ja ik snap je wel hoorquote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Eerste en laatste club in nederland die in Europa een prijs heeft gepakt.
oke mooiboyquote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax verliest niets meerZe hebben weer praatjes hoor
![]()
Ik ben weg hier voor ik me ga ergeren aan lelijke mannen met een verkeerde clubvoorkeur
Dat heb jezelf.quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Ik ben weg hier voor ik me ga ergeren aan lelijke mannen met een verkeerde clubvoorkeur
Calandquote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch heerlijk man. Eerste en laatste club in nederland die in Europa een prijs heeft gepakt.
Sterk man.quote:Op zondag 1 april 2012 20:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nu snap ik het![]()
Daarom probeer je ook steeds #1 te worden in de top 100 lijst. Zodat je een beetje bekendheid krijgtslim hoor.
2-0 voor Ajacied422quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
jammer dat ie niet over je handen heen reed, had je niet meer van die onzin kunnen typenquote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
Gebroken teen. Ik ben net Cissé nu
. Kutautomobilist die me over het hoofd zag
Had ik ook gedaan bij jou. maar dan expres.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef Gramulanion het volgende:
Had 'ie een "Ik rem niet voor HMF" bumpersticker toevallig?
quote:Op zondag 1 april 2012 20:44 schreef Helpmefok het volgende:
![]()
Ga nou maar fappen op jullie kampioenschap dit jaar.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En nog dom ook. Man wat een figuren zijn die 020ers ook
Gast. Wat zeg ik gister. Kijk in je fucking gsm. Wat zeg ik over pijn in m'n voet.quote:Op zondag 1 april 2012 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
jullie voelen elkaars pijn?quote:Op zondag 1 april 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast. Wat zeg ik gister. Kijk in je fucking gsm. Wat zeg ik over pijn in m'n voet.
quote:Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Kapiteintje zo'n boomknuffelaart.
quote:
Ik woon in een flat. Niet in een boomhut.quote:Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is Kapiteintje zo'n boomknuffelaart.
Ajax kan als het volgende week verliest nog gewoon koploper zijnquote:Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
He joodjes, doen we ff een beetje normaal. Hebben jullie je eigen programma al eens bekeken? Verlies je 1 wedstrijd ziet de wereld er gelijk heel anders uit.
maar wanneer helpmefok roept feyenoord kampioenen dan is het de harde waarheid??quote:Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
He joodjes, doen we ff een beetje normaal. Hebben jullie je eigen programma al eens bekeken? Verlies je 1 wedstrijd ziet de wereld er gelijk heel anders uit.
Je loopt iedere ochtend naar het parkje naar de overkant om te fappen op bomen.quote:Op zondag 1 april 2012 20:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woon in een flat. Niet in een boomhut.
Ik heb gewoon een goed weekend gehadquote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop jij dan irritant te doen vandaag? Heb je een kwaaie dronk ofzo?
Alsof iemand helmpefok serieus neemt. Dat doet 'ie zelf niet eens geloof ik.quote:Op zondag 1 april 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
maar wanneer helpmefok roept feyenoord kampioenen dan is het de harde waarheid??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |