abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 juli 2012 @ 21:57:35 #176
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_114478146
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 14:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

Wauw kind is net een half jaar en nu al samen weekendjes weg? Zonder kind? :S
pi_114479236
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef purebliss het volgende:

[..]

Wauw kind is net een half jaar en nu al samen weekendjes weg? Zonder kind? :S
Ja want dat moet. Van de deskundigen. Je moet wel stel blijven.

Wij zijn twee weken geleden voor het eerst sinds we kinderen hebben een nacht weggegaan. Onze oudste is 11.
Samen een avond doorbrengen doen we ook zelden. En toch heb ik een bijzonder leuk huwelijk en zie ik hem op de eerste plaats als mijn man en daarna als de vader van mijn kinderen.
Don't you love her madly?
pi_114481255
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 21:57 schreef purebliss het volgende:

[..]

Wauw kind is net een half jaar en nu al samen weekendjes weg? Zonder kind? :S
Volgens mij deed Jan Smit het nog veel sneller, die gaat regelmatig naar de Antillen zonder kind(eren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:24:07 #179
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_114492735
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:24 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja want dat moet. Van de deskundigen. Je moet wel stel blijven.

Wij zijn twee weken geleden voor het eerst sinds we kinderen hebben een nacht weggegaan. Onze oudste is 11.
Samen een avond doorbrengen doen we ook zelden. En toch heb ik een bijzonder leuk huwelijk en zie ik hem op de eerste plaats als mijn man en daarna als de vader van mijn kinderen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 23:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Volgens mij deed Jan Smit het nog veel sneller, die gaat regelmatig naar de Antillen zonder kind(eren.
ohhh gelukkig! er zijn dus wel mensen die het met me eens zijn! Ik dacht dat ik weer een lading over me heen zou krijgen omdat ik dat belachelijk vond!

Mijn zoon is nu anderhalf en ik word soms heel erg vreemd aangekeken als ik zeg dat ik hem nooit uit logeren doe, of nooit iemand laat opassen omdat ik graag wat anders wil doen! Vind ik ook belachelijk rouwens!
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2012 @ 12:46:06 #180
43556 miss_dynastie
pi_114493293
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 22:24 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ja want dat moet. Van de deskundigen. Je moet wel stel blijven.
Wij hebben nog geen kinderen, maar een weekend zonder katten is hier al een heel issue, dus ik wil niet weten wat kinderen volgens de deskundigen met onze relatie zouden doen _O-
pi_114503696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 08:37 schreef flowerbox het volgende:
Frans Bauer gaat weer trouwen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)at-weer-trouwen.html

Ja, zo kan hij wel bezig blijven. De meeste mensen hebben toch helemaal geen eigen kinderen op de trouwfoto's :?
Dus als er nu nog een mini Bauer bijkomt weer een trouwfeestje over een paar jaar? :+
Het mag wat kosten! :P Wel leuk voor die kinderen trouwens. ik zou min ouders ook wel weer opnieuw willen zien trouwen (ze zijn nog getrouwd hoor). :)
pi_114639482
Trouwfoto' s Eddem en Mirjam online:

http://www.flickr.com/photos/adamc1999/sets/72157630674954698/

Ik gok dat de gasten de foto' s na kunnen bestellen. Voor een euro per stuk.
pi_114640562
Het viel me op dat Mickey bijzonder grote voeten heeft :')
pi_114640645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:24 schreef paulaner het volgende:
Het viel me op dat Mickey bijzonder grote voeten heeft :')
Kan moeilijk maatje 36 hebben als lange vrouw natuurlijk ;)

Ik vind het wel leuk allemaal, wie weet zijn ze nog samen als ze achter rollators lopen :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114640919
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:26 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kan moeilijk maatje 36 hebben als lange vrouw natuurlijk ;)

Ik vind het wel leuk allemaal, wie weet zijn ze nog samen als ze achter rollators lopen :)
En Patries al onder de zoden ligt.
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:37:26 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114641004
Ik vind het ook een leuk stel, samen.
En zie ze ook oud worden, samen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114835368
Michelle Williams en Jason Segal zijn verloofd.

http://www.nu.nl/achterkl(...)ms-gaat-trouwen.html

. 'Michelle Williams gaat trouwen'
LOS ANGELES - Michelle Williams gaat trouwen. De 31-jarige actrice verloofde zich onlangs met Jason Segel.

Dat meldt het Amerikaanse blad OK!
Segel zou eerder deze maand voor Williams door de knieën zijn gegaan in San Diego.
Williams was voor de promotie van de nieuwe film Oz: The Great And Powerful in San Diego toen Segel onverwachts haar hotelkamer binnenliep en het aanzoek deed.

"Hij heeft vrijwel meteen na hun eerste date al geroepen dat hij met haar zou gaan trouwen. Dus toen hij een aanzoek wilde doen, wist hij dat het een verrassing moest zijn. En dat was het", vertelt een bron.

Williams en Segel zijn al jaren goed bevriend, maar zijn pas sinds maart van dit jaar een koppel.
Williams had van 2004 tot 2007 een relatie met acteur Heath Ledger, die in 200.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114838006
quote:
Acteur Saved By The Bell getrouwd

AMSTERDAM - Mark-Paul Gosselaar, beter bekend als Zack Morris uit Saved By The Bell, is voor de tweede keer in het huwelijksbootje gestapt.

Catriona McGinn is de gelukkige. Een jaar nadat de acteur zijn geliefde ten huwelijk vroeg, hebben de twee elkaar zaterdag eeuwige trouw beloofd.

Dat meldt een bron aan tijdschrift People. "Hij is zo blij dat hij eindelijk de vrouw van zijn dromen heeft gevonden." Zo laat Neil Lane, die de verlovingsringen van het stel heeft ontworpen, weten.

De 38-jarige Mark-Paul was eerder getrouwd met Lisa Russel, samen hebben zij twee kinderen.
  maandag 30 juli 2012 @ 10:59:54 #189
300082 roos85
JUICHEN!
pi_114838604
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 06:32 schreef DarkElf het volgende:
Michelle Williams en Jason Segal zijn verloofd.

http://www.nu.nl/achterkl(...)ms-gaat-trouwen.html

. 'Michelle Williams gaat trouwen'
LOS ANGELES - Michelle Williams gaat trouwen. De 31-jarige actrice verloofde zich onlangs met Jason Segel.

Dat meldt het Amerikaanse blad OK!
Segel zou eerder deze maand voor Williams door de knieën zijn gegaan in San Diego.
Williams was voor de promotie van de nieuwe film Oz: The Great And Powerful in San Diego toen Segel onverwachts haar hotelkamer binnenliep en het aanzoek deed.

"Hij heeft vrijwel meteen na hun eerste date al geroepen dat hij met haar zou gaan trouwen. Dus toen hij een aanzoek wilde doen, wist hij dat het een verrassing moest zijn. En dat was het", vertelt een bron.

Williams en Segel zijn al jaren goed bevriend, maar zijn pas sinds maart van dit jaar een koppel.
Williams had van 2004 tot 2007 een relatie met acteur Heath Ledger, die in 200.
Leuk O+
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114839724
Deze was nog niet voorbij gekomen toch?

quote:
26 juli 2012 Amsterdam
Op 24 juli 2012 zijn Oren Schrijver en Céline Purcell in het bijzijn van naaste familie en enkele vrienden in het huwelijk getreden. De plechtigheid vond plaats in het pittoreske Italiaanse dorp Ravello, ten zuiden van Napels.

In de tuin van Villa Cimbrone, met uitzicht over zee, werden Oren en Céline in de echt verbonden. Vervolgens heeft de plaatselijke ambtenaar van de burgerlijke stand hen in het nabij gelegen stadhuis in het Italiaans voor de wet getrouwd.

Oren en Céline leerden elkaar kennen tijdens de audities van de musical Mamma Mia. In de voorstelling speelden zij geliefden die elkaar op een Grieks eiland het jawoord gaven. Acht jaar later zetten zij zelf de stap.

Céline heeft net het laatste seizoen Kinderen Geen Bezwaar afgerond en is momenteel te zien als Glinda in de musical Wicked. In september is zij gastactrice in de Vagina Monologen.

Oren speelt tot eind van het jaar twee keer per week weer de rol van Anton Rover in de musical Soldaat van Oranje en is verder actief met zijn agentschap Performer Agency.

Bron: Performer Agency


http://www.musicalsites.n(...)ne-purcell-getrouwd-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 juli 2012 @ 11:40:30 #191
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114839818
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Deze was nog niet voorbij gekomen toch?

[..]

[ afbeelding ]
Het lijkt wel of ze de jurk van haar moeder aan heeft!

Michelle Williams en Jason Segel vind ik zo schattig!
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_114839838
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:40 schreef Ripley het volgende:

[..]

Het lijkt wel of ze de jurk van haar moeder aan heeft!

Michelle Williams en Jason Segel vind ik zo schattig!
Ik vind hem wel mooi, past ook wel echt bij haar :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 juli 2012 @ 11:42:12 #193
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114839869
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik vind hem wel mooi, past ook wel echt bij haar :)
De jurk is op zich mooi en het idee ook, maar ik vind hem veel te veel om haar heen hangen, met name rondom het decollettee. Wel mooi plekje voor een foto :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_114840044
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

De jurk is op zich mooi en het idee ook, maar ik vind hem veel te veel om haar heen hangen, met name rondom het decollettee. Wel mooi plekje voor een foto :)
Moeilijke foto, want ze loopt en heeft (denk ik) een stukje jurk vast, naar de zijkant en omhoog getrokken. Ik denk dat het mooier uitloopt als ze stilstaat.
En qua décolleté is het denk ik beter dat het wijd is, anders is zo open op de borst en ook nog eens heel strak :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 30 juli 2012 @ 11:48:48 #195
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114840099
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:47 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Moeilijke foto, want ze loopt en heeft (denk ik) een stukje jurk vast, naar de zijkant en omhoog getrokken. Ik denk dat het mooier uitloopt als ze stilstaat.
En qua décolleté is het denk ik beter dat het wijd is, anders is zo open op de borst en ook nog eens heel strak :)
Ik vind het te laag en het trekt haar borsten plat, zonde van de rest van de jurk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_114842401
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 06:32 schreef DarkElf het volgende:
Michelle Williams en Jason Segal zijn verloofd.

http://www.nu.nl/achterkl(...)ms-gaat-trouwen.html

. 'Michelle Williams gaat trouwen'
LOS ANGELES - Michelle Williams gaat trouwen. De 31-jarige actrice verloofde zich onlangs met Jason Segel.

Dat meldt het Amerikaanse blad OK!
Segel zou eerder deze maand voor Williams door de knieën zijn gegaan in San Diego.
Williams was voor de promotie van de nieuwe film Oz: The Great And Powerful in San Diego toen Segel onverwachts haar hotelkamer binnenliep en het aanzoek deed.

"Hij heeft vrijwel meteen na hun eerste date al geroepen dat hij met haar zou gaan trouwen. Dus toen hij een aanzoek wilde doen, wist hij dat het een verrassing moest zijn. En dat was het", vertelt een bron.

Williams en Segel zijn al jaren goed bevriend, maar zijn pas sinds maart van dit jaar een koppel.
Williams had van 2004 tot 2007 een relatie met acteur Heath Ledger, die in 200.
Hate to burst your bubble:

quote:
The couple are happily chugging along but are not engaged, a source close to Williams confirmed to E! News Thursday.
Ik vind het zo'n leuk stel samen O+, ik gun het ze van harte.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_115202169
quote:
Natalie Portman in het geheim getrouwd'
Natalie Portman heeft het jawoord uitgewisseld met Benjamin Millepied. De 31-jarige actrice en de 35-jarige choreograaf trouwden in Californië.

Dat schrijft het Amerikaanse blad Us Weekly.

Portman beviel ruim een jaar geleden van haar eerste spruit, zoon Aleph. Tegelijkertijd met haar zwangerschap maakte de actrice maakte haar verloving met Millepied, die ze leerde kennen tijdens de opnamen van Black Swan, wereldkundig.


Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 09:09:43 #198
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_115227362
Vind die jurk best wel uhmm, heel erg lelijk. Zouden ze een of ander thema gehad hebben voor hun bruiloft?
pi_115605709
Niemand nog opgemerkt dat Jennifer Aniston en Justin Theroux gaan trouwen? Of zie ik een eigen topic over het hoofd?

quote:
It's official, celebrity gossip lovers: Jennifer Aniston and Justin Theroux are engaged to be married.

"Justin Theroux had an amazing birthday on Friday, receiving an extraordinary gift when his girlfriend, Jennifer Aniston, accepted his proposal of marriage," JT's representative confirmed on Monday to www.eonline.com.

The photogenic friends with benefits have been dating for more than a year since working together on the movie "Wanderlust."

This will be the second marriage for Aniston, 43, who split from Brad Pitt after five years of wedded bliss in 2005. Pitt, of course, moved on from Aniston to Angelina Jolie, but he and Jolie haven't married.

The marriage will be the first for Theroux, 41, who split with longtime girlfriend Heidi Bivens after the tabloids linked him with Aniston last year.

No word yet on a wedding date or baby names. Stay tuned.

http://www.freep.com/vide(...)ed-to-Justin-Theroux
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 15 augustus 2012 @ 18:06:02 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_115605765
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 18:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Niemand nog opgemerkt dat Jennifer Aniston en Justin Theroux gaan trouwen? Of zie ik een eigen topic over het hoofd?

[..]

Ik kon dit topic niet vinden, en had daarom wel al een opmerking geplaatst in het 'scheiden' topic ;) .
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')