quote:Op zondag 1 april 2012 20:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bob Marley - Could you be loved
David Bowie - Blue Jean
John Lennon / Yoko Ono - Give Peace a chance -3-
Led Zeppelin - Whole lotta love -5-
U2 - Mysterious ways
Zijn singles, 7" dus. Als je een DM stuurt met je mailadres kan ik je de foto's mailen. Is weer zo'n werk om die foto's allemaal te resizen, uploaden, etc.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:49 schreef BigSmurf het volgende:
In welke staat zijn onderstaande (LP en hoes)? Mogelijk een leuk cadeau voor een jarige vriend die pas een platenspeler gekocht heeft.
[..]
Thanks. Kan het kloppen dat ze er niet allemaal opstaan? Kan John Lennon en U2 niet vinden. Hoezen zien er niet verkeerd uit.quote:
Je hebt mail.quote:
Led Zeppelin is al weg. Voor de rest is 15 euro OK.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:49 schreef zuigmarmot het volgende:
Beasty Boys - Hey ladies
David Bowie - Blue Jean
Happy Mondays - Step On
Led Zeppelin - Whole lotta love -5-
Living Colour - Glamour boys
Living Colour - Solace of you
Neneh Cherry - Buffalo stance
Prince - When doves cry
Red Hot Chili Peppers - Fight like a brave -3-
Sugerhill Gang - Rappers delight
U2 - Mysterious ways
U2 - The Fly
UB40 - If it happens again
UB40 - I've got mine
UB40 - Watchdogs
15 euro ?
Geen probleem. Ik ga akkoord met je bod, stuur even mailtje (zoldermoetleeg bij g m a i l punktcom) en we handelen het afquote:
Vandaag opgestuurd. Zal binnenkort aanbodlijstje even bijwerken.quote:Op woensdag 18 april 2012 17:31 schreef Punnik het volgende:
2 men, a drum machine and a trumpet - tired of getting pushed around
Ben Liebrand / Tony Scott - Move to the bigband
Bomb the bass - Beat dis
Chad Jackson - Hear the drummer get wicked
Double trouble - Just keep rockin
D-Shake - Yaaaah
Edelweiss - Bring me edelweiss
EMF - Unbelievable
Eric B & Rakim - Paid in full
Hithouse - Move your feet
Magaret Singala - We are groing (Shaka Zulu)
Mantronix - Simple Simon
MARRS - Pump up the volume
New order - Blue Monday 88
Plaza - Yo Yo
Ray Parker Jr - Ghostbusters
Sample Syndicate - IBM Mix 3
S-Express - Hey music lover
S-Express - Super Fly Guy
voor 25 inclusief ? leuk voor in de jukebox
Volgens mij wel. Heb er tijdje even geen aandacht aan besteed.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:41 schreef Mark het volgende:
Je lijst is van mei 2012: klopt dat allemaal nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop