag 1 april 2012 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij zelf eens hard aan het hosselen.
Ti's echt erg hoor ik kan het letterlijk verstaan.quote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus geen Poolse vriendingof ze willen dat je mee luistert Kree
Hard op de muur bonken en Kurva schreeuwenquote:Op zondag 1 april 2012 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ti's echt erg hoor ik kan het letterlijk verstaan.
Wil niet afluisteren maar hoor het gewoon.
Het gaat over bigfoot nu :p
Dat is een begin.quote:Op zondag 1 april 2012 14:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de sla door elkaar gehosseld![]()
Tevens hoi
Ja, doe er maar weer pseudo-lollig over.quote:Op zondag 1 april 2012 14:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond de sla door elkaar gehosseld![]()
Tevens hoi
JA, DOE MAAR WEER LOLLIG!quote:Op zondag 1 april 2012 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, doe er maar weer pseudo-lollig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Nee want het is een aardige gast.quote:Op zondag 1 april 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hard op de muur bonken en Kurva schreeuwen
Wat wil je dan? Dat ik in een hoekje ga zitten huilen omdat het niet lukt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, doe er maar weer pseudo-lollig over.
Is het een noordpool of een zuidpool?quote:Op zondag 1 april 2012 14:37 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want het is een aardige gast.
Maar goed dat ie dat niet naar mij riep van de week toen mijn reste in zijn douche naar boven kwamen.
Nouja opzich wel een grappige manier om je buur te leren kennen
Dat doe ik al, ga verdomme weg uit mijn hoekjequote:Op zondag 1 april 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik in een hoekje ga zitten huilen omdat het niet lukt?
1. Het maakt mij een fuck uit wat je wel of niet doet.quote:Op zondag 1 april 2012 14:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Dat ik in een hoekje ga zitten huilen omdat het niet lukt?
quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Het maakt mij een fuck uit wat je wel of niet doet.
2. Voor je eigen bestwil: doe er wat aan i.p.v. te gaan janken of de lolbroek uit proberen te hangen.
Ik kan er alleen een goed oordeel over vellen als ze gedragen worden dus C_A trek ze aan een maak een fotoquote:
Ze zien er veel te warm uit voor de zomer?quote:
Dat probeer ik ook, alleen faal ik jammerlijk. Dan lijkt het me het beste om net te doen alsof dat grappig is, dan valt er in elk geval iets te lachen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Halcon het volgende:
2. Voor je eigen bestwil: doe er wat aan i.p.v. te gaan janken of de lolbroek uit proberen te hangen.
Kun je niet lezen?quote:Op zondag 1 april 2012 14:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
MWAAAAH mamaaaaa
'Benzin doet niet zoals ik wil dat hij doet.''
Bij nader inzien weet niet of ie wel een pool is.quote:Op zondag 1 april 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is het een noordpool of een zuidpool?
[..]
Vraag het hem. Are you a noordpool or a Zuidpool?quote:Op zondag 1 april 2012 14:45 schreef kree het volgende:
[..]
Bij nader inzien weet niet of ie wel een pool is.
Hij heet Cesar namelijk en dat klinkt niet echt Pools
Ben nog in de stadquote:Op zondag 1 april 2012 14:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan er alleen een goed oordeel over vellen als ze gedragen worden dus C_A trek ze aan een maak een foto
Van welke kneus is dit account nu weer?quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah" *snik* *Snik*
Beter laat dan nooit toch.quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof, daar hebben we lang op moeten wachten.
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van welke kneus is dit account nu weer?
Ja. Kei grappig wel.quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef Joysa het volgende:
AdBlock toont je nu katten in plaats van advertenties!Wat irritant
jajaja hij staat uit op fok.
Ga nog wel een bakkie doen tis een aardige gast.quote:Op zondag 1 april 2012 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag het hem. Are you a noordpool or a Zuidpool?en dan graag zijn reactie
Alles wat goed is komt langzaam. Of was 't anders?quote:Op zondag 1 april 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Tof, daar hebben we lang op moeten wachten.
Dat vraag ik mij bij wel meer mensen af.quote:Op zondag 1 april 2012 14:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Van welke kneus is dit account nu weer?
Hoeft ook niet meteenquote:
Gast.quote:Op zondag 1 april 2012 14:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ga nu maar weer iemand anders vervelen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gast.Ben je altijd zo schijtlollig of alleen op internet?
Pot-ketel-pikzwart.quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga nu maar weer iemand anders vervelen.
Langzaam komen.quote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef twi het volgende:
[..]
Alles wat goed is komt langzaam. Of was 't anders?
Oh dat is altijd wel leuk. Tof dat je zo leuke buren hebt. Ik ken mijn buren totaal nietquote:Op zondag 1 april 2012 14:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ga nog wel een bakkie doen tis een aardige gast.
En vindt het altijd wel leuk om te vragen over waar ie vandaan komt en hoe het in zijn land gaat bla bla
In before Ik wil je wel langzaam laten komenquote:
Dat kanquote:Op zondag 1 april 2012 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind ze niet zo mooi.
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
Bij haar erIn?quote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In before Ik wil je wel langzaam laten komen
Ohja, dan zijn ze wel schattig.quote:Op zondag 1 april 2012 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan
Volgens mij erg leuk onder een wit rokje of witte broek
Nou doe er wat aan dan haha.quote:Op zondag 1 april 2012 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is altijd wel leuk. Tof dat je zo leuke buren hebt. Ik ken mijn buren totaal niet
Jaquote:
Meeste mensen zijn nogal op zichzelf in mijn flat en zelden thuisquote:Op zondag 1 april 2012 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
Nou doe er wat aan dan haha.
Weet wel hoe het gaat hoor ik had er ook geen zin in.
Nouja buurmeisje kon ik natuurlijk al een beetje.
Die pool onder me niet maar nu heb ik iig een keer met hem gepraat door mijn rommel in zijn douche haha.
Ja kan raar lopen af en toe
Dat is een beetje de stemming hier bij sommige, de tears of a clown.quote:Op zondag 1 april 2012 14:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Het maakt mij een fuck uit wat je wel of niet doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |